PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Konden ze de packs soms niet zo snel vinden?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:55 schreef Thorb het volgende:
EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA
Happy Hour pushed back to 6pm - 8pm UK. #FUT
Anya had een enorme misser las ikquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gvd ik zit er telkens naastGister Watford en Crystal palace. Krijgt Watford 90ste min een goal tegen
![]()
Vandaag: Goal Rooney, winst chelsea en winst southampton...
Ruud zegt OMGtwitter:GullitR twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 17:52:48OMG a lot to talk about in #elclassico the ref is going to get hammered reageer retweet
Is nog niet getransfered (boyd)quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:00 schreef vandermar het volgende:
Hoezo scoren spelers van Hull die niet in het spel zitten
(of ze zijn nog niet getransfereerd
Ik zie bij BPL wedstrijden bij de subs ook wel eens spelers staan waar ik nog nooit van heb gehoordquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:00 schreef vandermar het volgende:
Hoezo scoren spelers van Hull die niet in het spel zitten
(of ze zijn nog niet getransfereerd
Ligt aan jouw internet. Ik heb dat niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
7-1 voorstaan en dan gooit EA je van de servers
Nooit eerder last van gehadquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ligt aan jouw internet. Ik heb dat niet.
Is dat niet zo'n 3 month loan deal?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:05 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/9823/
SPeelt niet bij Newcastle maar nu bij midlesborough...
EA
Geen idee, zou best kunnen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n 3 month loan deal?
Is nu bezigquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:09 schreef Maver24 het volgende:
Goedeavond allemaal, is er een happy hour straks?, nog een speciale HH of gewoon zoals altijd een normale
Ja om 19:00 een reeks speciale packs.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:09 schreef Maver24 het volgende:
Goedeavond allemaal, is er een happy hour straks?, nog een speciale HH of gewoon zoals altijd een normale
specialequote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:09 schreef Maver24 het volgende:
neequote:
Oh, k dagt dat zomertijd nu was in Engelandquote:
Hoe kan het dan dat je alleen een disconnect hebt met de EA Servers en dat je Xbox Live en al je andere internet dingen het nog doen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ligt aan jouw internet. Ik heb dat niet.
Scheidsrechters zijn altijd slecht bij el classico.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:26 schreef GekkeZuiden het volgende:
Valdes![]()
Scheidsrechter was wel slecht trouwens.
Is hij verwant aan Joey de Koala?quote:
Brazil ?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
welke spelers zal ik op de lege plekken zetten?
(niet MLS zeggen)
Daarom noem ik ook andere klojo'squote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
eredivisie heb ik daar net weggeflikkerd, Martins Indi en Mulder faalde echt gigantisch hard
Nee ajacied dineert 2 uur dus dat redden we niet meer vanavond.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:22 schreef Fuszy het volgende:
hebben we al een winnaar van de SMLENO cup?
beetje vaag ditquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:52 schreef BDIL het volgende:
Iemand een goede squad met wat high rated spelers 84+ spelers voor 150k ?
Wat is er vaag aan ? 3 eisen: goede squad ( lekker speelt/ gebalanceerd) , wat 84+ rated spelers en maximaal 150kquote:
Dat is 70% van de squads.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat is er vaag aan ? 3 eisen: goede squad ( lekker speelt/ gebalanceerd
) , wat 84+ rated spelers en maximaal 150k
Misschien zie ik er wat origineels tussenquote:
Waar was je ?quote:
Zondag bij Albertoquote:
quote:Aflevering 79
zondag 3 maart 2013 om 21:30 uur
Een Chinese masseuse vertelt hoe ze als slaaf wordt behandeld door haar werkgever. Een onderzoek met de verborgen camera leidt tot schokkende conclusies. Alberto confronteert de eigenaar van de massagesalon. Ook kopen de makers van Undercover in Nederland een vervalst diploma op de illegale markt en komt de politie in actie....
SPANNENDquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:56 schreef Ajacied7 het volgende:
Finale van de SMLENO-cup wordt vanavond om 19.30 afgewerkt.
Geen Tetteyquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
welke spelers zal ik op de lege plekken zetten?
(niet MLS zeggen)
Jezelfquote:
wtf waarom heb ik inderdaad geen Tettey? Helemaal niet aan gedacht, dit had eigenlijk het B-team moeten zijn maar is gepromoveerd tot A-team omdat het beter speeldequote:
Ik was eigenlijk serieusquote:
Nope, hij is ook wel echt bizar duur nu met die nieuwe positie.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:07 schreef Rijst het volgende:
Bale als CAMHeeft hier al met hem gespeeld?
wat een geluk heb jij toch ookquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag nog een Richards, 2k waard
Iemand van hier moet hem halen. Ik denk Maver. Die kwam zeker klaar toen hij zijn kaartje zag.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nope, hij is ook wel echt bizar duur nu met die nieuwe positie.
Dat doe je wel steeds beter dan ik. We gaan een keer dat wedstrijdje nadoen met packs openen en dan tegen elkaarquote:
hij heeft verbaal wat gezegd maar niet geslagen,quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:20 schreef TBakkert het volgende:
wat was er nou eigenlijk gebeurd met Valdes? had iets gehoord van dat hij de scheids zou hebben geslagen
Achja voor die 15k had ik ook maar 1 rare playerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:20 schreef Confetti het volgende:
25k packs.
25,000 coins voor één rare speler![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Edit : oh slechts 12,500
Verbaal zwijgen is nog knapperquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hij heeft verbaal wat gezegd maar niet geslagen,
ooh okeequote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hij heeft verbaal wat gezegd maar niet geslagen,
Moet je net maar geluk hebben dat je een spaanse CB en RB krijgtquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:28 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga wat nieuws doen in UT, gewoon een team maken met alleen first owner spelertjes, mag ze alleen in een goede formatie zetten en positiekaartjes kopen maar geen spelers kopen, heb nu dit staan:
[ afbeelding ]
alleen nog een CB en een RB, de rest van het team nog even goedzetten in de goede formatie en positie
MAAAAAAARRRRRRRRRRRRR er zat nog een gratis gold pack inquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Thanks dit weerhoudt mij om er 1 te kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |