abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 juli 2013 @ 16:25:18 #276
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_129407239
Als er nog giften binnen komen dan gaat de Newtown-Sandy Hook Community Foundation verder:

quote:
The first distribution of the fund is $7.7 million to go to those families most affected by the tragedy. For further information on this distribution, click here.

Any donations currently received will go towards community programs and services, and will be needs based in assisting individuals and families. This support may assist those who received a financial gift in the first distribution, but also will extend to the children who survived in the school, their families, the teachers and school staff, first responders, and others directly impacted by the tragic shooting.

[..]

TWO DISTRIBUTION PROCESSES FOR SANDY HOOK SCHOOL SUPPORT FUND

1. A distribution committee was formed to determine the allocation of $7.7 million to the 40 most impacted families of the tragedy. Members of the committee are: Chair of the committee Judge Alan Nevas, Dr. John Woodall, and Joe Smialowski. Ken Feinberg, a victim compensation master with a national reputation, will advise the committee and assist in the actual claims/distribution process. This distribution was originally scheduled to be completed in May, but was temporarily paused while meetings were held at the request of the CT Attorney General George Jepsen. It resumed on July 11 & 12 with private and public forums, with distribution anticipated by mid-August.

2. The foundation will create another distribution committee with representation of those most impacted included (families, school staff, first responders, residents) on the committee. Several tasks will be set forth for this second committee. It must get public input from the community on what the needs are, they must review existing resources so as to avoid duplication or gaps in service, and determine the actual distribution process and timeline.
Bron: http://www.nshcf.org/

Nog wat info:

quote:
Approximately 95% of the aggregate total of the Compensation Fund ($7,310,000) is
allocated to the families of the deceased victims. The remaining 5% of the aggregate
total of the Compensation Fund will be allocated to the two physical injury victims and
those families whose children were present in the classrooms during the tragic events
of
December 14, 2012. Claimants within this Category A will each receive the same
payment amount.

[..]

Claimants who were present in the Classrooms where the shootings occurred on
December 14, 2012

• For the (12) families of the surviving children present in the classrooms during
the tragic events of December 14, 2012 who witnessed the shootings, the
following payment will be offered. A single claim form should be submitted
for each Claimant filing an eligible claim for presence in the classrooms where
the shootings occurred.

• Eligible claimants in this Category C will receive:

Payment of $20,000

[..]

TIMELINE

- July 11 and July 12, 2013: the Fund Administrator conducted two group meetings in
Newtown, CT.
- July 15, 2013: Distribution Committee finalized the Protocol and Claim Forms.

- July 17, 2013: Final Protocol and Claim Forms disseminated to victims, families, and
any interested parties.

- August 5, 2013: Deadline for submission of Claim Forms to the Claims Administrator.

- August 5 through August 19, 2013: All personal meetings requested with a member
of the Distribution Committee or a Special Advisor will be completed.

- August 5 through August 19, 2013: All claims reviewed, Final Payments determined.
Payment Distribution – Payments to be issued following the rendering of final
payment determinations – approximately on August 19, 2013.
Bron: http://www.nshcf.org/wp-c(...)F-final-protocal.pdf

Er kunnen dus ook nog claims binnen komen aangezien de deadline op 5 augustus is.

Kortom, niets vreemds en geen teken of bewijs dat het om een complot zou gaan.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dlocks op 27-07-2013 16:30:26 ]
  Moderator zaterdag 27 juli 2013 @ 17:07:36 #277
249559 crew  Lavenderr
pi_129408339
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:55 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Tja toch heeft gelukkig iedereen een vrijheid van meningsuiting.

Het is gewoon vreemd dat er maar 20 ouders ongeveer schade aan deze ramp hebben gehad en dus worden uitbetaald, ookal waren er 452 kinderen op dat moment in de school die even goed voor de rest van hun leven zijn getraumatiseerd door deze gebeurtenis.

Dat klopt gewoon niet, hoe vallen al die andere 420~ kinderen onder de "niet" getraumatiseerde kinderen?

De newtown police chief zei "The shooting itself lasted an hour and half to two hours," said Kehoe. "(bron) Daar staat trouwens ook 700 kinderen?

Dus Adam Lanza is bijna 2uur lang in de school aan het schieten geweest maar alleen die klas van Soto is getraumatiseerd.

Hoezo hoor je geen ENKELE andere ouders van Sandy Hook in het nieuws behalve diegene die iemand zijn verloren? van al die 700+ kinderen ga je me niet vertellen dat niemand aansprak wil maken op dat geld, want ik geloof best dat kinderen getraumatiseerd worden als er iemand 2uur lang in je basisschool aan het schieten is en ook nog eens mensen vermoord.

Ik hoop nu dat jullie me punt snappen.
Ik begrijp je punt nu beter.
Maar als die andere ouders zelf geen aanspraak maken hierop dan is dat toch hun keuze? Dan zijn ze waarschijnlijk gewoon erg blij dat hun kind nog leeft en is ze dat meer waard dan een zak geld.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 18:57:52 #278
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_129410910
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:55 schreef epicbeardman het volgende:
De newtown police chief zei "The shooting itself lasted an hour and half to two hours," said Kehoe. "(bron) Daar staat trouwens ook 700 kinderen?

Dus Adam Lanza is bijna 2uur lang in de school aan het schieten geweest maar alleen die klas van Soto is getraumatiseerd.

Die Police chief zit ernaast. De schietpartij heeft maar 5 minuten geduurd.
pi_129467577
Interessant.

Update CNN Crisis Actor Also Connected To Sandy Hook Shooting .

In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 29 juli 2013 @ 13:48:08 #280
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129467947
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:38 schreef Tingo het volgende:
Interessant.

:) stuur der ff een mail dan...
of klaag der aan of... doe er wat mee..

btw was vanaf dag 1 al duidelijk dat aantal mensen van Sandy hook aanwezig waren bij Boston marathon.
zie link

las het ook al eerder voor de aanslagen gebeurden, omdat ik toen wat info zocht over sandy hook, nieuwe gebeurtenissen, update onderzoek en zo.
what a year!, and its only Januari!
  Moderator maandag 29 juli 2013 @ 16:43:11 #281
249559 crew  Lavenderr
pi_129473617
quote:
Interessant.

'Crisis Actor' .
Alleen die betiteling al .
pi_129476075
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

'Crisis Actor' .
Alleen die betiteling al .
Ja - maar crisis actors bestaat wel toch?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator maandag 29 juli 2013 @ 18:10:02 #283
249559 crew  Lavenderr
pi_129476336
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja - maar crisis actors bestaat wel toch?
Het enige wat ik weet is dat men weleens oefeningen doet voor grote rampen. Zodat men weet hoe men hulp kan bieden.
pi_129476605
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het enige wat ik weet is dat men weleens oefeningen doet voor grote rampen. Zodat men weet hoe men hulp kan bieden.
En dus is t zeker mogelijk dat ze zijn ook ingehuurd voor wat duistere 'banen'.
  Moderator maandag 29 juli 2013 @ 19:05:01 #285
249559 crew  Lavenderr
pi_129478050
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

En die twee Tsjetjeense jongens dan? Ook ingehuurd?
  maandag 29 juli 2013 @ 20:07:22 #286
18159 Dlocks
pi_129480358
quote:

[..]

Is inderdaad mogelijk. Het is ook mogelijk dat crisis actors reptilians met maskers op zijn. Bewijs maar eens dat het geen reptilians zijn.
pi_129497208
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:07 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Is inderdaad mogelijk. Het is ook mogelijk dat crisis actors reptilians met maskers op zijn. Bewijs maar eens dat het geen reptilians zijn.
Ik had t niet verwacht dat je 'n fan van David Icke was.
  woensdag 31 juli 2013 @ 20:23:41 #288
18159 Dlocks
pi_129555177
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik had t niet verwacht dat je 'n fan van David Icke was.
Mag ik daaruit concluderen dat jij het uitsluit dat reptilians achter dit complot zit? Op welke basis sluit jij dit uit? Welk bewijs heb jij dat reptilians er niet achter zitten?
pi_129576894
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 20:23 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Mag ik daaruit concluderen dat jij het uitsluit dat reptilians achter dit complot zit? Op welke basis sluit jij dit uit? Welk bewijs heb jij dat reptilians er niet achter zitten?
Als jij dat wil geloven,fijn voor je.

Ik niet.
pi_129577889
quote:

[..]

:')

Er is zoveel mogelijk.
Conscience do cost.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 11:29:45 #291
18159 Dlocks
pi_129607131
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als jij dat wil geloven,fijn voor je.

Ik niet.
Waarom geloof je dat niet?
pi_129717668
quote:
Interessant.

Dat filmpje is vrij oud, kan je beter deze even kijken.

In deze film zit David Cole Wheeler;

Toevallig zijn alle andere ouders ook acteurs 4 living. :Y

En Gene Rosen was ook al langer bekend dat hij Theater deed en voor TV/shows heeft gewerkt.
Die gast die continue hetzelfde verhaal vertelde over "bevroren gezichten" en dus ook nog kinderen opgevangen had ;)

[ Bericht 15% gewijzigd door epicbeardman op 05-08-2013 16:20:55 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_130304521
Ik vraag me echt af hoe anybody kan deze gasten geloven.

pi_130305595
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 09:29 schreef Tingo het volgende:
Ik vraag me echt af hoe anybody kan deze gasten geloven.

Tegen beter weten in: waarom niet?
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:04:57 #295
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_130306710
Volgens mij moet je gewoon een sociale stoornis hebben om te kunnen zien dat het allemaal acteurs zijn. Een totaal onvermogen om mensen te 'lezen', emoties te herkennen en die te kunnen plaatsen, je in de ander kunnen inleven. Denk ik.
pi_130475716
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:04 schreef Terecht het volgende:
Volgens mij moet je gewoon een sociale stoornis hebben om te kunnen zien dat het allemaal acteurs zijn. Een totaal onvermogen om mensen te 'lezen', emoties te herkennen en die te kunnen plaatsen, je in de ander kunnen inleven. Denk ik.
Je kan iedereen over een kam scheren wat je wil, neemt niet weg dat er gewoon heel veel dingen niet kloppen voor wat er allemaal heeft plaatsgevonden.

Nee geen bewijs van ook maar iets ook al laat MSM wel 100 keer dode kinderen zien in Syrie/Egypte of waar dan ook, en bij sandy hook mag je nog geen eens een video zien ala Columbine waar ze door de kantine liepen of iets dergelijks.
En nee ik hoef geen dode sandy hook kinderen te zien, maar er is speciaal een wet door de ouders ingevoerd dat er ook maar niks naar buiten mag komen, ook geen 911 calls, terwijl er afgelopen week nog bij een echte school shooting die direct vrij kwam.

Al die projecten die de ouders hebben opgezet om geld te vangen(ze waren al stuk voor stuk miljonair) ze werken met DHS nu in plaats van normale ouders te zijn, ze reizen meer dan taylor swift doet met haar tour. Wist je al dat dat speciale groepje ouders bij de Boston Bombing aanwezig was? oh ja toevallig.

Er word in ieder geval goed gebruik gemaakt van de "crisis", allemaal kleine foundations die gemaakt zijn door de ouders blijven hierdoor in de loop van het geld en promoten van hun agenda.

Zie hier aviellefoundation van van de ouders van een kind dat doodgeschoten is. (Vrij professioneel allemaal) http://www.aviellefoundation.org/
Wat aviellefoundation probeert is om biometrisch te onderzoeken of het mogelijk is om "potentiële sandy hook's" te voorkomen door hersenscans uit te voeren op mensen die bv ADHD hebben.

quote:
The Avielle foundation, funded through donations and grants, aims to raise $5 million this year and begin reviewing its first grant applications later this year.

The Avielle Foundation says it hopes to remove stigmas for people seeking mental health aid, develop the concept of a "brain health check-up," and identify behavioral and biochemical diagnostics for detection of people at risk of violent behaviors.
Zo hebben er nog een koppel ouders bedrijven waar ze onmogelijk veel geld mee binnen halen. (Bardenfund,EmilieParkerFund,DylanHockleyFund,CatherineVHubbardFund)
Ik kan het hele topic wel gaan vol gooien met links maar ach, ik hoef niemand te overtuigen dat dit zaakje erg stinkt. (heel amerika zelf vertrouwt het niet, het is zelfs op MSM geweest met anderson vanderbilt)

De nieuwe Sandy Hook school mag trouwens nu 50miljoen kosten hé, beetje veel voor een school? moet zeker nu een privé leger er bij met hersenscanners. (veel basisscholen daar hebben nu na sandy hook bewapende beveiliging)

Wil je iemand stil krijgen? bestrooi ze met geld, maak ze blij. (Heel Newtown 500miljoen, geen probleem)

quote:
NEWTOWN -- The owner of P.J.'s Laundromat in Sandy Hook took time away from her family vacation in Rhode Island to greet Gov. Dannel P. Malloy, who stopped into her business for a quick chat on a tour of the district on Wednesday.

"I'm glad things are getting back to normal,'' Malloy told Sharon Doherty, a lifelong Sandy Hook resident.

Doherty is one of 29 business owners who applied for half of a $500 million state economic grant to help compensate for business losses suffered after the Dec. 14 mass shooting at the nearby Sandy Hook Elementary School. The other half of the grant is to be used for future grants, business marketing or loans to help business growth.
Door alle misinformatie kan het net zo goed een drill zijn geweest, want weet je, tegenwoordig vertellen ze niet meer aan de onwetende schoolkinderen dat het een nep is, ze zetten iets in stage, ze controleren iedereen wie er mag filmen en wie als omstander komt kijken denkt dat het echt is.

Deze kinderen+busdriver wisten dus van niks dat het nep was, kan volledig uit de hand lopen en ja kijk die interviews zijn verdomd realistisch. Maar toch was het een drill. En ze zijn er nog trots ook op. :') :r

Elke school heeft "mass casualty drills, active shooter drills met zeer realistische verwondingen" trainingen na sandy hook, ze houden daar wel van shootings na te bootsen in ieder geval, kijk zelf eens op youtube hoe realistisch dat allemaal is.

Hier laat ik het voor deze post maar weer eens bij ;) doe aub wat research, zoek op google news waar die ouders deze week weer hun agenda aan het pushen zijn, welke foundations ze nu weer hebben opgezet, hoe er nog geen informatie naar buiten komt.
Er zijn 100 reasonable vragen die nog steeds onbeantwoord blijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door epicbeardman op 26-08-2013 13:40:50 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  maandag 26 augustus 2013 @ 13:44:08 #297
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130476191
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:28 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Je kan iedereen over een kam scheren wat je wil, neemt niet weg dat er gewoon heel veel dingen niet kloppen voor wat er allemaal heeft plaatsgevonden.

Nee geen bewijs van ook maar iets ook al laat MSM wel 100 keer dode kinderen zien in Syrie/Egypte of waar dan ook, en bij sandy hook mag je nog geen eens een video zien ala Columbine waar ze door de kantine liepen of iets dergelijks.
En nee ik hoef geen dode sandy hook kinderen te zien, maar er is speciaal een wet door de ouders ingevoerd dat er ook maar niks naar buiten mag komen, ook geen 911 calls, terwijl er afgelopen week nog bij een echte school shooting die direct vrij kwam.

Al die projecten die de ouders hebben opgezet om geld te vangen(ze waren al stuk voor stuk miljonair) ze werken met DHS nu in plaats van normale ouders te zijn, ze reizen meer dan taylor swift doet met haar tour. Wist je al dat dat speciale groepje ouders bij de Boston Bombing aanwezig was? oh ja toevallig.

Er word in ieder geval goed gebruik gemaakt van de "crisis", allemaal kleine foundations die gemaakt zijn door de ouders blijven hierdoor in de loop van het geld en promoten van hun agenda.

Zie hier aviellefoundation van van de ouders van een kind dat doodgeschoten is. (Vrij professioneel allemaal) http://www.aviellefoundation.org/
Wat aviellefoundation probeert is om biometrisch te onderzoeken of het mogelijk is om "potentiële sandy hook's" te voorkomen door hersenscans uit te voeren op mensen die bv ADHD hebben.

[..]

Zo hebben er nog een koppel ouders bedrijven waar ze onmogelijk veel geld mee binnen halen. (Bardenfund,EmilieParkerFund,DylanHockleyFund,CatherineVHubbardFund)
Ik kan het hele topic wel gaan vol gooien met links maar ach, ik hoef niemand te overtuigen dat dit zaakje erg stinkt. (heel amerika zelf vertrouwt het niet, het is zelfs op MSM geweest met anderson vanderbilt)

De nieuwe Sandy Hook school mag trouwens nu 50miljoen kosten hé, beetje veel voor een school? moet zeker nu een privé leger er bij met hersenscanners. (veel basisscholen daar hebben nu na sandy hook bewapende beveiliging)

Wil je iemand stil krijgen? bestrooi ze met geld, maak ze blij. (Heel Newtown 500miljoen, geen probleem)

[..]

Door alle misinformatie kan het net zo goed een drill zijn geweest, want weet je, tegenwoordig vertellen ze niet meer aan de onwetende schoolkinderen dat het een nep is, ze zetten iets in stage, ze controleren iedereen wie er mag filmen en wie als omstander komt kijken denkt dat het echt is.

Deze kinderen+busdriver wisten dus van niks dat het nep was, kan volledig uit de hand lopen en ja kijk die interviews zijn verdomd realistisch. Maar toch was het een drill. En ze zijn er nog trots ook op. :') :r

Elke school heeft "mass casualty drills, active shooter drills met zeer realistische verwondingen" trainingen na sandy hook, ze houden daar wel van shootings na te bootsen in ieder geval, kijk zelf eens op youtube hoe realistisch dat allemaal is.

Hier laat ik het voor deze post maar weer eens bij ;) doe aub wat research, zoek op google news waar die ouders deze week weer hun agenda aan het pushen zijn, welke foundations ze nu weer hebben opgezet, hoe er nog geen informatie naar buiten komt.
ff kleine aanvulling over Columbine de beelden zijn pas veel en veel later vrij gegeven.
er zijn geen beelden van het daadwerkelijke moorden zelf daar hingen geen camera's wel zijn er later foto's van de daders vrij gegeven of uitgelekt maar dat is heel wat later.
btw in de tussen tijd zijn er tussen deze 2 shootings nog 2 of 3 andere shootings geweest op scholen waarvan er ook geen beelden van zijn of zijn vrij gegeven.
what a year!, and its only Januari!
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 00:52:45 #298
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_130501434
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:28 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

[..]

[..]

Er zijn 100 reasonable vragen die nog steeds onbeantwoord blijven.
Je bent alleen vergeten een redelijke vraag te stellen in deze post. Het heeft allemaal een hoog Glenn Beck gehalte: http://www.thedailyshow.c(...)ounces-his-departure
pi_132218850
Overheid vreest dat resten van Sandy Hook-school op eBay belanden

In de Amerikaanse staat Connecticut wordt de Sandy Hook-school in Newtown met de grond gelijk gemaakt. Op 14 december vorig jaar schoot leerling Adam Lanza er 20 leerlingen en 6 personeelsleden dood. De overheid vreest dat objecten van de site op eBay zouden belanden

De schietpartij is de tweede grootste massamoord door een persoon in de geschiedenis van Amerika. Lanza gebruikte een halfautomatisch geweer van zijn moeder.

Elk spoor van de school wordt nu verwijderd, en Patricia Llodra van de lokale overheid vertelt persagentschap AP dat de autoriteiten alles doen "om de privacy van de families en de Sandy Hook-gemeenschap te beschermen".

EBay
Arbeiders die werken aan de afbraak hebben een geheimhoudingsverklaring moeten ondertekenen waarin ze beloven niet in het openbaar te praten over de site. Ze mogen ook geen foto's nemen of informatie over het gebouw vrijgeven.

"We gaan alles doen wat we kunnen om uit te sluiten dat objecten van het gebouw van de campus verdwijnen en op eBay belanden", aldus Llodra. Het terrein is afgesloten en bewakingsagenten houden de klok rond een oogje in het zeil.

Planning
De afbraak moet volgende week starten en klaar zijn tegen 14 december, de verjaardag van de tragedie. Een nieuwe school op dezelfde locatie moet klaar zijn tegen december 2016. De 430 leerlingen die de schietpartij overleefden, verhuisden naar een school in het naburige Monroe.

http://www.hln.be/hln/nl/(...)-eBay-belanden.dhtml
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_132222942
"om de privacy van de families en de Sandy Hook-gemeenschap te beschermen".

Wat aardig zeg.
hohohoho.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')