abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123588065
Ik moet dus weer een bril hebben (de laatste keer was 4/5 jaar geleden ofzo). Ivm hoofdpijn, onregelmatige wazingen en soms moet ik echt heel erg veel moeite doen om mijn zicht scherp te stellen waardoor ik soms niet meer kan lezen, heb ik besloten om een bril te halen. (Heb sterkte +1,5). Kijk er niet tegen op, maar ik vraag mij af waar ik mijn bril zal moeten halen.

Mijn eerste bril haalde ik bij Hans Anders, en heb daar goede ervaringen mee. Daar ga ik dus morgen even heen om voor een leuk montuurtje te kijken. Ook vergoedt mijn zorgverzekeraar 150 euro, dus dat scheelt al :D.

Waar hebben ze leuke monturen tegen een lekker prijsje? Waar verlenen ze een goede serivce? Is er veel verschil tussen monturen van het huismerk en de designbrillen van Hugo Boss, Tommy Hilfiger, Pierre Cardin etc?

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 03-03-2013 20:32:18 ]
pi_123589134
Ben je recent nog opgemeten? Of moet dat nog gebeuren?
Ik heb van de zomer een bril via pearl gehad (incl meten) en heb de afgelopen maand bij de online brillentoko brillen24 2 brillen besteld met de meetgegevens van pearl, die bevallen ook prima en zijn goedkoop ( +-35 euro voor complete bril en verzenden)
dag
pi_123589537
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:46 schreef Peter het volgende:
Ik heb van de zomer een bril via pearl gehad (incl meten) en heb de afgelopen maand bij de online brillentoko brillen24 2 brillen besteld met de meetgegevens van pearl, die bevallen ook prima en zijn goedkoop ( +-35 euro voor complete bril en verzenden)
Recent nog opgemeten, aan beide ogen +1,5.. Ik zit er ook aan te denken om 1 duur (merk-)bril te kopen en nog een te halen bij een online toko. Zijn ze een beetje goed bij Brillen24?
pi_123590124
had vorig jaar bij de pearle een bril gehaald en je kreeg een goedkope tweede bril gratis. Service zal wel per filiaal verschillen, maar ben er tevreden over
  zondag 3 maart 2013 @ 21:04:34 #5
122997 zquing
Drama Junk
pi_123590307
Bij de specsavers krijg je er volgens mij nu 2 voor 140
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_123590584
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:46 schreef Peter het volgende:
Hoe kan je nou een bril kopen via een website? Moet je niet eerst passen?

lijkt me wel een beetje raar ... sorry
pi_123592570
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 21:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Eerst passen in de winkel en dan kijken of je m op internet tegenkomt. Kan zomaar enkele tientjes tot meer dan 100 euro schelen.
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_123592630
Pearl
Eye wish
City lens
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_123593183
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 21:04 schreef zquing het volgende:
Bij de specsavers krijg je er volgens mij nu 2 voor 140
Twee huismerkbrillen of twee designerbrillen (wat mij sterk lijkt)?
pi_123594566
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 21:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Als je alle metingen doorgeeft dan kan dat prima. De breedte van het montuur staat er bij + je kunt een eigen foto uploaden en het montuur zo voor je eigen gezicht schuiven :+. Is mij goed bevallen in ieder geval.
dag
  zondag 3 maart 2013 @ 22:08:20 #11
122997 zquing
Drama Junk
pi_123594568
2 designer volgens het foldertje
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_123595834
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:08 schreef Peter het volgende:

[..]

Als je alle metingen doorgeeft dan kan dat prima. De breedte van het montuur staat er bij + je kunt een eigen foto uploaden en het montuur zo voor je eigen gezicht schuiven :+. Is mij goed bevallen in ieder geval.
ah... oké, maar ik denk dat ik toch liever in de winkel zou kopen :@ maar goed
het kan dus wel, da's mooi.
pi_123596034
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ah... oké, maar ik denk dat ik toch liever in de winkel zou kopen :@ maar goed
het kan dus wel, da's mooi.
't zijn ook extra brillen, dus zo heel spannend was het niet ;)
dag
pi_123596552
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:28 schreef Peter het volgende:

[..]

't zijn ook extra brillen, dus zo heel spannend was het niet ;)
oké, iets beter dan de kruidvat brilletjes dus :+
pi_123596789
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

oké, iets beter dan de kruidvat brilletjes dus :+
Ik heb een afwijkende cilinder en dat ging allemaal prima.
dag
  woensdag 15 januari 2014 @ 16:51:09 #16
420305 Ontwerp01
Design - Tomorrow - Yesterday
pi_135524743
Hoi,

Het is misschien een beetje laat om te reageren, maar hier komen sowieso nog mensen langs die hun dezelfde vraag stellen. Ik heb een site waar ik de verschillende sites vergelijk, bril-kopen.be, die is in ontwikkeling, is niet echt de moeite momenteel. Maar hierdoor kan ik je wel een zinnig antwoord geven op je vraag! Ik begrijp dat er velen het een slecht idee vinden om een bril online te kopen, maar waarom ook niet he? Je kan altijd een bril kopen om eens te passen, want bij 90% van de sites krijg je een "niet tevreden geld terug" garantie. Dus als ie niet past, kan je hem altijd terugsturen..

Om er glazen op sterkte bij te bestellen zou je al een perfect voorschrift moeten hebben, indien niet kan je beter je online aangekochte bril gewoon bij pearle, of de optiekzaak in je buurt laten bijstellen en er glazen voor laten maken, geen van beide zal je kwalijk nemen dat je daarmee naar hun gaat.

Ze zien je misschien niet héél graag komen, maar klant is koning, en een klant is beter dan geen klant! :D Ik heb er alvast goeie ervaringen mee, heb er zo al honderden euro's mee bespaard!

(PS: als je op zoek bent naar de goedkoopste merkbrillen, smartbuyglasses en weboptiek hebben de goedkoopste van de benelux!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')