Hij ligt voor 1.50 bij de boekendump in Nijmegen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Veel sterkte weer iedereen.
Boek bij deze besteld.
Ik woon in Eindhoven dus dat is niet echt te doen naar Nijmegenquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij ligt voor 1.50 bij de boekendump in Nijmegen.
Ik heb de digitale versie, mocht iemand m willen, in het Engels.
Ik zag je verhaal in het andere topic. Veel sterkte.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn kat Spike (We noemden haar altijd poes). Ze praatte altijd veel met je en kwam soms bij je slapen. Ze was net 14 geworden. En ze ging opeens heel erg hard achteruit en vandaag is ze overleden. Toch 14 jaar van je jeugd die weg is.
[ afbeelding ]
Ach, veel sterktequote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn kat Spike (We noemden haar altijd poes). Ze praatte altijd veel met je en kwam soms bij je slapen. Ze was net 14 geworden. En ze ging opeens heel erg hard achteruit en vandaag is ze overleden. Toch 14 jaar van je jeugd die weg is.
[ afbeelding ]
Veel sterktequote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Sterkte.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:23 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik zag je verhaal in het andere topic. Veel sterkte.
quote:
quote:
Bedanktquote:
Jep haar nieren werkte niet meer goed, en ze had een tumor. Ze kon ook nauwelijks meer ademen. Maar het ging wel erg snel hoor. Vorige week lag ze gewoon nog lekker in de tuin.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Sterkte.Nierfalen of iets dergelijks (gezien haar leeftijd)?
Bij een van mijn vorige katten was het ook zo snel gegaan, binnen een week. Haar hele buikje zat onder de uitzaaiingen. Ze moet dus al veel langer ziek geweest zijn maar bij katten merk je dat heel vaak niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jep haar nieren werkte niet meer goed, en ze had een tumor. Ze kon ook nauwelijks meer ademen. Maar het ging wel erg snel hoor. Vorige week lag ze gewoon nog lekker in de tuin.
Nu we terug denken lijkt het wel dat ze al wat langer ziek was. Ook at ze al minder enzo, maar we dachten dat het aan het voer lag enzo. Maar voor de rest kunnen ze niet heel erg aangeven dat ze pijn hebben ofzo, of een keer flauw vallen of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:01 schreef computergirl het volgende:
[..]
Bij een van mijn vorige katten was het ook zo snel gegaan, binnen een week. Haar hele buikje zat onder de uitzaaiingen. Ze moet dus al veel langer ziek geweest zijn maar bij katten merk je dat heel vaak niet.
Soms gaat het heel snel, hier zijn katten letterlijk dood neergevallen, dat is schrikken voor de mens maar beter voor het beestje, zeker als de kat nogal moeilijk behandelbaar is bij ziekte zoals hier het geval was. Nierfalen kan jaren duren (ik heb katten gehad die het echt jaren volhielden) maar het kan ook ineens gaan (gezonde kater die binnen 2 dagen niet meer te helpen was, ineens compleet niet werkende nieren meer) maar het belangrijkste is dat je er voor je kat was.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt. Is wel kut, maar hoort bij het leven hè.
[..]
Jep haar nieren werkte niet meer goed, en ze had een tumor. Ze kon ook nauwelijks meer ademen. Maar het ging wel erg snel hoor. Vorige week lag ze gewoon nog lekker in de tuin.
Ze kunnen het wel, maar willen het niet. Dat zou ze in de natuur heel kwetsbaar maken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu we terug denken lijkt het wel dat ze al wat langer ziek was. Ook at ze al minder enzo, maar we dachten dat het aan het voer lag enzo. Maar voor de rest kunnen ze niet heel erg aangeven dat ze pijn hebben ofzo, of een keer flauw vallen of iets dergelijks.
Naja ook niet echt heel heerlijk. Ze is 2x aangereden vroeger waar ze wel wat aan over heeft gehouden en ze had hier nog twee katten waar ze totaal niet mee kon opschieten. Maar voor de rest wel prima leventje.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:08 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze kunnen het wel, maar willen het niet. Dat zou ze in de natuur heel kwetsbaar maken.
In mensejaren omgerekend is ze 70+ geworden, en heeft ze tot de laatste paar dagen een heerlijk leventje gehad
Ach jee... heel veel sterktequote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |