thx.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:32 schreef computergirl het volgende:
[..]
Wat sneu Jump.
Wel leuke foto's, vooral die in de koelkast - dat was vast niet helemaal de bedoeling
Ik zie er regelmatig liggen langs de kant van de weg en dan sta je er niet zo bij stil tot het je eigen kat is. Ik zal de komende weken elke avond uit gewoonte nog eens kijken naar het plekje waar ze elke avond slaapt om te zien als ze er ligt of niet en dan elke avond terug hetzelfde beseffen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:59 schreef SEMTEX het volgende:
Oh bahSterkte Jump... zelf ook meegemaakt met twee katten; verschrikkelijk naar
Ik herken die pupillen. Polle had die ook nadat ze ziek geworden was (zelfde klachten als Tommy, zo te lezen). Continue die verwijde pupillen, doorzichtig. Maar dat was bij Tommy dus een teken van blindheid? Ik heb nooit het idee gehad dat Polle blind was geworden?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:35 schreef Anne het volgende:
Onze Tommy verdient hier ook een plekje.
We hebben daarstraks namelijk afscheid moeten nemen van een van de liefste, makkelijkste en mooiste kat.
(...)
[ afbeelding ]
Ik weet niet of verwijde pupillen per se een teken van blindheid is, maar als je er bij Tommy een lichtje op scheen veranderde de pupil helemaal niet, daarnaast hadden zijn pupillen ook alle kleuren van de regenboog gekregen. Normaal als je een foto maakt van je kat met flits, dan zijn 9 van de 10 keer de ogen rood, toch? Bij Tommy werden ze dan juist groen (en dat ie overal tegenaan liep, zijn eten niet zag en helemaal niet op bewegingen reageerde maakte 'm ook overduidelijk blindquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik herken die pupillen. Polle had die ook nadat ze ziek geworden was (zelfde klachten als Tommy, zo te lezen). Continue die verwijde pupillen, doorzichtig. Maar dat was bij Tommy dus een teken van blindheid? Ik heb nooit het idee gehad dat Polle blind was geworden?
Sterkte overigens. Het blijft een moeilijke beslissing. Konden ze maar praten om het ons aan te geven: "Nu is het genoeg geweest voor me" oid..
dezelfde die ook al heupfractuur had opgelopen?quote:Op woensdag 24 april 2013 14:54 schreef SiGNe het volgende:
Ik kreeg vanochtend een minder fijn telefoontje, Jiro was bij de dierenarts gebracht nadat ie was aangereden, de klap heeft ie niet overleefd helaas...
11 maanden oud is ie geworden, hartstikke avontuurlijk en nieuwsgierig en dat heef t'm waarschijnlijk de das omgedaan.
[ afbeelding ]
Jups.. en die fractuur is waarschijnlijk op dezelfde weg gebeurd..quote:Op woensdag 24 april 2013 15:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
dezelfde die ook al heupfractuur had opgelopen?
Ownee niet Jiroquote:Op woensdag 24 april 2013 14:54 schreef SiGNe het volgende:
Ik kreeg vanochtend een minder fijn telefoontje, Jiro was bij de dierenarts gebracht nadat ie was aangereden, de klap heeft ie niet overleefd helaas...
11 maanden oud is ie geworden, hartstikke avontuurlijk en nieuwsgierig en dat heef t'm waarschijnlijk de das omgedaan.
[ afbeelding ]
is 2,5 jaar niet heel jong voor een rat?quote:Op woensdag 24 april 2013 15:56 schreef kipptje het volgende:
We nemen ook afscheid van Aagje, onze knaaggrage en kattenverslindende rat. Ze heeft een respectabele leeftijd bereikt van 2,5 jaar maar een tumor in haar nek heeft haarde das om gedaan. We zullen haar goed herinneren omdatze onze kat flink opdr plek heeft gezet en duidelijk heeft gemaakt dat ze niet miest sollen met de ratten en het hok![]()
De kat zal haar dus ook niet snel vergeten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |