SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
heb je gisteren teveel gegetenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:05 schreef chufi het volgende:
Ja zoals elke week, maar vandaag was het echt zwaar ....![]()
Nee, maar vandaag toch alleen maar een soepje en wat broodquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:30 schreef sacha het volgende:
[..]
heb je gisteren teveel gegeten [ afbeelding ]
Morgen een lekker stuk lamquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar vandaag toch alleen maar een soepje en wat brood
Ook niet lang gehad. Maar zo'n bout en dan met een scherp mes prikken en er stukjes knoflook in proppen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker, zat er vanavond ook aan te denken ... Maar toch maar niet gedaan
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:34 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ook niet lang gehad. Maar zo'n bout en dan met een scherp mes prikken en er stukjes knoflook in proppen.En geduld
Ga je het op een zuipen zetten vanavond?quote:
Is het ook. Het duurt uren geduld en draaien. Maar dan heb je wel watquote:
Van wie ben jij een kloon?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:39 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Is het ook. Het duurt uren geduld en draaien. Maar dan heb je wel wat
Dat klinkt bijna racistischquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je het op een zuipen zetten vanavond?![]()
Ik ga volgende week lammetje eten of iets anders Turks
Jezus Fann begin nou niet weer over kloonsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon?![]()
Of ben je gewoon nieuw? Ben je ook zo'n onzijdig type zoals sensubilitydinges?
Begin jij nou van voor af aan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon?![]()
Of ben je gewoon nieuw? Ben je ook zo'n onzijdig type zoals sensubilitydinges?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jezus Fann begin nou niet weer over kloons
Nou lam of iets anders Turks. Dat begreep ik niet zo. Wij Hollanders eten alles.quote:
Heb ik het daar zo vaak over dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jezus Fann begin nou niet weer over kloons
Dat dusquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Hoezo? Of hebben jullie het daar al over gehad? Dan was ik er zeker niet.
ow... oké voor jullie is hij/zij dus al bekend, is mij dan weer volledig ontgaan, maar dat gebeurdquote:
Ik ga volgende week in een Turks restaurant eten alwaar ze behalve lam ook andere Turkse gerechten hebben, vandaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:48 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Nou lam of iets anders Turks. Dat begreep ik niet zo. Wij Hollanders eten alles.
Ik heb zelfs turkse nichtjesquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga volgende week in een Turks restaurant eten alwaar ze behalve lam ook andere Turkse gerechten hebben, vandaar.
Als ik iets niet ben dan is het racistisch
Voor mij is het niet bekend en het kan me niets schelen wie Stijfkopie wel of niet is. Vorige week was een nogal ongezellige avond over Stijfkopie en van wie hij een kloon was, maar volgens mij was jij daar niet bij.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... oké voor jullie is hij/zij dus al bekend, is mij dan weer volledig ontgaan, maar dat gebeurd
wel vaker...
Oh. Soms komt het raar over qua tekst enzo. Sorry. Maar Lam is lekker eet zequote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga volgende week in een Turks restaurant eten alwaar ze behalve lam ook andere Turkse gerechten hebben, vandaar.
Als ik iets niet ben dan is het racistisch
Dus "Ik ga volgende week pizza eten of een ander Italiaans gerecht" komt ook raar over qua tekst?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:52 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Oh. Soms komt het raar over qua tekst enzo. Sorry. Maar Lam is lekker eet ze
nee was ik niet bij, ik zie hem voor het eerstquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mij is het niet bekend en het kan me niets schelen wie Stijfkopie wel of niet is. Vorige week was een nogal ongezellige avond over Stijfkopie en van wie hij een kloon was, maar volgens mij was jij daar niet bij.
Ik was vergeten dat jij er toen niet bij wasquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee was ik niet bij, ik zie hem voor het eerstdacht ik toch, maar ik zie aan zijn/haar
postgeschiedenis dat hij/zij hier al vaker is langs geweest.
Gewoon gemistof vergeten
Ja sorry ik moest daar ook om lachenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het komt dus in de beste families voor
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat jij er toen niet bij was
Zeker en ze zijn ouder dan ik benquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het komt dus in de beste families voor
Als we maar snappen wat Chufi bedoeltquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:54 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ja sorry ik moest daar ook om lachen
Je verdedigde me nogquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Tis de leeftijd zullen we maar denken
Kom het bekend voor?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Tis de leeftijd zullen we maar denken
Nee je zus, ik was even vergeten dat dit 40 plus was. Waar ligt de plus lat trouwens, 80 ofzoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wie ikke?hoezo dat dan?
geen idee waar je het over hebt
de grens ligt bij 102 jaarquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:00 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Nee je zus, ik was even vergeten dat dit 40 plus was. Waar ligt de plus lat trouwens, 80 ofzo
Hahahahhahaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
de grens ligt bij 102 jaar
Ik ben nog niet eens op de helftquote:
van je lamquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben net aan de andere helft begonnen
En hij is nog steeds niet terug.... Houtenkoppiequote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor
Stijfkoppie ging naar de kroeg ... klaar
Zo is dat.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter op tijd, anders valt er niets te oogsten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door chufi op 02-03-2013 21:59:27 ]
Daar kan ik ook verder niets aan doen... Hij kwam met de naam Chufi ... En verder was het een aardige homo en kroegbaas. Niet dat ik er ooit iets mee gehad heb, alhoewel ie me wel ooit een weekend mee naar Benidorm heeft genomen ... En we zelfs op dezelfde kamer sliepen....quote:
heb ik alweer een déjā vuquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kan ik ook verder niets aan doen... Hij kwam met de naam Chufi ... En verder was het een aardige homo en kroegbaas. Niet dat ik er ooit iets mee gehad heb, alhoewel ie me wel ooit een weekend mee naar Benidorm heeft genomen ... En we zelfs op dezelfde kamer sliepen....
alles ingescand?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:57 schreef chufi het volgende:
Op zondag 3 maart 2013 15:01 schreef chufi het volgende:
[..]
ok
Fotoboek 3 wel... Nu nog 2 losse special albums en daarna alle losse fotos nog.. Vanaf 1985 niets meer in boeken geplakt. Dat zijn nog een hele hoop losse foto's te gaan tot de eerste digitale weergaves die natuurlijk wel al opgeslagen staanquote:
Wel leuk om al die foto's nog eens te zien hequote:Op zondag 3 maart 2013 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Fotoboek 3 wel... Nu nog 2 losse special albums en daarna alle losse fotos nog.. Vanaf 1985 niets meer in boeken geplakt. Dat zijn nog een hele hoop losse foto's te gaan tot de eerste digitale weergaves die natuurlijk wel al opgeslagen staan
Die kun je toch ook zelf inscannen volgens mij... Ik heb nog een scanner waar je volgens mij dia-nega als positieven kunt scannenquote:Op zondag 3 maart 2013 18:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wel leuk om al die foto's nog eens te zien he
Hier in de trapkast staan nog honderden dia's, ben ooit van plan om daar eens mee te beginnen uitzoeken met zo'n klein projectortje en dan de leukste af te laten drukken.
Ja denk dat je een bril nodig hebt... Die de pont is idd wel een leuke locatie aan de overkantquote:Op zondag 3 maart 2013 20:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
zijn de lettertjes kleiner geworden of moet ik een bril
nou ik kan het nog lezen, met gemakquote:Op zondag 3 maart 2013 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja denk dat je een bril nodig hebt... Die de pont is idd wel een leuke locatie aan de overkant
Wees blij... Ik met bril heb er best wel moeite mee... Ik weet nog wat ik geschreven heb dus dat maakt het makkelijkerquote:Op zondag 3 maart 2013 20:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou ik kan het nog lezen, met gemak
Met je bril op heb je er al moeite mee?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees blij... Ik met bril heb er best wel moeite mee... Ik weet nog wat ik geschreven heb dus dat maakt het makkelijker
Mijn ogen zijn niet normaal, in 1 oog had ik vroeger 2 lenzen nodig (hard op een zachte) En nu heb ik een multifocal bril omdat lezen van dichtbij een probleem is ... Maar misschie dat ik toch weer terug ga na een normale bij de volgende..quote:Op zondag 3 maart 2013 20:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Met je bril op heb je er al moeite mee?
Da moet jij een nieuwe bril !
tis niet anders
![]()
volgens mij moet ik trouwens eens gaan voor een brilletje voor veraf want da's nodig
geloof ik,
dan moet je 2 brillen bedoel je?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn niet normaal, in 1 oog had ik vroeger 2 lenzen nodig (hard op een zachte) En nu heb ik een multifocal bril omdat lezen van dichtbij een probleem is ... Maar misschie dat ik toch weer terug ga na een normale bij de volgende..
Misschien wel voor dichtbij ...quote:Op zondag 3 maart 2013 20:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dan moet je 2 brillen bedoel je?
okequote:Op zondag 3 maart 2013 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien wel voor dichtbij ...
Of toch eens gaan laseren ....
Dan loop ik met een halve bril .... Maar goed het lijkt mij ook engquote:Op zondag 3 maart 2013 20:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oke
laseren lijkt me wel eng, maar als je het durft zou je het kunnen doen.
Ik zou wel één oog tegelijk doen als ik jou was
quote:Op zondag 3 maart 2013 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan loop ik met een halve bril .... Maar goed het lijkt mij ook eng
Ja maar dan zie ik geen eens 3D meerquote:Op zondag 3 maart 2013 20:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]flauw...
je kan wel zo'n ooglappie doen da's wel stoer
ah... is dat zo?quote:
Nee volgens mij niet, voor 3D heb je 2 verschillende beelden nodig in je hersenen.. En dat kan alleen maar met 2 werkende ogen ..quote:Op zondag 3 maart 2013 20:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... is dat zo?
wist ik niet, waarom niet dan? Met één oog kan je toch ook 3D kijken
of kan dat niet?
Oké wist ik nietquote:Op zondag 3 maart 2013 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, voor 3D heb je 2 verschillende beelden nodig in je hersenen.. En dat kan alleen maar met 2 werkende ogen ..
pssssssssttttttttttt...............quote:Op zondag 3 maart 2013 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn niet normaal, in 1 oog had ik vroeger 2 lenzen nodig (hard op een zachte) En nu heb ik een multifocal bril omdat lezen van dichtbij een probleem is ... Maar misschie dat ik toch weer terug ga na een normale bij de volgende..
Niet via het web neequote:Op zondag 3 maart 2013 21:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
pssssssssttttttttttt...............
brilletje kopen?
LIF / Bril kopen, maar waar?
Nee, dat is toch stomquote:
Ja en daarnaast moet ik gewoon opgemeten worden voor de juiste sterktes + afwijkingen etc... Dat wil nog wel een s verschillen met de jaren...quote:Op zondag 3 maart 2013 21:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, dat is toch stomvolgens mij moet je er tig passen voordat je de goeie hebt,
dat heb ik al met een zonnebril
Ja weet ik Bloes... Zal eens de details van die Brother scanner door moeten nemen ... Maar daar zit een adapter bij om negatieven te scannen en volgens mij kon ie ook dia's aan.. Maar aangezien ik die niet had heb ik dat nooit verder gecheckt..quote:Op zondag 3 maart 2013 22:07 schreef Bluezz het volgende:
En Sjoef : een scanner? Die dia's zitten allemaal in zo'n raampje, en die zitten dan weer in van die sleeën. Tenminste zo noemde mijn vader die.
ow..dat is ook wel een leuke tent, nooit geweestquote:
Oh ja De Jaren , klonk al bekend, daar ben ik wel eens geweest iddquote:Op zondag 3 maart 2013 22:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow..dat is ook wel een leuke tent, nooit geweest![]()
ik ben eigenlijk nog steeds een toerist![]()
maar daar zou ik een keer met mijn zus kunnen eten, want we hebben afgesproken om
één keer per maand samen uit eten te gaan als beloning voor het sporten
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja De Jaren , klonk al bekend, daar ben ik wel eens geweest
Nee dat deed ik zelf Deesquote:Op zondag 3 maart 2013 22:39 schreef Deisyy het volgende:
Zit Fann weer met je quotes te klooien Chufi?
Waarom?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis nu aan Fann om haar quote weer aan te passen
aangepastquote:Op zondag 3 maart 2013 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat deed ik zelf Dees
Tis nu aan Fann om haar quote weer aan te passen
graag gedaan en eh.. ja leukquote:Op zondag 3 maart 2013 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Lief van je Fann. Heb nog wel een hele digitale Mexicaanse kunst collectie staan hier
Dit is schets van wat het moet gaan wordenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
graag gedaan en eh.. ja leuk
laat maar een foto zien dan
mooi... en van wie is die schets dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit is schets van wat het moet gaan worden
[ afbeelding ]
Van die Mexicaansequote:Op zondag 3 maart 2013 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mooi... en van wie is die schets dan?
Nee laat maarquote:Op zondag 3 maart 2013 23:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah.. oke
moet ik de quote straks weer weghalen? want dan doe ik dat nu meteen even
Ja erg he al die boekenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zit naar ''mijn leven in puin'' te kijken, die man zit er helemaal doorheen
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee laat maar
2 plaatjes indie tweede vind ik wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja, tragische manquote:![]()
3 generaties muziekliefhebbers bij elkaar is altijd leuk.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:21 schreef Bluezz het volgende:
wij kijken RTL 7 (talking bout my generation) en had leven in puin al afgelopen week gezien, vandaar.
Das min of meer die van die schets... Maar ze heeft meerdere versies van Sol y Luna...quote:Op zondag 3 maart 2013 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die tweede vind ik wel leuk
[..]
oké, ben ik niet zo van, maar tis best mooi.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Das min of meer die van die schets... Maar ze heeft meerdere versies van Sun and Moon...
Trusten Fannquote:Op zondag 3 maart 2013 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oké, ben ik niet zo van, maar tis best mooi.
mooi programma eigenlijk wel, wil ik wel vaker zien, maar dat zal ik wel weer vergeten![]()
Truste Allemaal !
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Trusten Fann![]()
Iets anders dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk zo'n plaatje als laatste op mijn netvlies
![]()
Je zou al naar bed zijnquote:Op zondag 3 maart 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]leuk zo'n plaatje als laatste op mijn netvlies
Dan gaan jij en ik een probleem krijgen mocht het zover komenquote:Op maandag 4 maart 2013 00:08 schreef golfer het volgende:
Misschien dat je de rol van tong80 nog eens kunt gaan overnemen qua leuke oneliners en grappige opmerkingen, chufi?
ff pissen enzo..
Meegetwitterd met opmerkingen over het programma en guess what?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:21 schreef Bluezz het volgende:
wij kijken RTL 7 (talking bout my generation)
quote:Op maandag 4 maart 2013 14:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Meegetwitterd met opmerkingen over het programma en guess what?
Ik heb 2 kaarten gewonnen voor het optreden van Joe Cocker op 10-5 in de HMH.
Twitterhoer die je bentquote:Op maandag 4 maart 2013 14:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Meegetwitterd met opmerkingen over het programma en guess what?
Ik heb 2 kaarten gewonnen voor het optreden van Joe Cocker op 10-5 in de HMH.
Bij die blender zit inderdaad geen deksel.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik nog ga voordat de actie is afgelopen, want ik weet niet tot
hoelang het duurt, dus ik wacht effe met verzenden....
quote:
Een blender zonder deksel is ideaal voor iedereen met een schoonmaakneurose en een teveel aan muur en plafondverfquote:Op maandag 4 maart 2013 17:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij die blender zit inderdaad geen deksel.
Zou ik ook doen.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Enige kaartjes die ik ooit won waren voor Simply Red, daar heb ik voor bedankt
LP's van Joe Cocker behoren tot de eerste die ik luisterde, en dat was idd ook eind jaren 60 begin jaren 70. Vond het als klein kind al te gek hoe hij met zijn stem bezig was,quote:Op maandag 4 maart 2013 17:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou ik ook doen.
Maar ik ben al fan van Joe sinds de jaren 70 en heb in Nederland bijna al z'n optredens tot nu toe gezien, dus deze gewonnen kaarten zijn zeer welkom.
Alleen dat uren staan in de HMH wordt steeds lastiger voor mij.
Ondanks dat ie een ouwe man is heeft ie nog steeds wel een heelherkenbaar geluid en een krachtige strot:quote:Op maandag 4 maart 2013 17:49 schreef Pietverdriet het volgende:
LP's van Joe Cocker behoren tot de eerste die ik luisterde, en dat was idd ook eind jaren 60 begin jaren 70. Vond het als klein kind al te gek hoe hij met zijn stem bezig was,
Mooiste vind ik nog dat heul veul mensen niet weten dat hij alleen maar nummers van anderen zingtquote:Op maandag 4 maart 2013 17:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ondanks dat ie een ouwe man is heeft ie nog steeds wel een heelherkenbaar geluid en een krachtige strot:
quote:Op maandag 4 maart 2013 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Mooiste vind ik nog dat heul veul mensen niet weten dat hij alleen maar nummers van anderen zingt
En was echt overal zelf bijquote:Op maandag 4 maart 2013 17:54 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Ja, hij verzamelt altijd prima liedjesschrijvers om hem heen als ie weer een album wil maken.
Mooi en ja dan had geld genoeg om in te zwemmen iddquote:Op maandag 4 maart 2013 17:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En was echt overal zelf bij
Als hij trouwens al zijn hits zelf had geschreven was hij denk ik Miljardair.
En dat al zijn hele leven met dat spastische trekjequote:Op maandag 4 maart 2013 18:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Iemand die zijn leven echt vol geleefd heeft.
Daar lijkt het idd wel een beetje opquote:Op maandag 4 maart 2013 18:20 schreef Bluezz het volgende:
Hij zegt daarover dat het vanzelf gaat en dat ie in zijn hoofd gitaar speelt dan
BELACHELIJK !quote:Op maandag 4 maart 2013 17:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij die blender zit inderdaad geen deksel.
FOK! Sniffer, zoiets als de spy tool vroeger denk ikquote:Op maandag 4 maart 2013 19:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
wat is sniffer? zie ik ineens staan
ow...quote:Op maandag 4 maart 2013 19:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
FOK! Sniffer, zoiets als de spy tool vroeger denk ik
Had ik geen zin in ... Mijn Spaans is niet zo goed tegenwoordigquote:Op maandag 4 maart 2013 19:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
waarom vroeg jij het dan niet?
swiffer?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow...en wat gebeurd er als ik op swiffer klik?
huisvrouwen van tegenwoordig ..quote:Op maandag 4 maart 2013 19:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
tgggggggfoutje
![]()
komt door dat klote huishouden
Zie het net pas staanquote:Op maandag 4 maart 2013 19:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
maar ik heb al geklikt, interesting ....effe mee spelen
Bij mij is het niet interessant ik kom bij de lijstjes voor en dat is het wel geloof ikquote:
Dit is tricky ...quote:Op maandag 4 maart 2013 19:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
maar ik heb al geklikt, interesting ....effe mee spelen
Heb je bij mij zitten neuzen ?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bij mij is het niet interessant ik kom bij de lijstjes voor en dat is het wel geloof ik
ik wist niet eens dat dat bestond![]()
GC / FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers (en Totals Top 5.000) #7
jaarcijfers
Ja hebt nu al post history, maar dat is dan per topic... Nu zie je gewoon de post en hoef je het hele topic niet meer door te speuren bij wijze van sprekequote:Op maandag 4 maart 2013 19:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee ik geloof het allemaal wel
Ja Chuf ik vin het wel bestquote:Op maandag 4 maart 2013 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hebt nu al post history, maar dat is dan per topic... Nu zie je gewoon de post en hoef je het hele topic niet meer door te speuren bij wijze van spreke
Ja ik ook hoor... Het werkt en kan soms misschien handig zijnquote:Op maandag 4 maart 2013 19:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja Chuf ik vin het wel best
Als ze over je willen lullen doen ze dam wel via DMquote:Op maandag 4 maart 2013 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor... Het werkt en kan soms misschien handig zijn
Wordt veel over me geDMt?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als ze over je willen lullen doen ze dam wel via DM
Zoek je toch iets anders .... Of moet het Adidas zijn?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat zilver hoeft voor mij dan weer niet zo
Ik heb ook geen verstand van merken, ik ga wel langs de winkel voor info en danquote:Op maandag 4 maart 2013 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoek je toch iets anders .... Of moet het Adidas zijn?
Ja dat risico loop je altijd met maten online bestellen.. Altijd maar hopen dat het pastquote:Op maandag 4 maart 2013 20:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb ook geen verstand van merken, ik ga wel langs de winkel voor info en dan
kan ik ook passen, lijkt me wel beter eigenlijk.
doe ik ook bijna nooitquote:Op maandag 4 maart 2013 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat risico loop je altijd met maten online bestellen.. Altijd maar hopen dat het past
ah... zie je dan kan ik toch maar beter gaan passenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:23 schreef chufi het volgende:
Als je de schoenmaat van een bepaald merk al kent, dan is het te proberen.. Maar zo was iets van Nike in die zelfde maat wel iets krapper bv..
Ja en dan goedkoper online kopenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... zie je dan kan ik toch maar beter gaan passen
Als het goedkoper in online wel, maar ik heb geen idee of dat zo isquote:
Hangt een beetje af wat je allemaal doet... Vooral bij veel bewegen op een loopband of op de vloer is schoeisel echt belangrijk, maar als je fietst bv is dat weer minder, zolang je voeten stil staan dusquote:Op maandag 4 maart 2013 20:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als het goedkoper in online wel, maar ik heb geen idee of dat zo is![]()
Nou ik zie het wel ik ga deze week wel even kijken, op die gympies is ook niet goed
eigenlijk
Nee, loopband doen we hooguit nog maar 15 minuten, we hebben nu een écht programmaquote:Op maandag 4 maart 2013 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Hangt een beetje af wat je allemaal doet... Vooral bij veel bewegen op een loopband of op de vloer is schoeisel echt belangrijk, maar als je fietst bv is dat weer minder, zolang je voeten stil staan dus
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja volhouden Fann dan wordt je een sterke fitte dame
Mooiquote:
Nee, ik moet niet meer afvallen en ik had vanavond Bami gemaakt dus ik eet me gekquote:Op maandag 4 maart 2013 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
MooiEn goed blijven eten want die oefeningen hebben ook voeding nodig... Want voor het afvallen ben je er niet aan begonnen toch ?
eitje er bijquote:Op maandag 4 maart 2013 21:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, ik moet niet meer afvallen en ik had vanavond Bami gemaakt dus ik eet me gek
Nee dat dan weer net nietquote:
Nee we hadden pasta hier met limoncellotaart toequote:
Oh ja en blijkbaar is het wel gelukt anders geen repetitiequote:Op maandag 4 maart 2013 21:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee we hadden pasta hier met limoncellotaart toe
Eten nooit toetjes maar dat proefbaksel moet op he![]()
Dus met andere woorden...quote:Op maandag 4 maart 2013 22:34 schreef chufi het volgende:
Ik had gisteren Indian lamb vindaloo besteld .... Lekker heet zeker.... En smaakte prima ,,,Had vandaag wel een toilet momentje,,, Maar toch de rest gedaan vandaag ... Was ook weer lekker ,m
Ben redelijk biostabiel lately Als ik nu morgen weer hetzelfde hebt wordt het een ster minderquote:Op maandag 4 maart 2013 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus met andere woorden...
je was aan de dunne?![]()
Moeten jullie niet zoveel vlees vreten
he... welke ster? van het restaurant, heb je bij een restaurant gegeten?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben redelijk biostabiel lately Als ik nu morgen weer hetzelfde hebt wordt het een ster minder
Ja denk het.... Besteld natuurlijkquote:Op maandag 4 maart 2013 22:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
he... welke ster? van het restaurant, heb je bij een restaurant gegeten?
Zal wel paardenvlees geweest zijn i.p.v. een lammetje
Slaap lekker Chufquote:Op maandag 4 maart 2013 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
ik kijk iets Spaans
Slaap lekker zo fann
Wat dit heb ik helemaal gemist!quote:Op maandag 4 maart 2013 17:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]wat leuk
enne... Golfer is het normaal dat er geen dekseltje bij de blender zit?
dit is mijn oogst van vandaag![]()
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik nog ga voordat de actie is afgelopen, want ik weet niet tot
hoelang het duurt, dus ik wacht effe met verzenden....
Nee, al was het alleen maar omdat de tuin eerst aangeveegd moet worden voor ik de groene aanslag kan gaan aanvallen, en dat aanvegen zou mijn zoon doenquote:
Maar supergladquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:09 schreef Lienekien het volgende:
Ik voer de vogeltjes nog. En groene aanslag vind ik rustiek.
Ja, kan ook wel, maar dan moet ik de boel eerst zelf aanvegen, en dat was de deal nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:08 schreef sacha het volgende:
nah, kan best, dikke trui, dikke jas, handschoenen en gaan
Ja ze zijn dus wel goed, maar ik moet een maat groter, mijn steunzolen passenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb geen verstand van sportschoenen, maar deze zullen toch wel goed zijn?
http://www.wehkamp.nl/dam(...)ode=85&MaatCode=0000
Waar klaag ik? Ik zeg dat groene aanslag spekglad isquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
niet klagen, wees blij dat je een tuin hebt
Jij ziet ook allesquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:13 schreef Leandra het volgende:
Gelukkig is een maat groter ook nog direct leverbaar
ja ja ik maakte een grapje omdat vorige keer iemand klaagde of zijn werkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar klaag ik? Ik zeg dat groene aanslag spekglad is
Het was pas een leuk grapje geweest als ik echt had zitten klagen en jij zo gereageerd hadquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja ja ik maakte een grapje omdat vorige keer iemand klaagde of zijn werk
en toen zei jij, wees blij dat je werk hebt...
ik vond het wel een leuk grapje![]()
Twee, de ene heb ik vorige week al aangevallen.... ik ben qua spierpijn net weer een beetje op orde.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
niet klagen, wees blij dat je een tuin hebt
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was pas een leuk grapje geweest als ik echt had zitten klagen en jij zo gereageerd had
Dat was ook mijn bedoelingquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja nou maak je het te ingewikkeld
Yep, dan is één tuin meer dan genoeg denk ikquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Twee, de ene heb ik vorige week al aangevallen.... ik ben qua spierpijn net weer een beetje op orde.
Ja, prijs al verlaagd.... we zien het wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Yep, dan is één tuin meer dan genoeg denk ik![]()
snel verkopen dan maar
Oh, ik dacht dat ik over m'n twee tuinen en de dubbele dosis spierpijn die dat veroorzaakt zat te klagenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, volgens mij klaag jij nooit toch?
Netjes, succesquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:30 schreef Bluezz het volgende:
Skoenen en Kleding koop ik nooit meer online, dat terugsturen idd is rot
Suc6 ermee je bent goed bezig met dat gesport
Ik heb aankomende do en ma solliegesprekken![]()
Ik heb 1 keer iets via Amazon met totaal verkeerde maat terug willen zenden maar dat kostte me meer dan dat het gekost heeft.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:30 schreef Bluezz het volgende:
Skoenen en Kleding koop ik nooit meer online, dat terugsturen idd is rot
Suc6 ermee je bent goed bezig met dat gesport
Ik heb aankomende do en ma solliegesprekken![]()
Bij iedereen en nog watquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:03 schreef sacha het volgende:
nu weet ik natuurlijk niet bij welke winkels jullie online shoppen maar als ik twijfel over de maat bestel ik altijd meerdere en stuur ik de verkeerde retour
ik vind het toch niet zo handig met kledingquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:03 schreef sacha het volgende:
nu weet ik natuurlijk niet bij welke winkels jullie online shoppen maar als ik twijfel over de maat bestel ik altijd meerdere en stuur ik de verkeerde retour
wat is er toch steeds met Sacha en de postman?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij iedereen en nog wat![]()
Maar jij moet dan bij kleding altijd iets retour zenden.. Dan bel je de postbode voor een bakkie en dan wordt het geregeld?
Geen idee, maar we hadden het een keer of postbezorging en toen wist Sas te vertellen dat de postbode altijd binnenkwam om een bakkie te doen of zo iets, maar dat heb je al gauw op zo'n eilandquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat is er toch steeds met Sacha en de postman?![]()
is die vent van Sacha postbode ofzo?![]()
en Bluezz wat een goed nieuwsdat doe je snel
ach so........quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, maar we hadden het een keer of postbezorging en toen wist Sas te vertellen dat de postbode altijd binnenkwam om een bakkie te doen of zo iets, maar dat heb je al gauw op zo'n eiland
Dat is ook slimquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:03 schreef sacha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
ow hoef ik ook de verzendkosten niet te betalen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:27 schreef sacha het volgende:
retour zenden bij Wehkamp kost niets en bij de meeste winkels maak ik de afweging, reizen of bezorgen![]()
bezorgen is in de meeste gevallen voor mij goedkoper plus dat mijn Aap en ik niet aan de normale confectiematen voldoen en in het geval van kleding de maten niet conform zijn![]()
dan is meerdere bestellen van hetzelfde artikel voor mij makkelijker
had ik ook kunnen doenquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:30 schreef sacha het volgende:
ow,,, ja daar is het ook hommelusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waar niet eigenlijk?![]()
Ze vervangen de vaste dienst medewerkers voor uitzendkrachten hoorde ik van mijn bovenbuurmanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |