Oké, en is het dan zo des te meer sterren ik heb in onderwijzen des te sneller ik zelf ook zal stijgen in die skill die ik onderwijs? En als je de tourbus op automatisch zet, reist hij dan de hele wereld automatisch over? of alleen nabij gelegen steden?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:22 schreef Troel het volgende:
Tourplanner is ook niet zo zeer meer van belang omdat de bus ook automatisch kan rijden nu
Relatie is volgens mij niet per se meer nodig nee
Ik zou altijd voor de beste gaan
Een band in je eentje is moeilijk, kost veel tijd. Als je echt wilt scoren werkt het in je nadeel, want je kan niet en liedjes schrijven en met de media praten tegelijkertijd. Touren gaat wat makkelijker, je kunt het beste gewoon een keten uitkiezen en die vragen al je gigs in te boekenMoet je alleen accepteren
Weet ik niet, geen idee hoe dat onderwijzen gaatquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:41 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Oké, en is het dan zo des te meer sterren ik heb in onderwijzen des te sneller ik zelf ook zal stijgen in die skill die ik onderwijs? En als je de tourbus op automatisch zet, reist hij dan de hele wereld automatisch over? of alleen nabij gelegen steden?
Duidelijk, maar het lijkt me dat een rockband met wat elektrische gitaristen het beter doet dan een rockband met 3 harpspelers toch? Of maakt dit echt niks uit?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:39 schreef Troel het volgende:
De liedjes die je zelf componeert zijn vaak afhankelijk van wat je zelf in de band hebt zitten. Als je dus liedjes wilt kopen, zou ik daar goed snuffelen om te kijken wat en hoe
Omdat een rockband bestaat uit elektrische gitaren e.d. toch? En een akoestische popband gebruikt voornamelijk een akoestische gitaar toch? Of is dit een gekke gedachtequote:
Ik vind van welquote:Op maandag 4 maart 2013 21:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Omdat een rockband bestaat uit elektrische gitaren e.d. toch? En een akoestische popband gebruikt voornamelijk een akoestische gitaar toch? Of is dit een gekke gedachte?
Oké, ik weet het natuurlijk ook niet zeker allemaalquote:
nickhguitarquote:Op zondag 19 januari 2014 21:12 schreef nickhguitar het volgende:
Wie weet er nog een leuke naam voor mijn nieuwe pop act (solo) in Popmundo? Dus gewoon een soort artiestennaam zegmaar
Ja, dat was wel een kick van die Nickquote:
Best knap dat ze het zo lang hebben volgehoudenquote:Op zondag 19 januari 2014 21:59 schreef Troel het volgende:
Ja, laatste tijd zijn er weer veel oudgedienden weg.
Marijn ter Laak is na 74 jaar toch echt gestopt en ook Regina Stippel-Lameris-Huijsmans-de Buitrago of hoe ze zich ook noemde is niet meer, en met haar veel van haar zoons en dochters.
Kortom: twee exen in korte tijd richting Zorgvlied
Stephen Leece en Odriana den Ridder zijn dood dus kunnen uit de lijst in de OP. En ik kan erinquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:45 schreef Troel het volgende:
Ow, in Brussel zoeken we echt nog veel mensen
Als je geld nodig hebt moet je maar even roepen he
Op kan ik niet meer bewerkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Stephen Leece en Odriana den Ridder zijn dood dus kunnen uit de lijst in de OP. En ik kan erin
DeHovenier; naam: Huub Haarhuis; Atomic Playboy
Jouw man is 82 jaar![]()
Mark Pedersen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Op kan ik niet meer bewerken
Wie is mijn man dan? Want gisteren was ie nog 46
Laat maar, ik zat bij de verkeerde te kijkenquote:
Ik zit in Schotland, maar ik kan wel wat geld gebruikenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:45 schreef Troel het volgende:
Ow, in Brussel zoeken we echt nog veel mensen
Als je geld nodig hebt moet je maar even roepen he
Het was een mooie samenwerkingquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit in Schotland, maar ik kan wel wat geld gebruikenShannon Priest is de naam, band leader van Morrowind
Hovv en ik hebben onze samenwerking na een paar uur al gestaakt, hij solo, ik een ander char gemaakt: Drizzt_DoUrden; naam: Shannon Priest; Morrowind
edit: als mod kan ik de OP nog altijd wijzigen. Heb wat dingen geüpdate die ik hier tegenkwam, maar als er iets niet klopt stuur je me maar een DM
Ik ben online vanavondquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:22 schreef Troel het volgende:
Ik vlieg via Amsterdam naar Glasgow zodat ik wat handjes kan schudden, dus gelieve niet te vertrekken
Jeujquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:22 schreef Troel het volgende:
Ik vlieg via Amsterdam naar Glasgow zodat ik wat handjes kan schudden, dus gelieve niet te vertrekken
Je betaalt 17k helemaal om naar ons te komenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:22 schreef Troel het volgende:
Zijn er niet meer. Gewoon wegmieteren, morgen heb je genoeg geldquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kan de second hand stores nergens terugvinden?Heb een acoustic guitar op m'n char, waar ik geen zak aan heb omdat ik chapman stick ga spelen, en om het nou gewoon weg te gooien vind ik zonde.
Okquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Zijn er niet meer. Gewoon wegmieteren, morgen heb je genoeg geld
Doe je dit nog?!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je betaalt 17k helemaal om naar ons te komen
Net begonnen met een neefje van Robbie Romijnquote:
quote:Julie Jagtenberg gave me ¤ 1.000.000,01.
Ja, zij welquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:51 schreef Leonos het volgende:
Haha, leefde ze nog?
Is de muziekkant nou al een beetje aangepakt? Het ging helaas steeds meer naar de RP kant toe
quote:
Ik zat even te twijfelenquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zat even te twijfelenJij vond dat ik er sexy uit zag
Iemand van 18 die dat zegt tegen iemand van in de 40. Damn, wat moet ik nog mooi zijn
En heb van het geld dat ik van Troel heb gekregen al een kek appartementje gehuurd, m'n instrumenten gekocht en de outfits geregeld (we gaan alledrie in een boeddhistenjurk optredenquote:Shannon Priest: Chapstick Man-player / Backup Vocalist
Helle Kjellsen: Lead Singer / Lute Player (en tevens heeft ze gewoon een bazennaam)
Clyde Rasmussen: Keyboard Player / Backup Vocalist
Message to the Fans:
With its atmospheric music and hypnotizing vocals, Morrowind will take your mind on a journey never experienced before! So, close your eyes, relax and take our hand as we guide you on a mystical tour throughout Vvardenfell...
Geen idee. Ik heb ook een vraagje; hoe kan ik zien hoe ver we in het popmundo jaar zijn? Dit i.v.m. de intervallen van m'n optredens.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:31 schreef DeHovenier het volgende:
Valentijnsdag
Hoe vier je dat ookalweer
Ah, en ik maar chocola kopenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:26 schreef Troel het volgende:
Via de stad kan je naar de kalender.
Op valentijnsdag kan je iemand een kaart geven, maar dat zou ik nog niet zo erg in het begin doen
Aha, dat geval stond er dus overheenquote:Op zondag 26 januari 2014 19:54 schreef Troel het volgende:
Zie rechtsonder
Je hebt de newbie stand nog aan staan?
Als je verkeerde speciale wensen hebt, krijg je melding. Maar neem maar aan dat je de eerste periode geen speciale wensen nodig hebt of apparatuur of mensenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:00 schreef nickhguitar het volgende:
Hoe kan je weten wanneer het tijd is voor bepaalde speciale wensen? En hoe kan je weten wanneer je apparatuur moet kopen en hiervoor mensen moet inhuren?
Gewoon lekker halfslachtig op je instrumenten rammen en wat dingen schreeuwen op het podiumquote:Op maandag 27 januari 2014 07:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je verkeerde speciale wensen hebt, krijg je melding. Maar neem maar aan dat je de eerste periode geen speciale wensen nodig hebt of apparatuur of mensen
Tien sterren? Max wat je kan halen is toch 5?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:08 schreef Troel het volgende:
En serieus, ga geen singles opnemen als je nog niet zelf je nummers kan schrijven met volledige tien sterren componeren en teksten schrijven enzo
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:55 schreef Troel het volgende:
Zijn dat geen standaard namen? Dat als je een nieuwe band maakt, dat je dan dat als voorbeeld krijgt ofzo?
Mijn char heeft nog 32k in de knip en 350k op de bank staanquote:
Ik zal het onthoudenquote:
Ik wil niet bedelen o.i.d. maar ik been beginnend artiest en als je echt geld in overvloed hebt dan zou ik graag wat ontvangen om apparatuur/een beter wagen o.i.d. te kopen.quote:
Als jij naar Brussel komt, heb ik geld voor jequote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:24 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik wil niet bedelen o.i.d. maar ik been beginnend artiest en als je echt geld in overvloed hebt dan zou ik graag wat ontvangen om apparatuur/een beter wagen o.i.d. te kopen.
Thx, zie dmquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Als jij naar Brussel komt, heb ik geld voor je
Wat als je je dinges op Rusten zet? Dan moet je health weer stijgen.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:25 schreef nickhguitar het volgende:
Wat doe ik verkeerd; ik kan tijdens een serie optredens nooit mijn gezondheid op peil houden. Nu ben ik tot overmaat van ramp ook nog aangevallen door een 'ruw uitziend straatkind'Mijn concerambitie staat op normaal, yoga heb ik bijna 5*, ik heb prioriteit al wandelen en fitness geprobeerd, maar niks helpt, gezondheid blijft maar droppen.
Met skillpoints bedoel je? Die gebruik ik (na intelligentie) voor stemgeluid..quote:Op maandag 17 februari 2014 21:57 schreef Troel het volgende:
Vergeet niet je gestel te verbeteren
Met elk optreden daalt je gezondheid. Onder de 80 % rusten, daarboven fitnessen!
Gestelquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:40 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Met skillpoints bedoel je? Die gebruik ik (na intelligentie) voor stemgeluid..
Ik krijg m'n health nooit echt constant tijdens optredens, moet ook vaak even een rustperiode nemen na een serie optredensSnap er niks van.
Ok, nooit op gelet eigenlijkquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:45 schreef Troel het volgende:
Sowieso is muzikaliteit belangrijker dan stemgeluid, maar in hetzelfde rijtje staat ook gestel
In het begin helemaal nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef nickhguitar het volgende:
Maakt de kwaliteit van je platenmaatschappij nog uit? Ik heb nu 4 aanbiedingen, maar allemaal ondergemiddeld van kwaliteit..
Welkom terugquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:44 schreef nightmoon het volgende:
hoi iedereen .
wilde weer is zien of popmundo nog steeds zoals vroeger is heb het 3 jaar geleden gespeeld maar was ermee gestopt wegens gezondheids problemen
Oké, nu dus gewoon kwestie van 2 singles opnemen, op schijfje plempen en opsturenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spread your love like a fever!
quote:Op maandag 17 maart 2014 18:00 schreef BlackRebel het volgende:
Popomundo![]()
Super herinneringen aan. Het rare is dat ik ondanks dat ik al een jaar dood ben ofzo, ik het totaal niet mis eigenlijk.
Iemand enig idee hoe het met het verloop in aantal spelers is gegaan sinds dat ze naar dat gedrocht V2 zijn overgeschakeld?RebelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is V2?
Ik merk wel dat het in Amsterdam nu veel rustiger is.
Heb net m'n 6e song afgemaakt, ik wissel het schrijven van songs af met het leren van skills. Moet alles in m'n eentje doen
Nog 2 liedjes en dan ga ik m'n 1e concert houden
Children of the night. What music they make.
Daar stond eerst wat andersquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Thy Flesh Consumed is van naam en genre gewisseld (ik maak nogal wat mee in korte tijd), het heet nu Battlefield en speelt hardrock, songs gaan vnl. over WWII en de grote invloeden zijn Iron Maiden en Sabaton. Rasmus (de bandleider) heeft het logo van Battlefield 1942 gejat, maar ik klaag niet:
[ afbeelding ]
Yes.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:48 schreef DeHovenier het volgende:
Als je je 5e ster van een skill wil halen kun je dat toch beter bij een Uni doen
Wat is dit voor noob vraag, moet je weten!quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:48 schreef DeHovenier het volgende:
Als je je 5e ster van een skill wil halen kun je dat toch beter bij een Uni doen
Waarom quote je me 2xquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:50 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat is dit voor noob vraag, moet je weten!
Nee.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom quote je me 2x
Ik ben een tijdje weggeweest, weet je nog
quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom quote je me 2x
Ik ben een tijdje weggeweest, weet je nog
Foto van je moeder.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Rebel
Wat is V2?
Ik merk wel dat het in Amsterdam nu veel rustiger is.
Heb net m'n 6e song afgemaakt, ik wissel het schrijven van songs af met het leren van skills. Moet alles in m'n eentje doen
Nog 2 liedjes en dan ga ik m'n 1e concert houden
Net m'n 1e optreden gehad:quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanavond speelt Battlefield in Tromso, volgens mij alweer het 6e optreden
Wel gek, m'n boostbalkje was vol, dus ik heb dat optreden geboost, en dat ook nog als event toegevoegd. Maar ik kreeg dit regeltje in mn show:quote:Ended Show in Amsterdam. It was pleasant!
Performed my first decent concert
Performed before more than 100 people
Performed my first concert
The rider for the show was ok.
Atomic Playboy went on stage at LillyWhites Amsterdam.
quote:Atomic Playboy tries to boost the audience mood but fails miserably.
Oh. Dat was dus dubbelopquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:35 schreef Troel het volgende:
Je moet niet het regeltje toevoegen als je het balkje gebruikt het om te boosten. Dan is het balkje namelijk leeg en zal het dus inderdaad mislukken
En weer terug naar Thy Flesh Consumedquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Thy Flesh Consumed is van naam en genre gewisseld (ik maak nogal wat mee in korte tijd), het heet nu Battlefield en speelt hardrock, songs gaan vnl. over WWII en de grote invloeden zijn Iron Maiden en Sabaton. Rasmus (de bandleider) heeft het logo van Battlefield 1942 gejat, maar ik klaag niet:
[ afbeelding ]
Ik vind het nog wel geinig, vooral dat heen en weer geswitchquote:
Probeer anders gewoon wat voor jezelf, is wel het makkelijkst.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:12 schreef ambiance het volgende:
Ik ga straks ook maar eens een bandje/groep zoeken. Benieuwd of iemand een newbie wil hebben
Kom naar Brussel, ga naar de uni, schudt mijn hand, wacht totdat ik die van jou gehad hebt en dan kan ik je geld gevenquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:40 schreef ambiance het volgende:
He Troel, Alles goed?
Enne ...... nog wat geld over?![]()
![]()
![]()
Ik ga denk ik in het begin idd wat zelf aanklooien.
altijd eerst in intelligentie. dan charme (heb je nodig voor bepaalde baantjes) en muzikaliteit, daarna pas stemgeluid en uiterlijk. Gestel wordt ook van belang bij het touren, ook niet vergeten dus!quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:05 schreef ambiance het volgende:
Oke, ben al in brussel. Ik zal je eens komen opzoeken!![]()
Waar stoppen jullie in het begin je experience in? Heb ergens gelezen dat intelligence het handigst is, en daarna musicality.
Bedankt voor het geld!quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:15 schreef Troel het volgende:
[..]
altijd eerst in intelligentie. dan charme (heb je nodig voor bepaalde baantjes) en muzikaliteit, daarna pas stemgeluid en uiterlijk. Gestel wordt ook van belang bij het touren, ook niet vergeten dus!
ja hoe hoger je intelligentie, hoe makkelijker je leertquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:21 schreef ambiance het volgende:
[..]
Bedankt voor het geld!Echt super
![]()
Doe je intelligence helemaal vol dan trouwens?
Dat is sowieso een aanrader. En niet teveel overslaan, 't is eigenlijk best wel de moeite waard!quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:33 schreef ambiance het volgende:
Cool, dan word dat het eerst.![]()
Nu eerst maar eens die Guides volgen.
Haha, zo goed zijn jullie al dusquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanavond treedt Thy Flesh Consumed op in Glasgow. We doen mee aan een kleine contest (Metal Heresy Glasgow) en ik verwacht wel dat we derde gaan eindigen. Er doen drie bands mee
Is iig goed voor de fame
We zijn in Stockholm. Tromso, Helsinki en Milaan geweest en treden over 3u op in Glasgowquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:09 schreef ambiance het volgende:
[..]
Haha, zo goed zijn jullie al dus![]()
Doen jullie geen wereldtournee's? Als ik zo teruglees, zit je alleen in Glasgow.
3 acties per interactie per persoon. Kan volgens mij elke 12 of 24 uur.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:09 schreef ambiance het volgende:
Hoe vaak kan je eigenlijk interacten met iemand op een dag? 1 keer?
Toch mooi 103 personenquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, dat was hem dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
20 minuten voor het einde van Metal Heresy Glasgow, ik zal wel 3e van de 3 eindigen
2 liedjes achter elkaar is slecht dus?quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:56 schreef Troel het volgende:
Ok: kleine tip.
Je komt het podium op
je doet een liedje
je begroet het publiek
je doet een liedje
je doet weer wat
je doet een liedje
en dat blijf je om en om doen
Nadat je "leave stage" doet gewoon nog wat nummers toevoegenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:51 schreef ambiance het volgende:
[..]
Toch mooi 103 personen
En beter dan het gemiddelde is toch ook niet slecht?
Hoe doe je een encore trouwens?
IIG alvast een mini-tour in de buurt geboekt![]()
[ afbeelding ]
Edit. 10-08 ook maar ff naar Tromso. Kan ik meteen de Berg Beklimmen doen voor de achievement + 1* in electronica.
Thanks, had dat over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nadat je "leave stage" doet gewoon nog wat nummers toevoegen
Hoe doe je die bergbeklim-achievement?
Heujquote:I joined Dark Fields Of Pain on stage! The audience thought it was terrible.
Een artiest kan als optie "bring a guest performer on stage" oid in de lijst zetten. Mijn kerel hing toevallig nog in die tent rondquote:
Heujquote:26-7-2014 Metal Heresy - Glasgow is officially over and this artist was ranked #3!
Ja idd, dat had ik al gezien.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:32 schreef Troel het volgende:
Tja, als ik op een podium ga staan om wat te zingen, loopt ook iedereen weg?
Als je nu eens bij al die acties kijkt welke vaardigheden je ervoor nodig hebt
Ga gewoon eerst eens heel erg aan je vaardigheden werkenquote:Op maandag 28 juli 2014 12:34 schreef ambiance het volgende:
[..]
Ja idd, dat had ik al gezien.
Heb voor die events nog bijna niksMaar wist niet dat je er zo hard op werd afgerekend qua sterren
In het begin maar wat minder events doen denk ik.
SPOILER: ReviewOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SetListOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is waarquote:Op maandag 28 juli 2014 12:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Ga gewoon eerst eens heel erg aan je vaardigheden werken
Je hebt geld genoeg om van te leven
Amai, dan moet ik nog ff heel veel geduld hebben denk ikquote:Op maandag 28 juli 2014 12:46 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ]
Later, als je oud bent, dan heb je dit soort lijstjes
Thanks, duidelijk!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:44 schreef Troel het volgende:
Krijgen jullie nog newbiepunten, of is dat inmiddels afgelopen?
Wat je het beste kan doen:
intelligentie, muzikaliteit, charme, gestel, stemgeluid en uiterlijk (in die volgorde)
Zodra je geen newbiepunten meer hebt, maar wel genoeg geld: kleine tours maken door bijvoorbeeld Europa om elke week in ieder geval 3 punten te pakken. Als je aan het toeren gaat, niet meer wandelen, want in het vliegtuig kun je niet wandelenFitness boven de 80%, daaronder rusten
Probeer een beetje een show neer te zetten waar de mensen niet echt van weglopen. Zorg dat je qua bandleden bij elkaar past en elkaar aanvult voor wat betreft de mogelijkheden. Dus eentje die wat dans heeft, een ander die tegen het publiek kan praten. Het is sowieso niet slecht om dat soort dingen een beetje te verdelen.
Ik heb mochten jullie het nodig hebben een volledige worldtour klaar liggen die rekening houdt met DotD en dergelijke, dus dan moet je maar even gillen. Als je gaat googlen kom je ook wel documenten tegen waarin alle quests uitgeschreven staan, maar ook documenten met een overzicht van alle activiteiten die je op het podium kunt doen, met daarbij wat je nodig hebt en een apart blaadje waarin je je eigen vaardigheden punten geeft, zodat je in een opslag kan zien wie van je band welke dingen het beste kan doen.
Ik zou beginnen met je instrument en de daarbij benodigde vaardigheden en je genrevaardigheid op 5 sterren te krijgenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:48 schreef ambiance het volgende:
Is het trouwens belangrijk om 5 sterren te halen in een specifieke skill, of meer belangrijk om eerst meerdere skills te krijgen met 3 sterren bv?
Ow, dat moet je hoe dan ook doen hoorquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, die guide is heel handig, maar ik ga toch zoveel mogelijk m'n eigen ding doen, anders voelt het teveel als een lijstje afgaan
Welkom!quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:25 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ben ook begonnen!
Heet Timo Hondecoeter, 18 jaar, elektrisch gitarist van Scavenger 8 en ik snap nog geen hol van dit spel.
En daarom speel ik dus in het Engels, mijn god wat slechtquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:05 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
"Echt een kutoptreden.. Ik wil meer horen!!"
De mijne was goodquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, weer een decent show achter de rug
Wat doen jullie eigenlijk met je focus als je char begint te zeuren dat het wel erg saai wordt om steeds hetzelfde te doen? Ik zet het dan altijd even 1 of 2 updates op "do bugger all" voordat hij weer verder moet met improven
quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:05 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
"Echt een kutoptreden.. Ik wil meer horen!!"
Je mag wel 'ns weer inloggenquote:Last Login: 5-8-2014
Goeie vraag, die van mij begint ook te zeuren hierover.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, weer een decent show achter de rug
Wat doen jullie eigenlijk met je focus als je char begint te zeuren dat het wel erg saai wordt om steeds hetzelfde te doen? Ik zet het dan altijd even 1 of 2 updates op "do bugger all" voordat hij weer verder moet met improven
Hou je klep, dikkie dikquote:
Was op vakantie xo.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Je mag wel 'ns weer inloggen
Nicequote:Ended Show in London. It was nice!
SPOILER: overzicht van het optredenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu gaan we even helemaal niks boeiends doen en ons een tijd op character improvement richten. Dan moeten we welhaast betere nummers schrijven (naja, Sauli zal het doen, die schrijft de beste songs) en betere optredens kunnen geven.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ehm, volgens mij naar de City Hall gaan en aanvragen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:41 schreef nickhguitar het volgende:
Hoe kun je defnitief inwoner van een andere stad worden?
That's it? Kost geen geld o.i.d. verder?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ehm, volgens mij naar de City Hall gaan en aanvragen?
Kweenie, heb het wel met mijn char gedaan, maar geen idee meer of dat wat kostte.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
That's it? Kost geen geld o.i.d. verder?
Hoe kan je zonder geld (dus zonder tourbus:P ) het best van optreden naar optreden reizen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kweenie, heb het wel met mijn char gedaan, maar geen idee meer of dat wat kostte.
Als je in london was had ik je wel wat geld kunnen gevenquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:57 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hoe kan je zonder geld (dus zonder tourbus:P ) het best van optreden naar optreden reizen?
Ga ik doen! Hoe kan ik ook alweer optredens boeken? Hoe kom ik bij die clubs? Ik kom nu alleen bij zo'n lijst met de beste clubs van amsterdam..quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:23 schreef ambiance het volgende:
[..]
Als je in london was had ik je wel wat geld kunnen geven
Maar misschien eerst in amsterdam wat optredens doen?
Hoe heet je character trouwens?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:42 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ga ik doen! Hoe kan ik ook alweer optredens boeken? Hoe kom ik bij die clubs? Ik kom nu alleen bij zo'n lijst met de beste clubs van amsterdam..
Edit: Al gevonden
Heb hem net aan de OP toegevoegdquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:50 schreef ambiance het volgende:
[..]
Hoe heet je character trouwens?
Ben altijd wel benieuwd naar de voortgang van de mensen hier
Staat in de OP inmiddels idd, excuses voor late reactie. Rol tevens aangepast, bedankt voor de tipquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:50 schreef ambiance het volgende:
[..]
Hoe heet je character trouwens?
Ben altijd wel benieuwd naar de voortgang van de mensen hier
Character is ook al een paar jaar oud zo te zien, dan heb je datquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:17 schreef ambiance het volgende:
Ach, hij kan toch ook gewoon op het podium staan en niks doen?
Maar jaloers op alle 5 sterren bij hem als ik dat zo eens bekijk. Duurt bij mij nog wel ff.
edit: Blij met halloween trouwens! Men mood is weer helemaal vol door dat mensen laten schrikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf nog ff in de sportschool hangen.
Daar moet je VIP voor zijn idd geloof ik.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:11 schreef nickhguitar het volgende:
Is er hier iemand die mij wat geld kan lenen voor een tourbus? Heb het geld zo terug, want skills al aardig op orde, maar op het moment slechts 17 euroIk ben in Amsterdam.
PS: Nog steeds niet gevonden hoe ik van burgerschap kan wisselen, volgens mij moet je daar premium voor zijn ofzo?
Thx, ik ben vanmiddag in London. Waar zit je precies en wat os je naam?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:21 schreef ambiance het volgende:
[..]
Daar moet je VIP voor zijn idd geloof ik.
Mocht je in Londen zijn, kan ik je wel wat helpen.
Meer dan genoeg, bedankt! Je krijgt het terug van me zodra ik het weer hebquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:29 schreef ambiance het volgende:
Ik zie het nu pas.
Ik heb je wat gegeven, weet niet hoeveel je nodig had?
Ga naar je Artistpagina, klik rechts op Transport en dan zie je dit staan:quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:21 schreef nickhguitar het volgende:
Weet iemand waar ik een repair kit voor de bus kan vinden ?:P Heb al heel wat winkels afgestruind..
Thx, maar heb ik geen onderhoudsset voor onderweg nodig?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga naar je Artistpagina, klik rechts op Transport en dan zie je dit staan:
[ afbeelding ]
Even op Service Vehicle klikken en klaar
Niet dat ik weet... ben al van Stockholm naar o.a. Tromso, Glasgow, London en Milaan gereden en nergens last van gehadquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Thx, maar heb ik geen onderhoudsset voor onderweg nodig?
Als je aan alle eisen voldoet jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:22 schreef ambiance het volgende:
Ok cool!
Dus als ik als bandmember de electric guitar beoefen, dan levert deze extra sterren op?
Dat is wel handig
Haha, je kan al goed headbangen zie ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, na 3 maanden niksen weer eens een show:
[ afbeelding ]
Over 11 dagen weer een optreden in Stockholm, daarna gaan we maar eens naar Amsterdam.
Helaas jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je aan alle eisen voldoet ja
Kan genreafhankelijk zijn enzo
Yupquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:37 schreef ambiance het volgende:
[..]
Haha, je kan al goed headbangen zie ik![]()
Ga eens heel goed lezen of je de tourbus wel per se zelf in moet plannen danquote:Op donderdag 6 november 2014 00:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En jeuj, een pleasant concert in Stockholm. Er kwamen 1043 mensen kijken
Heb tot 11 december nog een aantal shows ingepland: 2x Amsterdam, Brussel, 2x Parijs, 2x Madrid, 2x Barcelona. Ik wilde niet verder omdat de tourbusplanning om de een of andere reden niet verder dan 5 december kan (zal wel max 1 maand zijn, maar toch irritant).
Oh ik heb dat elke keer handmatig ingesteldquote:Op donderdag 6 november 2014 08:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ga eens heel goed lezen of je de tourbus wel per se zelf in moet plannen danAls je bandleden alles goed ingesteld hebben, gaat dat geheel automatisch
Ben je het spel beu?quote:Op zondag 16 november 2014 09:03 schreef Troel het volgende:
Ik denk dat ik mijn chars maar laat sterven.
Sadiste!quote:Op zondag 16 november 2014 09:03 schreef Troel het volgende:
Ik denk dat ik mijn chars maar laat sterven.
Hoeveel geld heb je nog?quote:
Hehe, neem van mij aan dat ik dat wel uitdeel voordat ik de stekker eruit trekquote:
Uit jou dagboek:quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik snap er geen flikker van... we zijn met z'n vieren in Brussel, er was vanavond een show gepland maar die ging niet door omdat niemand in Brussel was
Dat slaat nergens opquote:Op woensdag 19 november 2014 09:14 schreef ambiance het volgende:
[..]
Uit jou dagboek:
22:40: Finished jam session
21:10: Oh no! I missed our show at Freakminds HM (Bru) and it failed miserably.
19:05: Went to Swanky Jam Brüksel to jam.
Jullie waren lekker aan het Jammen op het moment dat je op het podium moest staan!
Ik ben daar nog niet geweestquote:Op woensdag 19 november 2014 22:01 schreef Troel het volgende:
Geen rekening gehouden met het tijdverschil terwijl je het boekte?
Als je in Amerika zit en je boekt iets in Amsterdam, boek je het op Amerikaanse tijd
Ook in Europa is er al tijdsverschil hequote:Op woensdag 19 november 2014 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben daar nog niet geweest
Ik plande vanuit Amsterdamquote:Op donderdag 20 november 2014 07:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Ook in Europa is er al tijdsverschil he
Toch maar overstag gegaan ja ?quote:Op donderdag 20 november 2014 09:02 schreef DeHovenier het volgende:
Europese tour is grotendeels gepland, en ik krijg gezelschap van een Braziliaanse dame in m'n band
Zij doet achtergrondzang en de bas. Ben benieuwd wat t wordt.
quote:
Ben wel in voor een avontuurtjequote:Op donderdag 20 november 2014 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik plande vanuit Amsterdam
[..]
Toch maar overstag gegaan ja ?
Geen ideequote:Op vrijdag 21 november 2014 09:16 schreef Leonos het volgende:
Aurélie Loreau heeft me ¤ 33.333,00 gegeven.
Wtf, wie is dit?
Mij een newb noemenquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Geen idee
Maar dat is mij ook overkomen, dat ik opeens 10k krijg van een totaal onbekend persoon. Ik denk dat ze dat doen om je als newbie op weg te helpen, en ze zijn toch al rijk.
Oja, verdomme, da's waar ookquote:Op zondag 23 november 2014 22:13 schreef Troel het volgende:
Een show blijft 56 dagen in het geheugen hangen van de mensen, dat is dus een speljaar. In principe is het dus zo dat veel bands alle steden aandoen in een jaarDa's bijna elke dag een show dus
quote:Thy Flesh Consumed went on stage at Bad Neighbors PAR.
quote:I can't wait to see more of the Towels after the show. Good stuff!
Ended Show in Paris. It was nice!
Rijden? Koop een vliegtuig!quote:Op zondag 23 november 2014 22:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oja, verdomme, da's waar ookHoe hard gaat je constitution achteruit tijdens lange ritten als je zelf niet hoeft te rijden (heb wat crew)? Ik herinner me dat je de update "finally arrived in X after a long and tiresome drive" kreeg, waarna je health ook maa rop 60% ofzo stond
Thanks voor het geldquote:
Ja. Gewoon doen. Echt. Luister naar oma. Vliegtuig is stukken sneller en minder vermoeiend. De enige reden waarom mijn band nog een bus heeft is omdat mijn allerliefste bandechtgenoot zoveel troep heeft dat het niet in het vliegtuig past.quote:Op zondag 23 november 2014 22:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Thanks voor het geldMaar is een vliegtuig wel echt nodig?
Ok omaquote:Op zondag 23 november 2014 22:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja. Gewoon doen. Echt. Luister naar oma. Vliegtuig is stukken sneller en minder vermoeiend. De enige reden waarom mijn band nog een bus heeft is omdat mijn allerliefste bandechtgenoot zoveel troep heeft dat het niet in het vliegtuig past.
UHm, geen idee, ik zat net te kijken. Ze staan iig bij de kredietproducten, maar je kon ze voor zover ikw eet ook zonder dat krijgen. Ooitquote:Op zondag 23 november 2014 22:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ok omaWaar koop ik zo'n ding?
Ik ga geen credits kopen om een vliegtuig aan te schaffenquote:Op zondag 23 november 2014 22:52 schreef Troel het volgende:
[..]
UHm, geen idee, ik zat net te kijken. Ze staan iig bij de kredietproducten, maar je kon ze voor zover ikw eet ook zonder dat krijgen. Ooit
Mja, maar zo'n status is nog heel ver weg voor Thy Flesh Consumed:quote:Op zondag 23 november 2014 23:18 schreef nickhguitar het volgende:
Herken de verhalen hierboven wel. Als je op een gegeven moment wat beter word en wil blijven met je band, dan bestaat jeinvulling van het spel alleen nog maar uit shows boeken.. niet zo leuk wat mij betreft.
quote:Thy Flesh Consumed is one of the Celebrities of the music industry. Pursuing stardom since 19-1-2014 the artist is currently ranked as the #577 Heavy Metal act. The artist is considered to be from Stockholm.
Op het forum bieden mensen aan om hun Credit vouchers te verkopen. Is wel rond de 30 Miljoen denk ikquote:Op zondag 23 november 2014 22:52 schreef Troel het volgende:
[..]
UHm, geen idee, ik zat net te kijken. Ze staan iig bij de kredietproducten, maar je kon ze voor zover ikw eet ook zonder dat krijgen. Ooit
Als je nog wat over hebtquote:
Jij hebt dik een miljoen in de band zitten, ventquote:Op maandag 24 november 2014 12:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als je nog wat over hebt![]()
M'n bandchickie kan iig wel wat centjes gebruiken
Keurig opgespaard van het verkopen van m'n kontje achter CS.quote:Op maandag 24 november 2014 12:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij hebt dik een miljoen in de band zitten, vent
Neuh, maar je kunt wat geld van de band aan haar geven hequote:Op maandag 24 november 2014 12:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Keurig opgespaard van het verkopen van m'n kontje achter CS.
Jaloers?
Idd. Maar extra monniez is nooit verkeerd!quote:Op maandag 24 november 2014 12:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, maar je kunt wat geld van de band aan haar geven he
Neen.quote:Op maandag 24 november 2014 12:43 schreef nickhguitar het volgende:
Zijn er hier nog mensen die project rockstar gespeeld hebben? Ook in het muziek genre, is sinds een aantal jaar offline.
Ja van daar de vraagquote:
Ben net bezig met een European Tourquote:Op maandag 24 november 2014 17:40 schreef Troel het volgende:
Ik heb wel meer van dit soort speleltjes gespeeld.
Ik heb nog zat geld, moet alleen even kijken of ik met iedereen relaties heb enzoMeest handige manier is naar Brussel komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:16 schreef ambiance het volgende:
Allemaal aasgieren hier![]()
Ga jij gratis geld weigeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Artist>Stage Equipment (onder het kopje Roadies).quote:Op donderdag 27 november 2014 15:46 schreef Leonos het volgende:
Hoe koop ik dingen voor op het podium?
Verlichting enzo? Kan dat vanuit het band budget?
En ja.Children of the night. What music they make.
Donequote:Op vrijdag 28 november 2014 09:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb contact opgenomen met je, ben nu in Brussel!
Toepasselijkquote:Started working on my new song: The end is coming
Powervice?quote:
Volgens mij nietquote:Op maandag 1 december 2014 12:19 schreef Leonos het volgende:
Vroegah, 2 jaar terug ofzo, had je zo'n map met alle steden en routes, bestaat deze nog?
Kan het nergens vinden![]()
Dat schijnt weg te zijn. Volgens mij kan je nu vanaf elke stad naar een andere willekeurige stad gaan. Moet je wel letten op de plaatselijke tijden.quote:Op maandag 1 december 2014 12:19 schreef Leonos het volgende:
Vroegah, 2 jaar terug ofzo, had je zo'n map met alle steden en routes, bestaat deze nog?
Kan het nergens vinden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |