PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Dan weet je op voorhand al wie gaat winnenquote:
Dat meisje grijpt ook nog aan die paal terwijl ze er aan vast zit, lekker.quote:
Tomb Raider, die nieuwequote:
Mean Machine 2quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
iedereen met gebroken ledematen van het veld
Stijn Wreven lijkt trouwens best wel op hem
Ga je 'm halen?quote:
Ik speel eigenlijk nooit iets anders dan FIFA, maar dit spel lijkt me wel iets dat ik tof zou vinden..Uncharted met minder schieten zo te zienquote:
quote:
hahah k. Uncharted speel ik altijd op easy zodat je watm inder met schieten bezig bent en meer met het verhaalquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speel eigenlijk nooit iets anders dan FIFA, maar dit spel lijkt me wel iets dat ik tof zou vinden..Uncharted met minder schieten zo te zien
Dus denk het wel ja, al heb ik er geen haast mee.
Ja, ik speel die dingen ook meer voor het verhaal. Postte hier laatst al dat ik bijna net zo lief naar een walkthrough kijk zelfs, al zit je er natuurlijk wel echt veel meer in als je zelf speeltquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:01 schreef poker4lifee het volgende:
IF Chiellini
[..]
hahah k. Uncharted speel ik altijd op easy zodat je watm inder met schieten bezig bent en meer met het verhaal
Wel best goedkoop al, Tomb Raiderhttp://www.amazon.co.uk/S(...)id=1362168058&sr=8-1
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ik speel die dingen ook meer voor het verhaal. Postte hier laatst al dat ik bijna net zo lief naar een walkthrough kijk zelfs, al zit je er natuurlijk wel echt veel meer in als je zelf speelt
Whenever I go to a nursing home, all I do is shout "run towards the light!".quote:
die gaan het over kwartiertje ff livestreamen mocht je wat gameplay willen zienquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ik speel die dingen ook meer voor het verhaal. Postte hier laatst al dat ik bijna net zo lief naar een walkthrough kijk zelfs, al zit je er natuurlijk wel echt veel meer in als je zelf speelt
Weinig mensen meer die willen,quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:36 schreef GekkeZuiden het volgende:
Clubs??![]()
Off: 1-1 Napoli - Juventus.
De 1-1 gemaakt door Inler, verder had Cavani er met rood afgemoeten.
welke mongool zou hem nou CDM makenquote:
760 ja?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
welke mongool zou hem nou CDM maken
Ik zag net ook een Totti in CM voor 760
werd net voor mijn neus weggeplukt...
Sommige mensen zijn gewoon vreemdquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
welke mongool zou hem nou CDM maken
Ik zag net ook een Totti in CM voor 750
werd net voor mijn neus weggeplukt...
Ik heb het al ge-edit, was typfoutjequote:
#SMZGVquote:
Hij zegt bijna nooit dat Feyenoord gaat winnenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Volgens Johan gaat NEC winnen van Feyenoord. Ben benieuwd.
na mijn (nog halve) (kut)team duurde het wel 10 minutenquote:
kan niet, dat kan gewoon niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:17 schreef Dudeweiser het volgende:
heeft iedereen ineens een leven ofzo hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |