quote:
Ditquote:
RockWerchter want ik ga waarschijnlijk ookquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:12 schreef jordyqwerty het volgende:
moet ik naar best kept secret gaan of naar pitch????? of toch rock werchter??????????? levensvragen
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mijn mening wordt gedeeld door Fok-itmijn leven is compleet nu
Wil je alle dagen dan?quote:
Ik mag niet alle dagenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je gaat alle dagen of je gaat niet
Zal er een keer naar kijkenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Een beroep uitoefenen voor centjes
Overbezorgde ouders enzoquote:
Ik ga na mijn examens wel werken, nu zit ik gewoon braaf op school. Heb een jaartje geleden geprobeerd de ochtendkrant te brengen maar da's geen slim baantje i.v.m. schoolquote:
Ja met 2 anderen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ga je niet met een vriendengroep?
Ga je daarnaast ook nog naar Spanje in de zomer?quote:
ja dus? Ik ga toch ook naar schoolquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ga na mijn examens wel werken, nu zit ik gewoon braaf op school. Heb een jaartje geleden geprobeerd de ochtendkrant te brengen maar da's geen slim baantje i.v.m. school
Niet meerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je daarnaast ook nog naar Spanje in de zomer?
Sommige kunnen dat niet aan hoor..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dus? Ik ga toch ook naar school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |