Mee eens! Als TS een echte vent was opende hij dit topic in DEF!!!111quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:12 schreef Flying_eagle het volgende:
TS is een lafaard. In plaats van deze jongens aan te spreken op hun gedrag, zit hij nu laf in een hoekje op het station een topicje te openen op KLB.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:12 schreef Flying_eagle het volgende:
TS is een lafaard. In plaats van deze jongens aan te spreken op hun gedrag, zit hij nu laf in een hoekje op het station een topicje te openen op KLB.
Fixt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:13 schreef NL_kijker het volgende:
Zonder Engelse, Amerikaanse en Canadese militairen sprak jij nu Duits. En daarvoor Frans, Hongaars, Grieks, oboegoenga en weet ik veel voor wat.
Waarom zouden wij Duits spreken zonder militairen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:13 schreef NL_kijker het volgende:
Zonder militairen sprak jij nu Duits. En daarvoor Frans, Hongaars, Grieks, oboegoenga en weet ik veel voor wat.
Lees eens goed... deels-blindequote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:15 schreef britneycheers het volgende:
trouwens hoe kon die blinde man zien dat het militairen waren
Dan kon ie toch gewoon om die tas heen lopenquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:14 schreef zovty het volgende:
Afschaffen dat leger. Er is nederland al een leger en dat is het Leger des Heils.
Als je zo graag soldaatje wil spelen wordt je maar lid van een LARP vereniging. In je vrije tijd.
Zonder militairen had Duitsland Nederland nooit kunnen binnenvallen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:13 schreef NL_kijker het volgende:
Zonder militairen sprak jij nu Duits. En daarvoor Frans, Hongaars, Grieks, oboegoenga en weet ik veel voor wat.
Hahaha, bij mij op de middelbare zat ook zo'n grote kneus die in het leger wilde! Echt zo'n gast met lelijke armoedige kleding, zonder vrienden. In de pauze ging hij dan altijd achter een groep klasgenoten staan, van "ik hoor hierbij" en vervolgens zegt hij dan helemaal niets.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:14 schreef britneycheers het volgende:
Vaak zijn het nog kneusjes ook:') Het zijn vaak de ttypes die op de middelbare school gepest werden en nu "mans" willen worden door een militaire opleiding:')
Hahahaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:35 schreef solo020 het volgende:
[..]
Hahaha, bij mij op de middelbare zat ook zo'n grote kneus die in het leger wilde! Echt zo'n gast met lelijke armoedige kleding, zonder vrienden. In de pauze ging hij dan altijd achter een groep klasgenoten staan, van "ik hoor hierbij" en vervolgens zegt hij dan helemaal niets.
"Bij mij op de middelbare", yeah, right. Gezien je naam ging het gewoon over jezelf.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:35 schreef solo020 het volgende:
[..]
Hahaha, bij mij op de middelbare zat ook zo'n grote kneus die in het leger wilde! Echt zo'n gast met lelijke armoedige kleding, zonder vrienden. In de pauze ging hij dan altijd achter een groep klasgenoten staan, van "ik hoor hierbij" en vervolgens zegt hij dan helemaal niets.
Van mij mogen de Duitsers binnenvallen hoor, Duitse vlag uit en gaan met die banaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:32 schreef datismijnmening het volgende:
Hé niet haten op onze militairen![]()
90% van de mensen hier zou na de eerste dag al uitvallen![]()
En als er hier ineens een inval wordt gedaan door de moffen zijn zij degene die tot de dood zullen vechten om ze buiten te houden
Die willen ze juist graag hebben, van dat kanonnenvoer dat niets durft te zeggen en er maar wat graag bij wil horen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:35 schreef solo020 het volgende:
[..]
http://img383.imageshack.us/img383/6335/lolololjw4.jpg (copy/paste deze link)quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:15 schreef ejvdb het volgende:
Flying Eagle is zo'n militairtje
Met deze jeugd tegenwoordig krijg je meteen ruzie met een hele groep, en niet 1 op 1. Ik had de neiging om zo'n groen-gevlekte tas waar ik omheen moest lopen het spoor op te trappen. Maarja dan lig er zelf ook 2 seconden later bij he
Denken dat de Duitsers geïnteresseerd zijn in het binnenvallen van Nederland.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:32 schreef datismijnmening het volgende:
En als er hier ineens een inval wordt gedaan door de moffen zijn zij degene die tot de dood zullen vechten om ze buiten te houden
Je weet het nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:58 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Denken dat de Duitsers geïnteresseerd zijn in het binnenvallen van Nederland.Nederland was niet meer dan een extraatje voor de Duitsers tijdens WOII en toch is Nederland hét land wanneer het op 70 jaar later nog steeds issues hebben met Duitsers aankomt.
quote:
Dat ontken ik niet.quote:En ze hebben Nederland heel veel schade aangedaan
Vreselijk.quote:WW2 is de reden dat wij een hoop kolonieën hebben verloren waardoor we nu geen slaven meer kunnen handelen
Wie heeft dit kleine stukje aarde ooit echt gewild? Nederland was een extraatje of men zat achter de verwante stukken land, ook wel kolonieën genoemd, aan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:07 schreef SchoneZoon het volgende:
De tijd dat Nederland een defensie nodig had is al honderden jaren voorbij.
Wie wil dit kleine stukje aarde nou hebben?
Het was vroeger toch wel een behoorlijk begeerd stukje land hoor, zeker toen België er nog aan zat. En die kolonieën kregen we pas na dat de spanjaarden weg warenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:10 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Wie heeft dit kleine stukje aarde ooit echt gewild? Nederland was een extraatje of men zat achter de verwante stukken land, ook wel kolonieën genoemd, aan.
Je zegt het zelf.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het was vroeger toch wel een behoorlijk begeerd stukje land hoor, zeker toen België er nog aan zat. En die kolonieën kregen we pas na dat de spanjaarden weg waren
Even voor je gefixedquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:11 schreef deadprez het volgende:
als ze uitkeringen nou gewoon afschaffen dan kunnen ze misschien wat nieuwe straaljagers aanschaffen
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:04 schreef datismijnmening het volgende:
WW2 is de reden dat wij een hoop kolonieën hebben verloren waardoor we nu geen slaven meer kunnen handelen
Ja, als extraatje. Niemand heeft ooit Nederland willen veroveren, puur en alleen om Nederland zelf. Waarom zouden ze ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarna ook nog, leer je geschiedenis
Weet ikquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:15 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nederland deed al bijna een eeuw niet meer aan slavenhandel toen WO2 uitbrak.
Mwoah, ook zonder WO2 hadden we Indonesië inmiddels wel kwijtgeraakt denk ik zo.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Maar nu is het crisis dus als we nog kolonieën hadden gehad dan konden we weer beginnen
Ga eens terug naar het bos met je geiten wollen sokken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:14 schreef zovty het volgende:
Afschaffen dat leger. Er is nederland al een leger en dat is het Leger des Heils.
Als je zo graag soldaatje wil spelen wordt je maar lid van een LARP vereniging. In je vrije tijd.
Ga jij maar vast een andere baan zoeken, wanneer ik aan macht ben vlieg jij er als allereerste uit.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:21 schreef valek het volgende:
[..]
Ga eens terug naar het bos met je geiten wollen sokken.
Maar dan hoef ik me niet druk te maken, want linkse rakkers zoals jij zorgen er wel voor dat iedereen een dikke uitkering krijgt die geen baan heeft.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Ga jij maar vast een andere baan zoeken, wanneer ik aan macht ben vlieg jij er als allereerste uit.
zovty, ik wist niet dat jij zo'n dictatoriale trekken hebt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Ga jij maar vast een andere baan zoeken, wanneer ik aan macht ben vlieg jij er als allereerste uit.
Ja, maar dan zonder het dure speelgoed en luxe uitjes naar exotische oorden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:22 schreef valek het volgende:
[..]
Maar dan hoef ik me niet druk te maken, want linkse rakkers zoals jij zorgen er wel voor dat iedereen een dikke uitkering krijgt die geen baan heeft.
bulletmeat noemt men dat..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:32 schreef datismijnmening het volgende:
Je weet het nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:19 schreef padlarf het volgende:
[..]
Mwoah, ook zonder WO2 hadden we Indonesië inmiddels wel kwijtgeraakt denk ik zo.
Dat is toch niet de linkse gedachte zovty.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, maar dan zonder het dure speelgoed en luxe uitjes naar exotische oorden.
Ik denk dan ook niet links.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:25 schreef valek het volgende:
[..]
Dat is toch niet de linkse gedachte zovty.
hij is toch geen vvd-er, die de dure oorlogsspeeltjes van de kennis van een oom van een vriend van een vader wilt verkopen om wat mee te pikken?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:25 schreef valek het volgende:
[..]
Dat is toch niet de linkse gedachte zovty.
Dan zou ik de meerdere van elke organisme moeten zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:27 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik denk dan ook niet links.
Niet iedereen die het beter weet is links of een troll, meestal is zo iemand je meerdere.
Scherp! Zelf verzonnen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:28 schreef valek het volgende:
[..]
Dan zou ik de meerdere van elke organisme moeten zijn.
De Duitsers hadden Nederlands grondgebied nodig voor invasie van België en Frankrijkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:15 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ja, als extraatje. Niemand heeft ooit Nederland willen veroveren, puur en alleen om Nederland zelf. Waarom zouden ze ook.
Zouden de Duitsers zonder militairen Nederland ook gewoon bezet hebben ja?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:13 schreef NL_kijker het volgende:
De Duitsers wilden niet dat Engeland Nederland als uitvalsbasis gingen gebruiken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De Duitsers hadden Nederlands grondgebied nodig voor invasie van België en Frankrijk
En dus veroverden ze Nederland niet om Nederland zelf.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De Duitsers hadden Nederlands grondgebied nodig voor invasie van België en Frankrijk
Nee, er moet weer eens een goed artikel komen over Apple, of Julian Assange verhaal komenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:29 schreef padlarf het volgende:
Wat is er zovty, doet je getroll het niet meer op de FP?
Jawelquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:35 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
En dus veroverden ze Nederland niet om Nederland zelf.
Ze veroverden Nederland om andere landen te kunnen veroveren. Niet omdat ze Nederland zo graag wilden hebben. Niet om Nederland zelf dus. Is dat nou echt zo moeilijk te begrijpen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel![]()
Het was een strategisch noodzakelijk stukje grond
Omdat de Prins-Bischoppen van Keulen en Münster dit land dan al zevenhonderd jaar geleden veroverd zouden hebben.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:14 schreef padlarf het volgende:
[..]
Waarom zouden wij Duits spreken zonder militairen?
Met welke militairen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Omdat de Prins-Bischoppen van Keulen en Münster dit land dan al zevenhonderd jaar geleden veroverd zouden hebben.
Hun spirituele overtuigingskracht. Zo werkte dat toen, de religieuze staten waren de coole kids in die tijdquote:
Romeinen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:15 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ja, als extraatje. Niemand heeft ooit Nederland willen veroveren, puur en alleen om Nederland zelf. Waarom zouden ze ook.
Belgen. Leopold II had een plan klaar liggen om Nederland binnen te vallen en te annexeren.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Romeinen.
Spanjaarden.
Fransen. (tot 2X toe)
Niet alleen laat je je grammaticale zwakte zien,ook de opmerking " padvindertjes " laat zien dat je ongetwijfeld tot onderstaand genre behoort.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:11 schreef ejvdb het volgende:
Mag ik even mijn gal spuwen over de meeste militairen in opleiding? [ knip ]
maar het menigdeel is maar een raar volkje. Aanpakken die gasten! deze vorm van padvindertjes, bah! Laat ze met elkaar eens oorlogje spelen
Die hadden ons zonder militairen niet in kunnen nemen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:13 schreef NL_kijker het volgende:
een groot deel van hitler's leger waren juist geen militairen, maar partijleden al dan niet via schietverenigingen, om zo het verdrag waarin het duitse leger beperkt werd te omzeilen. dus ja hitler had ook zonder militairen nederland kunnen binnenvallen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die hadden ons zonder militairen niet in kunnen nemen.
Hihi, het feit dat niemand op Nederland zit te wachten danwel ooit gewacht heeft valt je zwaar hé?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Romeinen.
Spanjaarden.
Fransen. (tot 2X toe)
Gewoon je bek houden dus.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
"Bij mij op de middelbare", yeah, right. Gezien je naam ging het gewoon over jezelf.
Dat eigenlijkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:12 schreef Flying_eagle het volgende:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:14 schreef zovty het volgende:
Dit. En als ze dan niet luisteren ( wat waarschijnlijk toch niet zal gebeuren ), loop je gewoon naar het kaderquote:
Het feit dat jij je geschiedenis niet kent en vervolgens anderen de les gaat lezen. Dat zit me wel dwars ja. Maar dat heb ik wel vaker bij halve randmongolen die pretenderen de waarheid in pacht te hebbenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:17 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Hihi, het feit dat niemand op Nederland zit te wachten danwel ooit gewacht heeft valt je zwaar hé?
Het is begrijpelijk dat jij jezelf dit gezien jouw maatschappelijke positie wijsmaakt, maar het triest is het desondanks.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het feit dat jij je geschiedenis niet kent en vervolgens anderen de les gaat lezen. Dat zit me wel dwars ja. Maar dat heb ik wel vaker bij halve randmongolen die pretenderen de waarheid in pacht te hebben
Zeker is "het triest is het" desondanks ja, dat je zo'n mooie comeback in je hoofdje had gevormd en dat je dit dan nog weet je verneuken voor jezelf.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:06 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Het is begrijpelijk dat jij jezelf dit gezien jouw maatschappelijke positie wijsmaakt, maar het triest is het desondanks.
Heb je nou nog steeds niet door dat ik gewoon aan het trollen ben? Zelfs niet na die laatste post?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zeker is "het triest is het" desondanks ja, dat je zo'n mooie comeback in je hoofdje had gevormd en dat je dit dan nog weet je verneuken voor jezelf.Duik jij zowel je schoolboeken Nederlands en Geschiedenis nog maar eens in.
Ben ik het helemaal mee eens!quote:Op maandag 4 maart 2013 20:08 schreef OEM het volgende:
Ah, militair zijn, hoe mooi moet dat niet zijn? Beetje aan je pik trekken/aan je kut krabben en zo nu en dan een genocidetje plegen en achteraf doen alsof je geestelijk gestoord bent. Nice..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://img697.imageshack.us/img697/5489/lolitrollu.png (copy/paste deze link)quote:Op maandag 4 maart 2013 20:04 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Heb je nou nog steeds niet door dat ik gewoon aan het trollen ben? Zelfs niet na die laatste post?"gezien jouw maatschappelijke postie"...? Alsof ik ook maar enig idee heb wie jij bent en wat jouw maatschappelijke positie is!
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:08 schreef OEM het volgende:
Ah, militair zijn, hoe mooi moet dat niet zijn? Beetje aan je pik trekken/aan je kut krabben en zo nu en dan een genocidetje plegen en achteraf doen alsof je geestelijk gestoord bent. Nice..
Voorspelbaar, maar je bent toch echt getrolled en daar volop ingestonken.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[ http://img697.imageshack.us/img697/5489/lolitrollu.png (copy/paste deze link) ]Sure, trolling.
Vooral volhouden.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:16 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Voorspelbaar, maar je bent toch echt getrolled en daar volop ingestonken.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:15 schreef CruellaDeVil het volgende:
Niemand heeft ooit Nederland willen veroveren, puur en alleen om Nederland zelf. Waarom zouden ze ook.
De Romeinenquote:
Het Nederlandse leger zouden ze moeten omvormen tot een soort klooster-achtige organisatie. Aangezien de hele notie van een Nederlands leger sowieso een soort grap is (hebben Nederlanders ooit een oorlog op land gewonnen?), kan het beter worden gebruikt als toevluchtsoord voor jongelui die behoefte hebben aan buitenlucht en discipline. De geweren kunnen worden omgewisseld voor zwaarden als kostenbesparing.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:11 schreef ejvdb het volgende:
Mag ik even mijn gal spuwen over de meeste militairen in opleiding? Ze blokkeren met z'n allen de ingang van het station hier en zitten om een in- en uitcheck paal. Er blijft een strook van 20cm over om langs te lopen. Willen ze een orgie ofzo? Tassen gooien ze ook maar zo midden op het pad. Zelfs voor een deels-blinde (!) man gaan ze niet eens aan de kant!! Ook deze blinde man had dit door en riep of dit in de toekomst ons land moest dienen? Een terechte opmerking!
Tuurlijk zitten er ook wel serieuze gasten tussen, maar het menig deel is maar een raar volkje. Aanpakken die gasten! deze vorm van padvindertjes, bah! Laat ze met elkaar eens oorlogje spelen
Je hoeft me niet te geloven. Ik heb hartelijk om jouw gefrustreerde reacties gelachen en het is juist een bonus dat je net zo gefrustreerd doorgaat.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vooral volhouden.Je hebt ongelijk en nu ben ik getrolled. Je hebt deze troll wel geteld 2 replies volgehouden. Bravo.
Hahahaah, daar kan jij je nog wel eens flink op verkijken. Dat zijn niet de eisen om aangenomen te worden, dat zijn de eisen om te beginnen met de opleiding. Probeer kennismakingsdagen KCT eens, ik wed dat je er binnen een paar uur uit ligt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:04 schreef ConnorKenway het volgende:
De eisen om in dit land als soldaatje aangenomen te worden zijn ook
dat geloof jij?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:32 schreef datismijnmening het volgende:
Nee man lekker vrede stichten toch. Lekker doodgaan voor van die kutmongolen die toch zelfmoord plegen en toch dood willen en toch geen vrede of niks willen. Klinkt als: Afghanistanquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:03 schreef deadprez het volgende:
sowieso mensen die soldaatje worden![]()
lekker vechten voor het vaderland of niet?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:32 schreef datismijnmening het volgende:
Dus na 5 minuten zijn de Duitsers binnen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:32 schreef datismijnmening het volgende:
Ik bedoel er juist mee dat ze kanker onnodig zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hahahaah, daar kan jij je nog wel eens flink op verkijken. Dat zijn niet de eisen om aangenomen te worden, dat zijn de eisen om te beginnen met de opleiding. Probeer kennismakingsdagen KCT eens, ik wed dat je er binnen een paar uur uit ligt.
Juist.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:44 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te geloven. Ik heb hartelijk om jouw gefrustreerde reacties gelachen en het is juist een bonus dat je net zo gefrustreerd doorgaat.
Vorige keer hebben we het nog best lang volgehouden. Op de fietsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:32 schreef OEM het volgende:
[..]
Dus na 5 minuten zijn de Duitsers binnen?
Ik nodig je uit om eens te komen kijken bij de kennismakingsdagen van een infanterie of verkenningseenheid, misschien kun jij je mening goed onderbouwen maar het komt op mij over alsof je je niet erg verdiept hebt in het onderwerp.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:04 schreef ConnorKenway het volgende:
De eisen om in dit land als soldaatje aangenomen te worden zijn ook
Moet ie eens KD-KCT doenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:32 schreef vlasakker het volgende:
[..]
Ik nodig je uit om eens te komen kijken bij de kennismakingsdagen van een infanterie of verkenningseenheid, misschien kun jij je mening goed onderbouwen maar het komt op mij over alsof je je niet erg verdiept hebt in het onderwerp.
Denk dat het dan aardig stil wordt betreffende het zingen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Moet ie eens KD-KCT doenTerwijl die zwetend z'n speedmars met een band om z'n schouder doet zit te doen mag die zingen dat de eisen helemaal niks zijn
Hahaha, mag die voorligsteun van de sgt, bij elke push-up "De eisen om militair te worden stellen niks voor" x 100quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:36 schreef vlasakker het volgende:
[..]
Denk dat het dan aardig stil wordt betreffende het zingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |