Wel op de sitequote:Op donderdag 7 maart 2013 23:05 schreef EddyAlbena het volgende:
Cijfercode van de laatste aflevering niet genoemd dus (op tv).
Dit is toch nooit een aanwijzingquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:37 schreef jcdragon het volgende:
Verborgen aanwijzing: Orgel
Toen de Mol in aflevering 6 de vragen mocht stellen aan de Mol die aan het orgel zat, was de Mol achter het orgel niet te zien. Wel zag je het orgel van onderaf gezien: het gezichtspunt van de mol.
Kan ook een schijnaanwijzing zijn geweest, die horen we nooit.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wel dat hij roept: I'm the KING...
De spelfouten in de afleveringen zijn dus geen hints, maar productie fouten... Das wel heel slordig...
Ik vond het nog slordiger dat Kees blijkbaar twee keer heeft moeten bungeejumpen omdat ze bij de eerste keer vergeten waren de camera's aan te zettenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wel dat hij roept: I'm the KING...
De spelfouten in de afleveringen zijn dus geen hints, maar productie fouten... Das wel heel slordig...
Wat?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:02 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik vond het nog slordiger dat Kees blijkbaar twee keer heeft moeten bungeejumpen omdat ze bij de eerste keer vergeten waren de camera's aan te zetten.
Dat vertelden de kandidaten gisteren in de nabeschouwing (Moltalk). Daar kwamen wel meer dingen aan bod over de productie, trouwens.quote:
Goede oneliner. Nu een beetje uitleg graag.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:48 schreef Mishu het volgende:
Wat ik raar vind is dat Kees bijna niet heeft gemold.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:48 schreef Mishu het volgende:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:48 schreef Mishu het volgende:
Nou ik heb de eindconclusie nog niet gezien maar ik heb hem nooit openlijk een spel zien frustreren, iig niet op tv te zien. Bovendien zette hij zich altijd in bij spellen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Goede oneliner. Nu een beetje uitleg graag.
Openlijk een spel frustreren lijkt me tijdens Wie is de Mol? nu ook niet echt het meest handige om te doen. Maar dat kan aan mij liggen hoor.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:14 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nou ik heb de eindconclusie nog niet gezien maar ik heb hem nooit openlijk een spel zien frustreren, iig niet op tv te zien. Bovendien zette hij zich altijd in bij spellen.
Zo trok hij bijvoorbeeld ook met zijn volle gewicht mee aan het touw en zocht hij vol overgave naar goudklompjes.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:14 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nou ik heb de eindconclusie nog niet gezien maar ik heb hem nooit openlijk een spel zien frustreren, iig niet op tv te zien. Bovendien zette hij zich altijd in bij spellen.
Ga eerst maar eens de aflevering (en moltalk) kijken dan.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:14 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij is homo. Hij kan toch asportiviteit naspelen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Openlijk een spel frustreren lijkt me tijdens Wie is de Mol? nu ook niet echt het meest handige om te doen. Maar dat kan aan mij liggen hoor.
Dus homo's zijn asportief?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:26 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij is homo. Hij kan toch asportiviteit naspelen?
Waarom zou-ie dat in vredesnaam doen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:26 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij is homo. Hij kan toch asportiviteit naspelen?
Hoe kun je nou zulke uitspraken doen als je z'n molacties niet eens gezien hebtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:14 schreef Mishu het volgende:
[..]
Beetje omgekeerde logica. Omdat iemand niet molt is hij een goede mol.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom zou-ie dat in vredesnaam doen?
Kees is juist een geniale mol omdat-ie dicht bij zichzelf bleef en alles op de achtergrond saboteerde, terwijl hij op de voorgrond de enthousiaste kandidaat speelde.
En toen was er eigenlijk al heel veel geld verdiend. Er is nog nooit zoveel zo snel geld verdiend als in dit seizoen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:56 schreef Jivis het volgende:
Z'n beste molactie is toch wel het gedoe met die kokers geweest denk ik. Daar is echt heel veel geld mee verspeeld.
Eigenlijk zouden molacties niet achteraf achter de schermen pas te zien moeten zijn. Ook als kijker moet je molacties kunnen zien, anders kan je niet meedenken en kunnen ze achteraf van iedereen de mol maken. 'Ja, want stiekem gebeurde er dit en dit'.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zulke uitspraken doen als je z'n molacties niet eens gezien hebt![]()
!!!
Natuurlijk wel. Als wij thuis zien dat hij goudklompjes weggooit, wat is er dan nog voor leuks aan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:15 schreef Mishu het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden molacties niet achteraf achter de schermen pas te zien moeten zijn. Ook als kijker moet je molacties kunnen zien, anders kan je niet meedenken en kunnen ze achteraf van iedereen de mol maken. 'Ja, want stiekem gebeurde er dit en dit'.
Drogredenering. De pot is dit jaar het een-na-laagst. Vorig jaar was het nog lager, maar dat kwam omdat het bedrag door domheid van de kandidaten op een gegeven moment op nul stond. Dit jaar durf ik wel te stellen dat het puur door Kees' molacties komt dat het eindbedrag zo laag is.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:13 schreef Mishu het volgende:
[..]
En toen was er eigenlijk al heel veel geld verdiend. Er is nog nooit zoveel zo snel geld verdiend als in dit seizoen.
Toch zat ik op de goede molquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:15 schreef Mishu het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden molacties niet achteraf achter de schermen pas te zien moeten zijn. Ook als kijker moet je molacties kunnen zien, anders kan je niet meedenken en kunnen ze achteraf van iedereen de mol maken. 'Ja, want stiekem gebeurde er dit en dit'.
Er is bijna geen opdracht waar Kees niet z'n best heeft gedaan om een flink bedrag uit de pot te houden, iets dat vaak ook lukte. Zonder Kees waren er echt duizenden euro's meer verdiend en daar gaat het om.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:13 schreef Mishu het volgende:
[..]
En toen was er eigenlijk al heel veel geld verdiend. Er is nog nooit zoveel zo snel geld verdiend als in dit seizoen.
Sorry hoor, maar wat voor mol ben je als je juist de enigste koker hebt waar geld mee verdiend wordt? Verduister ze dan alle 2.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:56 schreef Jivis het volgende:
Z'n beste molactie is toch wel het gedoe met die kokers geweest denk ik. Daar is echt heel veel geld mee verspeeld.
Wel met plezier gekeken?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:29 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat voor mol ben je als je juist de enigste koker hebt waar geld mee verdiend wordt? Verduister ze dan alle 2.
En dat de ultieme hint al in aflevering 1 naar voren komt en ook al meteen onthuld was. Beetje jammer productie.
Het is juist heel mols om er een te verduisteren en eentje naar voren te schuiven om de verdenking tegen te gaan.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:29 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat voor mol ben je als je juist de enigste koker hebt waar geld mee verdiend wordt? Verduister ze dan alle 2.
Daar ben ik het wel mee eens, het kan eigenlijk echt niet dat er zo'n makkelijke hint in aflevering 1 zit die direct naar de juiste mol leidt. Wat dat betreft hebben ze het internet echt onderschat.quote:En dat de ultieme hint al in aflevering 1 naar voren komt en ook al meteen onthuld was. Beetje jammer productie.
En uiteindelijk zaten naar verhouding maar heel weinig mensen in aflevering 9 op Kees. Dus die vlieger gaat eigenlijk ook niet op.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is juist heel mols om er een te verduisteren en eentje naar voren te schuiven om de verdenking tegen te gaan.
Je vindt de mol nooit als je alleen maar kijkt wie dingen fout doet, de mol is juist iemand die af en toe ook iets opvallend goed doet.
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, het kan eigenlijk echt niet dat er zo'n makkelijke hint in aflevering 1 zit die direct naar de juiste mol leidt. Wat dat betreft hebben ze het internet echt onderschat.
Mja, domme mensen hou je altijdquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En uiteindelijk zaten naar verhouding maar heel weinig mensen in aflevering 9 op Kees. Dus die vlieger gaat eigenlijk ook niet op.
Ja, natuurlijk. Wat wil jij dan? Gewoon kijken wie het het slechtst doet en dat is de mol ofzo? Leuk programmaquote:
Ik heb met heel veel plezier gekeken ja, ik hoopte alleen op een enorme eruptie van molacties in de aflevering van gisteren maar dat vond ik tegenvallen. De afleveringen vond ik allemaal heel tof, hoopte alleen dat er meer echte molacties in zouden hebben gezeten. Dat vond ik bij Dennis bijvoorbeeld geniaal.quote:
Ze hebben deels geluk gehad met de samenstelling van de finale, maar aan de andere kant hoefde het geen hint te zijn. Is ook wel vaker gebeurdquote:
Er is echt geen aflevering geweest waarin Kees niet een opdracht heeft gesaboteerd en z'n acties werden ook steeds brutaler, tot het omkopen van een figurant aan toe. Als je dit niet goed genoeg vindt, vraag ik me echt af wat je dan wil zien.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:35 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Ik heb met heel veel plezier gekeken ja, ik hoopte alleen op een enorme eruptie van molacties in de aflevering van gisteren maar dat vond ik tegenvallen. De afleveringen vond ik allemaal heel tof, hoopte alleen dat er meer echte molacties in zouden hebben gezeten. Dat vond ik bij Dennis bijvoorbeeld geniaal.
Dat is iets wat ik hier al eerder schreef, helaas is hoe spectaculairder hoe beter nu de maatstaf voor een goede Mol blijkbaar. Het weggooien van die goudstukjes, het niet meetrekken aan het touw, de puzzel expres verkeerd leggen, het weerwolven spel naar zich toe trekken... Ik vond het alles bij elkaar nogal wat.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:35 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Ik heb met heel veel plezier gekeken ja, ik hoopte alleen op een enorme eruptie van molacties in de aflevering van gisteren maar dat vond ik tegenvallen. De afleveringen vond ik allemaal heel tof, hoopte alleen dat er meer echte molacties in zouden hebben gezeten. Dat vond ik bij Dennis bijvoorbeeld geniaal.
Ik had bijvoorbeeld gehoopt dat er in de enveloppen op de berg veel meer geld zat, dus dat hij 75% had weggegooid ofzo met de redenering ja ik zat blijkbaar helemaal fout. En dan na de volgende afvaller tegen zijn maatje vertellen dat hij op diegene zat. Maar het enigste wat hij daar heeft gedaan is zijn eigen geld weggegooid. Als hij nou gewoon met 500 terug was gekomen was het ook goed geweest, of maximaal 1000. Maar alles? Dat is niet des mols vind ik persoonlijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is juist heel mols om er een te verduisteren en eentje naar voren te schuiven om de verdenking tegen te gaan.
Je vindt de mol nooit als je alleen maar kijkt wie dingen fout doet, de mol is juist iemand die af en toe ook iets opvallend goed doet.
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, het kan eigenlijk echt niet dat er zo'n makkelijke hint in aflevering 1 zit die direct naar de juiste mol leidt. Wat dat betreft hebben ze het internet echt onderschat.
Geld weggooien, pot stelen. Dat is tegenwoordig wat men van een Mol verwacht.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er is echt geen aflevering geweest waarin Kees niet een opdracht heeft gesaboteerd en z'n acties werden ook steeds brutaler, tot het omkopen van een figurant aan toe. Als je dit niet goed genoeg vindt, vraag ik me echt af wat je dan wil zien.
Het is geen tunnelvisie als je het goed hebtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:39 schreef El.Wulfo het volgende:
Trouwens wel even chapeau voor Tijn dat hij het goed had en zo stug vol bleef houden.
Ik zat ook vanaf aflevering 1 op Keesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:39 schreef El.Wulfo het volgende:
Trouwens wel even chapeau voor Tijn dat hij het goed had en zo stug vol bleef houden.
Ok, dat moet ik toegeven, dat was geniaal. Ik kon er namelijk ook echt geen knoop aan vastbinden wat daar gebeurde want ze kregen steeds geld. Ik vraag me alleen af of hij dat zelf heeft bedacht.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er is echt geen aflevering geweest waarin Kees niet een opdracht heeft gesaboteerd en z'n acties werden ook steeds brutaler, tot het omkopen van een figurant aan toe. Als je dit niet goed genoeg vindt, vraag ik me echt af wat je dan wil zien.
Dat is iets wat je je niet af moet vragen. Want dan zou je het bij alles kunnen doen. Helaas weten we sinds gister zeker dat de leiding zich bemoeid met het al dan niet slagen van een opdracht. Had ik liever niet geweten, want nu ga je toch anders kijken. En dat wil ik niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:40 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Ok, dat moet ik toegeven, dat was geniaal. Ik kon er namelijk ook echt geen knoop aan vastbinden wat daar gebeurde want ze kregen steeds geld. Ik vraag me alleen af of hij dat zelf heeft bedacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |