Staat op hun site ten minste.quote:Op zondag 10 maart 2013 10:22 schreef Bismarck het volgende:
Blanco had graag sportieve revanche willen nemen..., nadat gisteren de voltallige ploeg was afgestapt uit koers was genomen.
[..]
http://www.cyclingnews.co(...)opcar-budget-in-2014quote:We’re in negotiations and the team is ambitious,” Bernaudeau said, according to rmc.fr. “With the arrival of Bryan Coquard, the team is expanding and so it costs more. Discussions are ongoing with several companies, including Europcar, who obviously has the priority.”
Hier staat anders dat het contract niet wordt verlengd.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:47 schreef Bismarck het volgende:
Niet per definitie. Bernaudeau is in gesprek met verschillende potentiële sponsors, waaronder Europcar.
[..]
http://www.cyclingnews.co(...)opcar-budget-in-2014
Wel live uitgezonden via rtvdrenthe, maar dat is vast niet in het hele land te krijgen.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zuur voor de Bardani mannen in hun voorbereiding op Milaan-San Remo.
Vroeger werden dit soort wedstrijdjes toch ook een (hele) korte samenvatting gegund in Studio Sport? Gisteravond in elk geval niet. Enkel de sprint van Parijs-Nice en de overwinning van Vos in Drenthe. Tirreno en Ronde van Drenthe werden in zijn geheel niet genoemd.
Ik zat overdag in Thialf, dus moest het met Studio Sport in de avond doen. Via UPC Zal ik vast wel rtvdrenthe hebben gok ik, L1 zit er bijvoorbeeld ook op. En NOS was al van plan minder uit te zenden, dus niet verrassend.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:13 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Wel live uitgezonden via rtvdrenthe, maar dat is vast niet in het hele land te krijgen.
Is ook afhankelijk waar je woont. Voorheen kon ik hier in Limburg alle provinciale omroepen ontvangen.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:13 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Wel live uitgezonden via rtvdrenthe, maar dat is vast niet in het hele land te krijgen.
Bij mij hetzelfde, nu alleen nog Fryslan, rtvnoord en oost.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:49 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Is ook afhankelijk waar je woont. Voorheen kon ik hier in Limburg alle provinciale omroepen ontvangen.
Nu alleen nog Omroep Brabant, Zeeland, L1 (Limburg) en Gelderland.
Ziggo zeker?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:49 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Is ook afhankelijk waar je woont. Voorheen kon ik hier in Limburg alle provinciale omroepen ontvangen.
Nu alleen nog Omroep Brabant, Zeeland, L1 (Limburg) en Gelderland.
De twaalfderangs koersen zijn voorbij en Blanco zoekt het vertrouwde asfalt maar weer op? Misschien dat ze een wegenbouwer als sponsor moeten nemen. Blanco, sterk op de weg!quote:Op zondag 10 maart 2013 14:21 schreef marcodej het volgende:
Vanmarcke gevallen. De komende dagen wordt duidelijk op operatie aan knie nodig is.
twitter:friebos twitterde op maandag 11-03-2013 om 14:15:47Breaking news from l'Equipe: Laurent Jalabert badly injured in a car accident. reageer retweet
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:31 schreef TheArt het volgende:
Laurent Jalabert ligt zwaargewond in het ziekenhuis. Is op de fiets aangereden door een auto en heeft meerdere botbreuken
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:33 schreef OProg het volgende:
[..]![]()
Op een tegenligger geklapt en hij was buiten bewustzijn toen de ambulance kwam zie ik op een Franse site.
quote:Op maandag 11 maart 2013 15:05 schreef Szura het volgende:
@raykerckhoffs: Geen operatie voor Sep Vanmarcke. Reële kans dat hij Harelbeke en Wevelgem kan rijden. Opsteker voor Team Blanco.
quote:Komt de Giro naar België?
De kans bestaat dat de Giro in 2016 naar België komt. Algemeen directeur Michele Acquarone van organisator RCS Sport meldde dat er contacten zijn met een aantal Belgische steden om de start te organiseren.
‘In 2015 start de Giro zeker in Italië, omdat de wereldexpo dan in Milaan is’, aldus Acquarone. ‘Maar in 2016 willen we naar het buitenland. Volgend jaar starten we al in Ierland. Dat dient als test.’
Voorts stuurt Acquarone aan op wijzigingen aan de wielerkalender. Milaan-Sanremo is al verschoven naar zondag, net als de Ronde van Lombardije. ‘Het is niet uitgesloten dat we dat volgend jaar weer gaan veranderen, want we moeten het geheel van de kalender eens herbekijken.’
Acquarone wil dat topwedstrijden zeker zijn van de beste renners aan de start. ‘Het is raar dat Parijs-Nice en de Tirreno overlappen. Als het nodig zou blijken, wil ik de Ronde van Italië beperken tot twee koersweken. Maar ik wil niet de enige zijn die moet inbinden.’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |