PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Konden ze de packs soms niet zo snel vinden?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:55 schreef Thorb het volgende:
EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA
Happy Hour pushed back to 6pm - 8pm UK. #FUT
Anya had een enorme misser las ikquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gvd ik zit er telkens naastGister Watford en Crystal palace. Krijgt Watford 90ste min een goal tegen
![]()
Vandaag: Goal Rooney, winst chelsea en winst southampton...
Ruud zegt OMGtwitter:GullitR twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 17:52:48OMG a lot to talk about in #elclassico the ref is going to get hammered reageer retweet
Is nog niet getransfered (boyd)quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:00 schreef vandermar het volgende:
Hoezo scoren spelers van Hull die niet in het spel zitten
(of ze zijn nog niet getransfereerd
Ik zie bij BPL wedstrijden bij de subs ook wel eens spelers staan waar ik nog nooit van heb gehoordquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:00 schreef vandermar het volgende:
Hoezo scoren spelers van Hull die niet in het spel zitten
(of ze zijn nog niet getransfereerd
Ligt aan jouw internet. Ik heb dat niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
7-1 voorstaan en dan gooit EA je van de servers
Nooit eerder last van gehadquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ligt aan jouw internet. Ik heb dat niet.
Is dat niet zo'n 3 month loan deal?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:05 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/9823/
SPeelt niet bij Newcastle maar nu bij midlesborough...
EA
Geen idee, zou best kunnen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n 3 month loan deal?
Is nu bezigquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:09 schreef Maver24 het volgende:
Goedeavond allemaal, is er een happy hour straks?, nog een speciale HH of gewoon zoals altijd een normale
Ja om 19:00 een reeks speciale packs.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:09 schreef Maver24 het volgende:
Goedeavond allemaal, is er een happy hour straks?, nog een speciale HH of gewoon zoals altijd een normale
specialequote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:09 schreef Maver24 het volgende:
neequote:
Oh, k dagt dat zomertijd nu was in Engelandquote:
Hoe kan het dan dat je alleen een disconnect hebt met de EA Servers en dat je Xbox Live en al je andere internet dingen het nog doen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ligt aan jouw internet. Ik heb dat niet.
Scheidsrechters zijn altijd slecht bij el classico.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:26 schreef GekkeZuiden het volgende:
Valdes![]()
Scheidsrechter was wel slecht trouwens.
Is hij verwant aan Joey de Koala?quote:
Brazil ?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
welke spelers zal ik op de lege plekken zetten?
(niet MLS zeggen)
Daarom noem ik ook andere klojo'squote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
eredivisie heb ik daar net weggeflikkerd, Martins Indi en Mulder faalde echt gigantisch hard
Nee ajacied dineert 2 uur dus dat redden we niet meer vanavond.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:22 schreef Fuszy het volgende:
hebben we al een winnaar van de SMLENO cup?
beetje vaag ditquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:52 schreef BDIL het volgende:
Iemand een goede squad met wat high rated spelers 84+ spelers voor 150k ?
Wat is er vaag aan ? 3 eisen: goede squad ( lekker speelt/ gebalanceerd) , wat 84+ rated spelers en maximaal 150kquote:
Dat is 70% van de squads.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat is er vaag aan ? 3 eisen: goede squad ( lekker speelt/ gebalanceerd
) , wat 84+ rated spelers en maximaal 150k
Misschien zie ik er wat origineels tussenquote:
Waar was je ?quote:
Zondag bij Albertoquote:
quote:Aflevering 79
zondag 3 maart 2013 om 21:30 uur
Een Chinese masseuse vertelt hoe ze als slaaf wordt behandeld door haar werkgever. Een onderzoek met de verborgen camera leidt tot schokkende conclusies. Alberto confronteert de eigenaar van de massagesalon. Ook kopen de makers van Undercover in Nederland een vervalst diploma op de illegale markt en komt de politie in actie....
SPANNENDquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:56 schreef Ajacied7 het volgende:
Finale van de SMLENO-cup wordt vanavond om 19.30 afgewerkt.
Geen Tetteyquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
welke spelers zal ik op de lege plekken zetten?
(niet MLS zeggen)
Jezelfquote:
wtf waarom heb ik inderdaad geen Tettey? Helemaal niet aan gedacht, dit had eigenlijk het B-team moeten zijn maar is gepromoveerd tot A-team omdat het beter speeldequote:
Ik was eigenlijk serieusquote:
Nope, hij is ook wel echt bizar duur nu met die nieuwe positie.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:07 schreef Rijst het volgende:
Bale als CAMHeeft hier al met hem gespeeld?
wat een geluk heb jij toch ookquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag nog een Richards, 2k waard
Iemand van hier moet hem halen. Ik denk Maver. Die kwam zeker klaar toen hij zijn kaartje zag.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nope, hij is ook wel echt bizar duur nu met die nieuwe positie.
Dat doe je wel steeds beter dan ik. We gaan een keer dat wedstrijdje nadoen met packs openen en dan tegen elkaarquote:
hij heeft verbaal wat gezegd maar niet geslagen,quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:20 schreef TBakkert het volgende:
wat was er nou eigenlijk gebeurd met Valdes? had iets gehoord van dat hij de scheids zou hebben geslagen
Achja voor die 15k had ik ook maar 1 rare playerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:20 schreef Confetti het volgende:
25k packs.
25,000 coins voor één rare speler![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Edit : oh slechts 12,500
Verbaal zwijgen is nog knapperquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hij heeft verbaal wat gezegd maar niet geslagen,
ooh okeequote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hij heeft verbaal wat gezegd maar niet geslagen,
Moet je net maar geluk hebben dat je een spaanse CB en RB krijgtquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:28 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga wat nieuws doen in UT, gewoon een team maken met alleen first owner spelertjes, mag ze alleen in een goede formatie zetten en positiekaartjes kopen maar geen spelers kopen, heb nu dit staan:
[ afbeelding ]
alleen nog een CB en een RB, de rest van het team nog even goedzetten in de goede formatie en positie
MAAAAAAARRRRRRRRRRRRR er zat nog een gratis gold pack inquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Thanks dit weerhoudt mij om er 1 te kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is mooi, jongenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:42 schreef StijnDa het volgende:
Lahm in zo'n 35k packHeb er 2 gehaald, verlies valt wel mee
Drink ik allebei liever nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:43 schreef TBakkert het volgende:
Wat vinden jullie trouwens het lekkerste bier?
Wij hebben altijd standaard Heineken, maar ik vind Amstel veel lekkerder...
Wij hebben meestal Bavaria, maar Jupiler is ook prima. In de kroeg drink ik meestal Brand of speciaal bier. Grolsch vind ik ook wel lekker (die beugel flessen zijn geniaal)quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:43 schreef TBakkert het volgende:
Wat vinden jullie trouwens het lekkerste bier?
Wij hebben altijd standaard Heineken, maar ik vind Amstel veel lekkerder...
Dat sowieso. En Lukoki geeft als hij iemand voorbij komt slechte voorzetten.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:45 schreef Reemi het volgende:
Schone komt denk ik vaker een man voorbij dan Lukoki
beetje kracht tegen die zielige verdedigers van jullie. Allemaal van die iele mannetjesquote:
Het lijkt feyenoord welquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
beetje kracht tegen die zielige verdedigers van jullie. Allemaal van die iele mannetjes
quote:
/carequote:
Echt wtf doet die kerelquote:
voor erbijquote:
ja hoor, post maarquote:
nee, dit was het.quote:
Ook nog 77 finishing.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:55 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Haalde deze dude uit een pakje.
1m94 en 92 jumping, 87 heading, dafuqSilver ook nog.
Serie B helaas![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Op packs waar ook items inzitten en niet alleen spelers maak je minder verlies. Mja heb voor 100k+ geopend en hou misschien 25k overquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:59 schreef Cara het volgende:
wat is beter om te kopen, megapacks of gold players premium. komt van een leek dit
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij moet gameplay filmpjes maken voor op youtube lijkt me echt vet
jawel, je bent best goed en als je er af en toe wat leuks tussen heb zitten, zou het toch gaaf zijnquote:
Op basis van zijn FUT stats wel jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:11 schreef StijnDa het volgende:
Schijnt dat die Hiljemark wel een aardige long shot in huis heeftMaar dit was niks.
Had jij nog coins verkocht aan die ene gozer?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:11 schreef StijnDa het volgende:
Schijnt dat die Hiljemark wel een aardige long shot in huis heeftMaar dit was niks.
Dit.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jawel, je bent best goed en als je er af en toe wat leuks tussen heb zitten, zou het toch gaaf zijn
Ik heb niet eens een HD PVRquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit.
Ik ben al 3 maanden bezig met een BO2 montage maar ik krijg de clips niet bij elkaar omdat ik het te weinig speel ivm werk en FIFA
Laatste lading coins morgen even verkopenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Had jij nog coins verkocht aan die ene gozer?
FIFA is dan ook gewoon leukerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit.
Ik ben al 3 maanden bezig met een BO2 montage maar ik krijg de clips niet bij elkaar omdat ik het te weinig speel ivm werk en FIFA
Zombies is juist fucking saai en duurt veel te langquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
FIFA is dan ook gewoon leuker![]()
Zombies is wel echt vet op BO
Ik vind het te makkelijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zombies is juist fucking saai en duurt veel te lang
Dat is altijd maar de vraag met EAquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vind het te makkelijk.
Upload zo we leven me goal als hi jer tussen staat.
Hij staat er tussen hopelijk kan ik hem nu nog uploaden.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is altijd maar de vraag met EA
Ja dacht al want hij wilde eerst kopen maar hij had geen tijd. Dus ik zei van zeg maar als je wil, maar hoorde niets meerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:14 schreef StijnDa het volgende:
Mertens
[..]
Laatste lading coins morgen even verkopen
Beetje aparte kerelquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dacht al want hij wilde eerst kopen maar hij had geen tijd. Dus ik zei van zeg maar als je wil, maar hoorde niets meer
Nja vond het wat opdringerig om weer wat te sturen maar dacht zal ook eerst even aan jou vragenquote:
yo buddy, ja PC mannetje he, word je hier geshunnedquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:06 schreef vandermar het volgende:
He Cara, long time no see in deze reeks. Wat was het begin fifa 12 voor het laatst?
Wat is er leuk aan schieten van 45 meterquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:23 schreef Djeetje het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/152745369
Jaja
Wat is er leuk aan skillen, rennen, 5atb etc..quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan schieten van 45 meter?
Speel 4-3-2-1quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan skillen, rennen, 5atb etc..
Brakke wedstrijd wel zegquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:26 schreef Fuszy het volgende:
zal wel een mooie 1-0 blijven bij PSV en dan in de slotfase een goaltje tegen
Voor skillen moet je nog enige moeite doen. Schieten van 45 meter vind ik echt onzin, lukt ook alleen maar in FUT volgens mij.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan skillen, rennen, 5atb etc..
Het is de schuld van Anthony..die had 3 dikke kansen voor rustquote:
Feyenoord thuis en uitquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:28 schreef Djeetje het volgende:
Weet iemand nog leuke kits voor in fut ?
Nu gaat iedereen de kits van Feyenoord, Ajax en PSV postenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:28 schreef Djeetje het volgende:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:28 schreef Djeetje het volgende:
Jeju United en 1860. Münchenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:28 schreef Djeetje het volgende:
Die kleurencombo van Montpellier is idd wel tof, maar het shirt zelf is best lelijk met al die reclame overalquote:
Nee man. Kut lurlingquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:30 schreef vandermar het volgende:
Lol, dit is een penalty dan. Van Anholt omarmt hem
Lurling heeft de schijn tegenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:30 schreef vandermar het volgende:
Lol, dit is een penalty dan. Van Anholt omarmt hem
Ingame merk je niets van die reclames.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die kleurencombo van Montpellier is idd wel tof, maar het shirt zelf is best lelijk met al die reclame overal
Reclameloos zijn alle shirts mooier. Vind ik tenminste.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die kleurencombo van Montpellier is idd wel tof, maar het shirt zelf is best lelijk met al die reclame overal
Een andere club in FUT heeft dat shirt..is hier al een paar keer gepost geloof ik. Weet alleen ff niet meer welkequote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:33 schreef vandermar het volgende:
Dat speciale shirt van Vitesse is mooi, alleen niet in FUT
Dat zijn echt de lelijkste kits van het spel.quote:
Ik gebruik Terek Grozny uit en thuisquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:28 schreef Djeetje het volgende:
Dit is wel handig:quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:46 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga ze eveb allemaal opschrijven in kladblok en kijk ik welke het worden die van tim zijn wel mooi
Die badge had ik vorig jaarquote:
ik heb 'm nu echt 2 dagen erop gezet ofzo hahahquote:
hij ook nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wist niet eens dat Moisander van afstand kon schieten
Iedereen kan van afstand schietenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wist niet eens dat Moisander van afstand kon schieten
Maar zo goed terwijl hij in FUT 44 long shots en 48 curve heeftquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Iedereen kan van afstand schieten
Haha oke vooruitquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:54 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik heb geen Eredivisie Live en die streams van internet vind ik Ajax onwaardig.
Wil je er ff een stuk of 10 352's voor mij achterhouden?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb al zo'n 150 formatie kaartjes gekocht 4 atb en 3-5-2 allemaal voor 150/200 coins
Happyhour
Carragherquote:
Koop ze nu zelf dan zijn lekker goedkoop op dit momentquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wil je er ff een stuk of 10 352's voor mij achterhouden?
Minder sweaty spelen dan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:14 schreef Djeetje het volgende:
Ik krijg best snel zweethanden en dat is echt kut met gamen.
Als ik dan een trick wil doen met een speler heb ik wel eens dat de joystick weg glijd
daarom kuiltjes in de joysticksquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:14 schreef Djeetje het volgende:
Ik krijg best snel zweethanden en dat is echt kut met gamen.
Als ik dan een trick wil doen met een speler heb ik wel eens dat de joystick weg glijd
Ja PS4 krijgt dat ook.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daarom kuiltjes in de joysticksXbox
Morgen maak ik korte metten met Reemi en zijn team.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe is het afgelopen met de SMLENO cup?
Valt op omdat de aanvallers niet scoren.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:20 schreef Dudeweiser het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of scoren de verdedigers best vaak
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Morgen maak ik korte metten met Reemi en zijn team.
Hij had hem volgens mij wel kunnen hebben.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
Mihaylov dook weer alsof hij bullet time aan had staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |