Ik voel me wel een echte loner nuquote:
Nouja het ligt er ook maar net aan hoe avontuurlijk je bent. Als je gaat backpacken ofzo, en je slaapt in hostels leer je volgens mij best snel mensen kennenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarheen dan en wat moet ik dan in hemelsnaam doen?
ach ik leef met je mee, zal wel weken bankhangen en werken wordenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik voel me wel een echte loner nu
Ik vind dat ik dat benquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
Minium requirements, je moet oud genoeg zijn om drank te kunnen halen
ohquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
Checkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik haal wel voor jou toch schat, jou lekker dronken voeren.quote:
ja jij welquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik haal wel voor jou toch schat, jou lekker dronken voeren.
Ja toch?quote:
autoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Hoe gaan we? Vliegtuig, auto, boot, bus?
Fiets?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Met de step.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ben daar ook bang voor, kan ik echt neit tegenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach ik leef met je mee, zal wel weken bankhangen en werken worden
Checkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hé ik voor JOU dronken niet mijzelfquote:
zielig zijn wijquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben daar ook bang voor, kan ik echt neit tegen
Lees mijn reactie eens danquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben daar ook bang voor, kan ik echt neit tegen
he en ik dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dan ben je een uitzondering en mag je mee
jij misbruik van mij?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hé ik voor JOU dronken niet mijzelfmoet toch nog misbruik van je maken
![]()
![]()
Backpacken is niet mijn ding denk ik.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja het ligt er ook maar net aan hoe avontuurlijk je bent. Als je gaat backpacken ofzo, en je slaapt in hostels leer je volgens mij best snel mensen kennenOf je gaat gewoon een paar dagen citytripje doen
Als je je alleen weet te vermaken, prima toch.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dan ben je een uitzondering en mag je mee
Vergeten dat je het fijn vondquote:
Maar ik wil ermee zeggen, als je graag paar dagen weg wilt kan dat best alleen. Zelfs als je gewoon met het vliegtuig ergens heen gaat. Zolang je niet in je eentje in een hotel gaat zitten ofzoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Backpacken is niet mijn ding denk ik.
Gadver. Ga dan naar San Fransisco of New Yorkquote:
jij hebt toch geen toestemming nodigquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh had nog geen toestemming dus vandaar
awh lievvquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
jij hebt toch geen toestemming nodig![]()
quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
Elleuwwquote:
vakantie?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
Vakantie met JNG
Aanwezige
VoornaamAchternaam
Promnogwattes
Hamerhunk
Hyponogiets
Letmeout(ofthecloset)
Nog meer?
pizza en heppie.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
Vakantie met JNG
Aanwezige
VoornaamAchternaam
Promnogwattes
Hamerhunk
Hyponogiets
Letmeout(ofthecloset)
Jordyqwerty\
Nog meer?
Zullen we met z'n allen de antibiotica in elkaar gaan slaan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
neede antibiotica wil mij dood hebben.
Letmeout?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
Vakantie met JNG
Aanwezige
VoornaamAchternaam
Promnogwattes
Hamerhunk
Hyponogiets
Letmeout(ofthecloset)
Jordyqwerty\
Nog meer?
jaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zullen we met z'n allen de antibiotica in elkaar gaan slaan?
Oh Oh Cherso 2.0quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
VA is loner dus gaan de FOK!kers samen op vakantie. Je mag mee als je alcohol meekrijgt.
Maar dan heb je trouwens helemaal niets meerquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
VA is loner dus gaan de FOK!kers samen op vakantie. Je mag mee als je alcohol meekrijgt.
Cool, wanneer gaan we?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar dan heb je trouwens helemaal niets meer
Ik werd vandaag uitgescholden door een gothic omdat zij zag dat ik nirvana aan het luisteren was en ik geen nirvana shirt mocht en dus geen nirvana mocht luisteren en toen vroeg ik of ze een ander lid dan Kurt Cobain op kon noemen en toen wist ze dat niet, maar ze vond alsnog dat ik het niet mocht luisteren
Toen werd ik erg boos.
Wie is Bibi dan? Dat was de enige die ik evntueel zou rakenquote:
hequote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wie is Bibi dan? Dat was de enige die ik evntueel zou raken
maakt niet uitquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik werd vandaag uitgescholden door een gothic omdat zij zag dat ik nirvana aan het luisteren was en ik geen nirvana shirt mocht en dus geen nirvana mocht luisteren en toen vroeg ik of ze een ander lid dan Kurt Cobain op kon noemen en toen wist ze dat niet, maar ze vond alsnog dat ik het niet mocht luisteren
Toen werd ik erg boos.
dave!! krist!!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Toen werd ik erg boos.
qua uiterlijk en lengte lijkt ze het meest op AJ denk ikquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wie is Bibi dan? Dat was de enige die ik evntueel zou raken
Maar wanneer is het dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
Vakantie met JNG
Aanwezige
• VoornaamAchternaam
• Promnogwattes
• Hamerhunk
• Hyponogiets
• Letmeout(ofthecloset)
• Jordyqwerty
• Pizza_Calzone
• tweeblijvierjou
Die had met een bloedneus weggelopen in mijn gevalquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Toen werd ik erg boos.
Ja ik ging haar uitschelden, ze droeg trouwens zelf ook geen Nirvana shirtquote:
En de bestemming?quote:
Dave Grohl, Pat Smearquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Toen werd ik erg boos.
Chad is stomquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Chad! maar niemand kent hemik ook niet
Ga ik mee akkoordquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
qua uiterlijk en lengte lijkt ze het meest op AJ denk ik
maar die zat er niet zo lang inquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Chad! maar niemand kent hemik ook niet
Dan mag je haar wurgen. Bij deze heb je mijn permissie.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik ging haar uitschelden, ze droeg trouwens zelf ook geen Nirvana shirt(een SP shirt
)
promnogwattes, geweldigquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
Vakantie met JNG
Aanwezige
• VoornaamAchternaam
• Promnogwattes
• Hamerhunk
• Hyponogiets
• Letmeout(ofthecloset)
• Jordyqwerty
• Pizza_Calzone
• tweeblijvierjou
En anders kun je ook een beetje over haar heen fappen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dan mag je haar wurgen. Bij deze heb je mijn permissie.
Haar tanden uit haar mond slaan en haar dan laten stikken in je piem0l.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En anders kun je ook een beetje over haar heen fappen?
Dat is Hypo ja.quote:
gwn 99% van de bevolking afschieten togquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
"bleh je mag niet naar [insert artiest band whatever] luisteren want je voldoet niet aan het [insert stereotype fan van hun] bleh"
Afschieten dit soort volk
We gaan als nudisten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:03 schreef Fok-it het volgende:
Wordt een sadistisch tripje als ik het o hoor.
Neequote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gwn 99% van de bevolking afschieten tog
knal je af met mn zaadbuks als je je bakkes niet houdtquote:
Ik wil wel meequote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
FUK-IT mag niet mee want hij doet boos
Ja ik mag dat soort mensen sowieso niet, gothics met een SP shirt en dan ook nog wannabe'squote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dan mag je haar wurgen. Bij deze heb je mijn permissie.
Gewoon volblaffen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
knal je af met mn zaadbuks als je je bakkes niet houdt
Welke 1% mag blijven?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gwn 99% van de bevolking afschieten tog
Kom utrecht ik ben B.A. Breed je doet me niksquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
knal je af met mn zaadbuks als je je bakkes niet houdt
wannabe wat?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee wannabe met zn foo fighters
*enigequote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:05 schreef jordyqwerty het volgende:
De enigste baas is natuurlijk John Frusciante (heeft in RHCP gezeten)
True, maar wanneer is die vakantie nou?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
omdat hij een kneus was omdat hij meteen wegging
ik en hypoquote:
Heul nietquote:
vorige keer deed ik het goed, nu doe ik het fout, omdat daaromquote:
Zo'n 670000000 mensenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hoeveel is 1 procent van de wereldbevolking?
60 miljoenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
jij hebt niet gezien hoe dik ik benquote:
minder imoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heul nietFoo Fighters is zo anders
veel, 1% in Nederland is al 160.000quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
pics van je navelquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jij hebt niet gezien hoe dik ik benmijn buik
Ik ben diep teleurgesteld, pizzaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben diep teleurgesteld, hypo
No woman no cryquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben diep teleurgesteld, pizza
Mijn zusje heeft een outie, ga niet haten hoerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heppie heeft verder wel een mooie navel hoor.
Mensen met outies
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heppie heeft verder wel een mooie navel hoor.
Mensen met outies
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft een outie, ga niet haten hoer
WAT EEN DOWNIE XDXDquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
kijk in het gapend gatquote:
outiesquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
verveel je je?quote:
Nee omdat je op mijn kleine zusje gaat hatenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik ben een hoer omdat ik innies mooier vind van outies?
misschien is je zusje ook wel een hoerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee omdat je op mijn kleine zusje gaat haten
ik haat niet op je zusje, ik haat op haar navel.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee omdat je op mijn kleine zusje gaat haten
Serieus?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
Vakantie met JNG
Aanwezige
VoornaamAchternaam
Promnogwattes
Hamerhunk
Hyponogiets
Letmeout(ofthecloset)
Jordyqwerty\
Nog meer?
Misschien heeft ze wel helemaal geen navel?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik haat niet op je zusje, ik haat op haar navel.
Heb je er ook last van?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:13 schreef Hypocriet het volgende:
Bestaat er plastische chirurgie voor navels. Zodat outies innies worden?
ze heeft een outie zegt hij net tochquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel helemaal geen navel?
je hebt aids.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
Er zitten allemaal haartjes bij mijn navel :$ :$ :$ Hoort dit of ben ik ziek?
je hebt navelaids.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
Er zitten allemaal haartjes bij mijn navel :$ :$ :$ Hoort dit of ben ik ziek?
Navel-obsessiesquote:
sorry geen tijd ervoorquote:
ooh okequote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik haat niet op je zusje, ik haat op haar navel.
Doekje nodig?quote:
Ja dat werd mijn zusje aangebodenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:13 schreef Hypocriet het volgende:
Bestaat er plastische chirurgie voor navels. Zodat outies innies worden?
Je mag best boekverslagen voor me makenquote:
Ben ik zelf ook druk mee bezig.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je mag best boekverslagen voor me maken![]()
hh heeft iets met snow xdxdquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
waarom staat er 'iets met snow' in je sig![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dat werd mijn zusje aangeboden___!
Goeie even die trut eruit halenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
waarom staat er 'iets met snow' in je sig![]()
Dit, 11/10 zou kussenquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
!
wat heeft ze dan voor gehandicapte navel?
nee toggquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn navel heb je toch wel eerder gezien
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ooh ik moet pannenkoeken gaan eten en boekenleggers gaan kopen
Tot rond 21:00'en
BLIJF HIER GVDquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ooh ik moet pannenkoeken gaan eten en boekenleggers gaan kopen
Tot rond 21:00'en
ik niet, zie de DM als ik terug ben.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn navel heb je toch wel eerder gezien
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
en dan zo met je tong erin roeren![]()
![]()
![]()
bahik ben vies
Fijn toch wel?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
en dan zo met je tong erin roeren![]()
![]()
![]()
bahik ben vies
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik word misselijk van mijn eigen gedachten, is dat normaal?
Zie je jezelf nu in Heppies navel roeren met je tong?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik word misselijk van mijn eigen gedachten, is dat normaal?
ja stop maarquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie je jezelf nu in Heppies navel roeren met je tong?
jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Fijn toch wel?![]()
![]()
Enkel omdat je het in het openbaar nu zegt heh![]()
ja. Wel harig dat.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie je jezelf nu in Heppies navel roeren met je tong?
hoiquote:
Nee dat hoeven we inderdaad nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja![]()
niemand hier hoeft dat te weten toch![]()
![]()
Ach, dan weet je wat hij meemaaktquote:
op de jngmeet zal ik met mijn tong in je navel roeren okok?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dat hoeven we inderdaad niet
Je navel niet neequote:
jeequote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
op de jngmeet zal ik met mijn tong in je navel roeren okok?
eindelijkquote:
Je hebt haar.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
IK BEN NERGENS HARIG GVD. BEHALVE HOOFDHAAR.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja![]()
niemand hier hoeft dat te weten toch![]()
![]()
Dat je je zo verdedigd zegt ook wel iets hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
De mannelijke bevolking en vooral heppie is daar zeer blij meequote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
IK WIL OOK CHIPS!!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:22 schreef Angel-Joy het volgende:
Oké, mijn chips smaakt niet meer dankzij jullie
Na ze spreekt de waarheid.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je je zo verdedigd zegt ook wel iets hoor.
quote:
IK WELquote:
quote:
quote:
quote:
Halfquote:
quote:
En?quote:
wat voor chipsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:22 schreef Angel-Joy het volgende:
Oké, mijn chips smaakt niet meer dankzij jullie
Balequote:
Ja ik zou hem niet voor me lol kijken maar okequote:
hij was tantoe saaiquote:
Meestal wel ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
van xtc word je toch vrolijk enzo?
Vond hem niet zo ontzettend disturbing, heb erger gezien en het is een film geen real life docuquote:
5 euro per pilquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
van xtc word je toch vrolijk enzo?
faces of deathquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Vond hem niet zo ontzettend disturbing, heb erger gezien en het is een film geen real life docu
Die heb jij niet gezien toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |