Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik vind Pitbull een soort Ibrahimovic in de muziek
te poppigquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gewoon op je pagina bij top artists staat 'paste your taste'
Wat vond je van Archers of Loaf?
Boh, nog niet helemaal weg nu? Groot ding geweest dan! (of heel diep gezet) Zeer matig.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt, ik heb al 10 sessies gehad en die zijn inderdaad behoorlijk aan de prijs
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
Wat is die tekening van VA verneukt?wie heeft dat gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nodigquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
Staat er op maar goedquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
Wat een mongool is dat ook zeg, de teringquote:
Nee dan begrijp ik dat je daarmee niet op je bovenarm wilt rondlopen, haha.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, die twee hamersmaar zoals ik al zei worden die gebruikt misbruikt door Hammerskins. Daarom wilde ik dat niet doen, oh en vanwege het feit dat The Wall één van de meest teleurstellende platen van Pink Floyd is
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:45 schreef Trollscience het volgende:
Waar doe je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
Hier ga ik niet op in, jij trekt altijd honderden conclusies uit mijn muzieksmaak die je baseert op Joost mag het weten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar jij denkt alleen maar aan nummers die zo catchy mogelijk zijn, alternatieve lyrics vind je waarschijnlijk al `raar''.
Te poppig ja heheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ok.
Gezet en daarna nog een keer opnieuw ingevuld zeg maar. Ben ook best wel teleurgesteld in de resultaten tot nog toe. Ach, het is niet anders vrees ikquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh, nog niet helemaal weg nu? Groot ding geweest dan! (of heel diep gezet) Zeer matig.
Nou oke, wat vind je er niet leuk aan dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hier ga ik niet op in, jij trekt altijd honderden conclusies uit mijn muzieksmaak die je baseert op Joost mag het weten.
DSotM is ook mijn favoriet, met op een goede tweede Meddlequote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee dan begrijp ik dat je daarmee niet op je bovenarm wilt rondlopen, haha.
Ook een feit. Oh hoe standaard ook, ik vind Dark Side of the Moon toch de meeste credits verdienen, haha. Ook dat logo is overigens pittig awesome.
Aan wat ook alweer?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou oke, wat vind je er niet leuk aan dan?
JVTquote:
Oh je vond Archers of Loaf te poppig, ik dacht dat je op je resultaten van 'paste your taste' doelde, vandaar mijn sarcastische opmerking 'te poppig ja'quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Pop-punk is mijn guilty pleasure, maar wat is er poppig aan deeze paste dan?
Rustig Sof. Rustig.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:47 schreef supersof het volgende:
Ja want de muziek van jer en sof is slecht![]()
dus gaan we daar lekker negatief over praten
![]()
![]()
Jeweetquote:
Balen, nouja, hopelijk gaan volgende sessies wat sneller dan/loopt het vlotter. In ieder geval ben je wel consistent qua weghalen, ik ken mensen die terugkrabbelen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gezet en daarna nog een keer opnieuw ingevuld zeg maar. Ben ook best wel teleurgesteld in de resultaten tot nog toe. Ach, het is niet anders vrees ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |