Rock Around The Clock?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:05 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Welk nummer uit 1955 had het record van meeste weken op 1 in het Verenigd Koninkrijk totdat Bryan Adams met Everything I Do dat record verbrak en was tevens de eerste nummer 1 in zo ongeveer de eerste officiele hitparade van Nederland, in Elseviers Weekblad?
Tribal Dance haalde de tweede plaats.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Iig No Limit en Twilight Zone..Tribal Dance?
Die heeft slechts de tiende plaats gehaald.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan toch maar Get Ready For This, al zou ik zweren van niet.
En de rest herinner ik me niet
Blue Yodel - Jimmie Rodgers?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:24 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Over de zanger:is an American country music and western music singer/songwriter and instrumentalist known for his yodeling abilities and his smooth high octave falsetto.
Ha, geinig. Ik dacht toen ik de omschrijving plaatste: nu gaat iemand Jimmie Rodgers noemen. Goeie gok! Maar helaas...quote:
Het was niet voor een punt, maar ik las jouw opmerking en dacht, laat ik eens educated gokken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ehm, er staat 1 vraag open, dus of die 1e dicht , of die 2e.
methodmich +1quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:04 schreef methodmich het volgende:
The Real Thing
En dan No Limit en Twilight Zone dus
De laatste twee letters zijn goed !quote:
Inderdaad, die bedoel ik niet. Andere MM was er heel dichtbij..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Je bedoelt niet Ankie van Jan Rot?
Nee, want dat eindigt niet op je...![]()
Aadje ?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:45 schreef Blogman het volgende:
Inderdaad, die bedoel ik niet. Andere MM was er heel dichtbij..
quote:
Nou, vooruit dan maar. Het lied gaat over Aad van Delft tenslotte, maar heet Aatje:quote:
quote:Is dit nou Vader Abraham
Rot es een end op
Ik ga voetballen
MadMaster +1.quote:
Euh, ik ben meer van het tijdperk er voor, ik deed het met pick up en bandrecorder...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:33 schreef robdriessen het volgende:
[..]
MadMaster +1.
Ook jeugdsentiment? Ik had het album op cassette
Heb jij een flitslicht op je PC voor dit soort vragen?quote:
Trucker ook, en de Tina van Toos en Tessaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:57 schreef MadMaster het volgende:
Turner
Arena
Cousins
en Trucker misschien ook wel...
Yup. Holly speelde in Big in Japan, en dat is ook de titel van een alpahville track.quote:
Huh? Ok..quote:Op zondag 3 maart 2013 13:44 schreef bartrid het volgende:
[..]
Yup. Holly speelde in Big in Japan, en dat is ook de titel van een alpahville track.
Welke band?quote:Gordon Anderson (guitar, vocals, 1996), Steve Mason (vocals, percussion, drums), John Maclean (turntables, sampling), Richard Greentree (bass), Robin Jones (drums), Steve Duffield (bass, 1996-97)
Bartrid +1quote:
quote:has described himself as an "insufferable jumped-up Jesus"
cafca +1quote:
quote:Hot & cold emotions confusing my brain
I could not decide between pleasure & pain
Like a tramp in the night
I was begging you
To treat my body like you wanted to
Get Off dus, ja...quote:Op zondag 3 maart 2013 16:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als je Get Off had getypt, had je nu een punt gehad
quote:Met het nummerbereikten de funkmetalrockers hoge plaatsen in diverse hitparades. Af en toe liet de vijfmansformatie ook Drentse teksten horen zoals b.v. 'Ruunerwold' over hun woonplaats.
Na enkele jaren stopte de band maar kwam in april 2011 weer voor een reünieconcert bij elkaar.
Vooruit, Titt'n, maar dat komt op hetzelfde neerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |