SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
GMTAquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doet me denken aan N.E.R.D. Her ass is like a spaceship I want to ride...
Daaromquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:52 schreef Tamashii het volgende:
Bij een moderator nog wel..... Lef gast. Lef.
Wil niet stoken verder, maar ik zou hem slaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:52 schreef Tamashii het volgende:
Bij een moderator nog wel..... Lef gast. Lef.
quote:
Dat zal je lerenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:53 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb er al een note over gekregen[ afbeelding ]
Niet van mij hoor?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:53 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb er al een note over gekregen[ afbeelding ]
Ik had vanochtend 40 notes, ik kijk net en nu 41quote:
Betalen pannekoekquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik had vanochtend 40 notes, ik kijk net en nu 41![]()
en ik kan ze niet lezen
betalen voor FOK!quote:
Nee dat is niet van mij, maar ik ga je er nu wel een geven.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik had vanochtend 40 notes, ik kijk net en nu 41![]()
en ik kan ze niet lezen
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee dat is niet van mij, maar ik ga je er nu wel een geven.
Ik heb ook deels een lieve note geschreven, maar dat kapen moet maar een stoppen meneer The Apache.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:02 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd wat er nou in die note staat![]()
* kaapt topic en gaat bitchen over aantal notes
oplossing: nieuwe note![]()
fijne middag verder lolaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
5 minuten gezeten .. ga er weer vandoorbluh
Sowieso notes.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:02 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd wat er nou in die note staat![]()
* kaapt topic en gaat bitchen over aantal notes
oplossing: nieuwe note![]()
ok dan is het goedquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb ook deels een lieve note geschreven, maar dat kapen moet maar een stoppen meneer The Apache.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso notes.Ik heb zelfs notes over semi positieve opmerkingen over FOK!
Oh nice. Trek je die vanavond ook aan dan?quote:
Ben ooit een keer zo gek geweest te betalen ervoorquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben ooit een keer zo gek geweest te betalen ervoor
thanksquote:
Ga kopen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh nice. Trek je die vanavond ook aan dan?
Ja winkels zijn op tot 20 uur ofzo vanavond. Koop avondquote:
Zoiets koop je online mafketel.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja winkels zijn op tot 20 uur ofzo vanavond. Koop avond
Voor mij is dit weekend alleen maar uitsteltijd voor komende weekquote:
Dat kan ik me goed voorstellen. Werken is dan ook echt fokking lastig vind ik.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:48 schreef fietsie het volgende:
Weekend = 2 dagen niet werken. En daar ben ik wel aan toe
Ik ook ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:48 schreef fietsie het volgende:
Weekend = 2 dagen niet werken. En daar ben ik wel aan toe
Hij zal vast komen toch?quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Topic dood, ik heb weer eens iets verkeerds gezegd
Nee. Dan ben ik moe sochtends.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:13 schreef fietsie het volgende:
Eerder beginnen en eerder ophouden geen optie Tamashii?
Aansteller.quote:
Dat klinkt eigenlijk best ehm, klotequote:
Zou niet best zijn als je dit serieus meende...quote:
Trustequote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo!
En dan nu bijslapen!
Kusje voor alle lieverds.
Hahaha lolbroekquote:
Nouja, misschien maak ik voor jou een uitzondering.quote:
Oeh deze is gemeen.quote:
Mij zou je toch nooit een ban aansmeren?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, misschien maak ik voor jou een uitzondering.
[..]
Oeh deze is gemeen.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mij zou je toch nooit een ban aansmeren?
Horizon Abonnement.quote:
Sta je daar met je 50 shades of grey attributenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:17 schreef Tamashii het volgende:
Nee, niet op mijn rijbewijs duh. Punten die ik kan ruilen voor leuke dingen enzo.
Je collega adviseerde mij juist om geen horizon abbo te nemenquote:
Prima!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sta je daar met je 50 shades of grey attributen
Ik zal niks maar zeggen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je collega adviseerde mij juist om geen horizon abbo te nemenen wilde me eerst zelfs 30mb geven, ik moest zelf om 60mb vragen
Niks.quote:
Awwquote:
Ik haat edits!quote:
hmmm ik wil ook bed niet alleen kast peuquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je collega adviseerde mij juist om geen horizon abbo te nemenen wilde me eerst zelfs 30mb geven, ik moest zelf om 60mb vragen
Keuzes maken, het is of het een, of het ander. Overigens, een lattenbodem past niet in m'n auto. Matras waarschijnlijk ook niet. Dus kan alleen de kast.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:31 schreef Evie het volgende:
[..]
hmmm ik wil ook bed niet alleen kast peu![]()
Maar daar heb ik geen centjes voorlol
Mjaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik haat edits!
Ik het hele weekend niks. Heb er ook behoorlijk de pest over in om eerlijk te zijn.
jup dat is toch een stukkie duurderquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Keuzes maken, het is of het een, of het ander. Overigens, een lattenbodem past niet in m'n auto. Matras waarschijnlijk ook niet. Dus kan alleen de kast.
Het bed moet je dan nog maar even mee wachten
Dexter time?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:09 schreef fietsie het volgende:
Zow, het hele zooitje is plat dus heb de tent "voor mezelf"
Hoe is het?quote:
Lekker slimquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:30 schreef Faxie het volgende:
Allo
Geen date vanavondCommunicatieprobleempje
Ik dacht dat ze hier zou komen, zij dacht dat ik daar zou komen. Mja nu heb ik echt geen zin om naar Antwerpen te rijden. Anders keer dan maar
Whut geen zin?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:30 schreef Faxie het volgende:
Allo
Geen date vanavondCommunicatieprobleempje
Ik dacht dat ze hier zou komen, zij dacht dat ik daar zou komen. Mja nu heb ik echt geen zin om naar Antwerpen te rijden. Anders keer dan maar
't Is ook geen date ofzo verderquote:
Dat komt ook lekker "eager" over op een dame, als je nu al niet de moeite wilt doen even die kant op de sjezen...quote:
't Is geen date! en ze heeft me een tijd terug al afgewezenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat komt ook lekker "eager" over op een dame, als je nu al niet de moeite wilt doen even die kant op de sjezen...
Wat was de dan de insteek van jullie vermeende samenzijn?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is geen date! en ze heeft me een tijd terug al afgewezen![]()
Dat is helemaal niet verkeerdquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat komt ook lekker "eager" over op een dame, als je nu al niet de moeite wilt doen even die kant op de sjezen...
Naar Faxie toe die is toch vrij vanavondquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet verkeerd![]()
Hmz... wat zal ik eens doen vanavond
Niks!quote:
Vakantie besprekenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat was de dan de insteek van jullie vermeende samenzijn?
Klinkt wel als een strak planquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Naar Faxie toe die is toch vrij vanavond
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Naar Faxie toe die is toch vrij vanavond
quote:
Gezellig met een goed boek op de bank? Dekentje erover, glaasje ranja ernaastquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet verkeerd![]()
Hmz... wat zal ik eens doen vanavond
Hele avond nieuwe album van Thom Yorke aan, jointje en een biertje erbij. En dan lekker spacen.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gezellig met een goed boek op de bank? Dekentje erover, glaasje ranja ernaast
Heb bijna geen hasj meer dan moet ik dat eerst halenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hele avond nieuwe album van Thom Yorke aan, jointje en een biertje erbij. En dan lekker spacen.
Hahaquote:
Regel iemand die die muziek ook leuk vindt, nodig hem/haar uit en laat hem/haar onderweg langs de coffeeshop rijden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:41 schreef Evie het volgende:
Heb bijna geen hasj meer dan moet ik dat eerst halen
Goede plannen we.. maar weet even niemandquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Regel iemand die die muziek ook leuk vindt, nodig hem/haar uit en laat hem/haar onderweg langs de coffeeshop rijden.
quote:
Je kent me toch al een klein beetje?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:44 schreef Evie het volgende:
[..]
vond het wel grappig bedacht.. maar ga niet naar vreemde mannen
Faxie is heul niet vreemd, klein beetje raar misschien. Bovendien als jij jezelf voorstelt is hij niet vreemd meerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:44 schreef Evie het volgende:
[..]
vond het wel grappig bedacht.. maar ga niet naar vreemde mannen
Ik kom alleen maar voor de muziek en de drank. Daar kan ik van genieten met mijn ogen dicht. Heb je dat nieuwe album al gehoord trouwens?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:46 schreef Evie het volgende:
maar ik ken jou niet en is een zooi hierdus.
Klein beetje raar??quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Faxie is heul niet vreemd, klein beetje raar misschien. Bovendien als jij jezelf voorstelt is hij niet vreemd meer
nog niet.. maar denk dat ik daar ook niet voor in de stemming ben vandaag..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar voor de muziek en de drank. Daar kan ik van genieten met mijn ogen dicht. Heb je dat nieuwe album al gehoord trouwens?
Vind je zelf niet?quote:
Het is best vrolijke muziek voor Thom Yorke begrippen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:50 schreef Evie het volgende:
nog niet.. maar denk dat ik daar ook niet voor in de stemming ben vandaag..
serieus? Want ik ben helemaal niet vrolijk voor thom yorke begrippenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is best vrolijke muziek voor Thom Yorke begrippen.
Het blijft persoonlijk, maar ik vind het niet deprimerend.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:52 schreef Evie het volgende:
serieus? Want ik ben helemaal niet vrolijk voor thom yorke begrippen![]()
Ik en ik ben niet gekquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt
maar ja idd... beetje wel
Lekker tochquote:
moet ik maar gaan luisteren dan!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het blijft persoonlijk, maar ik vind het niet deprimerend.
nee HJ...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:23 schreef fietsie het volgende:
Pffft heb ik eens een keer trek in een biertje, is er Amstel in huis....
Ik koop zelf eigenlijk alleen Grolsch beugels....quote:
Goede keuze!!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik koop zelf eigenlijk alleen Grolsch beugels....
Sjah t is het enige vermaak van dit hele weekend dus ik laat die 2 amsteltjes niet schietenquote:
Uhm ja d'r zijn wel een paar dingetjes gebeurd hehequote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:34 schreef palawan het volgende:
[..]
Uitstekend natuurlijk!
En met jou dan? Nog wat nieuws gebeurd de afgelopen 1-2 maand?
Lekker van genietenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah t is het enige vermaak van dit hele weekend dus ik laat die 2 amsteltjes niet schieten
van bier....quote:
Oeh vertelquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhm ja d'r zijn wel een paar dingetjes gebeurd hehe
Maar 't is stabiel allemaal weer
Ja zatquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat.. er zijn natuurlijk veel leukere dingen waar je van kunt genieten
Ik heb nog wat kasteelbiertjsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:23 schreef fietsie het volgende:
Pffft heb ik eens een keer trek in een biertje, is er Amstel in huis....
Klinkt niet echt heel vervelendquote:
Wat een wijf ben jijquote:
Nou ik vind het anders heel vervelend.quote:
Juh da's wel waar jah.... en maar fantaseren hoe ze, heerlijk schuimend, in zo'n mooi glas uitgeschonken zouden kunnen worden, bruisend, met een zacht klokkend geluid, zo uit de hals van dat flesje in de schuimkraag die zich opbouwt in het glas...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ik vind het anders heel vervelend.
Ik kan er naar kijken
Fantaseren over bierquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Juh da's wel waar jah.... en maar fantaseren hoe ze, heerlijk schuimend, in zo'n mooi glas uitgeschonken zouden kunnen worden, bruisend, met een zacht klokkend geluid, zo uit de hals van dat flesje in de schuimkraag die zich opbouwt in het glas...
Oow ik beschreef eigenlijk hoe mijn karige amsteltje het glas vulde....quote:
We knowquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's niet, ik ben een echte vent en heb pics for proof
Wat voor pics?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:15 schreef Faxie het volgende:
Iedereen pics zoeken, en het topic is weer dood
Aan het slaapwandelen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Toch een biertje gepakt![]()
Het is gezellig
Zekers!quote:
En wat moet ik gaan luisteren?quote:
Lol, goede instellingquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee slapen kan ook nog wel als ik dood ben
En wat als je nu onsterfelijk bent?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee slapen kan ook nog wel als ik dood ben
Dat zien we dan wel weerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat als je nu onsterfelijk bent?
Ik *HIK* zit al aan de whiskeyquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik verveel me zo erg dat ik erover zit te denken om een glas whiskey () te pakken.
Een drankcoma lijkt me wel iets nu.
Dan heb je tenminste wel tijd genoeg om te slapenquote:
Ik lust het niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik *HIK* zit al aan de whiskey
Ik ga zo denk ik weer effe met een vriend gamen. Altijd lachen!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:44 schreef Faxie het volgende:
Ik ga zo maar eens een paar films kijken.
Sinister en Kung Fu Panda 2Leuke combi.
Deel 1 was nog best een onderhoudende film, 2 schijnt beter te zijn.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Toch een biertje gepakt![]()
Het is gezellig
Slaaaaap kindje magnetron.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar eens naar bed, ben moe
Ben vandaag in een goede bui.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waaromjij mij
Ik ken je niet zo goed
Middelbare? Niveau?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:35 schreef Snowbells het volgende:
Goed! Even rust, zondag weer verslagen maken. Nog iets van 2 maanden en dan examen
LIEFFFFFFFFFFFFFFFFFquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil ook evenvoor LoLa doen.
![]()
En een
Vooral in de onderbouw. Toen ik nog op havo zat had ik echt een vooroordeel over vmbo maar het valt in werkelijkheid echt mee.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar heb je veel bontkraagjes geloof ik.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar heb je veel bontkraagjes geloof ik.
Echt? Ik had er op de havo namelijk ook behoorlijke vooroordelen. En nog steeds wel over de gemiddelde vmbo/mbo persoon overigens ookal ken ik genoeg uitzonderingen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vooral in de onderbouw. Toen ik nog op havo zat had ik echt een vooroordeel over vmbo maar het valt in werkelijkheid echt mee.
Ik vond het in het begin wel een beetje spannend vanwege die vooroordelen, maar de mensen in mijn klassen gingen meteen met mij praten, bij dingen betrekken etc. Er zijn wel meer 'tutjes' en 'aso's' maar daar heb je eigenlijk weinig last van.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt? Ik had er op de havo namelijk ook behoorlijke vooroordelen. En nog steeds wel over de gemiddelde vmbo/mbo persoon overigens ookal ken ik genoeg uitzonderingen.
Wij hadden een klas die was echt super...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:50 schreef Snowbells het volgende:
+ op havo had je altijd groepjes en dat is nu een stuk minder, een soort van ons kent ons.
Je hebt altijd mensen die zich helemaal afzonderen of gewoon bizar zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wij hadden een klas die was echt super...
Geen groepjes, geen nerdjes (nouja ok een paar.. Maar die werden er ook bij betrokken omdat zij juist tyepetjes waren eigenlijk en daarom interessant)
Havo en vwo....quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je hebt altijd mensen die zich helemaal afzonderen of gewoon bizar zijn(eng aziatisch meisje dat een soort obsessie met gore heeft)
Jij zat op havo?
Ik moest laatst samenwerken voor een stage met iemand uit gymnasium, wat een saaierd was dat.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Havo en vwo....
Moet zeggen dat VWO wel een stuk minder sociaal is
Die mensen komen gewoon niet zo makkelijk uit hun school modus...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik moest laatst samenwerken voor een stage met iemand uit gymnasium, wat een saaierd was dat.![]()
Gewoon een stuk serieuzer.
Mmmm... Veel VWO'ers in deze SC dan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
Havo en vwo....
Moet zeggen dat VWO wel een stuk minder sociaal is
Ik heb 1 goede vriend van vwo en die is wel relaxed gelukkigquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die mensen komen gewoon niet zo makkelijk uit hun school modus...
Ze zijn goed in school en gaan zich daarop richten ipv vrienden en lol maken etc..
Naja.. Lastig...
Ik ken wel wat VWO'ers die dat allemaal doorhadden en wel nadachten over wat zij eigenlijk in het leven wilden i.p.v. gewoon doen waar ze goed in zijn.
Te vriend houden, hij krijgt later een goede baan en dan kan je met hem trouwen en hoef je niet meer te werken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb 1 goede vriend van vwo en die is wel relaxed gelukkig
Haha no, ik wil zelf ook zo ver mogelijk doorleren! Dus dan heb ik zelf ook een goede baan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Te vriend houden, hij krijgt later een goede baan en dan kan je met hem trouwen en hoef je niet meer te werken.
Goed streven!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haha no, ik wil zelf ook zo ver mogelijk doorleren! Dus dan heb ik zelf ook een goede baan.
Nope. Mbo, hbo en dan misschien de uni als ik het nog wil.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goed streven!
Ga je hierna dan havo doen?
Je weet al wat je wilt op MBO?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nope. Mbo, hbo en dan misschien de uni als ik het nog wil.
Pedagogisch medewerker jeugdzorg, en dan de psychologie kant op. En anders geschiedenis of criminologiequote:
Als je wilt doorstuderen is het dan allicht niet beter om wat breder te blijven?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Pedagogisch medewerker jeugdzorg, en dan de psychologie kant op. En anders geschiedenis of criminologie
Duurt nog zo lang joh, komt wel goed.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je wilt doorstuderen is het dan allicht niet beter om wat breder te blijven?
Dus criminologie dan?
Ik denk maar wat mee hoor.
Op MBO moet je ook richting kiezen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat is pas hbo, eerst 4 jaar mbo uitzitten.
Zei ik net al. Jeugdzorg.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Op MBO moet je ook richting kiezen.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 03:21 schreef Drugshond het volgende:
Tamas is een vlinder.....Fladderen kan ze wel.
quote:
Niet zo boos doen, rug van huppel, en hou op met staken.....quote:Op zaterdag 2 maart 2013 08:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Wil iemand even tegen mijn rug zeggen dat die niet zo boos moet doen en moet ophouden met staken!
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 04:05 schreef Drugshond het volgende:
[..](heel positief, nu nog iemand vinden die het kan ontcijferen). Zijn geweldige boeken over geschreven.
quote:
Owquote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorry, was in een ander topic aan het posten
Goed bezig!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow
Mja ik moet zo vertrekken wel... heel de dag weg ook denk ik...
Vrijgezellenfeest enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed bezig!
En? Hoeveel vrijgezelle mannen ga jij na afloop mee naar huis nemen?Hopelijk geen enkeleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hopelijk geen enkeleAh, dan is het goed! Veel plezier alvast!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah, dan is het goed! Veel plezier alvast!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Handig.. ik wil ook zo'n manquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:11 schreef fietsie het volgende:
Neuh de schuur moest opgeruimd, de nieuwe terrastafel moest in de olie, kindje gevoerd, enz enz enz
Dus nu pas tijd voor hier
Heb jij kinderen dan?quote:
??quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:49 schreef Tamashii het volgende:
Waarom word ik pvd door twee fokkers gebeld zonder verdere uitleg of whatsoever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |