Ik zat even te twijfelenquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zat even te twijfelenJij vond dat ik er sexy uit zag
Iemand van 18 die dat zegt tegen iemand van in de 40. Damn, wat moet ik nog mooi zijn
En heb van het geld dat ik van Troel heb gekregen al een kek appartementje gehuurd, m'n instrumenten gekocht en de outfits geregeld (we gaan alledrie in een boeddhistenjurk optredenquote:Shannon Priest: Chapstick Man-player / Backup Vocalist
Helle Kjellsen: Lead Singer / Lute Player (en tevens heeft ze gewoon een bazennaam)
Clyde Rasmussen: Keyboard Player / Backup Vocalist
Message to the Fans:
With its atmospheric music and hypnotizing vocals, Morrowind will take your mind on a journey never experienced before! So, close your eyes, relax and take our hand as we guide you on a mystical tour throughout Vvardenfell...
Geen idee. Ik heb ook een vraagje; hoe kan ik zien hoe ver we in het popmundo jaar zijn? Dit i.v.m. de intervallen van m'n optredens.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:31 schreef DeHovenier het volgende:
Valentijnsdag
Hoe vier je dat ookalweer
Ah, en ik maar chocola kopenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:26 schreef Troel het volgende:
Via de stad kan je naar de kalender.
Op valentijnsdag kan je iemand een kaart geven, maar dat zou ik nog niet zo erg in het begin doen
Aha, dat geval stond er dus overheenquote:Op zondag 26 januari 2014 19:54 schreef Troel het volgende:
Zie rechtsonder
Je hebt de newbie stand nog aan staan?
Als je verkeerde speciale wensen hebt, krijg je melding. Maar neem maar aan dat je de eerste periode geen speciale wensen nodig hebt of apparatuur of mensenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:00 schreef nickhguitar het volgende:
Hoe kan je weten wanneer het tijd is voor bepaalde speciale wensen? En hoe kan je weten wanneer je apparatuur moet kopen en hiervoor mensen moet inhuren?
Gewoon lekker halfslachtig op je instrumenten rammen en wat dingen schreeuwen op het podiumquote:Op maandag 27 januari 2014 07:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je verkeerde speciale wensen hebt, krijg je melding. Maar neem maar aan dat je de eerste periode geen speciale wensen nodig hebt of apparatuur of mensen
Tien sterren? Max wat je kan halen is toch 5?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:08 schreef Troel het volgende:
En serieus, ga geen singles opnemen als je nog niet zelf je nummers kan schrijven met volledige tien sterren componeren en teksten schrijven enzo
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:55 schreef Troel het volgende:
Zijn dat geen standaard namen? Dat als je een nieuwe band maakt, dat je dan dat als voorbeeld krijgt ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |