Ik vind het niet heel bijzonder eigenlijk.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:08 schreef Bismarck het volgende:
Venezuela is een co-sponsor, dat klopt. Het team krijgt dacht ik financiėle steun van de Venezolaanse wielerfederatie en als tegenprestatie heeft het team een paar Venezolanen op haar rooster. Maar om dan met rouwbanden om te gaan koersen?
Dat wordt een Pro-Continental ploegje zoeken voor Brandyquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:59 schreef Steven184 het volgende:
Volgens L'Equipe stopt de ploeg Radioshack er na dit seizoen mee.
Lefevere en Bakala hebben vast een zak geld voor hem.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wordt een Pro-Continental ploegje zoeken voor Brandy
Dat moet Mandy eerst maar weer eens wat uitslagen rijden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Lefevere en Bakala hebben vast een zak geld voor hem.
Dat komt omdat je het niet snapt. Stel die ploeg heet Androni - Italia en die ouwe dibbes, Berlusconi, was nog premier en ging onverhoopt de pijp uit. Dan past het toch niet om met rouwbanden om te gaan fietsen in nagedachtenis van zo'n prutser? Bovendien, wat zouden de Venezolanen met een rouwband om voor een dode Italiaan gaan rijden?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het niet heel bijzonder eigenlijk.
Tja, als Poetin gaat hemelen zie ik Katusha ook wel met rouwbanden fietsen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:56 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Dat komt omdat je het niet snapt. Stel die ploeg heet Androni - Italia en die ouwe dibbes, Berlusconi, was nog premier en ging onverhoopt de pijp uit. Dan past het toch niet om met rouwbanden om te gaan fietsen in nagedachtenis van zo'n prutser? Bovendien, wat zouden de Venezolanen met een rouwband om voor een dode Italiaan gaan rijden?
Ik vind het niet passend om je als sportploeg zo te afficheren met een controversiėle politicus. Lees het volgende stuk: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hugo_Chavez#Controverses
Nu is Savio nooit vies van een beetje controverse, en dat siert hem zonder meer, maar er zijn grenzen aan de politieke lenigheid die hij betracht om sponsorbudgetten veilig te stellen.
klopt en als Beatrix sterft zie ik de Nederlandse ploegen ook met een rouwband fietsen. Of bij Hollande en de Fransen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, als Poetin gaat hemelen zie ik Katusha ook wel met rouwbanden fietsen.
En voor heel veel Venezolanen was Chavez geen prutser volgens mij, dat is volgens "ons" alleen zo
/albertverlindemodusuittwitter:lars_boom twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 10:10:26Net 12 weken echo gehad op het buikje van mijn schat @Niketimmermans. Kee wordt grote zus!!
En ik weer papa. BLIJ! http://t.co/4wIHk251Kd reageer retweet
Inderdaad. Ik snap de verwondering hierover ook niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het niet heel bijzonder eigenlijk.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:59 schreef Steven184 het volgende:
Volgens L'Equipe stopt de ploeg sponsor Radioshack er na dit seizoen mee.
quote:Hoofd seingevers in coma, Gent-Wevelgem in gedrang
Volgende zondag passeert de koers Gent-Wevelgem door Menen. De man die de seingevers regelt, ligt sinds een week in coma.
De 72-jarige man die in Menen al 35 jaar zorgt dat er seingevers staan bij de doortocht van wielerwedstrijd Gent-Wevelgem, ligt al een week in een coma. Volgende week zondag is het Gent-Wevelgem, maar niemand weet waar André Lecluysse (72) de lijst met namen van de veertig seingevers heeft gelegd.
Geen kwaad woord over André Lecluysse in Menen. Lecluysse is een man op wie je kan rekenen. Al 35 jaar zorgt de ondervoorzitter van de Koninklijke Wielerclub ervoor dat er seingevers langs de weg staan tijdens de twee grote koersen die jaarlijks door Menen passeren: Gent-Wevelgem en de Ronde van Vlaanderen.
Vaste telefoon
André Lecluysse is een man van de oude stempel. Een man aan wie je geen computer en gsm gesleten krijgt. Nee, Lecluysse neemt zijn vaste telefoon, belt zijn vaste seingevers op en maakt met hen afspraken over waar ze moeten staan. Dat alles schrijft dan op fiches. Als de seingevers geen telefoon hebben, dan schrijft Lecluysse hen wel een brief. Zo is het altijd al gegaan.
‘Maar een tijdje geleden kreeg André een – laat me discreet blijven – gezondheidstoestand . Sommigen zeggen dat het een trombose was, maar ik doe niet mee aan die speculaties', zegt Marc Cael, voorzitter van de Koninklijke Wielerbond van Menen. ‘Feit is dat André sinds een week in een coma ligt. Hij kan dus niet praten en zeker niet zeggen waar zijn papieren liggen met de namen van de seingevers. Ambetant, want normaal moeten we acht dagen voor de koers de namen van de seingevers doorgeven. Dat zal dus niet gaan.'
‘We zijn een koninklijke vereniging omdat we al meer dan 100 jaar bestaan. We hebben dus een reputatie hoog te houden: voorzien in seingevers. We gaan alles in het werk stellen om die eer niet te schaden. We zullen ervoor zorgen dat er volgende zondag seingevers staan. We gaan ze zoeken middels een infovergadering, volgende maandag', aldus Cael.
Alles op computer
‘Gelukkig konden we al op veel begrip rekenen van de gemeente, die ons gratis een zaal ter beschikking wil stellen. Komt er niemand op af of komen er veertig of vijftig geļnteresseerden? We weten het op dit moment niet. Maar ik heb goede hoop dat het ons lukt, anders had ik al lang de wielerbond ingelicht over de penibele toestand in Menen', zegt Marc Cael.
Veel twijfel dus, maar over één iets heeft Marc Cael wel zekerheid: ‘Vanaf nu gaan we wel alles op computer zetten en voor iedereen toegankelijk stellen. En wanneer André Lecluysse uit zijn coma ontwaakt en hersteld is, kan hij naadloos in het nieuwe systeem meeschuiven. André blijft meer dan welkom.'
niet heel verrassendquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:59 schreef Steven184 het volgende:
Volgens L'Equipe stopt de ploeg Radioshack er na dit seizoen mee.
Zou Mandy een neukertje op hebben gedaan in de kroeg?quote:De Tourwinnaar van 2010 heeft het ook over zijn mindere vorm. De jongere broer van Frank is al sinds zijn val in de Dauphiné in juni vorig jaar, toen hij zijn heiligbeen brak, aan het sukkelen. 'Natuurlijk had ik gehoopt het seizoen beter te beginnen. Na mijn verschrikkelijke valpartij mikte ik op een goede voorbereiding met mijn ploegmaten in Spanje. Maar ik kon niet op de manier trainen zoals ik het wilde.'
'Maar ik ben optimistisch', aldus nog Schleck. 'Ik train nu hard, nog harder dan vroeger. Sinds januari sliep ik amper zes nachten in mijn eigen bed. Ik ben ervan overtuigd dat ik weer een groot renner kan worden. De mensen die in mij geloven, zullen dat blijven doen.'
heeft hij een leuke jongen gevondenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:06 schreef OProg het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)is-belachelijk.dhtml
[..]
Zou Mandy een neukertje op hebben gedaan in de kroeg?
Dan boert Niki toch aardig.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:13 schreef Szura het volgende:
Niki Terpstra is z'n BMW van een ton kwijt
onder de 510.000 euro want hij staat niet in de Sportweeklijst.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Dan boert Niki toch aardig.
Vraag me eigenlijk af wat zijn jaarsalaris is.
Waarom?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:13 schreef Szura het volgende:
Niki Terpstra is z'n BMW van een ton kwijt
Gesink, Langeveld, Boom en Mollema staan wel bij de top 100 van meest verdienende Nederlandse sporters overigensquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
onder de 510.000 euro want hij staat niet in de Sportweeklijst.
Valt me nu pas op hoe die motards constant de koers vervalsten toen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:55 schreef VDBisgod het volgende:
Op canvas de enige echte vdb aan het werk in gent wevelgem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |