abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 7 maart 2013 @ 14:42:39 #101
249559 crew  Lavenderr
pi_123746565
quote:
12s.gif Op donderdag 7 maart 2013 14:41 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik heb pixels in pixels zien vliegen, maar ik was er dan ook niet bij.
De ooggetuigen en de camera's waren erbij.
pi_123746758
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 14:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die kunnen beide bedriegen. Zelfs de ogen kunnen dat! :o
pi_123749748
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 14:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat heb ik-en miljarden andere mensen-dan in die torens zien vliegen?
Je hebt 'n hollywood productie gezien op TV.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_123749776
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 14:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zeggen ze.....ook op TV.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator donderdag 7 maart 2013 @ 16:12:16 #105
249559 crew  Lavenderr
pi_123750019
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

volgens jou
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zeggen ze.....ook op TV.
Sterker nog: ik zag het op tv
pi_123750274
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

volgens jou

[..]

Sterker nog: ik zag het op tv
Ik heb 'n heleboel dinges gezien op tv en t meeste van is BS.
Ik zag die nep maanlandingen op tv en dacht dat t echt was.
pi_123750298
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

volgens jou

[..]

Volgens mij en veel veel anderen.
  donderdag 7 maart 2013 @ 16:29:29 #108
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123750740
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

:) no plane theorie?

moet zeggen vind die theorie wel interessant maar te onwaarschijnlijk.
al moet ik zeggen er zijn wel dingen die er toe kunnen duiden dat het nog niet eens zo heel gek is.

zo zijn er geen amateur beelden van een vliegtuig geen van allen.
1 van de vliegtuigen zou zijn gespot op een andere luchthaven door een spotter.
als je de beelden van alle zenders naast elkaar legt is het op het moment van inslag een raar verschil te zien.

pentagon getuigen melden het vliegtuig vloog over het pentagon, 6 foto's (frames) geen daadwerkelijk inslag filmpje terwijl het een van de meest beveiligde gebouwen ter wereld is.

er zijn vast nog wel meer dingen, wat deze theorie kunnen onderbouwen maar die weet ik ff niet uit mijn hoofd. :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 7 maart 2013 @ 16:31:23 #109
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123750819
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb 'n heleboel dinges gezien op tv en t meeste van is BS.
Ik zag die nep maanlandingen op tv en dacht dat t echt was.
maanlanding is debunked
foto's etc allemaal door mythbusters en tig andere lui onderzocht en bewezen dat mogelijk was.
je kan zelfs een lazer schieten op een spiegel die ze achter gelaten hebben.
pi_123752236
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:31 schreef theguyver het volgende:

[..]

maanlanding is debunked
foto's etc allemaal door mythbusters en tig andere lui onderzocht en bewezen dat mogelijk was.
je kan zelfs een lazer schieten op een spiegel die ze achter gelaten hebben.
Jeetje - mythbusters. En je denkt dat ze hebben t goed uitgezocht?
Ik niet.
Ze komen met hetzelfde verklaringen als NASA.
Niks van NASA is betrouwbaar.
pi_123752273
Tingo (en anderen): NIET DUBBELPOSTEN.
  donderdag 7 maart 2013 @ 17:08:52 #112
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_123752417
BNW / The return of Moonhoax

Wat er allemaal al debunked (alles wat mij betreft) aan de maanlandingen kan daar denk ik wel weer verder :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 7 maart 2013 @ 17:09:56 #113
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123752451
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jeetje - mythbusters. En je denkt dat ze hebben t goed uitgezocht?
Ik niet.
Ze komen met hetzelfde verklaringen als NASA.
Niks van NASA is betrouwbaar.
off-topic sorry idd verkeerde topic.

ehm ja, ze lieten het gewoon zien, hoe ze dmv 1 lamp alsnog de rare schaduwen creeerden.
ze hadden een mooie setup gemaakt in miniatuur.

een vlag lieten wapperen in een vacuum getrokken kamer.

ze hebben in een vliegtuig in vrije val de manier van lopen en springen getetst zonder zwaarte kracht, en dmv een kabel.

en nog wat dingen.

aaaaaah dus als ze met de zelfde verklaringen komen nadat ze zelf hebben uitgetest, is het dus niet betrouwbaar omdat nasa met de zelfde conclussie kwam :{

alles leuk en aardig het gaat hier om een publiek van een paar miljoen mensen.
als er een gebouw in de fik staat denk ik dat er wel heel veel mensen naar kijken.
zeker als het om een icoon uit de stad gaat. ;)

heb nog niemand horen zeggen ik keek van die kant van het gebouw op moment dat het vliegtuig er in vloog en ik zag geen vliegtuig er in vliegen. ;)
pi_123753256
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:08 schreef ATuin-hek het volgende:
BNW / The return of Moonhoax

Wat er allemaal al debunked (alles wat mij betreft) aan de maanlandingen kan daar denk ik wel weer verder :)
Hoezo debunked?
Laat maar.
Ik heb echt geen zin om alles weer te 'discusseren'.
Lets just agree that we are not going to change each others opinions on this or....whatever. :)
pi_123753389
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:09 schreef theguyver het volgende:

heb nog niemand horen zeggen ik keek van die kant van het gebouw op moment dat het vliegtuig er in vloog en ik zag geen vliegtuig er in vliegen. ;)
Die eerste meldingen waren wel van explosies.
pi_123753521
Dat is vrij logisch, je bent aan het werk, hoort een harde klap, kijkt naar buiten en ziet vuur en dingen naar buiten vliegen, logische interpretatie is dan explosie. Wie zou er in zo'n situatie meteen vanuit gaan dat er een vliegtuig in een gebouw is gevlogen, dat is iets wat bijna nooit gebeurt en dus ook niet je eerste ingeving.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  donderdag 7 maart 2013 @ 17:37:08 #117
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_123753548
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoezo debunked?
Laat maar.
Ik heb echt geen zin om alles weer te 'discusseren'.
Lets just agree that we are not going to change each others opinions on this or....whatever. :)
Sommige dingen zijn gewoon aantoonbaar fout ;) Maar goed, verder met 911 dan.
Meldingen over explosies zeggen niet zo veel. Een brekende stalen balk maakt ook een flinke knal bijv.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 7 maart 2013 @ 17:37:23 #118
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_123753556
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:36 schreef oompaloompa het volgende:
Dat is vrij logisch, je bent aan het werk, hoort een harde klap, kijkt naar buiten en ziet vuur en dingen naar buiten vliegen, logische interpretatie is dan explosie. Wie zou er in zo'n situatie meteen vanuit gaan dat er een vliegtuig in een gebouw is gevlogen, dat is iets wat bijna nooit gebeurt en dus ook niet je eerste ingeving.
En dat ja :P
Onikaan ni ov dovah
pi_123754249
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:36 schreef oompaloompa het volgende:
en dan naar je heb 'n film gezien op TV 100 keer in 'n uurtje denk je van :
"Oh ja - ik was vlakbij en dat is wat ik heb gezien!"
Leuke verhaaltje voor in de kroeg ook eh?

Punt is : tuurlijk waren er veel mensen op straat - maar twas onmogelijk voor heel veel mensen wat te zien.
Alles wat 'Live on TV' was is fake.
Heb jij September Clues gezien?
Ja of Nee.
Als je echt antwoorden willen hebben dan ga je dat wel kijken.
Ik heb die 911 saga gevolgd voor jaren.Ik dacht ook dat die 'No Plane Theory' was ook iets te ver maar tis het dichtste bij het waarheid dat ik heb me gezien.
FYI: Ik ben ook net zo sceptisch over The 911 (half) Truth Movement trouwens.
pi_123754303
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Sommige dingen zijn gewoon aantoonbaar fout ;) Maar goed, verder met 911 dan.
Meldingen over explosies zeggen niet zo veel. Een brekende stalen balk maakt ook een flinke knal bijv.
Oh give over!
Stalen BOLLOCKS more like! :)
  donderdag 7 maart 2013 @ 18:09:58 #121
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_123754754
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:56 schreef Tingo het volgende:

[..]

en dan naar je heb 'n film gezien op TV 100 keer in 'n uurtje denk je van :
"Oh ja - ik was vlakbij en dat is wat ik heb gezien!"
Leuke verhaaltje voor in de kroeg ook eh?

Punt is : tuurlijk waren er veel mensen op straat - maar twas onmogelijk voor heel veel mensen wat te zien.
Alles wat 'Live on TV' was is fake.
Heb jij September Clues gezien?
Ja of Nee.
Als je echt antwoorden willen hebben dan ga je dat wel kijken.
Ik heb die 911 saga gevolgd voor jaren.Ik dacht ook dat die 'No Plane Theory' was ook iets te ver maar tis het dichtste bij het waarheid dat ik heb me gezien.
FYI: Ik ben ook net zo sceptisch over The 911 (half) Truth Movement trouwens.
Heeft iemand dan even snel ongezien een berg vliegtuigonderdelen gedropt midden in NY?
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 7 maart 2013 @ 18:52:50 #122
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123756323
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

Die eerste meldingen waren wel van explosies.
ik bedoelde vliegtuig nr 1 klap explosie je ziet een brandend gebouw.. je kijkt omhoog en 20 min later kwam vliegtuig nr 2, toen waren camera's etc al op wtc gericht en alle (nieuws)omroepen zonden het uit.

van vliegtuig nr 1 begrijpelijk maar 1 opname van camera ploeg die in de buurt was en docu over brandweer aan maken was, meen ik

vliegtuig nr 2 heel appart maar heb gezocht als een ^@$#&^$ maar kom niks anders tegen dan beelden van nieuws crews etc... geen amateur beelden, wat ik persoonlijk wel apart vind.

zie vuurwerkramp jaar ervoor, meen 3 of 4 amateur opnames van de betreffende knal en een grote stad als new york verwacht je toch op zijn minst 1 amateur opname van vliegtuig nr 2 :{
  Moderator donderdag 7 maart 2013 @ 18:56:01 #123
249559 crew  Lavenderr
pi_123756434
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 18:09 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Heeft iemand dan even snel ongezien een berg vliegtuigonderdelen gedropt midden in NY?
Goeie :Y
  donderdag 7 maart 2013 @ 23:29:56 #124
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_123772984
Plus dat het totaal niet logisch is om een plan te bedenken zoals:

"Ik heb nu een goed idee. We gaan in een hele drukke stad niet 1, nee maar liefst 2 vliegtuigen in twee verschillende gebouwen laten vliegen. Maar houd je vast, dat doen we niet echt. We laten gewoon wat bommen ontploffen. Vervolgens kopen we alle media om op bedreigen ze en gaan we ze van te voren al beeldmateriaal opsturen wat ze kunnen uitzenden op TV waarin we vooraf vliegtuigen in hebben gemonteerd. Moeten we wel even goed afstemmen met de bommenmakers. Dat ze niet op een andere verdieping bommen gaan plaatsen dan verdieping waar de vliegtuigen gemonteerd in gaan vliegen. Ik ze zeg appeltje eitje. Wie stemt voor? Oh ja, vergeet ik nog iets. Bij het Pentagon gaan we het zelfde geintje doen, maar dan met maar 1 vliegtuig. We hoeven maar een paar duizend mensen om te kopen en/of te bedreigen om dit voor altijd geheim te houden."

De eerste die bij de overheid (als die er zogenaamd achter zou zitten) dit zou opperen zou dezelfde dag nog opgelosten worden in een gekkenhuis.

Vervolgens staat er iemand op en die zegt:

"Ik heb een beter plan. We plaatsen enkel een paar flinke bommen in een paar gebouwen en zorgen dat groepje terroristen de schuld krijgen. Kunnen we met relatief klein team regelen en is veel beter te controleren oftewel onder controle te houden."

Moge duidelijk zijn dat niemand voor scenario 1 zou kiezen. Te veel mensen die je daar bij moet betrekken en te groot risico dat er bijvoorbeeld een filmopname gemaakt wordt van explosie waarbij geen vliegtuig WTC in vliegt. Kortom, te groot risico dat binnen een paar uur na de aanslag al duidelijk is dat het niet om vliegtuigen gaat.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 08:15:43 #125
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123777998
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 23:29 schreef Dlocks het volgende:
Plus dat het totaal niet logisch is om een plan te bedenken zoals:

"Ik heb nu een goed idee. We gaan in een hele drukke stad niet 1, nee maar liefst 2 vliegtuigen in twee verschillende gebouwen laten vliegen. Maar houd je vast, dat doen we niet echt. We laten gewoon wat bommen ontploffen. Vervolgens kopen we alle media om op bedreigen ze en gaan we ze van te voren al beeldmateriaal opsturen wat ze kunnen uitzenden op TV waarin we vooraf vliegtuigen in hebben gemonteerd. Moeten we wel even goed afstemmen met de bommenmakers. Dat ze niet op een andere verdieping bommen gaan plaatsen dan verdieping waar de vliegtuigen gemonteerd in gaan vliegen. Ik ze zeg appeltje eitje. Wie stemt voor? Oh ja, vergeet ik nog iets. Bij het Pentagon gaan we het zelfde geintje doen, maar dan met maar 1 vliegtuig. We hoeven maar een paar duizend mensen om te kopen en/of te bedreigen om dit voor altijd geheim te houden."

De eerste die bij de overheid (als die er zogenaamd achter zou zitten) dit zou opperen zou dezelfde dag nog opgelosten worden in een gekkenhuis.

Vervolgens staat er iemand op en die zegt:

"Ik heb een beter plan. We plaatsen enkel een paar flinke bommen in een paar gebouwen en zorgen dat groepje terroristen de schuld krijgen. Kunnen we met relatief klein team regelen en is veel beter te controleren oftewel onder controle te houden."

Moge duidelijk zijn dat niemand voor scenario 1 zou kiezen. Te veel mensen die je daar bij moet betrekken en te groot risico dat er bijvoorbeeld een filmopname gemaakt wordt van explosie waarbij geen vliegtuig WTC in vliegt. Kortom, te groot risico dat binnen een paar uur na de aanslag al duidelijk is dat het niet om vliegtuigen gaat.
true het klinkt allemaal te onwaarschijnlijk, maar blijf er bij dat sommige dingen nog steeds onduidelijk zijn of onverklaarbaar zijn, zoals getuigenissen op lokatie andere dingen beweren,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')