Ah, zie je wel, bekend gezicht.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Herrold kennen we natuurlijk uit The Ultimate Dance battle.
Virgil?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:55 schreef Disana het volgende:
Deze lijkt op iemand, wie o wie uit SYTYCD.
Oh daaruit. Wel raar dat hij nu hieraan meedoet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Herrold kennen we natuurlijk uit The Ultimate Dance battle.
Hij draait ook weer hetzelfde riedeltje afquote:
Geld verdienen en later weer de RTL-baas pleasen ergens in een bezemhok denk ikquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat die nou in de jury doet.Dan kan ik er ook wel gaan zitten.
Als je Lieke wegdenkt is het best aardig.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit dit nu verplicht mee te kijken wat een ergenis.
Erger met ons mee!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jij denkt dat wij hier vol plezier zittenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee, als ie wat probeert uit te beelden dan zie ik het nietquote:
Dit programma vraagt om een beschrijving die ban waardig is.quote:
Misschien moet je eerst in een rookhut gezeten hebben of een drankje door indianen bereid voordat je dan iets van betekenis ziet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, als ie wat probeert uit te beelden dan zie ik het niet
Fles drank, snacks en FOK! erbij en je overleeft het welquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit programma vraagt om een beschrijving die ban waardig is.
Eentje is 17 en de ander 27.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:01 schreef Pheno het volgende:
27 zeiden ze? OMG, het giechelt meer dan een puberklas in zijn geheel
Die ene vrouw gaat nooit met d'r vriend trouwen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:03 schreef Pheno het volgende:
Hier geef je toch geen toestemming voor om uit te zenden? getekend voor het leven :")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |