SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
heb je gisteren teveel gegetenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:05 schreef chufi het volgende:
Ja zoals elke week, maar vandaag was het echt zwaar ....![]()
Nee, maar vandaag toch alleen maar een soepje en wat broodquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:30 schreef sacha het volgende:
[..]
heb je gisteren teveel gegeten [ afbeelding ]
Morgen een lekker stuk lamquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar vandaag toch alleen maar een soepje en wat brood
Ook niet lang gehad. Maar zo'n bout en dan met een scherp mes prikken en er stukjes knoflook in proppen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker, zat er vanavond ook aan te denken ... Maar toch maar niet gedaan
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:34 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ook niet lang gehad. Maar zo'n bout en dan met een scherp mes prikken en er stukjes knoflook in proppen.En geduld
Ga je het op een zuipen zetten vanavond?quote:
Is het ook. Het duurt uren geduld en draaien. Maar dan heb je wel watquote:
Van wie ben jij een kloon?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:39 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Is het ook. Het duurt uren geduld en draaien. Maar dan heb je wel wat
Dat klinkt bijna racistischquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je het op een zuipen zetten vanavond?![]()
Ik ga volgende week lammetje eten of iets anders Turks
Jezus Fann begin nou niet weer over kloonsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon?![]()
Of ben je gewoon nieuw? Ben je ook zo'n onzijdig type zoals sensubilitydinges?
Begin jij nou van voor af aan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon?![]()
Of ben je gewoon nieuw? Ben je ook zo'n onzijdig type zoals sensubilitydinges?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jezus Fann begin nou niet weer over kloons
Nou lam of iets anders Turks. Dat begreep ik niet zo. Wij Hollanders eten alles.quote:
Heb ik het daar zo vaak over dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jezus Fann begin nou niet weer over kloons
Dat dusquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Hoezo? Of hebben jullie het daar al over gehad? Dan was ik er zeker niet.
ow... oké voor jullie is hij/zij dus al bekend, is mij dan weer volledig ontgaan, maar dat gebeurdquote:
Ik ga volgende week in een Turks restaurant eten alwaar ze behalve lam ook andere Turkse gerechten hebben, vandaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:48 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Nou lam of iets anders Turks. Dat begreep ik niet zo. Wij Hollanders eten alles.
Ik heb zelfs turkse nichtjesquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga volgende week in een Turks restaurant eten alwaar ze behalve lam ook andere Turkse gerechten hebben, vandaar.
Als ik iets niet ben dan is het racistisch
Voor mij is het niet bekend en het kan me niets schelen wie Stijfkopie wel of niet is. Vorige week was een nogal ongezellige avond over Stijfkopie en van wie hij een kloon was, maar volgens mij was jij daar niet bij.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... oké voor jullie is hij/zij dus al bekend, is mij dan weer volledig ontgaan, maar dat gebeurd
wel vaker...
Oh. Soms komt het raar over qua tekst enzo. Sorry. Maar Lam is lekker eet zequote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga volgende week in een Turks restaurant eten alwaar ze behalve lam ook andere Turkse gerechten hebben, vandaar.
Als ik iets niet ben dan is het racistisch
Dus "Ik ga volgende week pizza eten of een ander Italiaans gerecht" komt ook raar over qua tekst?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:52 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Oh. Soms komt het raar over qua tekst enzo. Sorry. Maar Lam is lekker eet ze
nee was ik niet bij, ik zie hem voor het eerstquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mij is het niet bekend en het kan me niets schelen wie Stijfkopie wel of niet is. Vorige week was een nogal ongezellige avond over Stijfkopie en van wie hij een kloon was, maar volgens mij was jij daar niet bij.
Ik was vergeten dat jij er toen niet bij wasquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee was ik niet bij, ik zie hem voor het eerstdacht ik toch, maar ik zie aan zijn/haar
postgeschiedenis dat hij/zij hier al vaker is langs geweest.
Gewoon gemistof vergeten
Ja sorry ik moest daar ook om lachenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het komt dus in de beste families voor
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat jij er toen niet bij was
Zeker en ze zijn ouder dan ik benquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het komt dus in de beste families voor
Als we maar snappen wat Chufi bedoeltquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:54 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ja sorry ik moest daar ook om lachen
Je verdedigde me nogquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Tis de leeftijd zullen we maar denken
Kom het bekend voor?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Tis de leeftijd zullen we maar denken
Nee je zus, ik was even vergeten dat dit 40 plus was. Waar ligt de plus lat trouwens, 80 ofzoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wie ikke?hoezo dat dan?
geen idee waar je het over hebt
de grens ligt bij 102 jaarquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:00 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Nee je zus, ik was even vergeten dat dit 40 plus was. Waar ligt de plus lat trouwens, 80 ofzo
Hahahahhahaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
de grens ligt bij 102 jaar
Ik ben nog niet eens op de helftquote:
van je lamquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben net aan de andere helft begonnen
En hij is nog steeds niet terug.... Houtenkoppiequote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor
Stijfkoppie ging naar de kroeg ... klaar
Zo is dat.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter op tijd, anders valt er niets te oogsten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door chufi op 02-03-2013 21:59:27 ]
Daar kan ik ook verder niets aan doen... Hij kwam met de naam Chufi ... En verder was het een aardige homo en kroegbaas. Niet dat ik er ooit iets mee gehad heb, alhoewel ie me wel ooit een weekend mee naar Benidorm heeft genomen ... En we zelfs op dezelfde kamer sliepen....quote:
heb ik alweer een déjā vuquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kan ik ook verder niets aan doen... Hij kwam met de naam Chufi ... En verder was het een aardige homo en kroegbaas. Niet dat ik er ooit iets mee gehad heb, alhoewel ie me wel ooit een weekend mee naar Benidorm heeft genomen ... En we zelfs op dezelfde kamer sliepen....
alles ingescand?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:57 schreef chufi het volgende:
Op zondag 3 maart 2013 15:01 schreef chufi het volgende:
[..]
ok
Fotoboek 3 wel... Nu nog 2 losse special albums en daarna alle losse fotos nog.. Vanaf 1985 niets meer in boeken geplakt. Dat zijn nog een hele hoop losse foto's te gaan tot de eerste digitale weergaves die natuurlijk wel al opgeslagen staanquote:
Wel leuk om al die foto's nog eens te zien hequote:Op zondag 3 maart 2013 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Fotoboek 3 wel... Nu nog 2 losse special albums en daarna alle losse fotos nog.. Vanaf 1985 niets meer in boeken geplakt. Dat zijn nog een hele hoop losse foto's te gaan tot de eerste digitale weergaves die natuurlijk wel al opgeslagen staan
Die kun je toch ook zelf inscannen volgens mij... Ik heb nog een scanner waar je volgens mij dia-nega als positieven kunt scannenquote:Op zondag 3 maart 2013 18:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wel leuk om al die foto's nog eens te zien he
Hier in de trapkast staan nog honderden dia's, ben ooit van plan om daar eens mee te beginnen uitzoeken met zo'n klein projectortje en dan de leukste af te laten drukken.
Ja denk dat je een bril nodig hebt... Die de pont is idd wel een leuke locatie aan de overkantquote:Op zondag 3 maart 2013 20:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
zijn de lettertjes kleiner geworden of moet ik een bril
nou ik kan het nog lezen, met gemakquote:Op zondag 3 maart 2013 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja denk dat je een bril nodig hebt... Die de pont is idd wel een leuke locatie aan de overkant
Wees blij... Ik met bril heb er best wel moeite mee... Ik weet nog wat ik geschreven heb dus dat maakt het makkelijkerquote:Op zondag 3 maart 2013 20:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou ik kan het nog lezen, met gemak
Met je bril op heb je er al moeite mee?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees blij... Ik met bril heb er best wel moeite mee... Ik weet nog wat ik geschreven heb dus dat maakt het makkelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |