Waarom denk je dat ze je oplichten dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:03 schreef lateralize het volgende:
Wat is jouw mening over relatieplanet PeterPastoor? Ik heb inmiddels een beetje een oplichterspraktijken-associatie met datingsites (waarvoor je moet betalen).
Ik zie zojuist dat het bij relatieplanet wel meevalt maar ik vind de tarieven regelmatig idioot, en dan kun je ook nog eens vaak niet voor minder dan 3 maanden lid wordenquote:Op zondag 3 maart 2013 13:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze je oplichten dan?
Ik vind reguliere websites toch beter. Direct kijken of iemand op basis van uiterlijk leuk is en daarna wel kijken ipv andersom.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gewoon klaar met Paiq in het algemeen en dat zal ik hem ook wel zeggen. Vandaag besloten om paiq vaarwel te zeggen dus.
Het gaat er ook niet om dat ik hem niets wil zeggen, maar keer op keer krijg ik mailtjes dat hij me een bericht heeft gestuurd. Dan ga ik eens in de zoveel tijd eens kijken en blijkt hij alleen maar dingen als "wat is het koud vandaag he!" gestuurd te hebben
Als een goed, actief chatcontact niet klikt, of de foto's vallen vies tegen (oppervlakkig he?), dan zeg ik dat altijd wel.
Mooi!quote:Op zondag 3 maart 2013 16:05 schreef habitue het volgende:
Te gaar voor een lang datingverslag![]()
Donderdag 2e date (kutwoord) zeer geslaagd! Voor haar gekookt (versgemaakte pasta en pesto
) daarna even door stad gewandeld, samen een galajurk voor haar uitgezocht (stond haar echt mooi
) en besloten om een film in de bios te kijken. Django Unchained FTW!
Thuis afgesloten met wat wijn en seks![]()
Was toch weer een beetje gespannen van tevoren of het wel weer zo goed zal klikken als de eerste date, maar het was eigenlijk meteen weer super!
Klinkt weer goed! Helmaal top manquote:Op zondag 3 maart 2013 16:05 schreef habitue het volgende:
Donderdag 2e date (kutwoord) zeer geslaagd! Voor haar gekookt (versgemaakte pasta en pesto
) daarna even door stad gewandeld, samen een galajurk voor haar uitgezocht (stond haar echt mooi
Was toch weer een beetje gespannen van tevoren of het wel weer zo goed zal klikken als de eerste date, maar het was eigenlijk meteen weer super!
Nu even geen Knuz meer maar vond het op zich niet eens verkeerd. Als je een beetje kunt filteren dan vind je best leuke vrouwen.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:42 schreef Craptacular het volgende:
Nog Knuz(ers) in da house? Hoe bevalt dat? Nog steeds veel roadkill?
Wie in godsnaam meldt zich daar aan? Dating site for lonely people? Daar wil niemand zich toch mee vereenzelvigen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:13 schreef Dven het volgende:
Onlangs meisje gedate van loveawake. Fijne ervaring, wat dat betreft heeft die site me nog nooit in de steek gelaten
Goed bezig man!quote:Op zondag 3 maart 2013 16:05 schreef habitue het volgende:
Tijdje geleden had je toch ook zo'n snelle date? Of was dat iemand anders.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:00 schreef Blue_note het volgende:
Dit nog niet meegemaakt: meisje van Pepper ziet mn profiel, liked me, voegt me toe op FB, vraagt mn nummer en we hebben 3 uur liggen whatsappen en een date in het weekend! Kan snel gaan
Na een week was hij helemaal verliefd.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Tijdje geleden had je toch ook zo'n snelle date? Of was dat iemand anders.
Ja precies!quote:Op maandag 4 maart 2013 00:18 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Na een week was hij helemaal verliefd.
Nou, ik heb toch wel een aantal berichten van redelijk "normale"/leuke figuren gehad daar.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:27 schreef Vinkvak het volgende:
[..]
Nu even geen Knuz meer maar vond het op zich niet eens verkeerd. Als je een beetje kunt filteren dan vind je best leuke vrouwen.
Alternatief daten daarentegen viel niets te filteren. Ik ben ook geen oppergod maar gottegot.. :-/
Volgens mij was ik dat niet hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 00:18 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Na een week was hij helemaal verliefd.
interrestantdoenerij omdat ze niet veel meer te vertellen heeft dan haar studie?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:42 schreef ook_gek het volgende:
geweldig, net een speedtest en ze wilde weten wat ik gestudeerd had.
Nou dat heb ik dus niet dus daar kan ik kort over zijnDat vond ze heel erg want zij had een universitaire opleiding gedaan en wilde dat graag delen. Wat ze dan precies wilde delen wist ze me niet te vertellen. Studie schuld of iets dergelijks of wat? daar wist ze geen antwoord op te geven
ik snap dat nooit zo goed.
Echt niet? Volgens mij kwam je ook afscheid nemen van het topic toen. Maakt verder niet uit maar ben nou toch wel nieuwsgierig hoe het afgelopen is met je andere datequote:
Was je niet je meest enthousiaste post, maar je was het welquote:Op maandag 10 december 2012 22:47 schreef Blue_note het volgende:
Ik kan hier wegblijven. Na een keer of 10 daten hebben we besloten het toch maar een relatie te noemen.
Leuk! Veel plezierquote:Op maandag 4 maart 2013 05:36 schreef Linguine het volgende:
Donderdag tweede dateWeten nog niet wat we gaan doen alleen.
*delete*quote:Valt nog mee dan, maar dat zegt jou natuurlijk helemaal niets
Sta je al lang op paiq en heb je al (horror) dates gehad?
Einde gesprek (6 dagen geleden)
nope no dates...gehad
Einde gesprek (4 dagen geleden)
Ik heb hier eerder opgestaan, wel vaker gedate ook. Nog geen echte drama's meegemaakt gelukkig. Tenminste niet in de zin dat er echte verrassingen kwamen opdraven. Op één dragonder na, maar dat kon ik op haar gezichtsfoto's niet zien
Ben je al lang single dan?
Einde gesprek (4 dagen geleden)
whaha dat is wat ja
Einde gesprek (gisteren om 15:19)
Nou, ik ga eens een eind breien aan dit uitermate enerverende gesprek. Succes verder!
En als ik jou dm krijg ik gelijk een karrevracht aan berichten terug!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |