Ben wel benieuwd naar wat voor types er zijn!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:01 schreef An24 het volgende: [..] Dat zegt inderdaad helemaal niets over je type. Ik moet iemand IRL zien, op foto's of op video's. Tis nog vroeg
![]()
^^quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:16 schreef Probability het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar wat voor types er zijn!
Terug betaal je 55 euro ofzo. Maar nog steeds een goede deal natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:33 schreef loveli het volgende:
@transavia - eindhoven bologna vanaf 10 euro - wut?
Munchkin is ook een kattenrasquote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:47 schreef Phaidra het volgende:
[..]
ik snap niet zo goed wat de quote van Maria met jouw post te maken heeft, maar munchkin is idd een tof spel! Absurd, slaat nergens op, maar je hebt een hoop lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Transavia website is under construction.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Terug betaal je 55 euro ofzo. Maar nog steeds een goede deal natuurlijk.
daar hebben we veel aan als de site eruit ligtquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Munchkin is ook een kattenrasmet korte pootjes dus
Die springt tenminste niet zomaar overal opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind doorgefokte rassen altijd wat zielig.. Alleen maar omdat wij mensen het 'mooi' vinden![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Munchkin is ook een kattenrasmet korte pootjes dus
AhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schattig
Venus in pocketformaat
© loveli
Ik wil stiekem nog altijd Spaans leren maar denk dat ik daar net zo slecht in ben als het Fransquote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:56 schreef loveli het volgende:
Ik zie het. Daar staat tegenover dat er niet staat dat hun site vandaag weer in te lucht komt. Misschien toch eens naar Italie om de taal bij te spijkeren.
Heb niet echt een talenknobbelquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:12 schreef Phaidra het volgende:
Spaans is veel makkelijker dan Frans! Vind ik
Geen dank.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:17 schreef _aurum_ het volgende:
ik zit nu dus constant op de Transavia site te F5-en, ik wil nog wel een keer naar Berlijn
Als je dan toch al zoveel kh's hebt, waarom als laatste T dan nog muesli erbijquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:21 schreef Goodbye het volgende:
Lijstje. Veel carbs, I know, maar slecht boodschappenbeleid/thuiswerkend vriendje die 'mijn' eten opeet gooide roet in het eten.![]()
O: volkoren beschuitje jam
T: volk. boterham pindakaas, banaan
L: 2 volk. boterhammen salami
T: volk. boterham pindakaas, appel
D: volk. pasta met tonijn, tomatensaus en veel groente
T: (na de boodschappen) bakje yoghurt met een beetje muesli
met de trein! kun je voor 60 euro, en is echt veel ontspannener als met het vliegtuig, vind ik.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:17 schreef _aurum_ het volgende:
ik zit nu dus constant op de Transavia site te F5-en, ik wil nog wel een keer naar Berlijn
Dat duurt toch echt 6 uur ofzo?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
met de trein! kun je voor 60 euro, en is echt veel ontspannener als met het vliegtuig, vind ik.
vanaf hengelo, waar ik altijd opstapte 5 uur. Maar goed, dan stap je in, en stap je in het midden van het centrum weer uit. Vliegtuig moet je naar schiphol, door controle, wachten op vlucht, wachten in vliegtuig, wachten op eventuele bagage, en dan nog een uur met het OV om in het centrum te komen. Denkd at het qua tijd niet zoveel scheelt!quote:
5 uur en 44 minuten vanaf Amersfoort.quote:
Ah ok... ik wil ook weer naar duitsland maar dan is dat niet echt sneller fur mich. 10 minuten naar schiphol, 30 minuutjes check in, vliegen, opgehaald worden met de auto. Heb het wel een keer gedaan bedenk ik me nu, maar voor ik thuis was (niet centrum berlijn) waren we 9 uur verder geloof ikquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
vanaf hengelo, waar ik altijd opstapte 5 uur. Maar goed, dan stap je in, en stap je in het midden van het centrum weer uit. Vliegtuig moet je naar schiphol, door controle, wachten op vlucht, wachten in vliegtuig, wachten op eventuele bagage, en dan nog een uur met het OV om in het centrum te komen. Denkd at het qua tijd niet zoveel scheelt!
Niet met mijn auto...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:39 schreef V1z0R het volgende:
enkele rit naar Berlijn kost al 60,- aan benzine....
Ik ga dit vaker doen. Gewoon groentjes koken en meenemen als T. Broccoli, sojabonen (edamame), sperziebonen zie ik al als potentiele winnaars. Rauwkost vind ik niet lekker genoeg en "kraakt" te erg als het wel lekker is, bijv gele paprika.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ha! Ik ga ook broccoli verstoppen in het eten vanavond.
Viz bedoelt er heen rijden, niet die kant op kakkenquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:13 schreef the85mc het volgende:
[..]
Viz bedoelt er heen rijden, niet die kant op kakkenAls je 130+ rijdt gaat iedere auto behoorlijk verbruiken.
Li rijd in een tank, die komt met zes tientjes benzine net de grens overquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:13 schreef the85mc het volgende:
[..]
Viz bedoelt er heen rijden, niet die kant op kakkenAls je 130+ rijdt gaat iedere auto behoorlijk verbruiken.
Pas je op?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:17 schreef loveli het volgende:
700 km voor 60 euro, daar teken ik voor. Of de benzine in Duitsland is weer in prijs gedaald?
On topic: kwark op, koffie zetten.
Ik kan geen E10 tanken dus voor mij scheelt het vrij weinig...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:17 schreef loveli het volgende:
700 km voor 60 euro, daar teken ik voor. Of de benzine in Duitsland is weer in prijs gedaald?
On topic: kwark op, koffie zetten.
Ik wil het niet tanken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik kan geen E10 tanken dus voor mij scheelt het vrij weinig...
Ik heb dat afgelopen zomer met de auto gedaan, maar dat doe ik dus nooit meer!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:17 schreef Ml-etje het volgende:
Wil Parijs doen met de trein, lijkt me ook prima. Hup trein in en in centrum uitstappen
Ja dat vermoedde ik al en ik ben een held op sokken in de stad.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb dat afgelopen zomer met de auto gedaan, maar dat doe ik dus nooit meer!
Zowel op de heen als de terugreis een uur in de file gestaan om te kunnen betalen bij de peage. De periferique die op de heenweg volledig vast stond en waar we nog 2 uur bonus vertraging hadden.
Volgende keer lekker instappen in Rotterdam en 3 uur later in Parijs staan,
Geen gedoe met "waar parkeer ik mijn auto" en afgebroken antennes.
Het leuke was overigens wel dat we vanaf de Tour Montparnasse, dwars door Parijs heen zijn gereden op de terugweg.
ik ben in oktober nog geweest en toen was er geen vuiltje aan de luchtquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb dat afgelopen zomer met de auto gedaan, maar dat doe ik dus nooit meer!
Zowel op de heen als de terugreis een uur in de file gestaan om te kunnen betalen bij de peage. De periferique die op de heenweg volledig vast stond en waar we nog 2 uur bonus vertraging hadden.
Volgende keer lekker instappen in Rotterdam en 3 uur later in Parijs staan,
Geen gedoe met "waar parkeer ik mijn auto" en afgebroken antennes.
Het leuke was overigens wel dat we vanaf de Tour Montparnasse, dwars door Parijs heen zijn gereden op de terugweg.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja dat vermoedde ik al en ik ben een held op sokken in de stad.
Afgelopen weekend ook weer in Rdam iemand die achterop me knalde dus dat helpt niet echt
Je kunt mooie routes nemen, maar dan moet je niet hoeven te rijden.
Vorige keer met de boot een tour gedaan, was erg mooi!
^ dat dusquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:29 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik ben in oktober nog geweest en toen was er geen vuiltje aan de luchtDenk dat het er heel erg van af hangt wanneer je gaat.
Fransen zijn wel klootzakken wbt rijstijl
[..]
Niet weer he? Had je veel schade?
Ik moet nog een maand wachten op mijn nieuwe auto /sad
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
^ dat dusniet meegekregen, wat voor 'n word het?
Omdat onderhoudsgevoelig? Heb alleen begrepen dat Henna niet echt makkelijk over te verven is. Geinig, begin me zelf af te vragen wanneer ik moet gaan verven. Rogue pluk kan mooi staan. Wat vindt de Mr?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:31 schreef _aurum_ het volgende:
Heeft iemand het al eens geprobeerd, niet meer verven/uit laten groeien etc. ?
quote:
mijn concentratievermogen is kwijt. Ik lees een zin, end an wil m'n ongeconcentreerde ik weer nodeloos verder surfen....quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En je interpunctie is ook al kwijt!
Ja telefoon post dan mag dat!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En je interpunctie is ook al kwijt!
ik wou mijn eigen haarkleur weer eens zien. Onderhoud is het niet eens zo, maar ik heb deze kleur al 5 jaar. Ik wil wat andersquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat onderhoudsgevoelig? Heb alleen begrepen dat Henna niet echt makkelijk over te verven is. Geinig, begin me zelf af te vragen wanneer ik moet gaan verven. Rogue pluk kan mooi staan. Wat vindt de Mr?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maar ik vind het zo saai V1z! En ik heb een kleine crappy auto die nogal lawaaiig is op de lange afstanden, dus daar word je ook niet blij van.
Ter informatie, de uitkomsten van de Viva Sex Enquête.
http://www.viva.nl/2013/0(...)inding-redactieblog/
Smoesjes!quote:
Nederlandse uitgever, denk het niet.quote:Ik wil dit boek, maar denk dat het via een Engelse webshop goedkoper is? Amazon.co.uk en wat was die andere goedkope?
http://www.bol.com/nl/p/e(...)ve/1001004009905344/
Alles went. Na een paar maanden weet je niet beter.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:45 schreef Probability het volgende:
Blok is echt heel moeilijk alles in t Engels opeens
dat was een manquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:54 schreef the85mc het volgende:
[..]
Alles went. Na een paar maanden weet je niet beter.
O, ik dacht dat li juist klein bakkie reed en dan nog zo sloom mogelijk om zuinig te rijden. Het nieuwe rijden is ook niet zo aan mij besteed, ik ben nog geen 80..
Over een paar maanden is het alweer klaar helaas!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:54 schreef the85mc het volgende:
[..]
O, ik dacht dat li juist klein bakkie reed en dan nog zo sloom mogelijk om zuinig te rijden. Het nieuwe rijden is ook niet zo aan mij besteed, ik ben nog geen 80..
Thank God, ik ben niet de enige die op zeer jeugdige leeftijd (quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:31 schreef _aurum_ het volgende:
ik zit trouwens te denken over een haar make over. Sowieso om er een flink stuk vanaf te knippen (het groeit toch als een malle) én ik twijfel zwaar of ik mijn haarkleur niet uit wil laten groeien.
De cons zijn dat er een groot contrast is tussen verfkleur en echte kleur, dus misschien eerst richting echte haarkleur verven en dan uit laten groeienOja, ik ben ook nog eens supergrijs, vooral bij mijn pony. Ik heb een rogue pluk
Maar dat laatste vind ik eigenlijk niet eens zo spannend.
Stom. Even een rondje buiten lopen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
mijn concentratievermogen is kwijt. Ik lees een zin, end an wil m'n ongeconcentreerde ik weer nodeloos verder surfen....
Imagoprobleem, I haz it.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:54 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nee:quote:
ik probeer het nog even, en dan ga ik zo even winkelen. Moet een jasje vinden voor over een jurk...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Stom. Even een rondje buiten lopen?
welke jurk is het geworden?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik probeer het nog even, en dan ga ik zo even winkelen. Moet een jasje vinden voor over een jurk...
Omdat dat lekker isquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:25 schreef V1z0R het volgende:
ik leer nu al
Tanta carne y yo comiendo bacalao
[..]
Als je dan toch al zoveel kh's hebt, waarom als laatste T dan nog muesli erbijik zag gisteren trouwens een baggerreclame van Mona... Kwark af doen als zure zut
Klopt, ben een zeef. En verkeerd interpreteren. Als iedereen elkaar ineens begrijpt is ook zo saai.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nee:
Slechte mensenkennis/geheugen, 85MC haz it.
Een handje (bevroren) frambozen!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Omdat dat lekker is. Tja, ik weet niet, ik wil iets door de yoghurt, zou niet weten wat anders..
Oh, die heb ik in de vriezer, goeie!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Een handje (bevroren) frambozen!
Mijn haar brak ooit af door te veel kleuren en toen heb ik het uit laten groeien. Maar het was niet zo heel spannend, het was net even wat tinten donkerder dan mijn eigen haar. Destijds (toen ik nog hele dagen in de zon zat / in het zwembad hing in de zomervakantie) was dat ook het verschil tussen zomer- en winterhaarkleurquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:31 schreef _aurum_ het volgende:
ik zit trouwens te denken over een haar make over. Sowieso om er een flink stuk vanaf te knippen (het groeit toch als een malle) én ik twijfel zwaar of ik mijn haarkleur niet uit wil laten groeien.
De cons zijn dat er een groot contrast is tussen verfkleur en echte kleur, dus misschien eerst richting echte haarkleur verven en dan uit laten groeienOja, ik ben ook nog eens supergrijs, vooral bij mijn pony. Ik heb een rogue pluk
Maar dat laatste vind ik eigenlijk niet eens zo spannend.
^^quote:
Stomme vragen bestaan nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:40 schreef loveli het volgende:
Kan iemand Mc ff mijn merk/type auto DM-en? Mobiel enzo. Scheelt weer stomme vragen.
Oude Fiats hebben ook recht van bestaan!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:22 schreef loveli het volgende:
[..]
"Rij je een oude Fiat ofzo?"
Yep, ze bestaan.
Oude schattigeFiats hebben recht van bestaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oude Fiats hebben ook recht van bestaan!![]()
Wellicht niet in jouw garage kennelijk, maar soit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de ene kant opgelucht maar aan de andere kant dus ook geen snelle oplossing voor mijn buikpijn en misselijkheid.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Je kunt ook zo handig met zn drieën voorin zitten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:37 schreef Phaidra het volgende:
Multipla![]()
![]()
Hoe dat ding ooit van tekentafel naar productie gekomen is, is me een compleet raadsel.
Hoe moet ik dat weten dan? Door je verhalen lijkt het net of er continu onderdelen van je auto afwaaien/breken/roesten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:22 schreef loveli het volgende:
[..]
"Rij je een oude Fiat ofzo?"
Yep, ze bestaan.
foto's van het huisje?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, ouders zijn weer onderweg naar huis, boodschapjes binnen (gasfornuis werkt!)... vanavond ook n boel groente en idem voor morgen en zondag. Schade inhalen!!! Ben ook wel wat gewicht en cms kwijtgeraakt de afgelopen 2 weken; kleding zit goed losser. .. yay!
En zo lekker even hardlopen!![]()
Guust Flaterquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:02 schreef the85mc het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten dan? Door je verhalen lijkt het net of er continu onderdelen van je auto afwaaien/breken/roesten.
Dat als je je auto niet kunt vinden je gewoon naar het spoor onderdelen kijkt waar die staatSoort moderne variant van klein duimpje..
Vind je het gek dat ik dan aan fiat denk..
Hopelijk niet zoals dit:quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mijn haar brak ooit af door te veel kleuren en toen heb ik het uit laten groeien. Maar het was niet zo heel spannend, het was net even wat tinten donkerder dan mijn eigen haar. Destijds (toen ik nog hele dagen in de zon zat / in het zwembad hing in de zomervakantie) was dat ook het verschil tussen zomer- en winterhaarkleur.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:35 schreef MaJo het volgende:
Dokter update: Niets ernstigsWaarschijnlijk gewoon mijn prikkelbaar darm syndroom die aan het kutten is, dikke darm was weer pijnlijk en verstopt
Verder zat er ook bloed in de urine dus waarschijnlijk ook lichte blaasontsteking, na het weekend moet ik weer urine inleveren als de buikpijn aanhoudt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de ene kant opgelucht maar aan de andere kant dus ook geen snelle oplossing voor mijn buikpijn en misselijkheid.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
^^quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je kunt ook zo handig met zn drieën voorin zitten.![]()
Ik denk dat het de lelijkste auto is die ik ken.
Jij bent zeker allang blij dat jouw auto niet is genoemd als het lelijkste exemplaar op de weg?quote:
Er was ooit eens een tijd...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:37 schreef V1z0R het volgende:
Laatste k en e omgedraaidTenminste, neem aan dat je niet 373g eiwitten verorbert?
Word tijd dat ik te teugels ook maar weer eens aantrek.
Kan gebruikt worden voor een cut, kan ook gebruikt worden voor een bulk. Ik kijk niet zozeer naar verhoudingen, kijk meer naar de kwaliteit van het eten en de hoeveelheid carbs die ik naarbinnen werk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:41 schreef the85mc het volgende:
Dat zijn toch wel andere hoeveelheden dan wat ik naar binnen schuif. Zo'n 33/33/33 verdeling is toch als je cut? of zit ik nou dingen door de war te halen?
Ja ik weetquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:42 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Er was ooit eens een tijd...
Maar scherp... einde van de week, enzo.
Aantrekken die hap, de zomer komt eraan.
Soms wordt ik nog wel weer eens geworpen tussen... meer aanzetten van spiermassa of vet verbranden. Denk dat het gewoon verstandig is dat ik vooral vet verbranden ga, spieren zet ik wel aan door meer gewicht te versjouwen.
Dan heb je carbs voor vet verruild. Als je dat 1:1 hebt gedaan... kan me indenken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:53 schreef the85mc het volgende:
Ik ben nu niet meer zo met verdeling bezig, maar ik zit gemiddeld op k/e/v van 50/30/20. Heb een tijdje groot gedeelte van carbs uit brood geruild voor noten/eieren etc, maar ik kwam daarmee als een idioot aan. 5 kg in een paar weken. Dat ging me iets te hard eigenlijk. En niet alleen spier helaas
Als je het goed doet kun je in kracht juist omhoog gaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja ik weet
Dat dilemma ken ik, vooral omdat m'n luie ik dan vaak kiest voor krachtwinst i.p.v. afslanken omdat dat net iets makkelijker gaat.
Dit rotweer motiveert echter niet echt/excuusjes
Ja daar had ik wel rekening mee gehouden. Ook toen at ik rond de 2500 kcal. Ik at toen iets van 130 gram noten in plaats van 8 boterhammen met beleg. Maar ik heb ook een vermoeden dat jij en viz een tikkie groter zijn dan ik. Ik heb ook niet echt grote spieren dus mijn BMR zal ook wel wat lager liggen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:56 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Dan heb je carbs voor vet verruild. Als je dat 1:1 hebt gedaan... kan me indenken.
1g carbs -> 4 kcal
1g vet -> 9 kcal
Heb je toen ook dezelfde dagelijkse hoeveelheid kcal aangehouden?
Mufasa is breder dan jij, niet groter.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:00 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja daar had ik wel rekening mee gehouden. Ook toen at ik rond de 2500 kcal. Ik at toen iets van 130 gram noten in plaats van 8 boterhammen met beleg. Maar ik heb ook een vermoeden dat jij en viz een tikkie groter zijn dan ik. Ik heb ook niet echt grote spieren dus mijn BMR zal ook wel wat lager liggen.
Poosje wel m'n kh's voornamelijk pre- en post S gehouden en toen in kracht gestegen en vet gedaald maar altijd verwacht dat het te maken had met m'n booster-shake...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:57 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Als je het goed doet kun je in kracht juist omhoog gaan.
Timen van carbs.
Dat geloof ik direct. Maar 'lomper' dan wat ik nu ben is niet handig met sporten. Ik kan nu al niet eens voordekker zijn omdat ik iedere keer blijf hangen achter de verstagingquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Mufasa is breder dan jij, niet groter.
V1z is zowel groter als breder.
*insert GeeBee smiley*quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:05 schreef the85mc het volgende:
ik moet uren achter elkaar door kunnen gaan.
hoe zit je nu met je gewicht Phaid? Is de afvalrace gestopt?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:49 schreef Phaidra het volgende:
Ook weer eens een lijstje!
O: brinta met klontje roomboter erdoor
T: activia yoghurtje, boterham met roomboter en geitenkaas
L: 2 boterhammen met roomboter en gekookte worst, mandarijn
T: boterham met roomboter en geitenkaas, 2 mandarijnen
T: handje amandelen
D: ?
T: iets lekkerschocola of bakje chips, of beide
Eerder het timen idd. Merendeel van je carbs na het trainen geeft ook een mooie GH-output.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Poosje wel m'n kh's voornamelijk pre- en post S gehouden en toen in kracht gestegen en vet gedaald maar altijd verwacht dat het te maken had met m'n booster-shake...
Was dus met DMAA
GMTA.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:05 schreef the85mc het volgende:[quote]
Op vrijdag 1 maart 2013 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*insert GeeBee smiley*
Kan ook prima met meer spiermassa, ligt eraan hoe je traint.quote:[..]
Dat geloof ik direct. Maar 'lomper' dan wat ik nu ben is niet handig met sporten. Ik kan nu al niet eens voordekker zijn omdat ik iedere keer blijf hangen achter de verstaging. Ik heb ook niks aan explosieve spieren, ik moet uren achter elkaar door kunnen gaan.
Teveel vakjargon, sorry.quote:
Is niet handig. In de klasses waar ik nu vaar is 85kg eigenlijk al aan de zware kant. het beste is rond de 80 kg. Ik kan wel zwaarder worden, maar dan moet ik andere klasse gaan doen zoals de Finn jol. En een goede Finn jol is een dure grap. Dan maar niet zwaarder wordenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:10 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
GMTA.
[..]
Kan ook prima met meer spiermassa, ligt eraan hoe je traint.Rugby, NFL, etc.
Mustafa-bin-al-Conehead.quote:
Ooh ja, zeilen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:18 schreef the85mc het volgende:
[..]
Is niet handig. In de klasses waar ik nu vaar is 85kg eigenlijk al aan de zware kant. het beste is rond de 80 kg. Ik kan wel zwaarder worden, maar dan moet ik andere klasse gaan doen zoals de Finn jol. En een goede Finn jol is een dure grap. Dan maar niet zwaarder worden
Gelukkig komt de zomer eraan en ik hou van buiten cardioen dus richting de 80 moet dan wel weer lukken.
Je mag zelf weten hoe zwaar je bent (in de meeste boten dan..) maar als je te zwaar bent komt die boot niet meer vooruit. Maar te licht en je slaat bij windkracht 3 om. Dus vaak is er geen max gewicht maar er is wel een 'ideaal' gewicht voor iedere boot.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:24 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Mustafa-bin-al-Conehead.
[..]
Ooh ja, zeilen.Sorry, einde van de week... brain capacity overload.
Hoe is de zeilwereld en de omgang met gewichtsklassen vergeleken met de roeiwereld? Roeiers zijn soms een beetje raar.
Dat issie niet. Hij is klein en goedkoop en met de nieuwe banden kan ik met een gerust hart 130 rijden zonder dat het stuur hard gaat trillen. Ik ben er blij meequote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Jij bent zeker allang blij dat jouw auto niet is genoemd als het lelijkste exemplaar op de weg?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat zowel onze financiering als die van de koper van ons huis rond is!. Ik ga een topic openen.
.
Tof!!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat zowel onze financiering als die van de koper van ons huis rond is!. Ik ga een topic openen.
.
Lastig online uit te leggen. Dan moet ik alle 12 type persoonlijkheden uit gaan schrijvenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:16 schreef Probability het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar wat voor types er zijn!
Ik snap 'm. En hoe snel na je KT moet je dan KH eten? Maakt dat nog uit? Of mag ik ook eerst douchen, naar huis fietsen en rustig wat te eten klaarmaken?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:18 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Teveel vakjargon, sorry.
De output van het groeihormoon, deze output wordt hoger als de anabole stofwisseling overneemt. Voornamelijk is dat in je REM-slaap waarbij die output hoger ligt.
Door het timen van je koolhydraten kun je hier gebruik van maken. Door bijvoorbeeld koolhydraten na je krachttraining in te nemen, is het lichaam al insuline gevoeliger. Door het verhogen van je insulinepiek voor een langere duur door een grote maaltijd met veel koolhydraten heeft dit ook weer positief effect op je groeihormoonspiegel. Dit heeft dan weer tot effect dat je vet verbrand en spiermassa aanzet.
yeah!!!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
Nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:02 schreef Xennia het volgende:
[..]
^^
Ik zag laatst een Fisker Karma op de weg. En ik was verliefd. Die auto is alleen nog duurder dan de vraagprijs van B. zijn huis.
*verder droomt*
An: interessante opleiding doe je. Als mensen denken dat ik lieg, of iets overdrijf (terwijl dat niet zo is), dan krijg ik altijd al een rood hoofd, of begin te lachen. Hoe wordt dat dan geinterpreteerd?
Dus dan is dit eigenlijk precies verkeerd om:quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:18 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Door het timen van je koolhydraten kun je hier gebruik van maken. Door bijvoorbeeld koolhydraten na je krachttraining in te nemen, is het lichaam al insuline gevoeliger. Door het verhogen van je insulinepiek voor een langere duur door een grote maaltijd met veel koolhydraten heeft dit ook weer positief effect op je groeihormoonspiegel. Dit heeft dan weer tot effect dat je vet verbrand en spiermassa aanzet.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:57 schreef the85mc het volgende:
D 2 tilapia filets in curry, 400 gram groenten, 50 gram rijst, handje cassave kroepoek
S half uurtje KT en 5 km hardlopen
T 500 gram kwark
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Lastig online uit te leggen. Dan moet ik alle 12 type persoonlijkheden uit gaan schrijven
Het liefst met een half uurtje, wat ik dan meestal doe is het merendeel al vast bereiden en dan hoef ik het alleen nog maar samen op te bakken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik snap 'm. En hoe snel na je KT moet je dan KH eten? Maakt dat nog uit? Of mag ik ook eerst douchen, naar huis fietsen en rustig wat te eten klaarmaken?
En hoeveel KH is dan optimaal?
vragen vragen vragen
Wat betreft mijn advies wel.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:01 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dus dan is dit eigenlijk precies verkeerd om:
[..]
Dat is inderdaag goed nieuws.quote:
Ik heb een collega die altijd een glimlach opzet als hij met mij in gesprek moet. En dan vooral als hij het niet met me eens is. Onbetrouwbaar sujet. Vertrouw hem voor geen meter. Gelukkig vind hij mij maar eng.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Niet![]()
Uit gesprekservaring zie ik dat vaak bij onzekerheid gebeuren, maar onzekerheid kan bij alle 12 de types voorkomen. Een zenuwachtig lachje wordt wel geinterpreteerd als het in stand willen houden van de onderlinge relatie. Dat zou betekenen dat jij goed in staat bent om te beinvloeden of zelfs te manipuleren. Zeker als je ook regelmatig je hoofd schuin houdt.
Apen zetten ook een lach op als ze ergens bang voor zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb een collega die altijd een glimlach opzet als hij met mij in gesprek moet. En dan vooral als hij het niet met me eens is. Onbetrouwbaar sujet. Vertrouw hem voor geen meter. Gelukkig vind hij mij maar eng.
Vind jou ook tof!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Soms is het raar...
Ik ken mensen die heel aardig zijn maar die ik niet kan uitstaan
Maar ook mensen die echt heel irritant zijn maar die je toch mag
Nog best duur ook. Ik vind de aankleding niet zo. En je weet ook niet wat ervan over blijft als de lagen plamuur eraf zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:57 schreef _aurum_ het volgende:
Fijn DaD en An!
Volgens mij wil iemand heel graag van zijn huis af
http://www.funda.nl/koop/midwoud/huis-48639456-hereven-4/
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:12 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nog best duur ook. Ik vind de aankleding niet zo. En je weet ook niet wat ervan over blijft als de lagen plamuur eraf zijn
Wehe als man zou je idd al niet meer durven, wordt je automatisch weggezet als wanhopige pervquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:18 schreef Nallie het volgende:
Die foto'smeer een reden om toch niet te gaan kijken! Straks is zij er ook
Ik doe een Uniekje... een halve flespompoen, halve courgette, hele aubergine, zoete aardappel, 50 gram linzen en een ui omgetoverd tot een hele grote kom met curry
Tjek die badkamerfoto! Dan zie je een paar vrouwenbenen in het bad en zij staat onder de douche...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wehe als man zou je idd al niet meer durven, wordt je automatisch weggezet als wanhopige perv![]()
En nomnom, klinkt goed
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:51 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
"Oh, brandhout! Alleen jij begrijpt mij echt!"
Ik zou graag willen zeggen dat het niet klopt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Niet![]()
Uit gesprekservaring zie ik dat vaak bij onzekerheid gebeuren, maar onzekerheid kan bij alle 12 de types voorkomen. Een zenuwachtig lachje wordt wel geinterpreteerd als het in stand willen houden van de onderlinge relatie. Dat zou betekenen dat jij goed in staat bent om te beinvloeden of zelfs te manipuleren. Zeker als je ook regelmatig je hoofd schuin houdt.
Och arm! Lijkt me verschrikkelijk pijn doen... sterkte!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:11 schreef minilot het volgende:
Lieve Slankies: ik was zeeeeeer van plan me dit weekend weer bij jullie aan te sluiten (want: Vegan Challenge is eindelijk afgelopen + ik wil tien kilo afvallen), maaaaaaarrrr..
..ik ben erin geslaagd vanmorgen vroeg te struikelen over helemaal niets, en daarbij ben ik op de één of andere manier bovenop mijn eigen voet gevallen. En ja, het was zo onnozel als het klinkt.![]()
Nu blijkt mijn kuitbeen finaal afgebroken te zijn. Grrrmbl. Minstens vier weken been in het gips en op krukken lopen. En omdat mijn lief dat zo sneu vond heeft hij twee kilo paaseitjes in huis gehaald. Dat wordt lastig afvallen![]()
Dus ehm, tot over een maandje dan maar!-x-
Maar bij de badkamer krijg je er wel 2 vrouwen bij!!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:12 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nog best duur ook. Ik vind de aankleding niet zo. En je weet ook niet wat ervan over blijft als de lagen plamuur eraf zijn
Hoe is de vegan challenge gegaan? Ik zag af en toe lekkere dingen voorbij komen in het "foodgawker" topic.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:21 schreef minilot het volgende:
Dank Per & V1z! Weeeeekenlang niet naar mijn werk fietsen, niet hardlopen en mijn lief die het eten klaarmaakt.. Ik heb dit topic straks nog hárd nodig!
Sterkte.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:21 schreef minilot het volgende:
Dank Per & V1z! Weeeeekenlang niet naar mijn werk fietsen, niet hardlopen en mijn lief die het eten klaarmaakt.. Ik heb dit topic straks nog hárd nodig!
Is dat zo erg dan? Je zult ook vast dingen zeggen om soms iets gedaan te krijgen. En als je daar ook lichaamstaal voor gebruikt tsjah, dat vind ik dan niet anders. Denk dat iedereen dat soms wel eens doet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zou graag willen zeggen dat het niet klopt.
Maar het klopt wel
Nee, dat is niet erg en ik kan het ook goed gebruiken in mijn werk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:33 schreef the85mc het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan? Je zult ook vast dingen zeggen om soms iets gedaan te krijgen. En als je daar ook lichaamstaal voor gebruikt tsjah, dat vind ik dan niet anders. Denk dat iedereen dat soms wel eens doet.
En mini, wat vervelend! Sterkte!
SPOILER: stomOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is iedereen. Zelf had ik er ook een beetje moeite mee. Maar: wees gerust, want jouw type is, naast twee anderen wel het moeilijkste te lezen, dus je blijft een beetje mysterieusquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, dat is niet erg en ik kan het ook goed gebruiken in mijn werk.
Ik vind het alleen jammer dat ik zo makkelijk correct in een hokje te stoppen ben
Kijk, dat klinkt al een stuk beter.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:42 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat is iedereen. Zelf had ik er ook een beetje moeite mee. Maar: wees gerust, want jouw type is, naast twee anderen wel het moeilijkste te lezen, dus je blijft een beetje mysterieusWat je uniek maakt, is hoe je schakelt binnen je type in bepaalde interacties en omgevingsfactoren. En ik zie het als talent dat je gebruik kunt maken van je non verbale gedrag.
Das lastigquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb een collega die altijd een glimlach opzet als hij met mij in gesprek moet. En dan vooral als hij het niet met me eens is. Onbetrouwbaar sujet. Vertrouw hem voor geen meter. Gelukkig vind hij mij maar eng.
Jij ook... met je Fiatquote:
Ben geen pegasusquote:
Je lichaam heeft de voedingsstoffen nodig.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn lichaam doet een beetje raar. Op het moment eet ik normaal (2000kcals) en gisteren bij een vriendin gewogen en ik ben aangekomen, maar in omtrek is er niks veranderdEn dat zijn twee dingen die ik niet erg vind (duizend meer energie), alleen snappen doe ik het niet
En gelijk heb jequote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Lief heeft het plan opgevat een frituurpan te kopen. Van mij hoeft het niet
Actifry dan maar? /damagecontrolquote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Lief heeft het plan opgevat een frituurpan te kopen. Van mij hoeft het niet
Je zit in fok he, niet op twitterquote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:08 schreef Probability het volgende:
Goedemorgen. Ben even wakker geschud. Voel mij wel een beetje sad maar beter dan in een leugen te leven. Ja toch. Mannen. Allemaal het zelfde.
Ja weet ik.quote:
Je mag best langer zeuren hoor Probje. Houdt me van mijn werkquote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:26 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja weet ik.
Maar wou mijn gezeur vandaag kort en bondig houden.
OT: heb nieuwe sportkleding, lange broek hemdje en vestje. Dus kan ik eindelijk buiten hardlopen!! Helemaal zwart met een klein gekleurd detail op de broek. Nu wil ik eigenlijk ook nog nieuwe schoenen
Das toch geen gezeur. Persoonlijk snap ik het verhaal lieverquote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:26 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja weet ik.
Maar wou mijn gezeur vandaag kort en bondig houden.
OT: heb nieuwe sportkleding, lange broek hemdje en vestje. Dus kan ik eindelijk buiten hardlopen!! Helemaal zwart met een klein gekleurd detail op de broek. Nu wil ik eigenlijk ook nog nieuwe schoenen
De rela van Henk toch?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je mag best langer zeuren hoor Probje. Houdt me van mijn werken dat is fijn, want ik heb geen zin
![]()
Oh enne, wie is Mufasa nou? Qua naam dacht ik eerst aan het vriendje van ME, maar Maria wist zelf niet wie hij was, dus dat kan niet.
Oh.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Das toch geen gezeur. Persoonlijk snap ik het verhaal liever
Dat is wel even confronterend ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:37 schreef Probability het volgende:
[..]
Oh.
Dat m'n ex (waar het al bijna een jaar mee uit is - maar nog wel contact mee en zouden weer wat gaan drinken)
Niet stil zit - heeft gezeten. Ik vond hem daar eigenlijk niet een type voor. Beetje naïef denk ik.
Meh, dat is inderdaad niet leukquote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:37 schreef Probability het volgende:
[..]
Oh.
Dat m'n ex (waar het al bijna een jaar mee uit is - maar nog wel contact mee en zouden weer wat gaan drinken)
Niet stil zit - heeft gezeten. Ik vond hem daar eigenlijk niet een type voor. Beetje naïef denk ik.
Duidelijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:53 schreef Probability het volgende:
Oke ik heb ook niet helemaal stilgezeten.
Maar kwam hem spontaan tegen in de kroeg - en ik kreeg geen kus op m'n mond. Dus ik dacht huh? Gek.
Na lang praten met een vriend van hem weet ik ongeveer alle details - hij is beetje z'n wingman - denk wel dat hij het uit aardigheid vertelde. Maar ik mag niet zeggen dat hij t verteld heeft.. Maar wilde mij wel waarschuwen omdat ie mij lief vindt. Ok.
Bleek dat er een meisje was die hij had ontmoet in HK en dat die ook op dat moment ook naar de kroeg kwam dat hij daarom zo ongemakkelijk was. - zou ik ook zijn. Wel stom - maar is mij nog niet helemaal duidelijk of hij een scharrel heeft of gewoon met lelijke meisjes naar bed gaat.
Maar dat hij mij wel heel leuk vindt nog.
Dus ik zei oh ik zou dat nooit doen dan. Maar gelukkig hebben we niks en vind ik hem niet meer leuk. Hoop dat het beetje leuke meisjes zijn.
Op zich heeft hij niks fout gedaan en ik heb het hem ook nog niet gevraagd.
Dus nu weet ik niet of ik volgende week nog iets met hem wil drinken. Ik wilde het dan juist vragen..
Je bent leuk. Maar te leuk voor dit.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:53 schreef Probability het volgende:
Maar dat hij mij wel heel leuk vindt nog.
Nou laat ik het zo zeggen - ik laat het hem ook niet merken.quote:
Jum! Ik neem straks een kippetje mee van de markt. En vanavond eten we risottoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:53 schreef Perruche het volgende:
Naar de markt geweest en teruggekomen met entrecote
Dat weet ik, daarom eet ik ze ookquote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Je lichaam heeft de voedingsstoffen nodig.
Bedenk ook dat je ingewanden simpelweg wat meer inhoud krijgen.. (ik bespaar je de gory detailsquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom eet ik ze ookAlleen mijn lichamelijke reactie snap ik niet helemaal. Ach... het zal vast wel goed komen
Veel minder? Leef je op een appelquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:53 schreef MaJo het volgende:
De afgelopen dagen veel minder gegeten maar volgens de weegschaal ben ik een kilo zwaarder, rrright
Nee dat gelukkig niet meer omdat ik zo misselijk ben eet ik een stuk minder. Gemiddeld 's ochtends yoghurt, 's middags twee boterhammen en 's avonds avondeten. Hooguit wat fruit tussendoor, verder niks. Dus een stuk minder kcals dan andersquote:
Wat is het budget?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:05 schreef Chicolate het volgende:
Ok ik ben me aan het orienteren op een auto. Iets wat me per maand aan verzekering en wegenbelasting niet meer dan 150 euro kost. Liefst gewoon een klein bakkie dat er lelijk uitziet maar betrouwbaar is en niet teveel zuipt. En een schakelbak. En ik heb geen idee waar ik moet beginnen met zoeken. Na de zomer kan ik het wellicht betalen, en het zou me wat vrijheid opleveren in het zoeken naar een stageplaats. En aangezien er hier genoeg mensen met een auto zitten
. Liefst wil ik een Audi A4 ofzo, maar dat is iets buiten budget
Nee, die ken ik nog niet! Even googlen dus!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:02 schreef loveli het volgende:
Welkom! Ken je Jillian al? Da's een drillsergeant die ook workouts doet.
Max duizend vermoed ik, weet niet precies hoeveel ik moet sparen voor een decent bakkie en wil idd liever zuinig en lage belasting dan goedkoop in aankoop. Zit te denken aan max een uur rijden per dag (vertrekken voor de spits begint vanaf A'dam) of verhuizen naar bijv Groningen en dan in weekenden terug naar Amsterdam. Zoiets. Veel stageplaatsen zitten bijv ook in Nijmegen enzo.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat is het budget?
Jij woont toch in de stad? En wat voor reisafstand zit je aan te denken?
Zuinig is met deze benzine prijzen veel waard
A3 of A1?
Renault Twingo!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Max duizend vermoed ik, weet niet precies hoeveel ik moet sparen voor een decent bakkie en wil idd liever zuinig en lage belasting dan goedkoop in aankoop. Zit te denken aan max een uur rijden per dag (vertrekken voor de spits begint vanaf A'dam) of verhuizen naar bijv Groningen en dan in weekenden terug naar Amsterdam. Zoiets. Veel stageplaatsen zitten bijv ook in Nijmegen enzo.
Tot nu toe weet ik dat een peugeot 306? niet duur zou zijn in onderhoud enzo, maar dat is ook maar van iemand die er zelf eentje rijdt en gewoon een betaalde baan heeft.
mijn starlet voldoet asn alle eisen!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:05 schreef Chicolate het volgende:
Ok ik ben me aan het orienteren op een auto. Iets wat me per maand aan verzekering en wegenbelasting niet meer dan 150 euro kost. Liefst gewoon een klein bakkie dat er lelijk uitziet maar betrouwbaar is en niet teveel zuipt. En een schakelbak. En ik heb geen idee waar ik moet beginnen met zoeken. Na de zomer kan ik het wellicht betalen, en het zou me wat vrijheid opleveren in het zoeken naar een stageplaats. En aangezien er hier genoeg mensen met een auto zitten
. Liefst wil ik een Audi A4 ofzo, maar dat is iets buiten budget
Nog jonger!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mijn starlet voldoet asn alle eisen!
Wa verzekeribg 30
Wegenbelasting 20
Rijdt 1 op 15
Aanschaf van een goede rond de 1000 Euro.
Kunnen lang mee, die van mij is met 17 jaar nog geen echt oudje.
Daar ben ik het ook erg mee eens!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:18 schreef loveli het volgende:
En vriendelijk verzoek om geen privacygevoelige info te delen, dat kan ik prima zelf
Precies datte!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:18 schreef loveli het volgende:
En vriendelijk verzoek om geen privacygevoelige info te delen, dat kan ik prima zelf
Daihatsu is ook Japansquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Chico, een vriend van mij is automonteur en die vertelde me ooit dat de beste auto die je kunt kopen een 3 tot 5 jaar oude japanner is (toyota, mazda of nissan).
In jouw geval, zou ik dan voor een starlet gaan ofzo. Vooral omdat ze betrouwbaar zijn.
Loveli weet je wel te vertellen waarom je geen franse auto moet nemen.
sojasaus ookquote:
Ah, nou, dan kan die ook.quote:
Ja mijn ontbijt was een beetje een foutjequote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker veel vitamines Perr..
Jij ook al zo'n carb dag
Ben zo moe van de kou, heb echt helemaal nergens zin in, zelfs niet Gran Canaria
Nu al? Jeetje had je nog niet verwachtquote:
Oh dat lijkt me een heerlijk boek!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
eetze li![]()
ik heb tof nieuw kookboek, Jeruzalem van Ottolenghi en Sami
quote:
Win win Loveli?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
eetze li![]()
ik heb tof nieuw kookboek, Jeruzalem van Ottolenghi en Sami
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |