Domien is iets later en Michiel heeft nog vakantie.quote:
zit Michiel weer in Eurodisney?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:08 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Domien is iets later en Michiel heeft nog vakantie.
Jammer dat er niemand luistert...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en dat van onze belastingcenten mensen!!!
Sharon Doorsonquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:09 schreef Snowballed het volgende:
Wie is de gast..? Ik kan die site waar dat altijd stond niet meer vinden...
Impressies bedoel je...quote:
Dank voor de site... Alleen is Tjibbe er niet om de site te updaten...quote:
Het is dan ook de laatste site die nog draait op het oude Presents-systeem... binnenkort ook maar eens overgooien. De nieuwe site staat zelfs al klaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:28 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dank voor de site... Alleen is Tjibbe er niet om de site te updaten...
En Pieter... Tja Pietertje he...
Hoi en welkomquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:28 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Impressies bedoel je...
[..]
Dank voor de site... Alleen is Tjibbe er niet om de site te updaten...
En Pieter... Tja Pietertje he...
Waar iss die tijd dat freaks nog belden naar de radio, ipv er zelf te gaan draaien...?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Oiquote:
Wie ben je precies?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
OiDank u
![]()
Ik was er al hoor... alleen was ff iets anders doen...
Dat is veel te moeilijk om in 1 post te proppen... en daarbij ben ik er zelf niet eens zeker van....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
nee, ik was puzquizzen met wat collegae. 2e geworden van de 6 teams. niet slecht voor een debuutquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:33 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat is veel te moeilijk om in 1 post te proppen... en daarbij ben ik er zelf niet eens zeker van....Ik ben Pino.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah idd. Nicequote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik was puzquizzen met wat collegae. 2e geworden van de 6 teams. niet slecht voor een debuut
Sowieso Jim.quote:
Ik dacht al... bekend gezicht.....quote:
baalde alleen wel dat ik de echte naam van Blaudzun niet herkende en op de vraag welke 2 titels met Zombie er ooit in de top50 stonden wist alleen Zombie van Crandberries terwijl ik Zombie Nation natuurlijk ook had moeten wetenquote:
wie bent u?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik dacht al... bekend gezicht.....
Ik ken echt weing jocks die zo zichzelf zijn op de radio.quote:
Dat heb ik net heel uitgebreid uiteengezet in 1 van mijn vorige posts....quote:
Extragratis tip van mij; niet al teveel happenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:46 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat heb ik net heel uitgebreid uiteengezet in 1 van mijn vorige posts....
Ik heb soms ook trek...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Extragratis tip van mij; niet al teveel happen![]()
En ja, dat zeg ik![]()
Fijne avond allemaal, ik duik de kroeg in
Fijne avond, veel plezier.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Extragratis tip van mij; niet al teveel happen![]()
En ja, dat zeg ik![]()
Fijne avond allemaal, ik duik de kroeg in
ook? doet hij ook Stenders ofzo? ik heb geen idee verderquote:
Ook ja, samen met Jim.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ook? doet hij ook Stenders ofzo? ik heb geen idee verder
waitwait....you are kidding me.....right?quote:
Nee. Niks mis met Jim.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waitwait....you are kidding me.....right?
nee, maar ik vind het nogal verrassendquote:
Heeft het al eerder gedaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, maar ik vind het nogal verrassend
Het wordt eindelijk gedraaidquote:
jim al eerder Stenders? ik kan me het afgelopen jaar Sander H en Bert als vervangers herinneren, maar Jim heb ik dan blijkbaar gemist.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
mijn doel is bereikt! ik kan stervenquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jim al eerder Stenders? ik kan me het afgelopen jaar Sander H en Bert als vervangers herinneren, maar Jim heb ik dan blijkbaar gemist.Huh? Ik had het over 1-4 hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier zeg je dat Herman en Jim Stenders vervangen vanavond....quote:
maar goed, Stenders is er gewoon en Jim en Herman doen ieder de halve Freaknacht. toch?quote:
meestal wisselen ze maar 1x, maar tis wel Ekstra Weekend natuurlijkquote:
Jij vroeg 'Ook?'. Ik zeg: 'Ook ja'.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hier zeg je dat Herman en Jim Stenders vervangen vanavond....
[..]
maar goed, Stenders is er gewoon en Jim en Herman doen ieder de halve Freaknacht. toch?
laten we het op een miscommunicatietje houdenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij vroeg 'Ook?'. Ik zeg: 'Ook ja'.
Jim en Herman doen 1-4. Daarom die 'ook' omdat eerder vanavond al was gemeld dat Jim 1-4 doet.
Als je dat nou gewoon gelezen had was er niks aan de hand.
Thanksquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:40 schreef MarijeH het volgende:
Ze hebben net vraag 51 gepakt in plaats van vraag 50.
Voor iedereen die het nog niet weet:de 51 vragen staan op de wikipedia pagina van ekstra weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |