SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was wel een mooie aanval, waarbij Hooi op de paal schoot.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Dat valt me alles mee, maar door Genee lijken de voorspellingen natuurlijk extra slecht.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
10 euro winst, maar heb al 2 speelrondes gemistWaar Johan goed scoorde
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Hoop dat er aan het eind van het jaar een mooie winst staat. Kan Johan Genee daarmee om de oren slaanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat valt me alles mee, maar door Genee lijken de voorspellingen natuurlijk extra slecht.![]()
![]()
Vermeer; vRhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; De Jong, Poulsen, Eriksen; Schone, Sigthorsson, Fischer![]()
Frank heeft nu ook door dat Lukoki een typische AFC speler isquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer; vRhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; De Jong, Poulsen, Eriksen; Schone, Sigthorsson, FischerRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoop dat er aan het eind van het jaar een mooie winst staat. Kan Johan Genee daarmee om de oren slaanAls je hem daar een berichtje over stuurt, dan zal hij dat zeker doen.
Wie speelt er op rechts?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer; vRhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; De Jong, Poulsen, Eriksen; Schone, Sigthorsson, FischerVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die heeft een beetje au aan zijn kniequote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is Cuenca in die opstelling?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hij wil ongetwijfeld graag spelen, maar De Boer......quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Voor Mertens zoeken ze altijd een extra kleine ballenjongen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ballenjongetje, ja toch! hahahaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
Voor Mertens zoeken ze altijd een extra kleine ballenjongen.
Laatst zag ik zo'n hele grote ballenjongen. Kopen! Meteen een contract aanbieden.![]()
Jij dacht gelijkspel toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dit wordt echt 8-0 ofzo
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Hij leek daarom ook niet zo blij te zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
hij raakte 'm niet goed maar hij zitOp zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Locadiaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Zwam niet zo Ron de rijk.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Keeper van Heerenveen
(Dankzij futbol24 nog net de herhaling meegekregen)Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
quote:![]()
Niemand zit op deze wedstrijd te wachten, want iedereen weet dat PSV dit wint. Ook de vraag: met hoeveel, is niet meer relevant, geen enkele club haalt PSV meer in qua doelsaldo.
Laten we wachten tot de echte wedstrijd van vanavond FC Twente - Ajax
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Arme Marco.... wat moet hij nou met zo'n keeperKan je hem lastig de schuld van geven
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Mensen die zo denkenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]![]()
Niemand zit op deze wedstrijd te wachten, want iedereen weet dat PSV dit wint. Ook de vraag: met hoeveel, is niet meer relevant, geen enkele club haalt PSV meer in qua doelsaldo.
Laten we wachten tot de echte wedstrijd van vanavond FC Twente - Ajax![]()
In zulk soort potjes worden vaak zaak punten verloren.![]()
Gekuntquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:50 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Gelijk had gekunt. En zo snel een goal betekent weinig goeds.![]()
Gast doe eens niet zo domOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zie PSV-PEC en PEC-Feyenoord, PEC-top 5 eigenlijk...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:54 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Mensen die zo denken![]()
In zulk soort potjes worden vaak zaak punten verloren.![]()
Precies.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zie PSV-PEC en PEC-Feyenoord, PEC-top 5 eigenlijk...![]()
Ligt er een beetje aan of psv er nog een paar bij prikt of het laat liggen en vvv nog een kans geeft.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:54 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Mensen die zo denken![]()
In zulk soort potjes worden vaak zaak punten verloren.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik heb hem nog geen gekke dingen zien doen, dus hij zal idd wel bezopen zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:01 schreef Slobeend het volgende:
Blom heeft een biertje van Advocaat gekregen zie ik al.Un dann rettet kein Kavallerie,
Speelt vBommel mee?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:02 schreef FiliusDeorum het volgende:
Marcello spugen op de grens krijgt nog een staartje![]()
Gast serieus, doe eens normaal. Je denkt toch niet écht dat PSV hier punten gaat verspelen. Maak je zelf eens niet zo belachelijk manquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gast serieus, doe eens normaal. Je denkt toch niet écht dat PSV hier punten gaat verspelen. Maak je zelf eens niet zo belachelijk manquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zie PSV-PEC en PEC-Feyenoord, PEC-top 5 eigenlijk...
[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2013 20:04:47 ]![]()
Shreyas, ik steun je in je mening.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gast serieus, doe eens normaal. Je denkt toch niet écht dat PSV hier punten gaat verspelen. Maak je zelf eens niet zo belachelijk man![]()
Dus daarom was het niet bijna 1-1? Volgens jouw logica hadden alle topclubs 15 punten meer inmiddelsquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gast serieus, doe eens normaal. Je denkt toch niet écht dat PSV hier punten gaat verspelen. Maak je zelf eens niet zo belachelijk man![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Shreyas, ik steun je in je mening.
Het lijkt wel dat ze de 1-0 genoeg vinden.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Mag niet te veel energie kosten allemaal zeg, sjonge. Beweeg eens ofzo.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
En dus in een counter 2 punten verspelenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:07 schreef mrstylo het volgende:
Het lijkt wel dat ze de 1-0 genoeg vinden.![]()
![]()
Waarom speelt Depay eigenlijk zo weinig?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Logisch toch. VVV is te zwak om aanvallend iets in te brengen, een 1-0 is genoeg voor drie punten en qua doelsaldo is PSV niet meer in te halenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:07 schreef mrstylo het volgende:
Het lijkt wel dat ze de 1-0 genoeg vinden.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij bent echt dom hequote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Logisch toch. VVV is te zwak om aanvallend iets in te brengen, een 1-0 is genoeg voor drie punten en qua doelsaldo is PSV niet meer in te halen![]()
Zijn relatie tussen hem en Advocaat is niet zo goed.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Schijnbaar heeft hij iets met de vrouw van Dick gedaan.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Schijnbaar heeft hij iets met de vrouw van Dick gedaan.![]()
quote:Ik ben voor Ajax, pikquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeg iets over Van Bommel.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Logisch toch. VVV is te zwak om aanvallend iets in te brengen, een 1-0 is genoeg voor drie punten en qua doelsaldo is PSV niet meer in te halenWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Teruggevonden?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Schijnbaar heeft hij iets met de vrouw van Dick gedaan.Un dann rettet kein Kavallerie,
Eigenlijk onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn relatie tussen hem en Advocaat is niet zo goed.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Redelijk saai. Geen van beide heeft overwicht. Wedstrijd heeft een doelpunt nodigquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:10 schreef HulkHeld het volgende:
Zit er iemand de wedstrijd Zwolle - Willem II te volgen? Zoja, hoe verloopt deze wedstrijd?![]()
Geel Joachim
Niet dus, Vink laat het na
[ Bericht 86% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2013 20:11:46 ]![]()
Goedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Psv is niet zo van het leunen op jeugdspelers.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Oké. Zit NAC een beetje te volgen, Heerenveen wordt wat sterker. Denk dat de 1-1 nog wel valt.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Redelijk saai. Geen van beide heeft overwicht. Wedstrijd heeft een doelpunt nodig![]()
vBommel speelt, heb geduldquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Nog geen gele kaart gevallen vandaag.![]()
![]()
Zeker.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Brief van PSV heeft geholpen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Nog geen gele kaart gevallen vandaag.
Depay is dan ook geen eigen opleiding.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Psv is niet zo van het leunen op jeugdspelers.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Vanaf zijn elfde bij PSV.quote:
Depay speelt er al vanaf zijn 12de dacht ik. Ik ben bang dat ik hem toch het voordeel van de twijfel ga geven.quote:Deugniet.quote:![]()
Ik eis dat ze verwekt en geboren worden in de catacomben van het stadion!quote:Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ik dacht vanaf zijn 15e jaar. Sorry.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Je hebt gelijk. Sorry.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Depay speelt er al vanaf zijn 12de dacht ik. Ik ben bang dat ik hem toch het voordeel van de twijfel ga geven.
[..]
Deugniet.
De wedstrijd is wel saai zegOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan geweldig voetballen he, lust voor het oog.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:14 schreef FiliusDeorum het volgende:
Laat je niet zo te kijkn zetten door die hommotje, die dwerg zet je zo opzijRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Lol De Roover
Alfred
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
quote:
Hij is natuurlijk ook een kleine speler. HIHAHOquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
Mertens komt weer uit de verf tegen een kleine club. Geweldige speler.![]()
Wel degelijk, maar ik had het ook niet over eigen jeugd. Ajax leunt bijvoorbeeld wel erg op jeugdspelers, maar niet zozeer op eigen jeugd.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Huh watser met mijn fok, hij verversde gewoon niet meer, ik vond het al zo dood hier.know'm sayin?
word? word.![]()
Ja watser killquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:16 schreef alors het volgende:
Huh watser met mijn fok, hij verversde gewoon niet meer, ik vond het al zo dood hier.![]()
Ja dat had ik net ook, frappant.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:16 schreef alors het volgende:
Huh watser met mijn fok, hij verversde gewoon niet meer, ik vond het al zo dood hier.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Tijd om te gaan stofzuigen. Of strijken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:16 schreef alors het volgende:
Huh watser met mijn fok, hij verversde gewoon niet meer, ik vond het al zo dood hier.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Wordt dan ook niet zo heel veel gepost. Schijnbaar zijn alle huidige wedstrijden saaiquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:16 schreef alors het volgende:
Huh watser met mijn fok, hij verversde gewoon niet meer, ik vond het al zo dood hier.![]()
Schakel over naar NAC - Heerenveen zou ik zeggenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wordt dan ook niet zo heel veel gepost. Schijnbaar zijn alle huidige wedstrijden saai![]()
![]()
Hey, mr. Livetopic is er ook.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wordt dan ook niet zo heel veel gepost. Schijnbaar zijn alle huidige wedstrijden saai![]()
![]()
![]()
Allemaal al gedaanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Tijd om te gaan stofzuigen. Of strijken.
know'm sayin?
word? word.![]()
Nah, PEC-W2 aan het kijkenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:17 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Schakel over naar NAC - Heerenveen zou ik zeggen![]()
Of Genk - Anderlecht, verlenging nu bezig.Un dann rettet kein Kavallerie,
Pootjequote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Kan geweldig voetballen he, lust voor het oog.![]()
Gaat altijd wat meer tijd in zitten he.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik was de restjes van het chips aan het pakken![]()
Het chipsquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik was de restjes van het chips aan het pakken![]()
![]()
Feyenoord, PEC. In die volgordequote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:18 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Voor welke club ben je? Zowel normaal gesproken als in de wedstrijd die je nu kijkt?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon, ik zie jou meestal in de livetopics. Vandaar., je moet iets met je tijd schijnbaar
![]()
![]()
Hoax.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je bek moet houden.
Jij kan niet denken![]()
Heb jij ooit een hakje naar voren gezien dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:19 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Van Bommel gooit er gewoon een hakje uit naar achteren.![]()
Oke das waar.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij moet je mond houden na die kroket grap tegen c_a.
Ooit lepra voetbal gezien?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb jij ooit een hakje naar voren gezien dan?![]()
Nou ja, ik bedoel een verdedigend hakje.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Had ik sneller kunnen doen, maar ik deed het op mijn gemakje aangezien er toch niets gebeurde bij het voetbal.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat altijd wat meer tijd in zitten he.
Thai Sweet Chili![]()
![]()
Vd Vaart tegen Feyenoordquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
![]()
Ja idd, ik ben gewoon een pot met tuinbroek, pittig kapsel en hipsterbril.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er direct vanuit gaan dat ze hetero isknow'm sayin?
word? word.![]()
Duh, wanneer je naar met je rug naar de goal staat, weet niet waarom jij denkt dat dat niet kan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had ik sneller kunnen doen, maar ik deed het op mijn gemakje aangezien er toch niets gebeurde bij het voetbal.
Thai Sweet Chili
[ afbeelding ]
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, ik ben gewoon een pot met tuinbroek, pittig kapsel en hipsterbril.![]()
![]()
Er wordt druk aan een brief getypt in een kamertje in Eindhoven.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Nee, daarentegen duiden al je andere reacties daar wel op.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg dat PSV hier makkelijk wint, dan kan ik automatisch niet denken?![]()
![]()
![]()
Dat wist ik ook welquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, ik ben gewoon een pot met tuinbroek, pittig kapsel en hipsterbril.maar laten we het enigszins ontopic houden.
![]()
Poulsen erin bij ajax -> ajax verliest.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Kort, pittig kapselquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, ik ben gewoon een pot met tuinbroek, pittig kapsel en hipsterbril.
https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Ik betrap mezelf er trouwens op dat ik dit schrijf: Kortig![]()
![]()
Mats Seuntjens komt er nu in bij NAC, die naam herken ik weet alleen niet meer bij welke club hij speelde?![]()
En een Bulls petje?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, ik ben gewoon een pot met tuinbroek, pittig kapsel en hipsterbril."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
RJC?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:22 schreef HulkHeld het volgende:
Mats Seuntjens komt er nu in bij NAC, die naam herken ik weet alleen niet meer bij welke club hij speelde?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik zie jou alleen in het livetopic posten, als ik in het livetopic ben, gaat meestal mijn verstand op 0.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:21 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Nee, daarentegen duiden al je andere reacties daar wel op.![]()
Die plakken altijd zo tussen je kiezen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had ik sneller kunnen doen, maar ik deed het op mijn gemakje aangezien er toch niets gebeurde bij het voetbal.
Thai Sweet Chili
[ afbeelding ]![]()
![]()
Is veel beter. En eerder, dus het origineel.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Mats Seuntjens (Breda, 17 april 1992) is een Nederlands voetballer die als aanvaller speelt.
Seuntjens begon bij BSV Boeimeer en speelde sinds 2010 in de jeugd bij NAC Breda![]()
Jouw verstand staat altijd op 0quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie jou alleen in het livetopic posten, als ik in het livetopic ben, gaat meestal mijn verstand op 0.![]()
Daarom pakte ik ook wat Taksi om het weg te spoelen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die plakken altijd zo tussen je kiezen.![]()
Wildschut maakt de verwachtingen ook niet bepaald waar dit seizoen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zit bij jou je rug aan je voor of achterkant van je lichaam?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:20 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Duh, wanneer je naar met je rug naar de goal staat, weet niet waarom jij denkt dat dat niet kan?![]()
Locadia > Pelle.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Jij bent facking dom..quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit bij jou je rug aan je voor of achterkant van je lichaam?![]()
Schijnt geblesseerd te zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:23 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Aderlating, zijn passing is magistraal![]()
Alle vbl-topics dusquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens vaker in topics komen waar ik ook vaak kom.![]()
Pelle is net als Castaignos, Wijnaldum, Fer, Guidetti en Kuyt. Bij Feyenoord waren ze fantastisch, bij elke andere club konden ze ineens niets meer.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Locadia en Depay zijn talenten die bij elke andere club in de basis zouden staan. Zonde dat ze bij psv voetballen.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Weer die Van Bommel![]()
![]()
Er is geen "verkeerde kant"quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Jij benadert het van de verkeerde kant![]()
![]()
Hahaha, netjes van HeerenveenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij heeft zijn gemiste penalty goed gemaakt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Leuk voor marco. Ook wel noodzakelijk waarschijnlijk.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is veel beter. En eerder, dus het origineel.
Baas boven baas.![]()
Niet slim, als ze verliezen wordt het weer vechtenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:28 schreef Rabieluh het volgende:
Matige passing op het middenveld, Engelaar moet erin!![]()
Mooi voor Marco, ik hoop dat ze het nu een keer volhouden.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:28 schreef Rabieluh het volgende:
Matige passing op het middenveld, Engelaar moet erin!wat heb ik me doodgelachen om die mongool in de Kuip
![]()
![]()
Higuita is een held, vooral omdat hij dat gewoon vaker deed.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
De winnin' streak voor Heerenveen gaat beginnen jongens. Op naar playoffsvoetbal voor Europa met Marco![]()
Dat mag jij vinden, maar presenteer het niet als een feit, want dan is het een onjuiste bewering.quote:![]()
Ik baal nog steeds zo ziekelijk hard dat ik zondag te ziek was om naar de wedstrijd te kunnenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]wat heb ik me doodgelachen om die mongool in de Kuip
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Volgende week tegen PSV.quote:
Wat hij vindt, moet hij naar de politie brengenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, maar presenteer het niet als een feit, want dan is het een onjuiste bewering.![]()
de ballen zijn gesaboteerd.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Wat is er schat, waren je sperziebonen aan het aanbranden?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Kuyt heeft niks gepresteerd bij Liverpool idd.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]![]()
Pelle is net als Castaignos, Wijnaldum, Fer, Guidetti en Kuyt. Bij Feyenoord waren ze fantastisch, bij elke andere club konden ze ineens niets meer.Everton wou Fer hebben, die kan er ook helemaal niks van. Wijnaldum is clubtopscorer van PSV. Guidetti is ernstig ziek geweest en nog steeds niet helemaal hersteld. Castaignos is een flop, dat klopt.
PELLE.![]()
![]()
"Ik zal niet zeggen welke sponsor de ballen levert" dit terwijl er beeldvullend een nike bal in beeld is.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Zo te zien wordt dat in de rust strafschoppen kijken bij Gent - Anderlecht
Un dann rettet kein Kavallerie,
Deze manquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor mij wel. Als je voor PSV of FC Twente bent, ben je automatisch een debiel.![]()
![]()
Nee ik ben doorgelekt en Anthony Lulring maakte ook nog een mooie duikeling in het strafschop gebied, maar de scheids vond het terecht niets.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat is er schat, waren je sperziebonen aan het aanbranden?know'm sayin?
word? word.![]()
Kuyt heeft inderdaad niets gepresteerd bij Liverpool, overrated jochie. Voor de rest heb je gelijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kuyt heeft niks gepresteerd bij Liverpool idd.Everton wou Fer hebben, die kan er ook helemaal niks van. Wijnaldum is clubtopscorer van PSV. Guidetti is ernstig ziek geweest en nog steeds niet helemaal hersteld. Castaignos is een flop, dat klopt.
PELLE.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha die armzwaai van Van Basten is wel goud.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
gif?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:33 schreef RvLaak het volgende:
Lol, die blonde doos van EDL werd ff goed natgespotenOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Fijn dat je alleen specifiek op mij klaagt.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:35 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Fijn dat je dit in het livetopic komt melden![]()
Is nu toch rust :pquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:35 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Fijn dat je dit in het livetopic komt melden![]()
Ik ben daar overigens wel voorstander van. Die interviews vooraf en in de rust gaan toch nergens over. Kun je er net zo goed een leuke meid neerzetten.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:33 schreef RvLaak het volgende:
Lol, die blonde doos van EDL werd ff goed natgespotenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat wijf zou ik inderdaad ook wel effe dauwen hahaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben daar overigens wel voorstander van. Die interviews vooraf en in de rust gaan toch nergens over. Kun je er net zo goed een leuke meid neerzetten.![]()
![]()
Valt mee.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:36 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat wijf zou ik inderdaad ook wel effe dauwen haha"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Iemand naam + rugnummer?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:36 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat wijf zou ik inderdaad ook wel effe dauwen hahaOp zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Hopen dat ze de play-offs halen, moet wel kunnen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen nu 9e virtueel. Morgen moeten nog concurrenten.Oh.![]()
Pics?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:36 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat wijf zou ik inderdaad ook wel effe dauwen hahaOh.![]()
AZ degradatie gunnenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:37 schreef ejfaar het volgende:
Als AZ morgen verliest komt de streep wel heel dichtbij![]()
![]()
Ze is echt niet zo mooi hoor.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Oh als je het zo bekijkt ben ik 't wel met je eensquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:38 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als ze rond az-psv rond de streep staan ja![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het jochie is 11, hij weet nauwelijks waar dat ding tussen zijn poten voor is
Koop gewoon EDL.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:40 schreef kapiteintje het volgende:
wtf, bizar goede kwaliteit op mijn internet stream.![]()
Zeuren om 15-20 euro/maand![]()
![]()
https://www.google.nl/sea(...)Om0AXxhIDIDA#imgrc=_quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:39 schreef HulkHeld het volgende:
[..]Weet niet of jij een bril draagt normaal gesproken of gewoon op het andere geslacht valt
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het jochie is 11, hij weet nauwelijks waar dat ding tussen zijn poten voor is![]()
ik heb EDL en het is alsnog een streamquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:40 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Koop gewoon EDL.
Zeuren om 15-20 euro/maand![]()
![]()
Komt deze knul ook weerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is hij ja, nou en. Ieder z'n ding toch?Hij mag vinden dat ze lelijk of minder knap is, maar elk gemiddelde man vind dat gewoon een mooie dame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |