PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Dan weet je op voorhand al wie gaat winnenquote:
Dat meisje grijpt ook nog aan die paal terwijl ze er aan vast zit, lekker.quote:
Tomb Raider, die nieuwequote:
Mean Machine 2quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
iedereen met gebroken ledematen van het veld
Stijn Wreven lijkt trouwens best wel op hem
Ga je 'm halen?quote:
Ik speel eigenlijk nooit iets anders dan FIFA, maar dit spel lijkt me wel iets dat ik tof zou vinden..Uncharted met minder schieten zo te zienquote:
quote:
hahah k. Uncharted speel ik altijd op easy zodat je watm inder met schieten bezig bent en meer met het verhaalquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speel eigenlijk nooit iets anders dan FIFA, maar dit spel lijkt me wel iets dat ik tof zou vinden..Uncharted met minder schieten zo te zien
Dus denk het wel ja, al heb ik er geen haast mee.
Ja, ik speel die dingen ook meer voor het verhaal. Postte hier laatst al dat ik bijna net zo lief naar een walkthrough kijk zelfs, al zit je er natuurlijk wel echt veel meer in als je zelf speeltquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:01 schreef poker4lifee het volgende:
IF Chiellini
[..]
hahah k. Uncharted speel ik altijd op easy zodat je watm inder met schieten bezig bent en meer met het verhaal
Wel best goedkoop al, Tomb Raiderhttp://www.amazon.co.uk/S(...)id=1362168058&sr=8-1
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ik speel die dingen ook meer voor het verhaal. Postte hier laatst al dat ik bijna net zo lief naar een walkthrough kijk zelfs, al zit je er natuurlijk wel echt veel meer in als je zelf speelt
Whenever I go to a nursing home, all I do is shout "run towards the light!".quote:
die gaan het over kwartiertje ff livestreamen mocht je wat gameplay willen zienquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ik speel die dingen ook meer voor het verhaal. Postte hier laatst al dat ik bijna net zo lief naar een walkthrough kijk zelfs, al zit je er natuurlijk wel echt veel meer in als je zelf speelt
Weinig mensen meer die willen,quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:36 schreef GekkeZuiden het volgende:
Clubs??![]()
Off: 1-1 Napoli - Juventus.
De 1-1 gemaakt door Inler, verder had Cavani er met rood afgemoeten.
welke mongool zou hem nou CDM makenquote:
760 ja?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
welke mongool zou hem nou CDM maken
Ik zag net ook een Totti in CM voor 760
werd net voor mijn neus weggeplukt...
Sommige mensen zijn gewoon vreemdquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
welke mongool zou hem nou CDM maken
Ik zag net ook een Totti in CM voor 750
werd net voor mijn neus weggeplukt...
Ik heb het al ge-edit, was typfoutjequote:
#SMZGVquote:
Hij zegt bijna nooit dat Feyenoord gaat winnenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Volgens Johan gaat NEC winnen van Feyenoord. Ben benieuwd.
na mijn (nog halve) (kut)team duurde het wel 10 minutenquote:
kan niet, dat kan gewoon niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:17 schreef Dudeweiser het volgende:
heeft iedereen ineens een leven ofzo hier
ahh is goed, maar die paar euro fee viel wel mee toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:27 schreef vandermar het volgende:
Mo,
Hij zit ook bij ing. Wanneer heb je het aan tijd?morgen na 5 uur kan ik, ik heb ook gevraagd of het zo nog kan.
ik had er niet uit moeten stappen, dan was het nu al klaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:28 schreef Fuszy het volgende:
beetje matig trouwens dat die finale van de SMLENO cup nog niet gespeeld is. Had toch wel verwacht dat die laatste pot er zo doorheen was geknald. Kan je tenminste coins verdienen
Aight. Je hoort het nog welquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh is goed, maar die paar euro fee viel wel mee toch?Mja ik kan zo nog wel en morgen mocht er niks tussenkomen vast ook wel
Ja wie weet. Dan had je tegenstander nog laks kunnen zijn hequote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik had er niet uit moeten stappen, dan was het nu al klaar.
Ik vond het echt mooi dat applausquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.loodzwaar.com/(...)looflijk-mooie-babe/
daardoor heb ik een IF Sissoko in CM voor 50kquote:
Jij zit er nog in?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
daardoor heb ik een IF Sissoko in CM voor 50k
Ik zat er nog in, want had hem aan laten staan, net refresh gedaan en nu kan ik er ook niet in, maar die Sissoko is al expiredquote:
ik ookquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:52 schreef Tim86 het volgende:
Zit er gewoon nog in hier..PS3 alleen ofzo?
Speelde vrij matig, geen clean sheet en geen winst. Zie het niet gebeuren. Hoewel..EA..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:57 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Die gaat ook flink duur worden.
die zien geldquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Speelde vrij matig, geen clean sheet en geen winst. Zie het niet gebeuren. Hoewel..EA..
Fist u hier vaker?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:00 schreef Tim86 het volgende:
Geniaal dat oude item van Pownews over Vissen/Fisten
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:00 schreef Tim86 het volgende:
Geniaal dat oude item van Pownews over Vissen/Fisten
2 of zo toch, op de PS3?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:05 schreef Ajacied7 het volgende:
Er zijn veel TIF Bale's op de markt en hij is vrij betaalbaar.
Speelt primaquote:
Vanmiddag nog een van 2 miljoenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
3(waarvan 1 ST), de goedkoopste bin is 3,800,000.
als je if bale kan pricefixen dan heb je serious money..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:23 schreef Baje het volgende:
[..]
Vanmiddag nog een van 2 miljoen![]()
Pricefix gaande. Tevens hoi.
Ik kan net een halve bale kopen...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:28 schreef quer het volgende:
[..]
als je if bale kan pricefixen dan heb je serious money..
de iphone app werkt welquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:29 schreef Ajacied7 het volgende:
En weer ligt het plat.Gelukkig doet VI het nog wel.
Goede formatie maar erg jammer van die spitsen!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:33 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog een cheap team voor 30K ofzo
Hoe heet die gast die vorig jaar 3 teams per dag maakte ookalweer?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:33 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog een cheap team voor 30K ofzo
Geen idee, ik maakte er meerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe heet die gast die vorig jaar 3 teams per dag maakte ookalweer?
vandermarquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, die andere. "voor erbij" was het altijd. Kan echt niet op z'n naam komenquote:
walxiequote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, die andere. "voor erbij" was het altijd. Kan echt niet op z'n naam komen
Ohjaquote:
Iedereen die weg is wordt steeds vervangen door een zelfde type eigenlijk. Doorselecterenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ohja
Eigenlijk was dit topic met de mafketels van toen veel leuker dan tegenwoordig
quote:
?O/quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:44 schreef Klaploper het volgende:
Omdat mijn studentenkamer nogal klein is (7m^2
ongeveer) wil ik de ruimte zo optimaal mogelijk
benutten. Mijn idee is om een schuin bed te maken,
dat bijna recht tegen de muur staat, waartegen ik
dan staand kan slapen. Dit bespaart veel ruimte, en
achter het bed is dan ook nog een beetje ruimte om
rommel te bewaren. Mijn kamer ik vrij hoog (ik denk
bijna 3 meter), dus misschien kan ik het ook nog op
een lage kast bouwen o.i.d., zodat ik nog meer
ruimte heb.
Ik weet alleen nog niet precies hoe ik ga zorgen dat
ik goed blijf staan. Mijn eerste idee was om gewoon
aan de zijkant twee hoge randen te maken, maar
misschien kan ik ook gewoon de vorm van mijn
lichaam precies ombouwen met houdt o.i.d. en dit
dan bekleden met iets zachtst zodat ik gewoon
keurig in een vaste houding in mijn bed lig/sta. Ik
had ook het idee om mezelf met een autogordel
vast te maken, maar dat is misschien moeilijk in te
bouwen.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zou graag willen
weten hoe groot de hoek tussen het bed en de muur
minimaal moet zijn en wat de beste manier is om te
zorgen dat ik in het bed blijf als ik ga slapen.
Klopt, maar dan is het niet leuk meer.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedereen die weg is wordt steeds vervangen door een zelfde type eigenlijk. Doorselecteren
Die zijn er nog steeds op het forum hoor, gewoon hun PoHi checken en dan kun je weer genietenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Klopt, maar dan is het niet leuk meer.Maar als ik terugkijk naar al dat gezemel met GJE en SB, heb ik me daar eigenlijk behoorlijk om vermaakt
.
Nee, de onrust die ze hier aan het stoken waren is er niet meer. En dan vooral de geniale reacties daarop van anderen hier.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die zijn er nog steeds op het forum hoor, gewoon hun PoHi checken en dan kun je weer genieten
agressief mannetje jijquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:18 schreef detennismaster het volgende:
UP van Rhijn heeft tot nu toe een opmerkelijke hoofdrol. Na 2 wedstrijden al 2 rode kaarten.Zijn NIF had in 94 wedstrijden geen enkele rode prent.
Ik moet toegeven dat dit dan ook een best hecht en uitzonderlijk groepje is...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, de onrust die ze hier aan het stoken waren is er niet meer. En dan vooral de geniale reacties daarop van anderen hier.
vandermar geloof ikquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Walxie staat er toch, koequote:
Wow.quote:
Die rekensom onder zijn username klopt nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:42 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Nog iemand dus met die UI
ydsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:56 schreef Baje het volgende:
[..]
Die rekensom onder zijn username klopt niet
you don't say?quote:
k dnek dat hji em nie snapte om je was de # vegetenquote:
avondquote:
Als je kan skillen wel. Anders kan je beter een andere speler nemen daar.quote:
Ik vind hem te klein en te slap, maar als je kunt skillen, speelt hij wel oké...quote:
Laat eens zien.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
avond
Ik heb weer een nieuw team hihhi
dit keer ietsje duurder, want ik wilde IF Sissoko graag uitproberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |