Zeker. Jammer dat ik het niet live kan zien.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:36 schreef Paul het volgende:
EINDELIJK EEN EIGEN TOPIC VOOR DE GODENZONEN VAN UTRECHT
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:42 schreef Paul het volgende:
Vitesse gaat eraan!!!!!!
Oh wachtMisschien niet zo toepasselijk
Ik heb helemaal niks met teams, hou gewoon van het kijken naar de sport, maar dit soort dingen laat toch zien hoeveel je aan een club kan hebben en wat voor mooie dingen eruit voorkomen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:06 schreef Keyos het volgende:
Mooie herdenking. Kreeg er als Feyenoorder een brok in mijn keel van.
De Gelredome maakt over het algemeen niet veel geluid hoor, maar wel een mooi gebaar ook in de 4de minuut. Trommels mochten wel weg maarja, die moeten persé het geluid overtreffen met hun gebagger.quote:
Eens, klapjosti's op die dingen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De Gelredome maakt over het algemeen niet veel geluid hoor, maar wel een mooi gebaar ook in de 4de minuut. Trommels mochten wel weg maarja, die moeten persé het geluid overtreffen met hun gebagger.
Op dit moment zijn er meer clubs die ze wel hebben dan niet hebben in de Eredivisie. Zeer jammer. De dag dat er trommels in De Kuip komen (gebruikt door thuissupporters) is de dag dat ik niet meer naar het stadion ga.quote:
Kssst ga is heel gouw weg jij, morgen is pas jouw moment! Kan je lekker op teletekst ajax gaan volgenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |