quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:14 schreef AldoTheApache het volgende:
Tofik Dibi een normale Marokkaan noemen
Misschien een bekende van tv?? Ik ken er helaas ook geen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
Kom op jongens... NORMALE Mocro's!
Ik voorspel geen 300 posts voor dit topic trouwens...
Hij heeft soberso opgezwollen oogleden door al dat zaad, lijkt het wel!!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:35 schreef GJonline het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ie de sperma van zijn vriend nog in zijn wimpers heeft zitten
Is die van NL 1,2 of 3. Ik ken hem niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:46 schreef Jellereppe het volgende:
Hicham Nazzal. Franse presentator van Marokkaanse komaf.
[ afbeelding ]
quote:Aicha Marghadi
Een nieuwslezeres en sportpresentatrice van Marokkaanse origine. Na een studie PR en communicatie in Amsterdam is ze aan de slag gegaan voor Novum Nieuws, Salto en FunX. In 2004 is ze aan de slag gegaan op de sportredactie van de lokale Amsterdamse zender AT5. Ze heeft bij AT5 sinds 2007 het nieuws gepresenteerd en groeide uit tot het gezicht van de zender. In 2010 ging ze daarnaast aan de slag bij de NOS. Daar presenteerde Aicha Marghadi het sportjournaal. In september 2012 is ze vertrokken bij de NOS vanwege zwangerschap van haar tweede kind.
Dunga! Goeiequote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:55 schreef Jellereppe het volgende:
Maryam Hassouni.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Mustafa Marghadi
Studeerde journalistiek in Utrecht. Werkte gedurende zijn studie als redacteur bij de NOS en als radioverslaggever bij RTV Utrecht. Na zijn studie werd hij redacteur bij NOS Headlines en freelance-verslaggever bij RTV Utrecht. Vanaf 1 februari 2010 presenteerde hij Het Klokhuis. In mei 2011 stapt hij van Het Klokhuis over naar NOS op 3, waar hij een van de 3 vaste presentatoren is. Mustafa Marghadi is het jongere broertje van Aicha Marghadi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |