Hier dus meer foto'squote:Op maandag 4 maart 2013 12:23 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Die stremming tussen Groningen - Zuidbroek is ten hoogte van Kropswolde. Aanrijding met een kraan van BAM. De bestuurder daarvan is gewond geraakt.
Dat zijn nu ook niet echt voertuigen waarmee je zo even over dat bruggetje gaat (en binnen het PVR komt). Het lijkt me toch handige om in zo'n geval eerst contact te zoeken met de treindienstleider om even 5 minuten het treinverkeer te staken daar...quote:Op maandag 4 maart 2013 14:18 schreef Peterselieman het volgende:
die foto's zijn van de werkzaamheden die afgelopen weekend aan het baanvak plaatsvonden.
die van vandaag staan hier: http://112groningen.nl/Gr(...)-botst-op-kraan.html
Ik had ook iets van "OMG dikke hijskraan aangereden?"quote:Op maandag 4 maart 2013 14:45 schreef b2py het volgende:
Dat kan je gerust een gravertje noemen, ik verwacht een grote kraan ofzo van 100 ton
Ja of een Atlas.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:50 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik had ook iets van "OMG dikke hijskraan aangereden?"
En dan zo'n klein kutding_!
quote:Lijkt dit je wat? Bestel dan nu een Dal Vrij abonnement, in de daluren onbeperkt treinen, nu voor maar 79 euro per maand! Gebruik de actiecode '1320' in de webshop. Veel reisplezier! www.ns.nl/dalvrij
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zie ik nou dat NS WEL in staat is om 4 regels onzin op een TBP te plaatsen, maar niet 4 regels zinnige info?
Aan de ene kant zeggen dat er een groei van vele tientallen procenten geaccommodeerd zal moeten worden. Tegelijkertijd zeggen dat de CO2 uitstoot vanuit de sector gehalveerd moet worden. Betekent dit nu een afname van de CO2 uitstoot van 80 % per reizigers of tonkilometer? Dat kan nooit!quote:Op maandag 4 maart 2013 16:57 schreef b2py het volgende:
De 'Community of European Railway and Infrastructure Companies' heeft een toekomst t/m 2050 opgesteld. Het is wel Engels maar ook interessant leesvoer.
http://www.cer.be/media/a(...)2050_CER-EIM-UIC.pdf
http://www.cer.be/media/article/2401/Supporting%20Paper.pdf
Ik vermoed dat ze een combinatie bedoelen van zuinigere treinen als het nog meer laten rijden van treinen op groene stroom. Ik vermoed dat in delen van Europa nog wel winsten behaalt kunnen worden op dat vlak.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:46 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Aan de ene kant zeggen dat er een groei van vele tientallen procenten geaccommodeerd zal moeten worden. Tegelijkertijd zeggen dat de CO2 uitstoot vanuit de sector gehalveerd moet worden. Betekent dit nu een afname van de CO2 uitstoot van 80 % per reizigers of tonkilometer? Dat kan nooit!
Neem maar van mij aan dat je niet eens halverwege de ambitie gaat komen. Zelfs niet met een oude vloot.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:48 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze een combinatie bedoelen van zuinigere treinen als het nog meer laten rijden van treinen op groene stroom. Ik vermoed dat in delen van Europa nog wel winsten behaalt kunnen worden op dat vlak.
Dat schijnt toch wel Haute Picardie TGV te zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:42 schreef b2py het volgende:
Twee reizigers uit Amsterdam zijn vanochtend op d'Ablaincourt-Pressoir de Thalys uitgezet omdat ze teveel drugs gebruikt hebben. Een van de Twee is overleden in de reis naar het ziekenhuis.
http://picardie.france3.f(...)pressoir-210007.html
Als we ons druk gaan maken over de locatie waar ze eruit gegooid zijn..quote:Op maandag 4 maart 2013 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat schijnt toch wel Haute Picardie TGV te zijn.
Gelukkig hebben we nog iets minder dan 37 jaarquote:Op maandag 4 maart 2013 17:52 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat je niet eens halverwege de ambitie gaat komen. Zelfs niet met een oude vloot.
Je moet het toch wel behoorlijk bont hebben gemaakt om uit een trein gegooid te worden.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:54 schreef b2py het volgende:
[..]
Als we ons druk gaan maken over de locatie waar ze eruit gegooid zijn..
Als mijn Franse taalkennis een beetje klopt zijn ze niet zozeer 'de trein uit gegooid' als wel 'shit, deze mensen moeten nu naar het ziekenhuis'...quote:Op maandag 4 maart 2013 18:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
Je moet het toch wel behoorlijk bont hebben gemaakt om uit een trein gegooid te worden.
Ik heb het gelinkte artikel niet gelezen, ik ging dus af op wat hier was neergeplempt.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:05 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Als mijn Franse taalkennis een beetje klopt zijn ze niet zozeer 'de trein uit gegooid' als wel 'shit, deze mensen moeten nu naar het ziekenhuis'...
En eentje heeft het ziekenhuis dus niet eens levend gehaaldquote:Op maandag 4 maart 2013 18:12 schreef James1988 het volgende:Ze hadden een overdosis verdovende middelen genomen en moesten naar het ziekenhuis. Een arts heeft ze onder zijn hoede genomen totdat de ambulance er was.
Dat niet, maar "elders" beweerde ik dat het een ander station was maar dat was dus niet zo.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:54 schreef b2py het volgende:
[..]
Als we ons druk gaan maken over de locatie waar ze eruit gegooid zijn..
Inderdaad. Ik had zelf iets in gedachten dat de arm van een grote dragline over het spoor hing ofzo toen die spurt voorbij ging.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:50 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik had ook iets van "OMG dikke hijskraan aangereden?"
En dan zo'n klein kutding_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |