abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Lieve Belg zaterdag 30 maart 2013 @ 19:51:17 #101
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_124693040
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:32 schreef computergirl het volgende:

[..]

Wat sneu Jump.
Wel leuke foto's, vooral die in de koelkast - dat was vast niet helemaal de bedoeling
thx.

De ijskast, dat komt ervan als je de boodschappen weg zet en even de ijskast en de kat uit het oog verliest. Ze wou er niet uitkomen ook, dus toen maar even laten openstaan en een doos voor de ijskast gezet, die opeens leuker was dan de yoghurtpotjes.

quote:
15s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 17:59 schreef SEMTEX het volgende:
Oh bah ;( Sterkte Jump... zelf ook meegemaakt met twee katten; verschrikkelijk naar :{
Ik zie er regelmatig liggen langs de kant van de weg en dan sta je er niet zo bij stil tot het je eigen kat is. Ik zal de komende weken elke avond uit gewoonte nog eens kijken naar het plekje waar ze elke avond slaapt om te zien als ze er ligt of niet en dan elke avond terug hetzelfde beseffen.

Een volgende kat zal er zeker komen, maar nog geen idee wanneer. En ook niet als ik terug voor de 'standaard huiskat' ga of een raskat. Een raskat is zat moeilijker, het is hier allemaal open achteraan en veel om te verkennen en dan is het 'moeilijk' om ze niet los te laten lopen.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_125168472
Onze Tommy verdient hier ook een plekje.
We hebben daarstraks namelijk afscheid moeten nemen van een van de liefste, makkelijkste en mooiste kat.

;( ...

Hij is 16 jaar geworden.

Zijn nieren werkten nauwelijks of zelfs helemaal niet meer, waardoor hij zichzelf aan het vergiftigen was. Vandaag wilde ie ook gewoon helemaal niet meer eten of drinken, had moeite met ademen en aan zijn koppie kon je zien dat ie er niet echt meer bij was en daarom is er besloten om hem in te laten slapen.

Ik had niet verwacht er zoveel moeite mee te hebben eigenlijk, omdat ik 'al' zo'n 3 en half jaar uit huis ben. Maar hij heeft toch 12,5 jaar heel actief deel uitgemaakt van mijn leven. Mooi ook wel om te lezen op mijn vaders Facebook dat er oud-vriendinnetjes van de basisschool reageren met "die ken ik nog wel".

Dit is nog een foto van anderhalve week terug, goed te zien dat ie blind en vermagerd was, maar toen ging het allemaal nog wel. Waggelde rond in de kamer (en af en toe buiten in de tuin), kwam bij je liggen, at en dronk nog goed, etc:

pi_125168593
Ach gossie, heel veel sterkte! Gelukkig wel een mooie leeftijd bereikt!
:*
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_125169276
Het was een prachtig beestje Anne
pi_125169372
Heel veel sterkte, 16 jaar is een mooie leeftijd maar je wilt altijd dat ze allemaal de 20 halen. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_125185554
16 jaar is inderdaad een hele mooie leeftijd :Y.
En hij heeft in ieder geval zekersteweten een mooi leven gehad.

Dankjewel allemaal :*.
  Moderator vrijdag 12 april 2013 @ 08:52:41 #107
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_125185649
Ik heb hem ook wel eens eerder in F&F gezien O+ , wat een prachtige kat is het toch ook Anne. Sterkte met het verlies van zo'n lief vriendje :*
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 april 2013 @ 11:06:37 #108
163650 Greys
pi_125189135
Sterkte Anne :*
Wat een prachtige kat en mooie foto's.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 12 april 2013 @ 11:43:30 #109
37843 lady-wrb
kortaf
pi_125190316
sterkte anne. wat een mooie lieve kat O+
  vrijdag 12 april 2013 @ 12:14:37 #110
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_125191350
Wat een mooierd O+
Sterkte :*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  vrijdag 12 april 2013 @ 12:17:01 #111
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_125191449
Ah gos, die laatste foto ;( O+
Sterkte.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 12 april 2013 @ 12:49:55 #112
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_125192848
quote:
13s.gif Op donderdag 11 april 2013 20:35 schreef Anne het volgende:
Onze Tommy verdient hier ook een plekje.
We hebben daarstraks namelijk afscheid moeten nemen van een van de liefste, makkelijkste en mooiste kat.
(...)
[ afbeelding ]
Ik herken die pupillen. Polle had die ook nadat ze ziek geworden was (zelfde klachten als Tommy, zo te lezen). Continue die verwijde pupillen, doorzichtig. Maar dat was bij Tommy dus een teken van blindheid? Ik heb nooit het idee gehad dat Polle blind was geworden?

Sterkte overigens. Het blijft een moeilijke beslissing. Konden ze maar praten om het ons aan te geven: "Nu is het genoeg geweest voor me" oid.. :{
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_125198328
Thanks allemaal :*.

quote:
5s.gif Op vrijdag 12 april 2013 12:49 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik herken die pupillen. Polle had die ook nadat ze ziek geworden was (zelfde klachten als Tommy, zo te lezen). Continue die verwijde pupillen, doorzichtig. Maar dat was bij Tommy dus een teken van blindheid? Ik heb nooit het idee gehad dat Polle blind was geworden?

Sterkte overigens. Het blijft een moeilijke beslissing. Konden ze maar praten om het ons aan te geven: "Nu is het genoeg geweest voor me" oid.. :{
Ik weet niet of verwijde pupillen per se een teken van blindheid is, maar als je er bij Tommy een lichtje op scheen veranderde de pupil helemaal niet, daarnaast hadden zijn pupillen ook alle kleuren van de regenboog gekregen. Normaal als je een foto maakt van je kat met flits, dan zijn 9 van de 10 keer de ogen rood, toch? Bij Tommy werden ze dan juist groen (en dat ie overal tegenaan liep, zijn eten niet zag en helemaal niet op bewegingen reageerde maakte 'm ook overduidelijk blind ;) ).

In de laatste week was zijn linkeroog trouwens helemaal pikzwart (dus geen gekleurd randje er meer omheen) van alle gesprongen bloedvaten. Zag er ook wel sneu uit..

Maar als je niet het idee hebt gehad dat Polle blind was, dan was ze dat waarschijnlijk ook niet :*. Bij Tommy heeft het ook een maand ongeveer geduurd voordat ie compleet blind was en tijdens dat 'proces' had ie die verwijde pupillen dus ook al wel :Y. Dus misschien zag Polle slecht maar was ze niet compleet blind (nog).
  vrijdag 12 april 2013 @ 15:32:22 #114
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_125198348
Sterkte Anne. Wat een prachtige kat O+
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_125198474
Wat een mooierd! O+
Heel veel sterkte.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_125200141
Wat een mooi topic O+
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  vrijdag 12 april 2013 @ 18:44:16 #117
244933 trovey
Nachtoele
pi_125204484
Emily is vandaag 18 jaar geworden, we hebben er maar even een feestje van gemaakt om deze respectabele leeftijd (zeker voor een raskat) te vieren met sacherijnige jarige poes al middelpunt. :') Ze was niet kapot van het toezingen maar vond het cadeautje, een blikje puur kippenvlees met garnaaltjes wel een topper ^O^ , helemaal opgegeten en nu ligt ze weer uit te buiken voor de komende 22 uur. :') Ze is oud geworden maar we gaan gewoon voor de 19 jaar. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 24 april 2013 @ 14:54:21 #118
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_125680353
Ik kreeg vanochtend een minder fijn telefoontje, Jiro was bij de dierenarts gebracht nadat ie was aangereden, de klap heeft ie niet overleefd helaas...
11 maanden oud is ie geworden, hartstikke avontuurlijk en nieuwsgierig en dat heef t'm waarschijnlijk de das omgedaan. :'(

† In Memoriam † woensdag 24 april 2013 @ 15:28:15 #119
37843 lady-wrb
kortaf
pi_125681454
ach jeetje, zo jong nog.
onze dirkje was een maand of 8 toen ze verdween (en waarschijnlijk ook overleed)
dat is toch geen leeftijd om al dood te gaan.
wat een mooierd was jiro O+
veel sterkte met het verlies SiGNe ;(
pi_125681515
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:54 schreef SiGNe het volgende:
Ik kreeg vanochtend een minder fijn telefoontje, Jiro was bij de dierenarts gebracht nadat ie was aangereden, de klap heeft ie niet overleefd helaas...
11 maanden oud is ie geworden, hartstikke avontuurlijk en nieuwsgierig en dat heef t'm waarschijnlijk de das omgedaan. :'(

[ afbeelding ]
dezelfde die ook al heupfractuur had opgelopen?
  woensdag 24 april 2013 @ 15:40:30 #121
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_125681854
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 15:30 schreef computergirl het volgende:

[..]

dezelfde die ook al heupfractuur had opgelopen?
Jups.. en die fractuur is waarschijnlijk op dezelfde weg gebeurd..
Hij mocht net weer 2 maanden naar buiten.

Ik heb helaas geen geluk met katten want m'n vorige kat is ook maar anderhalf geworden door een lekkende hartklep. ;(
  † In Memoriam † woensdag 24 april 2013 @ 15:46:13 #122
37843 lady-wrb
kortaf
pi_125682056
ik ben zo blij dat wij een grote tuin hebben en dat onze huidige katten niet zo'n behoefte aan scharrelen hebben. ze komen zelden aan de straatkant en als ze maar wat beweging zien, schieten ze snel terug de tuin weer in.
pi_125682443
We nemen ook afscheid van Aagje, onze knaaggrage en kattenverslindende rat. Ze heeft een respectabele leeftijd bereikt van 2,5 jaar maar een tumor in haar nek heeft haarde das om gedaan. We zullen haar goed herinneren omdatze onze kat flink opdr plek heeft gezet en duidelijk heeft gemaakt dat ze niet miest sollen met de ratten en het hok O+
De kat zal haar dus ook niet snel vergeten...
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
  woensdag 24 april 2013 @ 16:51:23 #124
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_125684372
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:54 schreef SiGNe het volgende:

[ afbeelding ]
Ownee niet Jiro :'( !! Heb zijn avonturen in de verschillende kattentopics gevolgd.
Wat een mooie kat met een eigen avontuurlijke wil.
Het zit je inderdaad niet mee. Veel sterkte SiGNe :*
  † In Memoriam † woensdag 24 april 2013 @ 18:26:13 #125
37843 lady-wrb
kortaf
pi_125687561
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 15:56 schreef kipptje het volgende:
We nemen ook afscheid van Aagje, onze knaaggrage en kattenverslindende rat. Ze heeft een respectabele leeftijd bereikt van 2,5 jaar maar een tumor in haar nek heeft haarde das om gedaan. We zullen haar goed herinneren omdatze onze kat flink opdr plek heeft gezet en duidelijk heeft gemaakt dat ze niet miest sollen met de ratten en het hok O+
De kat zal haar dus ook niet snel vergeten...
is 2,5 jaar niet heel jong voor een rat?
wat zielig van die tumor
sterkte met het verlies van je ratje :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')