Hoeft niet. Op YouTube vind je complete, nieuwe afleveringen.quote:
Dit najaar weerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Geer en Goor was beter geweest. Kon je nog lachen.
Nee ze gaan nieuwe maken, samen.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een herhaling van paar jaar geleden?
Geen idee of het toen een succes was eigenlijk. Met Ron Brandsteder en Andre van Duin vond ik het in ieder geval altijd leukquote:Op zondag 3 maart 2013 20:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Was het een paar jaar geleden bij SBS eigenlijk een succes? Met Patty en Gerard was dat toch?
Die formule is uitgewerkt, secret story was als laatst en had echt hele slechte kijkcijfersquote:Op zondag 3 maart 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
Toevallig kwam het onderwerp De Bus net langs in een ander topic. DAT zouden ze moeten doen. Nog een keer De Bus of Big Brother.
Dat was ook niet leuk, te veel extra gedoe eromheen. Het moet gewoon weer heel simpel zoals de eerste Big Brothers.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die formule is uitgewerkt, secret story was als laatst en had echt hele slechte kijkcijfers
wie ben ik?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee of het toen een succes was eigenlijk. Met Ron Brandsteder en Andre van Duin vond ik het in ieder geval altijd leuk
Nee Wie ben ik was die kwis vroeger. Met die bordjes en dan moesten ze raden wie of wat ze waren.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
serieus? Was het dit programma?
Ik vond Geer en Goor hilarischnog steeds trouwens
![]()
ja ik zag het ik las te snel ik dacht even dat Geer en Goor weer terug kwamen, maar helaasquote:Op zondag 3 maart 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee Wie ben ik was die kwis vroeger. Met die bordjes en dan moesten ze raden wie of wat ze waren.
Nou wel zoiets. Dat ze in een bejaardentehuis gaan helpen samen. Dat komt ook nogquote:Op zondag 3 maart 2013 20:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja ik zag het ik las te snel ik dacht even dat Geer en Goor weer terug kwamen, maar helaas
Oké, ik hoop dat ik tegen die tijd een topic kan vinden, want anders ga ik het vergetenquote:Op zondag 3 maart 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou wel zoiets. Dat ze in een bejaardentehuis gaan helpen samen. Dat komt ook nog
Oh vast wel hoorquote:Op zondag 3 maart 2013 20:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké, ik hoop dat ik tegen die tijd een topic kan vinden, want anders ga ik het vergeten
Je moet dat clipje even kijken, écht hilarischquote:
Zal ik doen, allebei.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je moet dat clipje even kijken, éch hilarisch![]()
Leuk dat dat terugkomt![]()
geef me anders effe een seintje in de SC als het begint![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |