Wat zal Molfan teleurgesteld zijnquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Oh ja, die kerel in de trein was dus toch niet Kees in vermomming...
Dank je, goed werk!quote:
Die koppen die hij inderdaad trokquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:22 schreef Redefine het volgende:
En vooral de manier waarop hij het heeft was heel erg leuk. Die koppen die hij trokHij is wat mij betreft een van de betere mollen van alle seizoenen.
Dat kapsel ook..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
Maar holy shit. Daniel zat er echt als een doorgesnoven coke junk bij. Die was echt helemaal waus.
Nou ja, nogal verlept. Alsof hij net uit de nachtdienst kwam of een flinke kater had ofzo.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
Maar holy shit. Daniel zat er echt als een doorgesnoven coke junk bij. Die was echt helemaal waus.
Dit inderdaad, maakte het echt een stuk leukerquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Kees
Toch goed om te zien dat er in de community echt heel veel ontdekt is qua hints. Al met al zeer tevreden over dit seizoen, bovengemiddeld goed qua kandidaten, opdrachten en setting.
Onzin, het is al jaren zo dat ze op het einde in een korte montage wat hints laten zien. Op internet is de rest te vinden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 06:47 schreef klabbakus het volgende:
Ik vond wel dat er dit seizoen erg weinig tijd werd besteed aan de 'kijkers aanwijzingen'
dat achter de schermen gedoe van de mol dan kunnen wij allemaal niet weten, als ze het niet uitzenden. (dan kun je wel laten zien hoe Kees achter de schermen deed in de laatste aflevering, dat is wel heel makkelijk)
Ik vond dat dan ook niet zo boeiend die eerst 30 minuten, het gaat juist om wat wij wel konden zien, maar daar werd maar 5 minuten aan besteed.
Vorige seizoenen werd er volgens mij meer aandacht besteed aan wat de kijkers konden zien en weten aan aanwijzingen
Bij het duiken is Janine gemoldquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:56 schreef eQuaL het volgende:
Kees! Was al obvious na vorige week natuurlijk. Leuke mol, maar ze hebben een aantal opdrachten geskipt. Die laser opdracht, het duiken & de safari. Is daar dan helemaal niets gemold?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |