SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Tyron op 01-03-2013 20:18:49 ]
Goeie, ik zal eens even kijken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:11 schreef Doublepain het volgende:
OP plaatje mag weleens aangepast worden.
Ja weet ik, heb al iets anders.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is er niet, ze maken hem alleen bij winst.
Ja wtfquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Frankie had niet fitte spelers moeten opstellen
Liever Pistorius dan Lukoki op de flank. Sneller en meer balgevoel is mijn vermoeden. Tevens een goed schot.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Frankie had niet fitte spelers moeten opstellen
Kan Hoesen niet op rechtsbuiten? Heb je tenminste iemand die de bal erin kan knallen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:11 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Liever Pistorius dan Lukoki op de flank. Sneller en meer balgevoel is mijn vermoeden. Tevens een goed schot.
Ik hoop daar eigenlijk ook op. Of Schöne wat mij betreft.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kan Hoesen niet op rechtsbuiten? Heb je tenminste iemand die de bal erin kan knallen.
Hoessen op rechtsbuiten? Neger watquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kan Hoesen niet op rechtsbuiten? Heb je tenminste iemand die de bal erin kan knallen.
Als je andere opties Lukoki, Sana of Boerrigter zijn.....quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoessen op rechtsbuiten? Neger wat
Lukoki is een topper man. Sana is nog beter, aankoop van het jaar!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:27 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Als je andere opties Lukoki, Sana of Boerrigter zijn.....
Boerrigter is stukken beterquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:27 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Als je andere opties Lukoki, Sana of Boerrigter zijn.....
Is de beste man in de selectie voor de rechtsbuiten positie.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:34 schreef Class het volgende:
Cuenca toch gewoon? Zit opzich wel een stijgende lijn in
Morgen niet erbij, wantquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:36 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Is de beste man in de selectie voor de rechtsbuiten positie.
Weer eens.quote:
Het cynisme spat er van af.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:54 schreef Panzaet het volgende:
Morgen kan je Twente gewoon wegcounteren met Lukoki
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |