twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 07-03-2013 om 20:55:48om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Case #widm reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel op de sitequote:Op donderdag 7 maart 2013 23:05 schreef EddyAlbena het volgende:
Cijfercode van de laatste aflevering niet genoemd dus (op tv).
Dit is toch nooit een aanwijzingquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:37 schreef jcdragon het volgende:
Verborgen aanwijzing: Orgel
Toen de Mol in aflevering 6 de vragen mocht stellen aan de Mol die aan het orgel zat, was de Mol achter het orgel niet te zien. Wel zag je het orgel van onderaf gezien: het gezichtspunt van de mol.
Kan ook een schijnaanwijzing zijn geweest, die horen we nooit.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wel dat hij roept: I'm the KING...
De spelfouten in de afleveringen zijn dus geen hints, maar productie fouten... Das wel heel slordig...
Ik vond het nog slordiger dat Kees blijkbaar twee keer heeft moeten bungeejumpen omdat ze bij de eerste keer vergeten waren de camera's aan te zettenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wel dat hij roept: I'm the KING...
De spelfouten in de afleveringen zijn dus geen hints, maar productie fouten... Das wel heel slordig...
Wat?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:02 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik vond het nog slordiger dat Kees blijkbaar twee keer heeft moeten bungeejumpen omdat ze bij de eerste keer vergeten waren de camera's aan te zetten.
Dat vertelden de kandidaten gisteren in de nabeschouwing (Moltalk). Daar kwamen wel meer dingen aan bod over de productie, trouwens.quote:
Goede oneliner. Nu een beetje uitleg graag.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:48 schreef Mishu het volgende:
Wat ik raar vind is dat Kees bijna niet heeft gemold.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:48 schreef Mishu het volgende:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:48 schreef Mishu het volgende:
Nou ik heb de eindconclusie nog niet gezien maar ik heb hem nooit openlijk een spel zien frustreren, iig niet op tv te zien. Bovendien zette hij zich altijd in bij spellen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Goede oneliner. Nu een beetje uitleg graag.
Openlijk een spel frustreren lijkt me tijdens Wie is de Mol? nu ook niet echt het meest handige om te doen. Maar dat kan aan mij liggen hoor.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:14 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nou ik heb de eindconclusie nog niet gezien maar ik heb hem nooit openlijk een spel zien frustreren, iig niet op tv te zien. Bovendien zette hij zich altijd in bij spellen.
Zo trok hij bijvoorbeeld ook met zijn volle gewicht mee aan het touw en zocht hij vol overgave naar goudklompjes.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:14 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nou ik heb de eindconclusie nog niet gezien maar ik heb hem nooit openlijk een spel zien frustreren, iig niet op tv te zien. Bovendien zette hij zich altijd in bij spellen.
Ga eerst maar eens de aflevering (en moltalk) kijken dan.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:14 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij is homo. Hij kan toch asportiviteit naspelen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Openlijk een spel frustreren lijkt me tijdens Wie is de Mol? nu ook niet echt het meest handige om te doen. Maar dat kan aan mij liggen hoor.
Dus homo's zijn asportief?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:26 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij is homo. Hij kan toch asportiviteit naspelen?
Waarom zou-ie dat in vredesnaam doen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:26 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij is homo. Hij kan toch asportiviteit naspelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop