Dat zeker. Buslijn 96 komt nog enigszins in Hellendoorn, halte Geerhard Boschstraat. Dan nog circa 15 minuten lopen. Hoewel 9292.nl je daar niet iets van laat merken.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:21 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Als je daar met het OV wilt komen heb je sowieso een probleem, tenzij je graag je halve dag aan reizen kwijt wilt zijn. Of er nou wel of geen treinen rijden tussen Nijverdal en Nijverdal West.
Gelukkig zeggen ze dat zelf ook op hun website: http://www.avonturenpark.(...)es-routeplanner.htmlquote:Op zondag 3 maart 2013 17:25 schreef greavy het volgende:
[..]
Dat zeker. Buslijn 96 komt nog enigszins in Hellendoorn, halte Geerhard Boschstraat. Dan nog circa 15 minuten lopen. Hoewel 9292.nl je daar niet iets van laat merken.
Je kan beter gaan lopen denk ikquote:Op zondag 3 maart 2013 17:27 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Gelukkig zeggen ze dat zelf ook op hun website: http://www.avonturenpark.(...)es-routeplanner.html
Avonturenpark Hellendoorn is bereikbaar met het openbaar vervoer, maar het is geen goede verbinding. [..] Let op: op zondag is er geen busvervoer. Maak dan gebruik van Taxi Filart.
quote:Op zondag 3 maart 2013 17:30 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ja Darkwing, we zijn eruit: als je perse naar Avonturenpark Hellendoorn wilt in plaats van naar Disney Parijs dan kun je het beste gewoon gaan lopen!![]()
"Opa vertelt"quote:Op zondag 3 maart 2013 17:39 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Vroegah ging er wel een bus naar het avonturenpark, want toen was het NS dagtocht nummer 54
nope. Dan ging je gewoon naar het loket en kocht je zo'n dagtocht. Kreeg je twee of drie kaartjes, waarbij de bovenste het treinkaartje was en het toegangsbewijs voor de attractie er ook alvast bij zatquote:Op zondag 3 maart 2013 17:47 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Zo lang geleden is dat toch nog niet eens?
Bovenleiding? Spoor?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:25 schreef daanski82 het volgende:
ik zie dat ze op spoor 1 in Amersfoort een "lus" hebben gemaakt met in het midden van het spoor een soort witte "U" profiel met een draad hier in. wie kan hier iets over uitleggen ?
Blijft stoer!quote:Op zondag 3 maart 2013 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
en dan kom je weer een stukje van de train race tegen
Waar is het? Ik herken het wel, ergens in het zuiden, maar waar precies weet ik niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
en dan kom je weer een stukje van de train race tegen
Best - Boxtel.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:35 schreef Viezze het volgende:
[..]
Waar is het? Ik herken het wel, ergens in het zuiden, maar waar precies weet ik niet.
tussen Eindhoven en Boxtelquote:Op zondag 3 maart 2013 20:35 schreef Viezze het volgende:
[..]
Waar is het? Ik herken het wel, ergens in het zuiden, maar waar precies weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |