Ik mocht Apeldoorn-Enschede doen. Kwartier eerder met de bus, want niet aansluiten. En ook een kwartier later want bus was al weg.quote:Op maandag 4 maart 2013 07:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Bij het omreisadvies staat dus dat ik via Arnhem moet
Ik ga wel via Zutphen - Apeldoorn met Syntus en Arriva
quote:Op maandag 4 maart 2013 11:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Benieuwd wat dit keer de oorzaak is. Geen geduld? Dat kan toch bijna niet. Dat is echt het laatste wat ik ooit zal doen (letterlijk en figuurlijk).
Gebeurt wel erg vaak de laatste tijd. Ik kan me er ook niets bij voorstellen. Behalve pech op de overgang, maar hoe vaak komt dat nou voor? Bovendien maak je dan wel dat je weg bent voordat de trein komt.quote:Groningen-Leer (Ostfr.)/Veendam
Maandag 4 Maart 12:09
Oorzaak
Tussen Europapark en Zuidbroek rijden geen treinen door een aanrijding met een voertuig.
Dat wordt het bij goederentreinen helaas al heel erg snel: er is eigenlijk maar één goede bron daarvoor is mijn ervaring en daar stikt het van de nummertjes en afkortingen... http://rolandrail.net/quote:Op maandag 4 maart 2013 12:14 schreef Helly het volgende:
Ik heb sinds kort ook uitzicht op het spoor (bij Eindhoven), is er ergens te zien wat er globaal aan goederentreinen voorbij komt? (Zonder dat het heel eng wordt met veel nummertjes enzo.)
Die stremming tussen Groningen - Zuidbroek is ten hoogte van Kropswolde. Aanrijding met een kraan van BAM. De bestuurder daarvan is gewond geraakt.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
[..]
Gebeurt wel erg vaak de laatste tijd. Ik kan me er ook niets bij voorstellen. Behalve pech op de overgang, maar hoe vaak komt dat nou voor? Bovendien maak je dan wel dat je weg bent voordat de trein komt.
auto die afslaat vanwege zenuwen?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
[..]
Gebeurt wel erg vaak de laatste tijd. Ik kan me er ook niets bij voorstellen. Behalve pech op de overgang, maar hoe vaak komt dat nou voor? Bovendien maak je dan wel dat je weg bent voordat de trein komt.
Gesloten bomen niet gezien wegens laagstaande zon?quote:
Hee GHquote:Op maandag 4 maart 2013 12:23 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Die stremming tussen Groningen - Zuidbroek is ten hoogte van Kropswolde. Aanrijding met een kraan van BAM. De bestuurder daarvan is gewond geraakt.
Lijkt het eindelijk weer lente te worden en SCHIJNT DE ZON ook echt, is het weer niet goedquote:Op maandag 4 maart 2013 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gesloten bomen niet gezien wegens laagstaande zon?
schade aan het treinstel van Arriva lijkt mee te vallen. Lijkt op het eerste gezicht alleen maar wat plaatwerk te zijn dat vervangen moet worden.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:23 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Die stremming tussen Groningen - Zuidbroek is ten hoogte van Kropswolde. Aanrijding met een kraan van BAM. De bestuurder daarvan is gewond geraakt.
Door die stroomstoring kan de verkeersleiding niet met alle machinisten contact krijgen, volgens ProRail.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:05 schreef James1988 het volgende:
Er is iets aan de hand tussen Amsterdam en Utrecht, kennelijk een stroomstoring. Minder treinen.
Sterkte, reizigers
Gelukkig maar. Een paar bodemplaatjes, dat is in een paar dagen opgelost, heb ik gehoordquote:Op maandag 4 maart 2013 13:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
schade aan het treinstel van Arriva lijkt mee te vallen. Lijkt op het eerste gezicht alleen maar wat plaatwerk te zijn dat vervangen moet worden.
Ohjee, dat wordt met je vlaggetje in het spoor springenquote:Op maandag 4 maart 2013 13:29 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Door die stroomstoring kan de verkeersleiding niet met alle machinisten contact krijgen, volgens ProRail.
Inmiddels krijgt de bijsturing het ook niet meer over elkaar intercity's te laten keren op Utrecht, minder treinen Utrecht - Nijmegen v.v.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:29 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Door die stroomstoring kan de verkeersleiding niet met alle machinisten contact krijgen, volgens ProRail.
Zelfde.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En weer een aanrijding op Deventer - Amersfoort. Of is dat nog steeds die van vanmorgen?
Ah okee. Had het niet meer gevolgd, had het opeens wat druk.quote:
Terwijl dat juist met evenveel kruisingen als normaal kan in Utrecht...quote:Op maandag 4 maart 2013 13:44 schreef b2py het volgende:
[..]
Inmiddels krijgt de bijsturing het ook niet meer over elkaar intercity's te laten keren op Utrecht, minder treinen Utrecht - Nijmegen v.v.
Intercity richting alkmaar en Nijmegen worden over Hilversum gestuurdquote:Op maandag 4 maart 2013 13:05 schreef James1988 het volgende:
Er is iets aan de hand tussen Amsterdam en Utrecht, kennelijk een stroomstoring. Minder treinen.
Sterkte, reizigers
Hier dus meer foto'squote:Op maandag 4 maart 2013 12:23 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |