Recent nog opgemeten, aan beide ogen +1,5.. Ik zit er ook aan te denken om 1 duur (merk-)bril te kopen en nog een te halen bij een online toko. Zijn ze een beetje goed bij Brillen24?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:46 schreef Peter het volgende:
Ben je recent nog opgemeten? Of moet dat nog gebeuren?
Ik heb van de zomer een bril via pearl gehad (incl meten) en heb de afgelopen maand bij de online brillentoko brillen24 2 brillen besteld met de meetgegevens van pearl, die bevallen ook prima en zijn goedkoop ( +-35 euro voor complete bril en verzenden)
Hoe kan je nou een bril kopen via een website? Moet je niet eerst passen?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:46 schreef Peter het volgende:
Ben je recent nog opgemeten? Of moet dat nog gebeuren?
Ik heb van de zomer een bril via pearl gehad (incl meten) en heb de afgelopen maand bij de online brillentoko brillen24 2 brillen besteld met de meetgegevens van pearl, die bevallen ook prima en zijn goedkoop ( +-35 euro voor complete bril en verzenden)
Eerst passen in de winkel en dan kijken of je m op internet tegenkomt. Kan zomaar enkele tientjes tot meer dan 100 euro schelen.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een bril kopen via een website? Moet je niet eerst passen?
lijkt me wel een beetje raar ... sorry
Twee huismerkbrillen of twee designerbrillen (wat mij sterk lijkt)?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:04 schreef zquing het volgende:
Bij de specsavers krijg je er volgens mij nu 2 voor 140
Als je alle metingen doorgeeft dan kan dat prima. De breedte van het montuur staat er bij + je kunt een eigen foto uploaden en het montuur zo voor je eigen gezicht schuivenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een bril kopen via een website? Moet je niet eerst passen?
lijkt me wel een beetje raar ... sorry
ah... oké, maar ik denk dat ik toch liever in de winkel zou kopenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:08 schreef Peter het volgende:
[..]
Als je alle metingen doorgeeft dan kan dat prima. De breedte van het montuur staat er bij + je kunt een eigen foto uploaden en het montuur zo voor je eigen gezicht schuiven. Is mij goed bevallen in ieder geval.
't zijn ook extra brillen, dus zo heel spannend was het nietquote:Op zondag 3 maart 2013 22:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... oké, maar ik denk dat ik toch liever in de winkel zou kopenmaar goed
het kan dus wel, da's mooi.
oké, iets beter dan de kruidvat brilletjes dusquote:Op zondag 3 maart 2013 22:28 schreef Peter het volgende:
[..]
't zijn ook extra brillen, dus zo heel spannend was het niet
Ik heb een afwijkende cilinder en dat ging allemaal prima.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oké, iets beter dan de kruidvat brilletjes dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |