SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Tyron op 01-03-2013 20:18:49 ]
Goeie, ik zal eens even kijken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:11 schreef Doublepain het volgende:
OP plaatje mag weleens aangepast worden.
Ja weet ik, heb al iets anders.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is er niet, ze maken hem alleen bij winst.
Ja wtfquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Frankie had niet fitte spelers moeten opstellen
Liever Pistorius dan Lukoki op de flank. Sneller en meer balgevoel is mijn vermoeden. Tevens een goed schot.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Frankie had niet fitte spelers moeten opstellen
Kan Hoesen niet op rechtsbuiten? Heb je tenminste iemand die de bal erin kan knallen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:11 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Liever Pistorius dan Lukoki op de flank. Sneller en meer balgevoel is mijn vermoeden. Tevens een goed schot.
Ik hoop daar eigenlijk ook op. Of Schöne wat mij betreft.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kan Hoesen niet op rechtsbuiten? Heb je tenminste iemand die de bal erin kan knallen.
Hoessen op rechtsbuiten? Neger watquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kan Hoesen niet op rechtsbuiten? Heb je tenminste iemand die de bal erin kan knallen.
Als je andere opties Lukoki, Sana of Boerrigter zijn.....quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoessen op rechtsbuiten? Neger wat
Lukoki is een topper man. Sana is nog beter, aankoop van het jaar!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:27 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Als je andere opties Lukoki, Sana of Boerrigter zijn.....
Boerrigter is stukken beterquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:27 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Als je andere opties Lukoki, Sana of Boerrigter zijn.....
Is de beste man in de selectie voor de rechtsbuiten positie.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:34 schreef Class het volgende:
Cuenca toch gewoon? Zit opzich wel een stijgende lijn in
Morgen niet erbij, wantquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:36 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Is de beste man in de selectie voor de rechtsbuiten positie.
Weer eens.quote:
Het cynisme spat er van af.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:54 schreef Panzaet het volgende:
Morgen kan je Twente gewoon wegcounteren met Lukoki
Wel wat? Verdedigend een drama.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ricardo is een baasHij mag wel wat beter gaan verdedigen
De Boer was ook verdediger?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat komt wel goed volgend jaar, met Jaap Stam als trainer.
De voetballende verdediger. Dat kunnen ze wel goed. Nu de echte verdediger die zijn mannetje uitschakelde.quote:
De Boer was verdedigend heel wat beter dan wat we nu achterin hebben, hoor. Laten we in ieder geval hopen dat Stam ze verdedigend wat bij kan brengen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De voetballende verdediger. Dat kunnen ze wel goed. Nu de echte verdediger die zijn mannetje uitschakelde.
Ja De Boer had ook meer talentquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:18 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
De Boer was verdedigend heel wat beter dan wat we nu achterin hebben, hoor. Laten we in ieder geval hopen dat Stam ze verdedigend wat bij kan brengen.
Hij had toch meer talent als Moisander en Alderweireld?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:19 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dan gaat jouw argument toch niet zo op?
Stam ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had toch meer talent als Moisander en Alderweireld?
Ik denk juist van niet. Je ziet aan vrijwel alle Ajax-verdedigers dat ze redelijk kunnen opbouwen. Defensief is het echter vaak bittere middelmaat.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verdedigen is volgens mij makkelijker aan te leren, als meevoetballen
Psv ga ik proberen hoewel het uitvak daar ruk is. Nac zit ik in het thuisvak en anders Groningen iddquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
psv,nac of groningen moet je dan nog meepakken
Groningen is niet veel beter toch? om over Nac maar niet te beginnenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Psv ga ik proberen hoewel het uitvak daar ruk is. Nac zit ik in het thuisvak en anders Groningen idd
Groningen uitvak is prima. Nac is een aardse hel.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:04 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Groningen is niet veel beter toch? om over Nac maar niet te beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |