Domien is iets later en Michiel heeft nog vakantie.quote:
zit Michiel weer in Eurodisney?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:08 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Domien is iets later en Michiel heeft nog vakantie.
Jammer dat er niemand luistert...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en dat van onze belastingcenten mensen!!!
Sharon Doorsonquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:09 schreef Snowballed het volgende:
Wie is de gast..? Ik kan die site waar dat altijd stond niet meer vinden...
Impressies bedoel je...quote:
Dank voor de site... Alleen is Tjibbe er niet om de site te updaten...quote:
Het is dan ook de laatste site die nog draait op het oude Presents-systeem... binnenkort ook maar eens overgooien. De nieuwe site staat zelfs al klaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:28 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dank voor de site... Alleen is Tjibbe er niet om de site te updaten...
En Pieter... Tja Pietertje he...
Hoi en welkomquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:28 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Impressies bedoel je...
[..]
Dank voor de site... Alleen is Tjibbe er niet om de site te updaten...
En Pieter... Tja Pietertje he...
Waar iss die tijd dat freaks nog belden naar de radio, ipv er zelf te gaan draaien...?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Oiquote:
Wie ben je precies?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
OiDank u
![]()
Ik was er al hoor... alleen was ff iets anders doen...
Dat is veel te moeilijk om in 1 post te proppen... en daarbij ben ik er zelf niet eens zeker van....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
nee, ik was puzquizzen met wat collegae. 2e geworden van de 6 teams. niet slecht voor een debuutquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:33 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat is veel te moeilijk om in 1 post te proppen... en daarbij ben ik er zelf niet eens zeker van....Ik ben Pino.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah idd. Nicequote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik was puzquizzen met wat collegae. 2e geworden van de 6 teams. niet slecht voor een debuut
Sowieso Jim.quote:
Ik dacht al... bekend gezicht.....quote:
baalde alleen wel dat ik de echte naam van Blaudzun niet herkende en op de vraag welke 2 titels met Zombie er ooit in de top50 stonden wist alleen Zombie van Crandberries terwijl ik Zombie Nation natuurlijk ook had moeten wetenquote:
wie bent u?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik dacht al... bekend gezicht.....
Ik ken echt weing jocks die zo zichzelf zijn op de radio.quote:
Dat heb ik net heel uitgebreid uiteengezet in 1 van mijn vorige posts....quote:
Extragratis tip van mij; niet al teveel happenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:46 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat heb ik net heel uitgebreid uiteengezet in 1 van mijn vorige posts....
Ik heb soms ook trek...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Extragratis tip van mij; niet al teveel happen![]()
En ja, dat zeg ik![]()
Fijne avond allemaal, ik duik de kroeg in
Fijne avond, veel plezier.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Extragratis tip van mij; niet al teveel happen![]()
En ja, dat zeg ik![]()
Fijne avond allemaal, ik duik de kroeg in
ook? doet hij ook Stenders ofzo? ik heb geen idee verderquote:
Ook ja, samen met Jim.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ook? doet hij ook Stenders ofzo? ik heb geen idee verder
waitwait....you are kidding me.....right?quote:
Nee. Niks mis met Jim.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waitwait....you are kidding me.....right?
nee, maar ik vind het nogal verrassendquote:
Heeft het al eerder gedaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, maar ik vind het nogal verrassend
Het wordt eindelijk gedraaidquote:
jim al eerder Stenders? ik kan me het afgelopen jaar Sander H en Bert als vervangers herinneren, maar Jim heb ik dan blijkbaar gemist.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
mijn doel is bereikt! ik kan stervenquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jim al eerder Stenders? ik kan me het afgelopen jaar Sander H en Bert als vervangers herinneren, maar Jim heb ik dan blijkbaar gemist.Huh? Ik had het over 1-4 hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier zeg je dat Herman en Jim Stenders vervangen vanavond....quote:
maar goed, Stenders is er gewoon en Jim en Herman doen ieder de halve Freaknacht. toch?quote:
meestal wisselen ze maar 1x, maar tis wel Ekstra Weekend natuurlijkquote:
Jij vroeg 'Ook?'. Ik zeg: 'Ook ja'.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hier zeg je dat Herman en Jim Stenders vervangen vanavond....
[..]
maar goed, Stenders is er gewoon en Jim en Herman doen ieder de halve Freaknacht. toch?
laten we het op een miscommunicatietje houdenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij vroeg 'Ook?'. Ik zeg: 'Ook ja'.
Jim en Herman doen 1-4. Daarom die 'ook' omdat eerder vanavond al was gemeld dat Jim 1-4 doet.
Als je dat nou gewoon gelezen had was er niks aan de hand.
Thanksquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:40 schreef MarijeH het volgende:
Ze hebben net vraag 51 gepakt in plaats van vraag 50.
Voor iedereen die het nog niet weet:de 51 vragen staan op de wikipedia pagina van ekstra weekend.
Pas ik 't gelijk even aan in de programmering, men is dat weer eens vergeten lijkt 't...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij vroeg 'Ook?'. Ik zeg: 'Ook ja'.
Jim en Herman doen 1-4. Daarom die 'ook' omdat eerder vanavond al was gemeld dat Jim 1-4 doet.
Als je dat nou gewoon gelezen had was er niks aan de hand.
nou, buk maar dan! dan zal ik mijn paling er ff instoppenquote:
SPOILER: Vrijdag de 13 01-03-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Rob zat bij de Rijdende Rechter en dat moet nu allemaal uitgediept worden....quote:
ik moest schaterlachenquote:
waarheidquote:
Als ik hierop fapquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
ophoeren met die secondlovereclame. vreemdgaan promoten
imho niet. bij mij is vreemdgaan zoenen met een ander dan je eigen partner...hoewel ik daar wellicht nog vergevingsgezind kan zijn. in ketsen met een ander niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als ik hierop fap
[ afbeelding ]
Is het dan ook vreemdgaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tis idd een fanatiek gamerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:02 schreef noodgang het volgende:
Ik ken deze DJ niet, maar volgens mij is ie heel goed in WOW
Ik luister al even niet meer, teveel lawaai aan m'n kop gehad vanavond...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 03:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Vond het vrij laf beginnen als freaknacht, maar als iedereen nu uit de wc gaat drinken
Idem hier, kan de slaap niet vatten... Waarom ben jij nog/weer wakker? Bovenburen?quote:
yup. heb volgens mij sinds begin dit jaar nieuwe.....weer/nog steeds Duitsers. draaien meestal de hele avond muziek met bas. die bas is best irritant. komen middenin de nacht thuis en zetten dan nog ff muziek aan of gaan met luide stemmen praten.. vrienden die om 5u 's ochtends lang aanbellen waar ik wakker van word maar bovenburen niet. Nu blokkeren ze de hal met 3 fietsen. en normaal met deuren omgaan is ook niet aan hen besteed.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 04:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik luister al even niet meer, teveel lawaai aan m'n kop gehad vanavond...
Het klonk wel enorm tof
[..]
Idem hier, kan de slaap niet vatten... Waarom ben jij nog/weer wakker? Bovenburen?
Misschien moet je eens overwegen de stap naar verhuizen te zetten, ik weet dat je daar eerder over nagedacht hebt. Dan ben je er in één keer vanaf, dit blijft een gebed zonder einde qua overlast/gehorigheidquote:Op zaterdag 2 maart 2013 04:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup. heb volgens mij sinds begin dit jaar nieuwe.....weer/nog steeds Duitsers. draaien meestal de hele avond muziek met bas. die bas is best irritant. komen middenin de nacht thuis en zetten dan nog ff muziek aan of gaan met luide stemmen praten.. vrienden die om 5u 's ochtends lang aanbellen waar ik wakker van word maar bovenburen niet. Nu blokkeren ze de hal met 3 fietsen. en normaal met deuren omgaan is ook niet aan hen besteed.
Ik denk dat ik maar even een babbeltje met ze moet gaan maken 1 dezer dagen.....maar dat durf ik niet zo goed. voor hetzelfde geld gaan ze 3x zo hard door....
nja, ik sta ingeschreven bij de woningbouw, maar nog nergens op gereageerd. Eigenlijk moet ik dat eens doen zodat ik een beetje weet hoe hoog ik op de lijst sta. en in elders particulier huren heb ik niet zo'n zin. goedkoper dan dit vind ik het niet en particulier is eigenlijk altijd kutquote:Op zaterdag 2 maart 2013 04:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien moet je eens overwegen de stap naar verhuizen te zetten, ik weet dat je daar eerder over nagedacht hebt. Dan ben je er in één keer vanaf, dit blijft een gebed zonder einde qua overlast/gehorigheid
Je staat al langere tijd ingeschreven, misschien zou je die gok eens moeten wagenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 04:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik sta ingeschreven bij de woningbouw, maar nog nergens op gereageerd. Eigenlijk moet ik dat eens doen zodat ik een beetje weet hoe hoog ik op de lijst sta. en in elders particulier huren heb ik niet zo'n zin. goedkoper dan dit vind ik het niet en particulier is eigenlijk altijd kut
ik zie net dat k bijna 500dagen ingeschreven sta.....ik ga gewoon op 1 reageren, dan weet ik iig hoe hoog ik ong sta...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 04:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Je staat al langere tijd ingeschreven, misschien zou je die gok eens moeten wagen
Doen. Veel belabberder dan dit kan het haast niet worden toch?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 04:43 schreef 3rdRock het volgende:
nou, iig als test even op 1 woning gereageerd. weet ik binnenkort iig hoe hoog ik op de lijst sta...
nja, het kan nog wel erger hoor. op de lekkage en het occasionele feestje van de bovenburen na niet heel veel problemen gehad, maar sinds begin dit jaar nieuwe buren en dat maakt het wel wat vervelender.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 04:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Doen. Veel belabberder dan dit kan het haast niet worden toch?
Ik hoop voor je dat je daar zsm weg kanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 04:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, het kan nog wel erger hoor. op de lekkage en het occasionele feestje van de bovenburen na niet heel veel problemen gehad, maar sinds begin dit jaar nieuwe buren en dat maakt het wel wat vervelender.
nog maar 1 gereageerd waarop voor 6 maart gereageerd moet worden. Dan weet ik nog eerder waar ik aan toe ben aangezien er al 170reacties zijn...
Hier ook maar eens een poging wagen, het oorsuizen wordt gestaag minderquote:Op zaterdag 2 maart 2013 04:49 schreef 3rdRock het volgende:
en nu lijkt het rustig boven en ga ik proberen te slapen....
trusten
ik deed om half 2 de lamp uit.....om vervolgens van half 4 tot 5 wakker te worden gehoudenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja, moet je maar niet zo laat gaan slapen.
Oordoppen? Anders gewoon gaan klagenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik deed om half 2 de lamp uit.....om vervolgens van half 4 tot 5 wakker te worden gehouden
oordoppen....nee, ik wil wel wakker worden al er echts iets gebeurd. en gaan klagen....ik als doemdenker denk dat dat het alleen maar erger maakt.....maar ik heb iig gereageerd op woningbouwwoningen om te kijken hoe mijn kansen zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oordoppen? Anders gewoon gaan klagen.
ja, leuk plaatje ditquote:
en hij heet Sylvano.....quote:
dat is de dame in kwestie???? godsamme....quote:
ik snap em niet....quote:
Ik hou van koeien, maar die passen niet bij mij in de gangquote:
wat voor nut heeft dat paard in jouw gang danquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hou van koeien, maar die passen niet bij mij in de gang
Ik heb en wil geen paard in de gang, dat nummer was op de radio.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat voor nut heeft dat paard in jouw gang dan
jeehhh 3fmquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb en wil geen paard in de gang, dat nummer was op de radio.
Het was een woeste poging tot ontopic reageren
Bartquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:45 schreef 3rdRock het volgende:
ff afwassen met de MT50 van de jarige Bartje A op de achtergrond
Het is gewoon zo'n luecke smileyquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Je daagt me uit met die kleresmiley...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is gewoon zo'n luecke smiley
Het is dat ik zielsveel van je hou...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is dat ik zielsveel van je hou...
Die verslind 8 mannen in 2 jaar laat maar zittenquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vuile sloerie
Ik zou haar flamoes helemaal leeglikken
Bier en chips.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:57 schreef minthy het volgende:
Ik ga zo boodschappen halen. Kan ik voor iemand nog iets meenemen?
Shandy en tijgernootjes!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:57 schreef minthy het volgende:
tja, ze kent mij nog nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Die verslind 8 mannen in 2 jaar laat maar zitten.
Superchips Heinz Tomato ketchup, Raak Campagne Pilsquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:57 schreef minthy het volgende:
quote:
Te laat!!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Superchips Heinz Tomato ketchup, Raak Campagne Pils
quote:
Ik denk het ook nietquote:
lopen godverdommequote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet![]()
Bovendien ben ik met de auto gegaan, de AH zit hier zo'n 15km verderop
Nee, het heeft geen zin meer... Hij is al geslotenquote:
Kaandorp is ook maar zozo tot nu toe, maar je moet toch wat kijken...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:34 schreef wolfrolf het volgende:
Die Jochem Myjer, godsamme wat slecht weer. Schreeuwkneus.
eveneens hemeltergend. Die kut melkt elk, in eerste instantie, leuk grapje zo vreselijk uit dat het echt droevig wordt.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Kaandorp is ook maar zozo tot nu toe, maar je moet toch wat kijken...
Ik heb geen zak te doen inderdaad en fappen doe ik hooguit met een leuk manspersoon in mijn nabije omgeving. Ook daar is geen sprake van.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
eveneens hemeltergend. Die kut melkt elk, in eerste instantie, leuk grapje zo vreselijk uit dat het echt droevig wordt.
Wat een faal.
Maar idd, je moet wat als je geen zak te doen hebt. Fappen op Kaandorp is een no go.
lieve hemelquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb geen zak te doen inderdaad en fappen doe ik hooguit met een leuk manspersoon in mijn nabije omgeving. Ook daar is geen sprake van.
Ergo; mijn weekend zuihuigt![]()
*krasserdekras*
Op de bank gaan hangen, dan hoef je ook niet opgeraapt te wordenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
lieve hemel
Opera zangeres
Raap me op
niet gezienquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:34 schreef minthy het volgende:
Ze heeft overigens wel een geniaal grappig verhaal verteld over het boodschappen doen op de fiets met een kind achterop. Heb blauw gelegen om dat stuk
Top. Ik heb me nergens eerder ergens zo enorm thuis gevoeld als in dat topic.quote:
Welkom!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Top. Ik heb me nergens eerder ergens zo enorm thuis gevoeld als in dat topic.
Ik ga er wonen
wutquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:31 schreef minthy het volgende:
De Showbizzquiz... Waarom hebben ze dat nu weer gereanimeerd?
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:38 schreef D. het volgende:
En denk je weleens oh oh oh
Dat geeft niet want het is maar show
Je ruikt de rozengeuren, je ziet de maneschijnquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:40 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoorde gisteren dat de Honeymoon Quiz ook weer afgestoft wordt![]()
"Want engelen bestaan niet"
Nog even en Jos Brink gaat een nieuwe show doen.quote:
Vreselijk... En die hele familie dan gezellig meeswingen aan de rand van het zwembad en oom Cor die er haast in flikkert. Hou op schei uitquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Je ruikt de rozengeuren, je ziet de maneschijn
Hij doet het vast beter dan Ronquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:41 schreef wolfrolf het volgende:
Jos is 5 en een half jaar geleden overleden trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |