SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Was vannacht om 4 uur.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
En ze hadden ook niks ingesproken dus? Anders bel je ze even terug?
Mij wil je niet terugbellenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
En ze hadden ook niks ingesproken dus? Anders bel je ze even terug?
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
misschien waren ze dronken en op zoek naar wat uhm...jeweetwel
Goed zeg als directeur!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:25 schreef AldoTheApache het volgende:
godverNaar mijn werk gereden voor cursusochtend. Was het hele gebeuren al voorbij
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:25 schreef AldoTheApache het volgende:
godverNaar mijn werk gereden voor cursusochtend. Was het hele gebeuren al voorbij
Ja, het zou eerst om 11 uur beginnen, gister email: ja we beginnen om 9 uurquote:
Ja dan hadden ze maar moeten meeten. Ik heb gister oog in oog met een hert gezeten.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Leuk toch Tam. Ze misten je duidelijk.
Op je bord?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dan hadden ze maar moeten meeten. Ik heb gister oog in oog met een hert gezeten.
Hoe is het in Spike City?quote:
lekker reeruggetjequote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hert vond ik niet echt erg lekker of zo btw
Hebben ze gedaan. Was een groot feest. Engel en Aldo hebben gezoend. Joof is getreiterd en iedereen had drank op.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dan hadden ze maar moeten meeten. Ik heb gister oog in oog met een hert gezeten.
Cutequote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben ze gedaan. Was een groot feest. Engel en Aldo hebben gezoend. Joof is getreiterd en iedereen had drank op.
Nee op de weg nadat we Grave Encounters hadden gekeken, het bos ingegaan en voila.quote:
Klinkt zo fout ditquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee op de weg nadat we Grave Encounters hadden gekeken, het bos ingegaan en voila.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |