Dat meen je niet Sevenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Yup...nog wat "Mystieks" voor de liefhebbers...![]()
Zit naar Next poptalent te kijkenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:34 schreef Toverheks het volgende:
We gaan zo beginnen.....AJAX AJAX AJAX
( 1-2)
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahja.. een mens moet wát toch?
Best lachen komen ze met een hoop poeha binnen, sommige zingen zo vals als een kraai!quote:
vind dat als je een *simpel* kind hebt hun tegen moet houden aan zo iets mee te laten doen. zag wel eens geloof ik x factor nou uit de sociale werkplaats ( niks mis met die mensen hoor begrijp me niet verkeerd) maar dan staat zo een ouder ergens achter dat ik denk, hou je kind gewoon thuis het zet zich alleen maar voor schut op tv. maar dat is mijn mening hequote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:37 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Best lachen komen ze met een hoop poeha binnen, sommige zingen zo vals als een kraai!
Heb je ook je blauwe T-shirt al aan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:34 schreef Toverheks het volgende:
We gaan zo beginnen.....AJAX AJAX AJAX
( 1-2)
\]quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind dat als je een *simpel* kind hebt hun tegen moet houden aan zo iets mee te laten doen. zag wel eens geloof ik x factor nou uit de sociale werkplaats ( niks mis met die mensen hoor begrijp me niet verkeerd) maar dan staat zo een ouder ergens achter dat ik denk, hou je kind gewoon thuis het zet zich alleen maar voor schut op tv. maar dat is mijn mening he
nee mijn thuis shirtquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heb je ook je blauwe T-shirt al aan?
nou zag vanmiddag Ronaldo een balletje trappen, maar hij ken het wel hoor, tegen BarcAquote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was mooie wedstrijd
voor Margo kusje erop![]()
Officieel niet nee, maar het zit er dit jaar niet in voor Twente, dan zal er nog heel wat geks moeten gebeuren.quote:
editquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:33 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dat kun jij alleen doen door niets bij te dragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |