Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik vind Pitbull een soort Ibrahimovic in de muziek
te poppigquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gewoon op je pagina bij top artists staat 'paste your taste'
Wat vond je van Archers of Loaf?
Boh, nog niet helemaal weg nu? Groot ding geweest dan! (of heel diep gezet) Zeer matig.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt, ik heb al 10 sessies gehad en die zijn inderdaad behoorlijk aan de prijs
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
Wat is die tekening van VA verneukt?wie heeft dat gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nodigquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
Staat er op maar goedquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
Wat een mongool is dat ook zeg, de teringquote:
Nee dan begrijp ik dat je daarmee niet op je bovenarm wilt rondlopen, haha.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, die twee hamersmaar zoals ik al zei worden die gebruikt misbruikt door Hammerskins. Daarom wilde ik dat niet doen, oh en vanwege het feit dat The Wall één van de meest teleurstellende platen van Pink Floyd is
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:45 schreef Trollscience het volgende:
Waar doe je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
Hier ga ik niet op in, jij trekt altijd honderden conclusies uit mijn muzieksmaak die je baseert op Joost mag het weten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar jij denkt alleen maar aan nummers die zo catchy mogelijk zijn, alternatieve lyrics vind je waarschijnlijk al `raar''.
Te poppig ja heheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ok.
Gezet en daarna nog een keer opnieuw ingevuld zeg maar. Ben ook best wel teleurgesteld in de resultaten tot nog toe. Ach, het is niet anders vrees ikquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh, nog niet helemaal weg nu? Groot ding geweest dan! (of heel diep gezet) Zeer matig.
Nou oke, wat vind je er niet leuk aan dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hier ga ik niet op in, jij trekt altijd honderden conclusies uit mijn muzieksmaak die je baseert op Joost mag het weten.
DSotM is ook mijn favoriet, met op een goede tweede Meddlequote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee dan begrijp ik dat je daarmee niet op je bovenarm wilt rondlopen, haha.
Ook een feit. Oh hoe standaard ook, ik vind Dark Side of the Moon toch de meeste credits verdienen, haha. Ook dat logo is overigens pittig awesome.
Aan wat ook alweer?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou oke, wat vind je er niet leuk aan dan?
JVTquote:
Oh je vond Archers of Loaf te poppig, ik dacht dat je op je resultaten van 'paste your taste' doelde, vandaar mijn sarcastische opmerking 'te poppig ja'quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Pop-punk is mijn guilty pleasure, maar wat is er poppig aan deeze paste dan?
Rustig Sof. Rustig.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:47 schreef supersof het volgende:
Ja want de muziek van jer en sof is slecht![]()
dus gaan we daar lekker negatief over praten
![]()
![]()
Jeweetquote:
Balen, nouja, hopelijk gaan volgende sessies wat sneller dan/loopt het vlotter. In ieder geval ben je wel consistent qua weghalen, ik ken mensen die terugkrabbelen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gezet en daarna nog een keer opnieuw ingevuld zeg maar. Ben ook best wel teleurgesteld in de resultaten tot nog toe. Ach, het is niet anders vrees ik
Ja ik ben er gewoon klaar mee nuquote:
Ohquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oh je vond Archers of Loaf te poppig, ik dacht dat je op je resultaten van 'paste your taste' doelde, vandaar mijn sarcastische opmerking 'te poppig ja'
Mijn guilty pleasures wil je niet eens horenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Pop-punk is mijn guilty pleasure, maar wat is er poppig aan deeze paste dan?
iksdriequote:
Kan alleen als je last.fm gebruiktquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hoe maak je nou zo'n lijstje?
Maar we hebben net de hele tijd op queen lopen hatenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ben er gewoon klaar mee nuAltijd maar die haat op onze smaak, terwijl we nooit lelijk over jullie muzieksmaak praten
op je last.fm en dan top artists en paste your tastequote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als je nog maar 1 dag Last.fm hebt kan je zon lijstje volgens mij nog niet samenstellenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hey Fok-it is nu de enige die wat zegt hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ben er gewoon klaar mee nuAltijd maar die haat op onze smaak, terwijl we nooit lelijk over jullie muzieksmaak praten
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
ZOOOO FOUT
& sws. Nederlandstalige muziek en halfbrabbeltaaltjes
hihi ik moest wel een beetje lachenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd over Sofs muzieksmaak?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hey Fok-it is nu de enige die wat zegt hoor.
En Jerry was degene die mij uitlachte om mijn muzieksmaak net.NIET IK. HIJ DEED GEMEEN.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb dat bij The Locustquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:50 schreef LompeHork het volgende:
I'm into hip-hop, electronic, drum and bass, rock and brutal death metal, including:
Pink Floyd, Daft Punk, Steve Jablonsky, Mark Knopfler, Camo & Krooked, Mike Patton, Netsky, deadmau5, Eminem, Aperture Science Psychoacoustics Laboratory, Nirvana, Amy Macdonald, Fantomas, Alestorm, Simon & Garfunkel, NERO, C418, Jeremy Soule, Howard Shore, Hans Zimmer, Dr. Dre, Ennio Morricone, Nujabes, Bruce Springsteen, Lei Qiang, Bruce Faulconer, Method Man, Dire Straits, Faulconer, Bruce, De Dijk, DJ Fresh, Iron Maiden, Flux Pavilion, Burzum, Danny Byrd, Queen, Bill Elm & Woody Jackson, Boudewijn de Groot, Rusko, Bad Religion, Omnia, Rage Against the Machine, James Newton Howard, Kutschurft, mooi wark, Destruction, Chase & Status, Saxon, Pendulum, Limp Bizkit.
Check out my music taste: http://www.last.fm/user/MetalInquisitor
He wat? Ja, ik luister alles. Veel grindcore staat er niet bij: nummers zijn te kort voor last.fmsowieso mist veel, ik luister ook veel op vinyl, waaronder shitloads aan metal en hip-hop.
Dat is toch juist leuk, kijken hoe taal vernandert en hoe mensen dat proces versnellenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
ZOOOO FOUT
& sws. Nederlandstalige muziek en halfbrabbeltaaltjes
Er moeten altijd 2 kanten zijn anders zijn er geen rellen, het is net politiekquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hey Fok-it is nu de enige die wat zegt hoor.
En Jerry was degene die mij uitlachte om mijn muzieksmaak net.NIET IK. HIJ DEED GEMEEN.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja daarom dus. Vind je het leuk ofzo?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd over Sofs muzieksmaak?
Heb ik nu wel vaak genoeg gedaan
Over die van Jerry toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd over Sofs muzieksmaak?
Heb ik nu wel vaak genoeg gedaan
ooh goede, het is frietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Verbannen
Of ik rel wel over hmm, patat/friet?
Nujabesquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:50 schreef LompeHork het volgende:
I'm into hip-hop, electronic, drum and bass, rock and brutal death metal, including:
Pink Floyd, Daft Punk, Steve Jablonsky, Mark Knopfler, Camo & Krooked, Mike Patton, Netsky, deadmau5, Eminem, Aperture Science Psychoacoustics Laboratory, Nirvana, Amy Macdonald, Fantomas, Alestorm, Simon & Garfunkel, NERO, C418, Jeremy Soule, Howard Shore, Hans Zimmer, Dr. Dre, Ennio Morricone, Nujabes, Bruce Springsteen, Lei Qiang, Bruce Faulconer, Method Man, Dire Straits, Faulconer, Bruce, De Dijk, DJ Fresh, Iron Maiden, Flux Pavilion, Burzum, Danny Byrd, Queen, Bill Elm & Woody Jackson, Boudewijn de Groot, Rusko, Bad Religion, Omnia, Rage Against the Machine, James Newton Howard, Kutschurft, mooi wark, Destruction, Chase & Status, Saxon, Pendulum, Limp Bizkit.
Check out my music taste: http://www.last.fm/user/MetalInquisitor
He wat? Ja, ik luister alles. Veel grindcore staat er niet bij: nummers zijn te kort voor last.fmsowieso mist veel, ik luister ook veel op vinyl, waaronder shitloads aan metal en hip-hop.
Ik hoef helemaal geen rellen/quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Er moeten altijd 2 kanten zijn anders zijn er geen rellen, het is net politiek
De wereld is weer plat ja, op je bolle bips naquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is toch juist leuk, kijken hoe taal vernandert en hoe mensen dat proces versnellen
FRIET. STOMMERD. FRIET ZEG IK JE.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
PATAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dikke gefrituurde aardappelparten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
PATAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
Nee? waarom begrijp jij nooit wat ik bedoel te zeggen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja daarom dus. Vind je het leuk ofzo?
Hypocriet hoor :Squote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
GA MAAR WEER EMO.GIFFENJA DOE MAAR WEER GEMEEN.
Weet je wel hoeveel invloed zij hebben op de Nederlandse taalontwikkelingquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:51 schreef JRRY het volgende:
Gvd, gaan we hier poptalenten als Beyonce, Rihanna, Lady Gaga en Usher ofweetikveelwie afkraken terwijl men hier zelf De Jeugd van Tegenwoordig luistert.
Ik lig stuk.
Die titels ookquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
JA DIT.precies hetzelfde inderdaad
briljante band overigens.
Jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Wacht, we stonden toch aan dezelfde kant?
Dan zeg ik nu friet
internagelaktischquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel invloed zij hebben op de Nederlandse taalontwikkeling
Het is inderdaad nogal gevarieerd, maar ik luister zowat ook alles, op een enkel genre naquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nujabes, RIP![]()
briljante kerel!
Netjes wel, sinds het best gevarieerd is (al zeg ik het zelf)
Weet niet, je kunt het anders opvatten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee? waarom begrijp jij nooit wat ik bedoel te zeggen.
Ik bedoel ermee dat ik dat niet meer doeIk heb je toch niet voor niks een dm gestuurd?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
Dat nummer is gebaseerd op een uitspraak van Herakleitos, een Grieks filosoofquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:51 schreef JRRY het volgende:
Gvd, gaan we hier poptalenten als Beyonce, Rihanna, Lady Gaga en Usher ofweetikveelwie afkraken terwijl men hier zelf De Jeugd van Tegenwoordig luistert.
Ik lig stuk.
Ja beetje van beide walletjes snoepen jijquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Wacht, we stonden toch aan dezelfde kant?
Dan zeg ik nu friet
Ja? Vertel?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Dat nummer is gebaseerd op een uitspraak van Herakleitos, een Grieks filosoof
Niet tegen jouquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet niet, je kunt het anders opvatten.
Ja maar na die DM begon je er wel weer over
Maar dan wel knapper dan Nicki Minajquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:53 schreef JRRY het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd JVT de Nederlandse Nicki Minaj/will.i.am
JVT vind ik wel leuk hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:53 schreef JRRY het volgende:
Ja, Beyonce ook:quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel invloed zij hebben op de Nederlandse taalontwikkeling
Pep + paddo's = The Locustquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Die titels ookWelke drugs gebruiken die gasten allemaal
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:53 schreef JRRY het volgende:
huhquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Dat nummer is gebaseerd op een uitspraak van Herakleitos, een Grieks filosoof
Wel afgelopen week. Maar goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet tegen jouen ik heb nu toch niks gezegd?
![]()
Naja anyway, vat het op zoals ik het bedoel
En je bent weer stonedquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:54 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn gedachten zitten tot diep in mijn botten
Tsss, je moest zeker delen met taxquote:
Ok..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:54 schreef supersof het volgende:
[..]
JVT vind ik wel leuk hooren will.i.am ook wel
Ken je toevallig Xiu Xiuquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nujabes, RIP![]()
briljante kerel!
Netjes wel, sinds het best gevarieerd is (al zeg ik het zelf)
Ik luister geen Hardcore (Happy Hardcore daargelaten trouwens, sentimentquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het is inderdaad nogal gevarieerd, maar ik luister zowat ook alles, op een enkel genre na
nee grappigquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ok..
Maar vind je ze niet ook maar een heeeel klein beetje fout?
Britney Spears is toch ook zo fout als maar kan? Die vind jij toch ook leukquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ok..
Maar vind je ze niet ook maar een heeeel klein beetje fout?
Uit het Latijn:quote:
Dat is nu toch The Mars Volta of niet?????quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:53 schreef Trollscience het volgende:
ey jordy je kent at the drive-in toch wel hè????
Hit Me Baby One More Time is niét fout. Niet zo fout als JVT.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Britney Spears is toch ook zo fout als maar kan? Die vind jij toch ook leuk
jaquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Uit het Latijn:
aninam scintiliam stellaris essentiae = De psyche is een vonk van sterrenstof
Herakleitos gelooft dat de sterren uit een etherisch vuur bestaan en de psyche net als de hemel een vurig karakter hebben.
Dus mensen die denken dat DJVT geen diepgang heeft![]()
nog een keerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat in de muziek wmb gelijk staat aan fout.
Ik vind het wel chill, op die videoclip van dear god i hate myself naquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar ben ik niet gek op, beetje te statisch
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Uit het Latijn:
Herakleitos gelooft dat de sterren uit een etherisch vuur bestaan en de psyche net als de hemel een vurig karakter hebben.
Daar heb ik echt zin inquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Daar lijken me hersens op, met zo'n groen steeltje eraan
Lekk0r brakenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik vind het wel chill, op die videoclip van dear god i hate myself na
Zijn ook best intelligente gasten hequote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo grappig en vet dat ze dat hebben gebruikt![]()
Insgelijks mijn vriend!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een mongool is dat ook zeg, de tering
hoho ik heb het originele gewoon laten staanquote:
zie je het verborgen hartjequote:
Watskeburt is ook een Griekse uitspraak?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Uit het Latijn:
ik las geneuktquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is toch geweldig dat ze dat hebben gebruikt
Jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo grappig en vet dat ze dat hebben gebruikt![]()
Sorryquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:58 schreef JRRY het volgende:
sinds wanneer is het vrijdagavond druk hier?
Klootzakquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb hier van die grote aardbeien, maar nog niet geproefd
Jij wil teveel.quote:
aawhquote:
ja ik snap je nietquote:
Er is vast nog wel iets anders in huisquote:
nee man. dat heb jij verzonnenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is toch geweldig dat ze dat hebben gebruikt
Ja man, zie je het niet voor je, zo'n vergadering en dan komt iemand te laat binnen 'watskeburt?!', alleen dan halfnaakt en lekker warm en waren de vergaderingen buiten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Watskeburt is ook een Griekse uitspraak?
Sweet dreamsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:56 schreef msacras het volgende:
5 minuten voor de deadline nog even die klote beschouwing ingeleverd
tijd om te slapen
Watte?quote:
Grappige muziek, muziek waar je om moet lachen dus, staat wmb gelijk aan foute muziek.quote:
Flauw hoorquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb zo'n boekje met zijn uitspraken gewonnen in een quiz op school![]()
Goede vraagquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:58 schreef JRRY het volgende:
sinds wanneer is het vrijdagavond druk hier?
jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Insgelijks mijn vriend!
[..]
hoho ik heb het originele gewoon laten staan
[..]
zie je het verborgen hartje
Brandt nogalquote:
Ennnnnquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik pak er eentje hoor, en dan bijt ik hem open en dan zuig ik dat sap eruit enzo
Ja bij een quiz waarbij het ging over Griekse mythenquote:
Trustenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:01 schreef Hypocriet het volgende:
schatjes ik ga slapen. En om half 2 weer opstaan om medicijnen te nemen. HEB MAAR MEDELIJDEN MET MIJ.
Succesquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:01 schreef Hypocriet het volgende:
schatjes ik ga slapen. En om half 2 weer opstaan om medicijnen te nemen. HEB MAAR MEDELIJDEN MET MIJ.
wat een nerds.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja bij een quiz waarbij het ging over Griekse mythentoen ging iedereen haten, want iedereen wilde het boekje
blijf gewoonquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:01 schreef Hypocriet het volgende:
opstaan voor antibiotica?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:01 schreef Hypocriet het volgende:
wmb?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Grappige muziek, muziek waar je om moet lachen dus, staat wmb gelijk aan foute muziek.
Een beetje net als dat carnaval ook fout is.
Zeg maar dat foute muziek het carnaval onder de muziek is.
Sadist.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kon erger, ik had ook sambal kunnen zeggen
volgens mij wekquote:
Wel oké, maar niet helemaalquote:
Welterustenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:01 schreef Hypocriet het volgende:
Trustequote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:01 schreef Hypocriet het volgende:
ohquote:
Iets met een tang en knippen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Meh kon nog erger, maar ik hou mijn mond wel
goed zo!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Yes! Heb ik me toch goed aan de deal gehouden![]()
Maar ik ben nu bijna helemaal afgekickt
Mwah, geef dan éckte crossover:quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wel oké, maar niet helemaal
Mijn voorkeur gaat uit naar dit
Nou, verkrachters en aanranders kunnen jou wel overslaan in ieder geval.quote:
Arrivederciquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
eerst kokend water toch?
Ik ga trouwens doei
trustequote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
eerst kokend water toch?
Ik ga trouwens doei
Oh, als ze mijn gezicht gezien is het al genoeg hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, verkrachters en aanranders kunnen jou wel overslaan in ieder geval.
Nah.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh, als ze mijn gezicht gezien is het al genoeg hoor.
Lekker nummerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, geef dan éckte crossover:
Vroegah
Was een wetenschappelijk experiment naar gedaan wist je dat?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:07 schreef supersof het volgende:
moet je eens hardop zeggen: kast koel kast koel kast koel
dan wordt het weer koelkast![]()
kei grappug
hihaho lachen me jouquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:07 schreef supersof het volgende:
kei grappug
Ook leuk dat je dit nog gewoon kan lezen:quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:07 schreef supersof het volgende:
kei grappug
Kom je dan ook uit andermans beeldscherm kruipen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe eng ik eruit zie met mijn haar over mijn gezicht, dan lijk ik op the grudge
Oh dat is ook wel gaaf. Toen ik een klein Horkje was hadden we dit soort dingen:quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Lekker nummer
Ik luisterde vroeger (toen ik 12 was ofzo) altijd Underoath
zeg eens heel vaak auto achter elkaar xd xd xd xdquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:07 schreef supersof het volgende:
kei grappug
echt?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was een wetenschappelijk experiment naar gedaan wist je dat?
of heks hihahoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
zeg eens heel vaak auto achter elkaar xd xd xd xd
quote:
ik stopte bij Macbridge.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ook leuk dat je dit nog gewoon kan lezen:
I cdnuolt bleveiee taht I cloud aulacity uesdnatnrd waht I was rdanieg. The phaonmneal pweor of the hmuan mnid, aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it dseno't mtaetr in waht oerdr the ltteres in a wrod are, the olny iproamtnt tihng is taht the frsit and lsat ltteer be in the rghit pclae. The rset can be a taotl mses and you can sitll raed it whotuit a pboerlm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervy lteter by istlef, but the wrod as a wlohe. Azanmig huh? yaeh, and I awlyas tghuhot slpeling was ipmorantt!
marihuana is gevaarlijk!!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:07 schreef supersof het volgende:
kei grappug
zeg eens heel vaak heks xd xd xd XDquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
zeg eens heel vaak auto achter elkaar xd xd xd xd
Ja, en ze kwamen erachter dat het kwam omdat het laatste woord ook weer voor het eerste woord stond, echt heel ingewikkeld enzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
De eerste en de laatste moeten wel op de juiste plaats staan thoughquote:
ja dat is leukquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ook leuk dat je dit nog gewoon kan lezen:
I cdnuolt bleveiee taht I cloud aulacity uesdnatnrd waht I was rdanieg. The phaonmneal pweor of the hmuan mnid, aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it dseno't mtaetr in waht oerdr the ltteres in a wrod are, the olny iproamtnt tihng is taht the frsit and lsat ltteer be in the rghit pclae. The rset can be a taotl mses and you can sitll raed it whotuit a pboerlm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervy lteter by istlef, but the wrod as a wlohe. Azanmig huh? yaeh, and I awlyas tghuhot slpeling was ipmorantt!
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:10 schreef supersof het volgende:
[..]
zeg eens heel vaak heks xd xd xd XD
hhoohohohohohquote:
Oh, OEPS!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
De eerste en de laatste moeten wel op de juiste plaats staan though
Altijdquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom je dan ook uit andermans beeldscherm kruipen?
quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en ze kwamen erachter dat het kwam omdat het laatste woord ook weer voor het eerste woord stond, echt heel ingewikkeld enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.flauw ja
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik ga komend weekend deze jongens bezichtigen in Maastricht (Bruis)quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel gaaf. Toen ik een klein Horkje was hadden we dit soort dingen:
Eeuwig zonde van de "kwaliteit"
Ah neequote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:12 schreef LompeHork het volgende:
AARGH. Mensen gespot die het verschil tussen "you're" en "your" niet kennen.'murica.
Dat kom ik dagelijks tegenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:12 schreef LompeHork het volgende:
AARGH. Mensen gespot die het verschil tussen "you're" en "your" niet kennen.'murica.
Eerstequote:
"cause" is sowieso geen woord.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:13 schreef JRRY het volgende:
is het nou
'don't hate me cause I'm beautiful'
of
'don't hit me cause I'm beautiful'
ja alleen 'causequote:
Ik heb altijd zin omdat soort mensen te slaanquote:
Mwah, op die stem na vind ik het niet verkeerdquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ga komend weekend deze jongens bezichtigen in Maastricht (Bruis)
Gelukkig heb ik daar geen last vanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb altijd zin omdat soort mensen te slaanik kan daar zó slecht tegen
Toedelsquote:
Wat moet ik doen, Pitch, BKS, RWquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb altijd zin omdat soort mensen te slaanik kan daar zó slecht tegen
[..]
Mwah, op die stem na vind ik het niet verkeerd
You don`t sayquote:
Trustenquote:
echt niet. morgen ookquote:
BKS heeft er geen neuk mee te maken, maar ben jij dat dan? In dat geval: puik. Maar pitch, dit is te hoog.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat moet ik doen, Pitch, BKS, RW
Fles sterke drank in 1 keer achterover, lukt het wel.quote:
Het is denk ik ook een kwestie van gewenning hoor. Als je hier een tijd zou wonen vind je het vast een stuk makkelijkerquote:
Ja gold strike bijv.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fles sterke drank in 1 keer achterover, lukt het wel.
W-wat? Ik bedoel de festivals hé, of snap ik het zelf nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
BKS heeft er geen neuk mee te maken, maar ben jij dat dan? In dat geval: puik. Maar pitch, dit is te hoog.
Denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is denk ik ook een kwestie van gewenning hoor. Als je hier een tijd zou wonen vind je het vast een stuk makkelijker
eigen schuldquote:
Oh, dat zijn ook muziektermen voor producersquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
W-wat? Ik bedoel de festivals hé, of snap ik het zelf niet
Jij wil gewoon een serenadequote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fles sterke drank in 1 keer achterover, lukt het wel.
Bij gebrek aan echt nieuwsquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:21 schreef JRRY het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-elizabeth-ziek.html
omg omg omg omg
De koningin van de UK heeft griepsymptonen, laten we de nieuwssites ermee volzetten.
Ik vind het belangrijker om te lezen dat Elisabeth ziek is dan Justin Bieberquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:21 schreef JRRY het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-elizabeth-ziek.html
omg omg omg omg
De koningin van de UK heeft griepsymptonen, laten we de nieuwssites ermee volzetten.
Best Kept Secret en Rock Werchterquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, dat zijn ook muziektermen voor producers![]()
Maar wat zijn dan BKS en RW?
quote:
Even checkenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Best Kept Secret en Rock Werchter
Maar ze zetten het er echt niet op als Bieber een griepje heeft, pas als ie doodgaat van de ziekte of als ie kotst op het podium.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijker om te lezen dat Elisabeth ziek is dan Justin Bieber
Snow Patrol heeft veel onbekende prachtplatenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:22 schreef Fok-it het volgende:
Just say there`s nothing holding you back,
Rock Werchterquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Best Kept Secret en Rock Werchter
Aangezien Justin Bieber maandelijks doodgaat op twitterquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar ze zetten het er echt niet op als Bieber een griepje heeft, pas als ie doodgaat van de ziekte of als ie kotst op het podium.
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aangezien Justin Bieber maandelijks doodgaat op twitter
90 procent van de artiesten die op Werchter komt luister jij nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Rock Werchter
Puur omdat Azealia Banks daar komt
Zoals?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Snow Patrol heeft veel onbekende prachtplaten
Neptweets dat hij dood is, net als Obama, Oprah, Lady Gaga.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
90 procent van de artiesten die op Werchter komt luister jij niet
[..]
Zoals?
Geruchten en roddels en roddels en geruchtenquote:
Best Kept Secret.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat moet ik doen, Pitch, BKS, RW
Zie de kleine lettertjesquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
90 procent van de artiesten die op Werchter komt luister jij niet
[..]
Zoals?
Bewijsquote:
Oh echt?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neptweets dat hij dood is, net als Obama, Oprah, Lady Gaga.
heb je dat nog nooit gelezen? Wordt zoo vaak gedaan.quote:
Luister hem zo. Sex on Fire staat nu opquote:
Slayer is de laatste jaren echt kut live.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb al een kaartje voor LowlandsSlayuuuuuuuuuuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |