Ah, zie je wel, bekend gezicht.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Herrold kennen we natuurlijk uit The Ultimate Dance battle.
Virgil?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:55 schreef Disana het volgende:
Deze lijkt op iemand, wie o wie uit SYTYCD.
Oh daaruit. Wel raar dat hij nu hieraan meedoet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Herrold kennen we natuurlijk uit The Ultimate Dance battle.
Hij draait ook weer hetzelfde riedeltje afquote:
Geld verdienen en later weer de RTL-baas pleasen ergens in een bezemhok denk ikquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat die nou in de jury doet.Dan kan ik er ook wel gaan zitten.
Als je Lieke wegdenkt is het best aardig.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit dit nu verplicht mee te kijken wat een ergenis.
Erger met ons mee!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jij denkt dat wij hier vol plezier zittenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee, als ie wat probeert uit te beelden dan zie ik het nietquote:
Dit programma vraagt om een beschrijving die ban waardig is.quote:
Misschien moet je eerst in een rookhut gezeten hebben of een drankje door indianen bereid voordat je dan iets van betekenis ziet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, als ie wat probeert uit te beelden dan zie ik het niet
Fles drank, snacks en FOK! erbij en je overleeft het welquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit programma vraagt om een beschrijving die ban waardig is.
Eentje is 17 en de ander 27.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:01 schreef Pheno het volgende:
27 zeiden ze? OMG, het giechelt meer dan een puberklas in zijn geheel
Die ene vrouw gaat nooit met d'r vriend trouwen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:03 schreef Pheno het volgende:
Hier geef je toch geen toestemming voor om uit te zenden? getekend voor het leven :")
Misschien maar beter ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die ene vrouw gaat nooit met d'r vriend trouwen.
Als ze zo met stokken omgaat is dat maar beter ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die ene vrouw gaat nooit met d'r vriend trouwen.
Ja, 4x matig wss, maar wie weet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou dan krijgen we nu 4 keer hetzelfde. Van dingen die we allemaal al honderd keer gezien hebben.
heb ik ook. Te veel chaos.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:11 schreef vencodark het volgende:
Ik hou niet zo van die grote dansgroepen merk ik. Zenuwachtige gedoe soms.
Al was het vogue gedeelte niet zo strakquote:
Op MTV heb je Amerika's Best Dance Crew. Dat is echt een stuk beter om te zien. Zo strakquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:11 schreef vencodark het volgende:
Ik hou niet zo van die grote dansgroepen merk ik. Zenuwachtige gedoe soms.
Dat is waar maar dan doen die lui meestal zo overdreven stoer na de dans.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op MTV heb je Amerika's Best Dance Crew. Dat is echt een stuk beter om te zien. Zo strak
Dat is wel altijd het punt bij groepen. hoe groter ze zijn hoe essentiëler het is dat het strak is.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op MTV heb je Amerika's Best Dance Crew. Dat is echt een stuk beter om te zien. Zo strak
Attitude, hoort erbijquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is waar maar dan doen die lui meestal zo overdreven stoer na de dans.![]()
Wel beter dan dit ja.
Nee, daar moet je tien en meisje voor zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:17 schreef Symphonic het volgende:
Die meisjes hadden 100% en dat doet niemand ze na
Ik mag 'r welquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:19 schreef vencodark het volgende:
Jezus die afschuwelijke Brigitte Kaandorp.
Ja ik had het over de shows, ik moet er vaak wel om gniffelenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wellicht is ze privé heel leuk maar die shows...brrr.
Echt ergerlijk ja. Niet mijn smaak.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:19 schreef vencodark het volgende:
Jezus die afschuwelijke Brigitte Kaandorp.
Herman Finkersquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:22 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, dat heb ik met wel meer cabaretiers. Herman Finkers blijft gewoon nummer 1, alleen zijn laatste show vond ik minder sterk.
We hebben elkaar ontmoet in donker Afrika, onder een lantaarnpaalquote:
Hans Teeuwenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:25 schreef vencodark het volgende:
Zo vinden veel mensen Hans Teeuwen geweldig maar die vind ik ook niks.
Harrie Jekkers en Najib (al scheen zijn laatste show niet zo goed te zijn, niet gezien ook)
Nulquote:
Okay, wat ik nu zie verklaart het een en anderquote:
En stug volhoudenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
RTL4 heeft het concept comedyserie niet zo begrepen.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel knap enzo, maar ik vind dit geen dans.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel knap enzo, maar ik vind dit geen dans.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:36 schreef Pheno het volgende:
mensen die al meteen op groen tikken voordat ze begint. Kutmoeders
"Dat ze dat durft"!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:36 schreef Pheno het volgende:
mensen die al meteen op groen tikken voordat ze begint. Kutmoeders
ik wil je wel helpen tillenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:38 schreef Cee het volgende:
Ik kijk net 2 minuten en wil nu al een groot blok beton op Lieke's hoofd laten vallen.
Er liggen al piano's, kluizen, huizen en bomen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:38 schreef Cee het volgende:
Ik kijk net 2 minuten en wil nu al een groot blok beton op Lieke's hoofd laten vallen.
Aan de leuter van de zenderbaas tijdens de pauze.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:38 schreef vencodark het volgende:
Waar is nu Lieke's knalrode lippenstift van daarnet?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:38 schreef Pheno het volgende:
Nu doet Chantal iets waar veel mannen van dromen: op de knieen.
Dacht ik al.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Aan de leuter van de zenderbaas tijdens de pauze.
Daar kan nog meer bij.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er liggen al piano's, kluizen, huizen en bomen.
quote:
Zitten wij naast elkaar?quote:
Handig voor zwarte gebreide truienquote:
Imkers?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:40 schreef Cee het volgende:
Voor sommige mensen is dit best kinky denk ik.
Stromannen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:40 schreef Cee het volgende:
Soort furries maar dan anders.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:40 schreef Cee het volgende:
Nee dat wat spitzen op z'n derde been.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:41 schreef Cee het volgende:
Neger in een spagaat en het publiek in shock.
het zijn moeders die al drukken bij de eerste toon voordat een kindje van 7 danst, wat dacht je dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:41 schreef Cee het volgende:
Neger in een spagaat en het publiek in shock.
Ik denk dat die moeders nu op hun knop zitten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
het zijn moeders die al drukken bij de eerste toon voordat een kindje van 7 danst, wat dacht je dan?
samen met die West Friese dansgroep van netquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:42 schreef vencodark het volgende:
Ja dit had ik wel in een grote groep willen zien.
Denk dat de helft van die Friese groep dan snel afhaakt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
samen met die West Friese dansgroep van net
Lieke valt zelf op d'r bek, dus die vindt normaal wandelen al heel wat.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:44 schreef Cee het volgende:
Er wandelen twee mensen heel normaal binnen. "Wauw wat een entree!"
Lieke ziet een been wat niet haar eigen is.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:44 schreef Cee het volgende:
Er wandelen twee mensen heel normaal binnen. "Wauw wat een entree!"
"Gooi je haar los"quote:
Lieke valt zelf op d'r bek, dus die vindt normaal wandelen al heel wat.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
[quote]Op vrijdag 1 maart 2013 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lieke ziet een been wat niet haar eigen is.
Dit, ja. Lijkt mij vrij lastig.quote:
Ja, die publieksleden moeten allerlei stokken en schoenen vermijdenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:47 schreef vencodark het volgende:
Je zal die schoen maar in je bek krijgen.
je denkt dat daar mensen zitten die er verstand van hebben? Man, ochtendje winkelstraat om werkeloze huismoeders te lokkenquote:
dat is duidelijk ja....quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
je denkt dat daar mensen zitten die er verstand van hebben? Man, ochtendje winkelstraat om werkeloze huismoeders te lokken
We zijn het gewendquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:48 schreef Cee het volgende:
Sorry trouwens als ik van die no shit Sherlock-reacties maak hier, maar ik zie dit voor de eerste keer. Misschien ook het laatste, maar dat hangt van factoren af.
Met FOK! erbij is het echt best kijkbaarquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:48 schreef Cee het volgende:
Sorry trouwens als ik van die no shit Sherlock-reacties maak hier, maar ik zie dit voor de eerste keer. Misschien ook het laatste, maar dat hangt van factoren af.
quote:
Dat. Het hele programma zal mij een worst zijn maar er is verder niks.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met FOK! erbij is het echt best kijkbaar.
Ik heb denk ik 1 seizoen gezien. Maar daarna, nah.quote:
het enige dat het dragelijk maaktquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met FOK! erbij is het echt best kijkbaar.
dat vind ik ook 10.000 x leuker.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb wel het idee dat de echte dansers wachten op SYTYCD.
Ja, iemand zei zoiets vorige week ookal, het is gewoon HGT zonder zang en hondenacts.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vind ik ook 10.000 x leuker.
Dit is een slap aftreksel van HgT
De echte dansers zitten op Fok! te klagen dat de dansers op tv waardeloos zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb wel het idee dat de echte dansers wachten op SYTYCD.
Dit had zo van SBS kunnen zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vind ik ook 10.000 x leuker.
Dit is een slap aftreksel van HgT
De SYTYCD topics zijn altijd erg leukquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
De echte dansers zitten op Fok! te klagen dat de dansers op tv waardeloos zijn.
Ik ben stiekem Virgil, halloquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
De echte dansers zitten op Fok! te klagen dat de dansers op tv waardeloos zijn.
De SYTYCD USA topics zijn ook altijd leukquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De SYTYCD topics zijn altijd erg leuk
Hallo e-zusquote:
Malahide.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De SYTYCD USA topics zijn ook altijd leuk,
Jan en Dan wel. Lieke zit er als opvulling van een stoel.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Wat ik mij wel afvraag, de jury (Dan, Jan en Lieke), zijn dat alle drie dansers oid dat ze in de jury zitten?
Dan is hip hop danser/choreograaf. Jan zat in het Scapino ballet. Lieke weet hoe je het woord 'dansen' moet spellen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Wat ik mij wel afvraag, de jury (Dan, Jan en Lieke), zijn dat alle drie dansers oid dat ze in de jury zitten?
Jan danste jarenlang (voor zijn acteercarriere) bij het Scapino ballet en Dan is een choreograaf die (volgens de verhalen) ooit eens met Kylie Minogue en Justin Bieber heeft gewerkt. Die twee weten op zich wel iets van dans.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Dan en Jan wel. Lieke kan amper de vogeltjesdans.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Oh?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Lieke weet hoe je het woord 'dansen' moet spellen.
ze gebruikt de rode knop voor iets anders denk ik...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jan danste jarenlang (voor zijn acteercarriere) bij het Scapino ballet en Dan is een choreograaf die (volgens de verhalen) ooit eens met Kylie Minogue en Justin Bieber heeft gewerkt. Die twee weten op zich wel iets van dans.
Lieke zit er om het groene knopje te verslijten.
die is academisch geschoold danseresquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Zelfs Chantal in de jury zou meer sense maken.
Ja precies. Dat was mijn punt ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die is academisch geschoold danseres
Ze heeft een bekende kop vanwege die soaps. En dat lokt weer jonge kijkers die fan zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:57 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Ah, bedankt voor de antwoorden. Ik vond wel dat ze Lieke dan door iemand die beter was konden vervangen, maar goed.
daar kun je ook niet omheenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij dit soort bodysuits heb ik echt moeite om niet de hele tijd naar het kruis te staren.
Bingo is ook uitgaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:00 schreef DjinN het volgende:
Tering ik houd die kerel niet bij met uitgaan
Vol in het kruis schoppenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Note to self, op zondag uit m'n stad blijven.
U bent een kenner.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Die vent danst het liefst met zichzelf denk ik.
Dan en Jan zijn het met me eensquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Whehehehe precies wat Dan zeiquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
het is gewoon een droplulquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:03 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Mister seems really frustrated.
Viezerdquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik wil nu heel diep onder het dekbed kruipen
Of voor vrouwen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |