PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Dan weet je op voorhand al wie gaat winnenquote:
Dat meisje grijpt ook nog aan die paal terwijl ze er aan vast zit, lekker.quote:
Tomb Raider, die nieuwequote:
Mean Machine 2quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
iedereen met gebroken ledematen van het veld
Stijn Wreven lijkt trouwens best wel op hem
Ga je 'm halen?quote:
Ik speel eigenlijk nooit iets anders dan FIFA, maar dit spel lijkt me wel iets dat ik tof zou vinden..Uncharted met minder schieten zo te zienquote:
quote:
hahah k. Uncharted speel ik altijd op easy zodat je watm inder met schieten bezig bent en meer met het verhaalquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speel eigenlijk nooit iets anders dan FIFA, maar dit spel lijkt me wel iets dat ik tof zou vinden..Uncharted met minder schieten zo te zien
Dus denk het wel ja, al heb ik er geen haast mee.
Ja, ik speel die dingen ook meer voor het verhaal. Postte hier laatst al dat ik bijna net zo lief naar een walkthrough kijk zelfs, al zit je er natuurlijk wel echt veel meer in als je zelf speeltquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:01 schreef poker4lifee het volgende:
IF Chiellini
[..]
hahah k. Uncharted speel ik altijd op easy zodat je watm inder met schieten bezig bent en meer met het verhaal
Wel best goedkoop al, Tomb Raiderhttp://www.amazon.co.uk/S(...)id=1362168058&sr=8-1
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ik speel die dingen ook meer voor het verhaal. Postte hier laatst al dat ik bijna net zo lief naar een walkthrough kijk zelfs, al zit je er natuurlijk wel echt veel meer in als je zelf speelt
Whenever I go to a nursing home, all I do is shout "run towards the light!".quote:
die gaan het over kwartiertje ff livestreamen mocht je wat gameplay willen zienquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ik speel die dingen ook meer voor het verhaal. Postte hier laatst al dat ik bijna net zo lief naar een walkthrough kijk zelfs, al zit je er natuurlijk wel echt veel meer in als je zelf speelt
Weinig mensen meer die willen,quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:36 schreef GekkeZuiden het volgende:
Clubs??![]()
Off: 1-1 Napoli - Juventus.
De 1-1 gemaakt door Inler, verder had Cavani er met rood afgemoeten.
welke mongool zou hem nou CDM makenquote:
760 ja?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
welke mongool zou hem nou CDM maken
Ik zag net ook een Totti in CM voor 760
werd net voor mijn neus weggeplukt...
Sommige mensen zijn gewoon vreemdquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
welke mongool zou hem nou CDM maken
Ik zag net ook een Totti in CM voor 750
werd net voor mijn neus weggeplukt...
Ik heb het al ge-edit, was typfoutjequote:
#SMZGVquote:
Hij zegt bijna nooit dat Feyenoord gaat winnenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Volgens Johan gaat NEC winnen van Feyenoord. Ben benieuwd.
na mijn (nog halve) (kut)team duurde het wel 10 minutenquote:
kan niet, dat kan gewoon niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:17 schreef Dudeweiser het volgende:
heeft iedereen ineens een leven ofzo hier
ahh is goed, maar die paar euro fee viel wel mee toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:27 schreef vandermar het volgende:
Mo,
Hij zit ook bij ing. Wanneer heb je het aan tijd?morgen na 5 uur kan ik, ik heb ook gevraagd of het zo nog kan.
ik had er niet uit moeten stappen, dan was het nu al klaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:28 schreef Fuszy het volgende:
beetje matig trouwens dat die finale van de SMLENO cup nog niet gespeeld is. Had toch wel verwacht dat die laatste pot er zo doorheen was geknald. Kan je tenminste coins verdienen
Aight. Je hoort het nog welquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh is goed, maar die paar euro fee viel wel mee toch?Mja ik kan zo nog wel en morgen mocht er niks tussenkomen vast ook wel
Ja wie weet. Dan had je tegenstander nog laks kunnen zijn hequote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik had er niet uit moeten stappen, dan was het nu al klaar.
Ik vond het echt mooi dat applausquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.loodzwaar.com/(...)looflijk-mooie-babe/
daardoor heb ik een IF Sissoko in CM voor 50kquote:
Jij zit er nog in?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
daardoor heb ik een IF Sissoko in CM voor 50k
Ik zat er nog in, want had hem aan laten staan, net refresh gedaan en nu kan ik er ook niet in, maar die Sissoko is al expiredquote:
ik ookquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:52 schreef Tim86 het volgende:
Zit er gewoon nog in hier..PS3 alleen ofzo?
Speelde vrij matig, geen clean sheet en geen winst. Zie het niet gebeuren. Hoewel..EA..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:57 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Die gaat ook flink duur worden.
die zien geldquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Speelde vrij matig, geen clean sheet en geen winst. Zie het niet gebeuren. Hoewel..EA..
Fist u hier vaker?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:00 schreef Tim86 het volgende:
Geniaal dat oude item van Pownews over Vissen/Fisten
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:00 schreef Tim86 het volgende:
Geniaal dat oude item van Pownews over Vissen/Fisten
2 of zo toch, op de PS3?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:05 schreef Ajacied7 het volgende:
Er zijn veel TIF Bale's op de markt en hij is vrij betaalbaar.
Speelt primaquote:
Vanmiddag nog een van 2 miljoenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
3(waarvan 1 ST), de goedkoopste bin is 3,800,000.
als je if bale kan pricefixen dan heb je serious money..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:23 schreef Baje het volgende:
[..]
Vanmiddag nog een van 2 miljoen![]()
Pricefix gaande. Tevens hoi.
Ik kan net een halve bale kopen...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:28 schreef quer het volgende:
[..]
als je if bale kan pricefixen dan heb je serious money..
de iphone app werkt welquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:29 schreef Ajacied7 het volgende:
En weer ligt het plat.Gelukkig doet VI het nog wel.
Goede formatie maar erg jammer van die spitsen!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:33 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog een cheap team voor 30K ofzo
Hoe heet die gast die vorig jaar 3 teams per dag maakte ookalweer?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:33 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog een cheap team voor 30K ofzo
Geen idee, ik maakte er meerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe heet die gast die vorig jaar 3 teams per dag maakte ookalweer?
vandermarquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, die andere. "voor erbij" was het altijd. Kan echt niet op z'n naam komenquote:
walxiequote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, die andere. "voor erbij" was het altijd. Kan echt niet op z'n naam komen
Ohjaquote:
Iedereen die weg is wordt steeds vervangen door een zelfde type eigenlijk. Doorselecterenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ohja
Eigenlijk was dit topic met de mafketels van toen veel leuker dan tegenwoordig
quote:
?O/quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:44 schreef Klaploper het volgende:
Omdat mijn studentenkamer nogal klein is (7m^2
ongeveer) wil ik de ruimte zo optimaal mogelijk
benutten. Mijn idee is om een schuin bed te maken,
dat bijna recht tegen de muur staat, waartegen ik
dan staand kan slapen. Dit bespaart veel ruimte, en
achter het bed is dan ook nog een beetje ruimte om
rommel te bewaren. Mijn kamer ik vrij hoog (ik denk
bijna 3 meter), dus misschien kan ik het ook nog op
een lage kast bouwen o.i.d., zodat ik nog meer
ruimte heb.
Ik weet alleen nog niet precies hoe ik ga zorgen dat
ik goed blijf staan. Mijn eerste idee was om gewoon
aan de zijkant twee hoge randen te maken, maar
misschien kan ik ook gewoon de vorm van mijn
lichaam precies ombouwen met houdt o.i.d. en dit
dan bekleden met iets zachtst zodat ik gewoon
keurig in een vaste houding in mijn bed lig/sta. Ik
had ook het idee om mezelf met een autogordel
vast te maken, maar dat is misschien moeilijk in te
bouwen.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zou graag willen
weten hoe groot de hoek tussen het bed en de muur
minimaal moet zijn en wat de beste manier is om te
zorgen dat ik in het bed blijf als ik ga slapen.
Klopt, maar dan is het niet leuk meer.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedereen die weg is wordt steeds vervangen door een zelfde type eigenlijk. Doorselecteren
Die zijn er nog steeds op het forum hoor, gewoon hun PoHi checken en dan kun je weer genietenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Klopt, maar dan is het niet leuk meer.Maar als ik terugkijk naar al dat gezemel met GJE en SB, heb ik me daar eigenlijk behoorlijk om vermaakt
.
Nee, de onrust die ze hier aan het stoken waren is er niet meer. En dan vooral de geniale reacties daarop van anderen hier.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die zijn er nog steeds op het forum hoor, gewoon hun PoHi checken en dan kun je weer genieten
agressief mannetje jijquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:18 schreef detennismaster het volgende:
UP van Rhijn heeft tot nu toe een opmerkelijke hoofdrol. Na 2 wedstrijden al 2 rode kaarten.Zijn NIF had in 94 wedstrijden geen enkele rode prent.
Ik moet toegeven dat dit dan ook een best hecht en uitzonderlijk groepje is...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, de onrust die ze hier aan het stoken waren is er niet meer. En dan vooral de geniale reacties daarop van anderen hier.
vandermar geloof ikquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Walxie staat er toch, koequote:
Wow.quote:
Die rekensom onder zijn username klopt nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:42 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Nog iemand dus met die UI
ydsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:56 schreef Baje het volgende:
[..]
Die rekensom onder zijn username klopt niet
you don't say?quote:
k dnek dat hji em nie snapte om je was de # vegetenquote:
avondquote:
Als je kan skillen wel. Anders kan je beter een andere speler nemen daar.quote:
Ik vind hem te klein en te slap, maar als je kunt skillen, speelt hij wel oké...quote:
Laat eens zien.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
avond
Ik heb weer een nieuw team hihhi
dit keer ietsje duurder, want ik wilde IF Sissoko graag uitproberen
die 3 IF's zie ik nog wel (wat) stijgen, dus dan verlies ik sowieso niet weer alles als ik hem weer verkoop.quote:
waarom Mertens?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:06 schreef quer het volgende:
Deze wil ik nog steeds maken
http://www.futhead.com/fifa/squads/6519782/
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
die 3 IF's zie ik nog wel (wat) stijgen, dus dan verlies ik sowieso niet weer alles als ik hem weer verkoop.
[ afbeelding ]
[..]
waarom Mertens?
quote:
Welk silver team?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht dat het niet kon maar ik heb divisie 1 gewonnen met mijn silver team met 7-1-1Nu kan ik dat in ieder geval ook zeggen.
Kazim is echt goed. Jammer van zijn competitie en nationaliteit... En Henessey schijnt ook goed te zijn?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn enige silver team: [ afbeelding ]
Het is wel 3-5-2 maar ja.
IF Higuainquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
IF Milito of Tevez als ST?
Het liefst maak ik van Messi gewoon een ST, maar ik vrees dat ik die nooit zal hebben
Hennessey had veel belangrijke reddingenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:20 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Kazim is echt goed. Jammer van zijn competitie en nationaliteit... En Henessey schijnt ook goed te zijn?
Militoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
IF Milito of Tevez als ST?
Het liefst maak ik van Messi gewoon een ST, maar ik vrees dat ik die nooit zal hebben
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
die 3 IF's zie ik nog wel (wat) stijgen, dus dan verlies ik sowieso niet weer alles als ik hem weer verkoop.
[ afbeelding ]
[..]
waarom Mertens?
Maak je iedere dag 8000 bronze packs open, heb je geen contractenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn enige silver team: [ afbeelding ]
Het is wel 3-5-2 maar ja.
kleingeldquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:24 schreef quer het volgende:
Waarom is deze guy zo duur?
http://www.futhead.com/fifa/players/7028/
Ik open bijna geen bronze packs meer hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maak je iedere dag 8000 bronze packs open, heb je geen contracten
wat een uiterst creatieve hybrid.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
waarom Mertens?
loolquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maak je iedere dag 8000 bronze packs open, heb je geen contracten
Veel nationaliteiten togquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat een uiterst creatieve hybrid.
Is hij nog wat waard dan? Toen ik laatst keek was hij minder dan 1k waard nog maar.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:26 schreef donnie1992 het volgende:
Vanuit een een free silver pack die bij een goudpack zat waarbij maduro de beste speler was
[ afbeelding ]
hmm ja, maar eninho + kazim is onmogelijkquote:
Ansaldi speelt fijn idd, maar moet wel afwisselen voor de conditie.quote:
Waarom stel je dan de vraag?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:29 schreef quer het volgende:
[..]
hmm ja, maar eninho + kazim is onmogelijk
Laagste is 5k bin op de ps3quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is hij nog wat waard dan? Toen ik laatst keek was hij minder dan 1k waard nog maar.
Wat een kutteamquote:
quote:
DOe normaal man.quote:
2 van die gay spitsen die alleen kennen rennen. Dan een matige Cam. Een goeie LW/LM, maar dan zon slechte CDM. Pure griep dat team.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
DOe normaal man.
You just can't handle the pace
of juist niet. Want bij Feyenoord denken ze nu ook, oh die Derksen jinxt de shit we winnen wel, dan gaan ze slecht spelen en dan wint NEC alsnogquote:
Dat zei ik ook jaquote:
Heb ik tegen mijn moeder gezegd ja. We hebben wel al valletjes gehad enzo (die van hetzelfde merk als van de fruitvliegjes waar ze wel heel goed op werken) maar die werken dus voor geen meterquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:51 schreef Dudeweiser het volgende:
zilvervisjesHG spray werkt wel goed tegen die fuckers
nee die lijmvallen werken voor geen meterquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb ik tegen mijn moeder gezegd ja. We hebben wel al valletjes gehad enzo (die van hetzelfde merk als van de fruitvliegjes waar ze wel heel goed op werken) maar die werken dus voor geen meter
Die motherfuckers worden ook gewoon 8 jaar oud hequote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee die lijmvallen werken voor geen meter
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:55 schreef vandermar het volgende:
Wat wasbenzine door de gang en een vuurtje erbij.
8 jaar?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die motherfuckers worden ook gewoon 8 jaar oud heJe komt er alleen vanaf als de hele wijk echt met zijn allen alles laat verwijderen
![]()
Bij de echte nieuwbouw zitten ze niet zo veel meer. Mijn vader heeft een 5/6 jaar oud huis en daar zijn ze nauwelijks. Bij ons bijna 20 jaar oude huis is het helaas echt een stuk ergerVieze kutbeesten
Ja dat lees ik netquote:
Waar komen ze op af? Ongestelde strings van vrouwlief?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat lees ik net2 tot 8 jaar
Ik lees ook dat er per meter plint 10 zitten, dus honderden in je huis. Lekker dan dat soort info
dat hoef ik nou net niet weten, bedankt hequote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat lees ik net2 tot 8 jaar
Ik lees ook dat er per meter plint 10 zitten, dus honderden in je huis. Lekker dan dat soort info
Die man maakt zo kkveel geld met YouTube echt te ziekquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
KSI doet weer KSI PlaysDie zijn meestal het aanschouwen wel waard
Ja, maar vooral op prullenbakken vol tissues met zaadsporen. Dus oppassen Molfan!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:58 schreef MolFan het volgende:
[..]
Waar komen ze op af? Ongestelde strings van vrouwlief?
YWquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat hoef ik nou net niet weten, bedankt he
I'm aware of that. Yoloquote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:00 schreef vandermar het volgende:
Lekker zo voor het slapen gaan dit soort dingen...
In je kussen, lakens en dekbed zitten ook heel veel beestjes, zoek maar even op. En nu lekker slapen. Knoezels
Gomez is cheap idd zoals ook een Sessegnon en Hernandez United erg cheap zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Gomez bijna net zo duur als Esswein in 352![]()
wat is deze
Niet echt te vergelijken met Gomezquote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:03 schreef MolFan het volgende:
[..]
Gomez is cheap idd zoals ook een Sessegnon en Hernandez United erg cheap zijn
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet echt te vergelijken met Gomez
Hoge rating. Gomez is 87 en jouw voorbeelden 82quote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:05 schreef MolFan het volgende:
[..]Gaat er toch om dat bepaalde spelers die hoge rating hebben of gewoon erg goed ingame zijn cheap zijn om de een of andere reden?
Maar die spelers zijn wel erg goed. Gomez heeft 87 rated maar zo voelt hij niet ingame.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoge rating. Gomez is 87 en jouw voorbeelden 82
kan wel, maar Julio Cesar in ander team was echt afschuwelijkquote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:14 schreef MolFan het volgende:
[..]
Kan je de keeper niet verbeteren? Of gaat dat qua coins niet?
Hart?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan wel, maar Julio Cesar in ander team was echt afschuwelijk
Prima, je hebt alleen gold toch?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:11 schreef n0ir het volgende:
Heee Timzesentachtig wil je een potje tegen mij doen?
Pak mijn Colombianen wel, stuur maar een invitequote:
Wat is de chem als je De Gea pakt dan? 97 ofzo? Lekker boeiend. Bedoel het daalt niet naar 80 ofzoquote:
Gaat het niet om. Een mooi 99 chem team (100 kan alleen door een coach fapsok die je er bent) is gewoon genietenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:20 schreef MolFan het volgende:
[..]
Fappen op exact 100 chemterwijl je geen verschil merkt ingame tussen 95 of 99 of 100 etc
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gaat het niet om. Een mooi 99 chem team (100 kan alleen door een coach fapsok die je er bent) is gewoon genieten
Qua spelen misschien niet. Qua gevoel en hoe tof een team is is het een wereld van verschil.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:26 schreef MolFan het volgende:
[..]99 of 93 geen verschil geloof me
Maakt geen zak uit. Onder de 90 lijkt me daarentegen niet verstandig.
Merk echt geen reet verschil. Wel als het onder de 90 komt daar ben ik het mee eens dan lopen ze niet juist meer etc etcquote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Qua spelen misschien niet. Qua gevoel en hoe tof een team is is het een wereld van verschil.
Mentaal maakt het alles uit. Als een speler op 7 chem een bal verkeerd speelt denk je dat het door de 7 chem komt. Althans dat ervaar ik.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:26 schreef MolFan het volgende:
[..]99 of 93 geen verschil geloof me
Maakt geen zak uit. Onder de 90 lijkt me daarentegen niet verstandig.
BEN JE BLIND OFZO?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:28 schreef MolFan het volgende:
[..]
Merk echt geen reet verschil. Wel als het onder de 90 komt daar ben ik het mee eens dan lopen ze niet juist meer etc etc
Geen idee dat is wat ik merk althans.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar als 99 tot 93 geen verschil is, hoe kan 89 dan ineens niet verstandig zijn?
Ik was echt overmand door de chaos en kon er duidelijk niet zo van profiteren als jij. Met die corner en die bullshit-penalty was zelfs twee goals voor mij mazzel. Er zat echt weinig inquote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:38 schreef Tim86 het volgende:
3-2 gewonnen![]()
Wat een rommelige wedstrijd zeg..hele 2e helft werd ik eigenlijk teruggedrukt, maarik was wat effectiever met mijn balbezit
zie nu je bericht haha, ik vond jou echt beter na rust eigenlijkquote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:40 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik was echt overmand door de chaos en kon er duidelijk niet zo van profiteren als jij. Met die corner en die bullshit-penalty was zelfs twee goals voor mij mazzel. Er zat echt weinig in
Oh en trouwens ik moest vorig potje pauzeren omdat jij had aangeraden om Balo als rechterspits te gebruiken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:08 schreef Tim86 het volgende:
PRima, invite maar. Dat suurde ik je ook al op xbl
oh maakt ook niet uit hoor. Maar ik had aangeraden om Balo als linkerspits te gebruiken juist..quote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:09 schreef n0ir het volgende:
[..]
Oh en trouwens ik moest vorig potje pauzeren omdat jij had aangeraden om Balo als rechterspits te gebruiken.
Werkt hier niet
Ohja jij raadde aan om links te zetten en dat werkte juist nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh maakt ook niet uit hoor. Maar ik had aangeraden om Balo als linkerspits te gebruiken juist..
Thanks, we zijn in ieder geval echt aan elkaar gewaagd, dat is wel duidelijk zegquote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:27 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ohja jij raadde aan om links te zetten en dat werkte juist niet![]()
Maar pfffooeee, dat potje voelde voor mij nog wel spannend op het eind. Jij bent verdiend de winnaar van de avond geworden
Die verdedigers zijn eigenlijk te overpowered, volgende keer als we een potje doen wil ik weer een zilveren squad hebben.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:27 schreef Tim86 het volgende:
Pfoeeee wat gaf ik je nog een gigantische kans op de gelijkmaker zeg, vlak nadat ik zelf 1 op 1 de kans op 3-1 verneukte
Was weer een zware bevalling. Bizar dat ik 58% balbezit had voor rust..had ik totaal niet door eigenlijk. Blijft wel echt zwaar om tegen 3 gigantische CB's te spelen die allemaal sneller zijn dan mijn spitsen
Ja, silvers lijkt me ook wel leuk. En dan niet 3-5-2 vs 3-5-2quote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:28 schreef n0ir het volgende:
[..]
Die verdedigers zijn eigenlijk te overpowered, volgende keer als we een potje doen wil ik weer een zilveren squad hebben.
En ja we zijn wel aan elkaar gewaagd ja, dat zijn de leukste potjes![]()
Zijn jouw squads niet allemaal 3-5-2?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, silvers lijkt me ook wel leuk. En dan niet 3-5-2 vs 3-5-2
Nee, ik heb ook een 3-4-2-1 team (heb je vorige keer tegen gespeeld, met Ibra) en een 4-2-2-2 team (met Mlapa en Elyou)quote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:34 schreef n0ir het volgende:
[..]
Zijn jouw squads niet allemaal 3-5-2?Of ik effe wat anders wil maken dus.
Maar ik wil eigenlijk wel eens met 4-2-3-1 spelen.
Rockte eerst deze squad maar vond het niet zo goed spelen.
Haha ik zat je een beetje te zieken maar ik wil alsnog een 4-2-3-1 squad! effe puzzelen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook een 3-4-2-1 team (heb je vorige keer tegen gespeeld, met Ibra) en een 4-2-2-2 team (met Mlapa en Elyou)
Dat team lijkt me ook niet goed wat je postte..paar goede spelers en dan heel veel matige spelers om het maar als hybrid te kunnen maken
Haha zoiets zei je de vorige keer ook, ik had juist het gevoel dat het wel meeviel. En het was eigenlijk ook niet zo effectief vanavondquote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:39 schreef Tim86 het volgende:
Je bent trouwens veel meer aan het skillen nu? Ben je op trainingskamp geweest?
Opzich wel..je ging alleen vaak net iets te ver door met je actie.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:41 schreef n0ir het volgende:
[..]
Haha zoiets zei je de vorige keer ook, ik had juist het gevoel dat het wel meeviel. En het was eigenlijk ook niet zo effectief vanavond
Ja chill ik ga em gelijk bouwenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Opzich wel..je ging alleen vaak net iets te ver door met je actie.
Zoiets wellicht iets voor je?
http://www.futhead.com/fifa/squads/6645509/#
[ afbeelding ]
pics?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 03:02 schreef Lindgren. het volgende:
Morgenochtend zie ik mijn kassameisje.
Ik denk dat 's middags misschien moeilijk wordt, moet om 4 uur pas spelen...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Morgen avond of middag voor El Clasico even potje ?
Weet niet precies hoelaat ik morgen thuis ben in de middag.
Date? Of ga je gewoon een komkommer kopen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 03:02 schreef Lindgren. het volgende:
Morgenochtend zie ik mijn kassameisje.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 03:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Date? Of ga je gewoon een komkommer kopen?
Ik speelde laatst tegen iemand met een soortgelijk team, die kerel was echt helemaal nergens. Beter bouw je een normaal team.quote:
Een komkommer, vaseline, kipfiletjes en een elastiekje.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 03:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Date? Of ga je gewoon een komkommer kopen?
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 03:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een komkommer, vaseline, kipfiletjes en een elastiekje.
Wat is hier niet "normaal" aan dan? Of is dit een verwijzing naar mijn nederlaag tegen jou, want dat was een compleet ander teamquote:Op zaterdag 2 maart 2013 03:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik speelde laatst tegen iemand met een soortgelijk team, die kerel was echt helemaal nergens. Beter bouw je een normaal team.
Pogba in plaats van M'Vila en dan Moralez op CAM.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:14 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Heb de chemistry inmiddels bijna op orde. Weet iemand de CAM die voor de goede chem kan zorgen?
http://www.ea.com/uk/foot(...)-off#hvF3PjrRR6U:360
Thanks! Ga beide opzoekenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Pogba in plaats van M'Vila en dan Moralez op CAM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |