De ooggetuigen en de camera's waren erbij.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:41 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik heb pixels in pixels zien vliegen, maar ik was er dan ook niet bij.
Die kunnen beide bedriegen. Zelfs de ogen kunnen dat!quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De ooggetuigen en de camera's waren erbij.
Je hebt 'n hollywood productie gezien op TV.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heb ik-en miljarden andere mensen-dan in die torens zien vliegen?
Zeggen ze.....ook op TV.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De ooggetuigen en de camera's waren erbij.
volgens jouquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Je hebt 'n hollywood productie gezien op TV.
Sterker nog: ik zag het op tvquote:
Ik heb 'n heleboel dinges gezien op tv en t meeste van is BS.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
volgens jou
[..]
Sterker nog: ik zag het op tv
Volgens mij en veel veel anderen.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Je hebt 'n hollywood productie gezien op TV.
maanlanding is debunkedquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb 'n heleboel dinges gezien op tv en t meeste van is BS.
Ik zag die nep maanlandingen op tv en dacht dat t echt was.
Jeetje - mythbusters. En je denkt dat ze hebben t goed uitgezocht?quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
maanlanding is debunked
foto's etc allemaal door mythbusters en tig andere lui onderzocht en bewezen dat mogelijk was.
je kan zelfs een lazer schieten op een spiegel die ze achter gelaten hebben.
off-topic sorry idd verkeerde topic.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Jeetje - mythbusters. En je denkt dat ze hebben t goed uitgezocht?
Ik niet.
Ze komen met hetzelfde verklaringen als NASA.
Niks van NASA is betrouwbaar.
Hoezo debunked?quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:08 schreef ATuin-hek het volgende:
BNW / The return of Moonhoax
Wat er allemaal al debunked (alles wat mij betreft) aan de maanlandingen kan daar denk ik wel weer verder
Die eerste meldingen waren wel van explosies.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:09 schreef theguyver het volgende:
heb nog niemand horen zeggen ik keek van die kant van het gebouw op moment dat het vliegtuig er in vloog en ik zag geen vliegtuig er in vliegen.![]()
Sommige dingen zijn gewoon aantoonbaar foutquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hoezo debunked?
Laat maar.
Ik heb echt geen zin om alles weer te 'discusseren'.
Lets just agree that we are not going to change each others opinions on this or....whatever.
En dat jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:36 schreef oompaloompa het volgende:
Dat is vrij logisch, je bent aan het werk, hoort een harde klap, kijkt naar buiten en ziet vuur en dingen naar buiten vliegen, logische interpretatie is dan explosie. Wie zou er in zo'n situatie meteen vanuit gaan dat er een vliegtuig in een gebouw is gevlogen, dat is iets wat bijna nooit gebeurt en dus ook niet je eerste ingeving.
en dan naar je heb 'n film gezien op TV 100 keer in 'n uurtje denk je van :quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:36 schreef oompaloompa het volgende:
Dat is vrij logisch, je bent aan het werk, hoort een harde klap, kijkt naar buiten en ziet vuur en dingen naar buiten vliegen, logische interpretatie is dan explosie. Wie zou er in zo'n situatie meteen vanuit gaan dat er een vliegtuig in een gebouw is gevlogen, dat is iets wat bijna nooit gebeurt en dus ook niet je eerste ingeving.
Oh give over!quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn gewoon aantoonbaar foutMaar goed, verder met 911 dan.
Meldingen over explosies zeggen niet zo veel. Een brekende stalen balk maakt ook een flinke knal bijv.
Heeft iemand dan even snel ongezien een berg vliegtuigonderdelen gedropt midden in NY?quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:56 schreef Tingo het volgende:
[..]
en dan naar je heb 'n film gezien op TV 100 keer in 'n uurtje denk je van :
"Oh ja - ik was vlakbij en dat is wat ik heb gezien!"
Leuke verhaaltje voor in de kroeg ook eh?
Punt is : tuurlijk waren er veel mensen op straat - maar twas onmogelijk voor heel veel mensen wat te zien.
Alles wat 'Live on TV' was is fake.
Heb jij September Clues gezien?
Ja of Nee.
Als je echt antwoorden willen hebben dan ga je dat wel kijken.
Ik heb die 911 saga gevolgd voor jaren.Ik dacht ook dat die 'No Plane Theory' was ook iets te ver maar tis het dichtste bij het waarheid dat ik heb me gezien.
FYI: Ik ben ook net zo sceptisch over The 911 (half) Truth Movement trouwens.
ik bedoelde vliegtuig nr 1 klap explosie je ziet een brandend gebouw.. je kijkt omhoog en 20 min later kwam vliegtuig nr 2, toen waren camera's etc al op wtc gericht en alle (nieuws)omroepen zonden het uit.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Die eerste meldingen waren wel van explosies.
Goeiequote:Op donderdag 7 maart 2013 18:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heeft iemand dan even snel ongezien een berg vliegtuigonderdelen gedropt midden in NY?
true het klinkt allemaal te onwaarschijnlijk, maar blijf er bij dat sommige dingen nog steeds onduidelijk zijn of onverklaarbaar zijn, zoals getuigenissen op lokatie andere dingen beweren,quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:29 schreef Dlocks het volgende:
Plus dat het totaal niet logisch is om een plan te bedenken zoals:
"Ik heb nu een goed idee. We gaan in een hele drukke stad niet 1, nee maar liefst 2 vliegtuigen in twee verschillende gebouwen laten vliegen. Maar houd je vast, dat doen we niet echt. We laten gewoon wat bommen ontploffen. Vervolgens kopen we alle media om op bedreigen ze en gaan we ze van te voren al beeldmateriaal opsturen wat ze kunnen uitzenden op TV waarin we vooraf vliegtuigen in hebben gemonteerd. Moeten we wel even goed afstemmen met de bommenmakers. Dat ze niet op een andere verdieping bommen gaan plaatsen dan verdieping waar de vliegtuigen gemonteerd in gaan vliegen. Ik ze zeg appeltje eitje. Wie stemt voor? Oh ja, vergeet ik nog iets. Bij het Pentagon gaan we het zelfde geintje doen, maar dan met maar 1 vliegtuig. We hoeven maar een paar duizend mensen om te kopen en/of te bedreigen om dit voor altijd geheim te houden."
De eerste die bij de overheid (als die er zogenaamd achter zou zitten) dit zou opperen zou dezelfde dag nog opgelosten worden in een gekkenhuis.
Vervolgens staat er iemand op en die zegt:
"Ik heb een beter plan. We plaatsen enkel een paar flinke bommen in een paar gebouwen en zorgen dat groepje terroristen de schuld krijgen. Kunnen we met relatief klein team regelen en is veel beter te controleren oftewel onder controle te houden."
Moge duidelijk zijn dat niemand voor scenario 1 zou kiezen. Te veel mensen die je daar bij moet betrekken en te groot risico dat er bijvoorbeeld een filmopname gemaakt wordt van explosie waarbij geen vliegtuig WTC in vliegt. Kortom, te groot risico dat binnen een paar uur na de aanslag al duidelijk is dat het niet om vliegtuigen gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |