Je bent verslaafd.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:14 schreef Klojo120 het volgende:
'Avond.
Ik heb de laatste tijd dat ik niet kan slapen als ik niet gesmoked heb, en dat ik alleen in slaap kom als ik slaappilletjes inneem. Iemand hier last van gehad, tips voor?
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:19 schreef Dientje12 het volgende:
Vannacht viel ik in slaap tijdens het gamen doordat ik had gesmoked
Zit je via teamspeak krijgt je mattie aan de andere kant geen gehoor meer
Da's gewenning. Je hersenen zijn het niet meer gewend om zonder hulp (wiet of slaappillen) in rust-modus te gaan. Kwestie van wennen, pak er een boek bij of kijk P&W in bed, dan ben je zo wegquote:Op zondag 3 maart 2013 22:14 schreef Klojo120 het volgende:
'Avond.
Ik heb de laatste tijd dat ik niet kan slapen als ik niet gesmoked heb, en dat ik alleen in slaap kom als ik slaappilletjes inneem. Iemand hier last van gehad, tips voor?
Ik blijf een tijdje van de indicas af, wordt er gewoon te lam vanquote:Op maandag 4 maart 2013 00:40 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Klink goed ook
Heb nu Indica, is ook wel lekker
We hebben hier helaas weinig keus... De shop waar ik normaal kom heeft altijd 1 bagger buitenwiet van ca 6 euro, dan een iets minder bagger maar niet lekkere kaswiet voor 7-8 euro, NLX voor 8,50, dan afwisselend meestal Indica, White Widow, of Amnesia voor 9-10 euro. That's it. Binnenkort maar eens de andere checken. We hebben ook maar 2 shopsquote:Op maandag 4 maart 2013 01:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik blijf een tijdje van de indicas af, wordt er gewoon te lam van
Die Happy Haze is trouwens erg goed, je wordt er best wel happy van
Zo/morgen maar eens van die palm wraps bestellen
Damn, da's niet veelquote:Op maandag 4 maart 2013 01:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
We hebben hier helaas weinig keus... De shop waar ik normaal kom heeft altijd 1 bagger buitenwiet van ca 6 euro, dan een iets minder bagger maar niet lekkere kaswiet voor 7-8 euro, NLX voor 8,50, dan afwisselend meestal Indica, White Widow, of Amnesia voor 9-10 euro. That's it. Binnenkort maar eens de andere checken. We hebben ook maar 2 shops
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |