Dat meen je niet Sevenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Yup...nog wat "Mystieks" voor de liefhebbers...![]()
Zit naar Next poptalent te kijkenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:34 schreef Toverheks het volgende:
We gaan zo beginnen.....AJAX AJAX AJAX
( 1-2)
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahja.. een mens moet wát toch?
Best lachen komen ze met een hoop poeha binnen, sommige zingen zo vals als een kraai!quote:
vind dat als je een *simpel* kind hebt hun tegen moet houden aan zo iets mee te laten doen. zag wel eens geloof ik x factor nou uit de sociale werkplaats ( niks mis met die mensen hoor begrijp me niet verkeerd) maar dan staat zo een ouder ergens achter dat ik denk, hou je kind gewoon thuis het zet zich alleen maar voor schut op tv. maar dat is mijn mening hequote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:37 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Best lachen komen ze met een hoop poeha binnen, sommige zingen zo vals als een kraai!
Heb je ook je blauwe T-shirt al aan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:34 schreef Toverheks het volgende:
We gaan zo beginnen.....AJAX AJAX AJAX
( 1-2)
\]quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind dat als je een *simpel* kind hebt hun tegen moet houden aan zo iets mee te laten doen. zag wel eens geloof ik x factor nou uit de sociale werkplaats ( niks mis met die mensen hoor begrijp me niet verkeerd) maar dan staat zo een ouder ergens achter dat ik denk, hou je kind gewoon thuis het zet zich alleen maar voor schut op tv. maar dat is mijn mening he
nee mijn thuis shirtquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heb je ook je blauwe T-shirt al aan?
nou zag vanmiddag Ronaldo een balletje trappen, maar hij ken het wel hoor, tegen BarcAquote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was mooie wedstrijd
voor Margo kusje erop![]()
Officieel niet nee, maar het zit er dit jaar niet in voor Twente, dan zal er nog heel wat geks moeten gebeuren.quote:
editquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:33 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dat kun jij alleen doen door niets bij te dragen
quote:
ik ookquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Mwah, ik vond het wel een aardige conclusie in dit geval
Ja ..ben debiel zen bevestigd uiteraard dat het tevens zelfreflectie isquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:36 schreef Jian het volgende:
wach effe hè, ik vond het dus een aardige conclusie dat die mummie alleen een positieve bijdrage kan leveren door geen bijdrage te leveren, hè, voor alle duidelijkheid
Jullie zijn echt een soort maatjes hèquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:39 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ja ..ben debiel zen bevestigd uiteraard dat het tevens zelfreflectie is
Dat zou van zijn kant nog wel eens wat tegen kunnen vallen ...quote:
Ik hoop van jouw kant ook of ga je ook zo met je maatjes om ?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:43 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat zou van zijn kant nog wel eens wat tegen kunnen vallen ...
Tis wel niet de meest slimme vraag, maar het is een vraag.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:45 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik hoop van jouw kant ook of ga je ook zo met je maatjes om ?
En daar maak jij je druk om? Je bent te goed voor de mensheidquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:58 schreef ZOA het volgende:
[..]
Tis wel niet de meest slimme vraag, maar het is een vraag.
Je gaat vooruit.
Verder is het enige wat ik soms doe de posts waarmee jij over andere fokusers iets probeert te stellen als zelfreflectie te bestempelen.
Aan de op zijn zachtst gezegd onvriendelijke reacties naar mij toe schijn je het daar behoorlijk moeilijk mee te hebben
Ik heb een warme blondine genomen .. dat hielp ookquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:58 schreef Jian het volgende:
Zo even een snel warm bad genomen, koud de hele avond al, beetje grieperig denk ik ..
Da's kutquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:58 schreef Jian het volgende:
Zo even een snel warm bad genomen, koud de hele avond al, beetje grieperig denk ik ..
En wederom een nietszeggend, aandacht vragend antwoord... Negeren is de beste optie dan maar, leer jij dat ook eensquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:58 schreef ZOA het volgende:
[..]
Tis wel niet de meest slimme vraag, maar het is een vraag.
Je gaat vooruit.
Verder is het enige wat ik soms doe de posts waarmee jij over andere fokusers iets probeert te stellen als zelfreflectie te bestempelen.
Aan de op zijn zachtst gezegd onvriendelijke reacties naar mij toe schijn je het daar behoorlijk moeilijk mee te hebben
Ik denk dat ik dat morgen doe, als ik me wat beter voel tenminstequote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:59 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik heb een warme blondine genomen .. dat hielp ook
Nah, dat warme bad was wel lekker, ik ben nu wel warm, ik gooi er even een cognacje bij, komt vast goedquote:
Proost!quote:Op zondag 3 maart 2013 00:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Nah, dat warme bad was wel lekker, ik ben nu wel warm, ik gooi er even een cognacje bij, komt vast goed
Lekkahquote:Op zondag 3 maart 2013 00:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Nah, dat warme bad was wel lekker, ik ben nu wel warm, ik gooi er even een cognacje bij, komt vast goed
Alleen negeren is nietszeggend ...quote:Op zondag 3 maart 2013 00:00 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
En wederom een nietszeggend, aandacht vragend antwoord... Negeren is de beste optie dan maar, leer jij dat ook eens
toch is dat soms wel lekker, lekker rustig enzo Niet dat ik dat doe hoor, maar ja ik ben met iedereen vriendjes dat scheelt natuurlijk welquote:
Ja .... je weet toch wel dat op deze wereld niets is wat het lijkt te zijn?quote:Op zondag 3 maart 2013 00:09 schreef Jian het volgende:
[..]
toch is dat soms wel lekker, lekker rustig enzo Niet dat ik dat doe hoor, maar ja ik ben met iedereen vriendjes dat scheelt natuurlijk wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |