Niet zo zeuren. Het is heerlijk weer.quote:
Ik zeur niet, heb alleen teveel gezopen gisterenquote:Op maandag 4 maart 2013 08:33 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Niet zo zeuren. Het is heerlijk weer.
quote:Op maandag 4 maart 2013 10:41 schreef Ugjerke het volgende:
![]()
![]()
WAT EEN PRACHTIGE DAG IS HET VANDAAG, KIJK TOCH EENS NAAR BUITEN MENSEN WAT EEN MOOIE BLAUWE LUCHT! HEERLIJK!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, mooi blow weertje, Bob Marley op, alleen jammer als je moet werken zoals ikquote:Op maandag 4 maart 2013 12:11 schreef Amarantha het volgende:
Heerlijk weerEindelijk mijn raam weer open gezet zonder te verkleumen (zit onder het raam te computeren). Frisse lucht, yeah!
Jep, heerlijk weer om buiten te zittenquote:Op maandag 4 maart 2013 12:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja, mooi blow weertje, Bob Marley op, alleen jammer als je moet werken zoals ik
haha, jij gaat dus ook aan de whey shakes, volle melk en kwark?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:15 schreef Studeur het volgende:
Weightgainertje besteld. Tijd om veel te gaan eten + sporten om mijn magere lijfje wat dikker te maken
Die ex met dat kind waar ik een tijdje terug over vertelde is weer vrijgezel en toen ik gisteren met A. mee keek op Facebook zag ik tussen zijn berichtjes volgens mij een hartje staan (niet van mij want mijn gesprek zag ik ergens anders staan). Kan best dat zij dat naar hem heeft gepost hoor of hij naar een goeie vriendin maar bah voel me er niet lekker bij, vooral niet omdat dat kindje dus nog steeds in mijn hoofd zit enz. En dat hartje moet ik me vast niks van aantrekken, om die reden er ook niet naar gevraagd maar alsnog..quote:
Ach joh, als je je al druk maakt om een hartje op FB..quote:Op maandag 4 maart 2013 13:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die ex met dat kind waar ik een tijdje terug over vertelde is weer vrijgezel en toen ik gisteren met A. mee keek op Facebook zag ik tussen zijn berichtjes volgens mij een hartje staan (niet van mij want mijn gesprek zag ik ergens anders staan). Kan best dat zij dat naar hem heeft gepost hoor of hij naar een goeie vriendin maar bah voel me er niet lekker bij, vooral niet omdat dat kindje dus nog steeds in mijn hoofd zit enz. En dat hartje moet ik me vast niks van aantrekken, om die reden er ook niet naar gevraagd maar alsnog..
Nee maar die ex zit mij niet lekker haha, het is alles bij elkaar. Het feit dat haar verloving is verbroken nadat ze weer met mijn vriend omgaat, een kind wat verwekt is rond de tijd dat het uit ging met mijn vriend.. etc.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach joh, als je je al druk maakt om een hartje op FB..
Komt er nog een vaderschapstest of?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar die ex zit mij niet lekker haha, het is alles bij elkaar. Het feit dat haar verloving is verbroken nadat ze weer met mijn vriend omgaat, een kind wat verwekt is rond de tijd dat het uit ging met mijn vriend.. etc.
Naja mijn vriend maakt zich er niet meer druk om (misschien hadden ze al een tijdje geen seks meer? dat weet ik niet hoor) en zij heeft ook nooit gezegd dat het van hem is. Maar goed ik vind het zelf wel een realistische gedachte ofzo maar ik vind het ook raar/ongemakkelijk om weer er over te beginnen met hemquote:Op maandag 4 maart 2013 13:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt er nog een vaderschapstest of?
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die ex met dat kind waar ik een tijdje terug over vertelde is weer vrijgezel en toen ik gisteren met A. mee keek op Facebook zag ik tussen zijn berichtjes volgens mij een hartje staan (niet van mij want mijn gesprek zag ik ergens anders staan). Kan best dat zij dat naar hem heeft gepost hoor of hij naar een goeie vriendin maar bah voel me er niet lekker bij, vooral niet omdat dat kindje dus nog steeds in mijn hoofd zit enz. En dat hartje moet ik me vast niks van aantrekken, om die reden er ook niet naar gevraagd maar alsnog..
Thanksquote:
Dat is het levenquote:Op maandag 4 maart 2013 13:26 schreef Impect het volgende:
wat een extreem brakke dag dit,![]()
Met in het achterhoofd dat ik om 16:00 lekker in de zon kan zitten een jointje roken, moet het goed komen
Ja, ik woog na dit weekend nog maar 63 kilo met mn 182 cm, ondergewichtquote:Op maandag 4 maart 2013 12:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
haha, jij gaat dus ook aan de whey shakes, volle melk en kwark?
63quote:Op maandag 4 maart 2013 13:30 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja, ik woog na dit weekend nog maar 63 kilo met mn 182 cm, ondergewicht
t probleem is dat ik gewoon snel vol zit. mn avondeten eet ik bijna nooit helemaal op en heb bijna nooit trek waardoor ik vaak maaltijden oversla. ik schaam me wel echt voor mn magere lichaamquote:Op maandag 4 maart 2013 13:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
63Jezus. Je hebt gewoon zo'n Surinaams moedertje nodig die je vetmest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |