Ben wel benieuwd naar wat voor types er zijn!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:01 schreef An24 het volgende: [..] Dat zegt inderdaad helemaal niets over je type. Ik moet iemand IRL zien, op foto's of op video's. Tis nog vroeg
![]()
^^quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:16 schreef Probability het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar wat voor types er zijn!
Terug betaal je 55 euro ofzo. Maar nog steeds een goede deal natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:33 schreef loveli het volgende:
@transavia - eindhoven bologna vanaf 10 euro - wut?
Munchkin is ook een kattenrasquote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:47 schreef Phaidra het volgende:
[..]
ik snap niet zo goed wat de quote van Maria met jouw post te maken heeft, maar munchkin is idd een tof spel! Absurd, slaat nergens op, maar je hebt een hoop lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Transavia website is under construction.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Terug betaal je 55 euro ofzo. Maar nog steeds een goede deal natuurlijk.
daar hebben we veel aan als de site eruit ligtquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Munchkin is ook een kattenrasmet korte pootjes dus
Die springt tenminste niet zomaar overal opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind doorgefokte rassen altijd wat zielig.. Alleen maar omdat wij mensen het 'mooi' vinden![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Munchkin is ook een kattenrasmet korte pootjes dus
AhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schattig
Venus in pocketformaat
© loveli
Ik wil stiekem nog altijd Spaans leren maar denk dat ik daar net zo slecht in ben als het Fransquote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:56 schreef loveli het volgende:
Ik zie het. Daar staat tegenover dat er niet staat dat hun site vandaag weer in te lucht komt. Misschien toch eens naar Italie om de taal bij te spijkeren.
Heb niet echt een talenknobbelquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:12 schreef Phaidra het volgende:
Spaans is veel makkelijker dan Frans! Vind ik
Geen dank.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:17 schreef _aurum_ het volgende:
ik zit nu dus constant op de Transavia site te F5-en, ik wil nog wel een keer naar Berlijn
Als je dan toch al zoveel kh's hebt, waarom als laatste T dan nog muesli erbijquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:21 schreef Goodbye het volgende:
Lijstje. Veel carbs, I know, maar slecht boodschappenbeleid/thuiswerkend vriendje die 'mijn' eten opeet gooide roet in het eten.![]()
O: volkoren beschuitje jam
T: volk. boterham pindakaas, banaan
L: 2 volk. boterhammen salami
T: volk. boterham pindakaas, appel
D: volk. pasta met tonijn, tomatensaus en veel groente
T: (na de boodschappen) bakje yoghurt met een beetje muesli
met de trein! kun je voor 60 euro, en is echt veel ontspannener als met het vliegtuig, vind ik.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:17 schreef _aurum_ het volgende:
ik zit nu dus constant op de Transavia site te F5-en, ik wil nog wel een keer naar Berlijn
Dat duurt toch echt 6 uur ofzo?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
met de trein! kun je voor 60 euro, en is echt veel ontspannener als met het vliegtuig, vind ik.
vanaf hengelo, waar ik altijd opstapte 5 uur. Maar goed, dan stap je in, en stap je in het midden van het centrum weer uit. Vliegtuig moet je naar schiphol, door controle, wachten op vlucht, wachten in vliegtuig, wachten op eventuele bagage, en dan nog een uur met het OV om in het centrum te komen. Denkd at het qua tijd niet zoveel scheelt!quote:
5 uur en 44 minuten vanaf Amersfoort.quote:
Ah ok... ik wil ook weer naar duitsland maar dan is dat niet echt sneller fur mich. 10 minuten naar schiphol, 30 minuutjes check in, vliegen, opgehaald worden met de auto. Heb het wel een keer gedaan bedenk ik me nu, maar voor ik thuis was (niet centrum berlijn) waren we 9 uur verder geloof ikquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
vanaf hengelo, waar ik altijd opstapte 5 uur. Maar goed, dan stap je in, en stap je in het midden van het centrum weer uit. Vliegtuig moet je naar schiphol, door controle, wachten op vlucht, wachten in vliegtuig, wachten op eventuele bagage, en dan nog een uur met het OV om in het centrum te komen. Denkd at het qua tijd niet zoveel scheelt!
Niet met mijn auto...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:39 schreef V1z0R het volgende:
enkele rit naar Berlijn kost al 60,- aan benzine....
Ik ga dit vaker doen. Gewoon groentjes koken en meenemen als T. Broccoli, sojabonen (edamame), sperziebonen zie ik al als potentiele winnaars. Rauwkost vind ik niet lekker genoeg en "kraakt" te erg als het wel lekker is, bijv gele paprika.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ha! Ik ga ook broccoli verstoppen in het eten vanavond.
Viz bedoelt er heen rijden, niet die kant op kakkenquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:13 schreef the85mc het volgende:
[..]
Viz bedoelt er heen rijden, niet die kant op kakkenAls je 130+ rijdt gaat iedere auto behoorlijk verbruiken.
Li rijd in een tank, die komt met zes tientjes benzine net de grens overquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:13 schreef the85mc het volgende:
[..]
Viz bedoelt er heen rijden, niet die kant op kakkenAls je 130+ rijdt gaat iedere auto behoorlijk verbruiken.
Pas je op?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:17 schreef loveli het volgende:
700 km voor 60 euro, daar teken ik voor. Of de benzine in Duitsland is weer in prijs gedaald?
On topic: kwark op, koffie zetten.
Ik kan geen E10 tanken dus voor mij scheelt het vrij weinig...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:17 schreef loveli het volgende:
700 km voor 60 euro, daar teken ik voor. Of de benzine in Duitsland is weer in prijs gedaald?
On topic: kwark op, koffie zetten.
Ik wil het niet tanken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik kan geen E10 tanken dus voor mij scheelt het vrij weinig...
Ik heb dat afgelopen zomer met de auto gedaan, maar dat doe ik dus nooit meer!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:17 schreef Ml-etje het volgende:
Wil Parijs doen met de trein, lijkt me ook prima. Hup trein in en in centrum uitstappen
Ja dat vermoedde ik al en ik ben een held op sokken in de stad.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb dat afgelopen zomer met de auto gedaan, maar dat doe ik dus nooit meer!
Zowel op de heen als de terugreis een uur in de file gestaan om te kunnen betalen bij de peage. De periferique die op de heenweg volledig vast stond en waar we nog 2 uur bonus vertraging hadden.
Volgende keer lekker instappen in Rotterdam en 3 uur later in Parijs staan,
Geen gedoe met "waar parkeer ik mijn auto" en afgebroken antennes.
Het leuke was overigens wel dat we vanaf de Tour Montparnasse, dwars door Parijs heen zijn gereden op de terugweg.
ik ben in oktober nog geweest en toen was er geen vuiltje aan de luchtquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb dat afgelopen zomer met de auto gedaan, maar dat doe ik dus nooit meer!
Zowel op de heen als de terugreis een uur in de file gestaan om te kunnen betalen bij de peage. De periferique die op de heenweg volledig vast stond en waar we nog 2 uur bonus vertraging hadden.
Volgende keer lekker instappen in Rotterdam en 3 uur later in Parijs staan,
Geen gedoe met "waar parkeer ik mijn auto" en afgebroken antennes.
Het leuke was overigens wel dat we vanaf de Tour Montparnasse, dwars door Parijs heen zijn gereden op de terugweg.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja dat vermoedde ik al en ik ben een held op sokken in de stad.
Afgelopen weekend ook weer in Rdam iemand die achterop me knalde dus dat helpt niet echt
Je kunt mooie routes nemen, maar dan moet je niet hoeven te rijden.
Vorige keer met de boot een tour gedaan, was erg mooi!
^ dat dusquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:29 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik ben in oktober nog geweest en toen was er geen vuiltje aan de luchtDenk dat het er heel erg van af hangt wanneer je gaat.
Fransen zijn wel klootzakken wbt rijstijl
[..]
Niet weer he? Had je veel schade?
Ik moet nog een maand wachten op mijn nieuwe auto /sad
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
^ dat dusniet meegekregen, wat voor 'n word het?
Omdat onderhoudsgevoelig? Heb alleen begrepen dat Henna niet echt makkelijk over te verven is. Geinig, begin me zelf af te vragen wanneer ik moet gaan verven. Rogue pluk kan mooi staan. Wat vindt de Mr?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:31 schreef _aurum_ het volgende:
Heeft iemand het al eens geprobeerd, niet meer verven/uit laten groeien etc. ?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |