Hoe bedoel je?quote:
Op vakantie bedoel ik. Dan naar een festival. Of was het niet zo dat je tussen die 2 gekozen hebt?quote:
Neequote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op vakantie bedoel ik. Dan naar een festival. Of was het niet zo dat je tussen die 2 gekozen hebt?
Ja maar dan moet je ook niet verwachten dat je naar allerlei festivals en meuk kan als je niet werktquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sommige kunnen dat niet aan hoor..
Ah, wel tof dat je naar RW mag danquote:
dus moet ik werken? waarom?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dus? Ik ga toch ook naar school
als je leuke dingen wil doen heb je geld nodig lijkt me of krijg je alles van papa en mama?quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga helemaal nergens heen deze zomer
Klinkt gezelligquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maar mijn vader is dan ook een 1ste klas eikel
Met mijn ouders ga ik sowieso niet mee en heb een beetje een halfbakken net-niet vrienden situatiequote:
En alleen op vakantie?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met mijn ouders ga ik sowieso niet mee en heb een beetje een halfbakken net-niet vrienden situatie
Dm maarquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Loopt de laatste tijd wat dingen te flikken enzo![]()
anders even WA
ik ga niet elk weekend uit etc en ik krijg helemaal niks van papa en mama ik krijg 40 euro p/m ofzo scholierentegemoetkoming enzo en daar gaat de zorgverzekering weer vanafquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je leuke dingen wil doen heb je geld nodig lijkt me of krijg je alles van papa en mama?
ach so, dan heb ik niks gezegd sorry.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik ga niet elk weekend uit etc en ik krijg helemaal niks van papa en mama ik krijg 40 euro p/m ofzo scholierentegemoetkoming enzo en daar gaat de zorgverzekering weer vanaf
Waarheen dan en wat moet ik dan in hemelsnaam doen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En alleen op vakantie?
ben ik ook aan het overwegen
Dikke party in je eentjequote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarheen dan en wat moet ik dan in hemelsnaam doen?
het is je vergeven voor deze keerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach so, dan heb ik niks gezegd sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |