Niet slecht voor Oss.quote:
Verslaafdquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:58 schreef dion_v_k het volgende:
Hoe erg is het als je buitenshuis alleen nog maar aan FM denkt
Ik scoor er af en toe uit, maar 9 vd 10 gaan op de lat. Letterlijk..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet slecht voor Oss.
Een positief puntje over 2013: Het is zowaar mogelijk om uit vrije trappen te scoren!
In 2010 lukte me dat echt nooit.
Ik scoor nu wel vaak uit vrije trappen. Maar dat komt omdat ze genomen worden door een baasquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik scoor er af en toe uit, maar 9 vd 10 gaan op de lat. Letterlijk..
Dat ik hier de enige ben maak je mij niet wijsquote:
Ik scoor er enkele per jaar, maar alsnog beter dan 1 uit 5000 in 2010.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik scoor er af en toe uit, maar 9 vd 10 gaan op de lat. Letterlijk..
Ben je dan de hele tijd aan je spelers aan het denken enzo? Zelfs als het regens zijn?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:01 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat ik hier de enige ben maak je mij niet wijs
Ook leukquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:01 schreef Tim86 het volgende:
De nieuwe update doet zijn werk..inderdaad veel meer managers die aan het einde van het seizoen alsnog worden ontslagen zodra de eindstand bekend is
[ afbeelding ]
Dat viel mij ook op jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik scoor nu wel vaak uit vrije trappen. Maar dat komt omdat ze genomen worden door een baas.
Ik vind regens vaak leuker dan de echte spelers :pquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je dan de hele tijd aan je spelers aan het denken enzo? Zelfs als het regens zijn?
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik vind regens vaak leuker dan de echte spelers :p
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:06 schreef Tim86 het volgende:
Mooi, 3-0 voor na een kwartier in de kampioenswedstrijd, kan ik alsnog wat mensen rust geven ivm de CL finale over 3 dagen
Viezerik.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Maar dan zit ik daar nog wel eens aan te denken onder de douche ofzo, hoe ik ze moet trainen ofzo.
Ik lees dit net voordat Eriksen een trap van 30 meter op de lat schietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op ja
Metname die van 30-35 meter belanden altijd op het midden van de lat en de rebound wordt dan gemist
Je kan er ook geen kut van he Pietertjequote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eruit in de halve finale CL tegen Manchester City.Totaal kansloos. Toch jammer.
Jaloers?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:08 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je kan er ook geen kut van he Pietertje
Ik ben altijd heel serieus.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:10 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja joh anders ga je er ff serieus op in
Welke divisie spelen die?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga met de nieuwe update maar WEER een nieuwe game starten.
Clubkeuze was lastig, tot ik gisteren The Sopranos aan 't kijken was en koos om voor de club te gaan uit de plaats waar Tony's familie vandaan komt.
[ afbeelding ]
Nu alweer zin in.
Ik werd vanochtend wakker met als eerste gedachte, oh ik kan speler X wel kopen omdat ik nog een nieuwe DLF nodig heb.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:01 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat ik hier de enige ben maak je mij niet wijs
Bedankt, zal ik wel nodig hebben.quote:
Opbouwenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bedankt, zal ik wel nodig hebben.
Club is in de afgelopen jaren 2 keer opnieuw opgericht geloof ik door financiële problemen.
Dan ben je echt verslaafd aan een spel jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:13 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend wakker met als eerste gedachte, oh ik kan speler X wel kopen omdat ik nog een nieuwe DLF nodig heb.
Kut spelerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Siem de Jong heeft al 229 competitiewedstrijden gespeeld voor Ajax
Hij staat daarmee op plek 27 gedeeld met de legendarische Henk Groot. Ik ben benieuwd hoever Siem kan komen op die lijst.
Presteert hij ook nog goed bij jou?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Siem de Jong heeft al 229 competitiewedstrijden gespeeld voor Ajax
Hij staat daarmee op plek 27 gedeeld met de legendarische Henk Groot. Ik ben benieuwd hoever Siem kan komen op die lijst.
Hater.quote:
Hij is pas 27.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Presteert hij ook nog goed bij jou?
Ik ben voor Ajax maar ik vind het meer een type voor de gaybarquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hater.
[..]
Hij is pas 27.
Eerste 4 wedstrijden van het seizoen al 3 keer gescoord, als centrale middenvelder. Vorig seizoen was kut, door blessures. Maar meestal wel goed.
Ik ben ook voor Ajax en ik hoop dat hij volgend seizoen opgerot isquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:24 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik ben voor Ajax maar ik vind het meer een type voor de gaybar
Hij is mijn favoriete Ajacied van de laatste jaren.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:24 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik ben voor Ajax maar ik vind het meer een type voor de gaybar
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is mijn favoriete Ajacied van de laatste jaren.
Zeker serieus. Ik vind hem een baas. Ik hoop dat hij de rest van zijn carrière bij Ajax blijftquote:
Geen verstand van voetbal das duidelijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker serieus. Ik vind hem een baas. Ik hoop dat hij de rest van zijn carrière bij Ajax blijft
Nou dat hoop ik echt niet. Ik zie veel liever Maher in zijn plaats.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker serieus. Ik vind hem een baas. Ik hoop dat hij de rest van zijn carrière bij Ajax blijft
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat hij de beste speler is? Anders had ik wel Messi gezegd als favoriet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:29 schreef MolFan het volgende:
[..]
Geen verstand van voetbal das duidelijk.
Hoewel Maher geweldig kan voetballen, is het een pestventje.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou dat hoop ik echt niet. Ik zie veel liever Maher in zijn plaats.
Siemquote:
Al had je Messi gezegd dan had je ook geen verstand van voetballenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat hij de beste speler is? Anders had ik wel Messi gezegd als favoriet.
[..]
Hoewel Maher geweldig kan voetballen, is het een pestventje.
Liever Siem.
[..]
Siem
Ik denk dat Ajax meer heeft aan een pestventje die goed kan voetballen, dan een ideale schoonzoon die niet kan voetballen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoewel Maher geweldig kan voetballen, is het een pestventje.
Liever Siem.
Vind ik echt stukken beter als Siem. Beter had Ajax hem gehaald i.p.v. van Siem, bij de Graafschap vandaan.quote:
Aron Winterquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:34 schreef MolFan het volgende:
[..]
Al had je Messi gezegd dan had je ook geen verstand van voetballen
Luuk inderdaad. Toppertje.quote:
Niet kan voetballen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax meer heeft aan een pestventje die goed kan voetballen, dan een ideale schoonzoon die niet kan voetballen.
Bogardequote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aron Winter
Richard Witschge
Frank Verlaat
[..]
Luuk inderdaad. Toppertje.
[..]
Niet kan voetballen.
Ronaldo en dan zeuren dat de Jong in de gaybar thuishoort.quote:
+1quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het echt een prutser eerste klas.
Ronaldo heeft volgens mij al jaren een vaste vriendin en kind? Dat hij er gladjes uitziet zoals Jan Kooijemans maakt iemand nog geen gay?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ronaldo en dan zeuren dat de Jong in de gaybar thuishoort.
Woutje Bramaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan niet in de basis staan omdat Woutje Brama erin staat
Ach komop manquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:38 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ronaldo heeft volgens mij al jaren een vaste vriendin en kind? Dat hij er gladjes uitziet zoals Jan Kooijemans maakt iemand nog geen gay?
Interesseert het mij nou waar Ronaldo hem insteekt? Die kerel ziet er nog gayer uit dan Big Gay Al en Boy George bij elkaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:38 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ronaldo heeft volgens mij al jaren een vaste vriendin en kind? Dat hij er gladjes uitziet zoals Jan Kooijemans maakt iemand nog geen gay?
Misschien houdt 'ie wel van vieze poepsex met mannen, vraag het hem eensquote:
Even serieus hoezo dan? Hij is ijdel heel erg i know maar hij loopt niet als een gay en draagt geen roze strings dus hoezo is hij gay dan? Graag even bewijsstukken etcquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach komop manDie gast is ZO gay, dat valt niet te geloven
Eruit zien als of vallen op mannen is wel ff een verschil he chefquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Interesseert het mij nou waar Ronaldo hem insteekt? Die kerel ziet er nog gayer uit dan Big Gay Al en Boy George bij elkaar.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:39 schreef MolFan het volgende:
[..]
Even serieus hoezo dan? Hij is ijdel heel erg i know maar hij loopt niet als een gay en draagt geen roze strings dus hoezo is hij gay dan? Graag even bewijsstukken etc
quote:
Valt Siem op mannen dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:40 schreef MolFan het volgende:
[..]
Eruit zien als of vallen op mannen is wel ff een verschil he chef
quote:
Hij is sowieso overrated in FMquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ach, in FM12 is Woutje het ideale cornerduo met Bengtsson
HAHAH GOOGLE TRANSLATE ALLESquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Als ik op het vmbo had gezeten had ik wel wat meer spel- en taalfouten gemaakt, jongeman!
Ben je wel eens in een gaybar geweest?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:42 schreef MolFan het volgende:
[..]
Siem niet denk ik maar ik zei ook; Type dat naar de gaybar gaat
Staat hier niet aan, makkerquote:
Ja helaas wel. Ons pap liet zn jas weleens hangenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je wel eens in een gaybar geweest?
Sigthorsson na 4 wedstrijden 4 goals. Hij viel 4 keer in voor van Persie.
34 minuten per goal. Goalbeen Zegedoelpuntzoon
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:39 schreef MolFan het volgende:
[..]
Even serieus hoezo dan? Hij is ijdel heel erg i know maar hij loopt niet als een gay en draagt geen roze strings dus hoezo is hij gay dan? Graag even bewijsstukken etc
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zoek dat gifje dat 'ie naar de piem van z'n tegenstander kijkt ook ff (liggend op het veld)
edit: al gepost zo te zien
Heb ik ook wat is daar mis mee? Overigens photoshop check die pixels maar op zn tenen kkslecht dezequote:
Ok troll, nu mag je kappenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:45 schreef MolFan het volgende:
[..]
Heb ik ook wat is daar mis mee? Overigens photoshop check die pixels maar op zn tenen kkslecht deze
Deze man weetquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
MolFan een troll? Hoe kom je erbij
Kutclubs idd. Als je benaderd wordt moet het wel minimaal Topklasse zijn daaronder doen we het niet voorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ontopic: Word ik benaderd door Sevilla en Athletic BilbaoDie kunnen weer heel snel met het vliegtuig terug
Maar niet in deze game. Eerst nog met St. Pauli de CL winnenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Bilbao is wel een echte uitdaging met alleen Basken.
100% Hetero, dat zie je zo. Dat je daar aan kan twijfelenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:50 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oké, klaar.
Mooie picca's alleen die 2de is CR niet dat weet ik zeker overigens. 3de foto prima kleertjes hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:50 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oké, klaar.
Rene v Rijswijk?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hé ik krijg weer een bod op één van mijn spelers. Hopelijk komt dat door de nieuwe update.
Stond niet in dat lijstje fixes toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hé ik krijg weer een bod op één van mijn spelers. Hopelijk komt dat door de nieuwe update.
Misschien is het ook wel het enige bod. Ik hoop wel dat dat meer komt. Lost het mooi op. Kan ik er nu 30 miljoen voor krijgen, en zijn vervanger had ik al binnenquote:
Bilbao is tof man.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ontopic: Word ik benaderd door Sevilla en Athletic BilbaoDie kunnen weer heel snel met het vliegtuig terug
De beste Eredivisie spits aller tijden.quote:
St. Pauli is stukken tofferquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:55 schreef Silv het volgende:
[..]
Bilbao is tof man.
En mensen die haten op Christie.
Niet weten dat Pantelic de beste Eredivisie spits aller tijden isquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De beste Eredivisie spits aller tijden.
Check V Rijswijk zijn rendement beste spits ooitquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet weten dat Pantelic de beste Eredivisie spits aller tijden is.
Je bent te jong om Van Rijswijk te kennen denk ik..jammer. Ik zie hem nog draven over de velden, met zijn weelderige haarbos.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet weten dat Pantelic de beste Eredivisie spits aller tijden is.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je bent te jong om Van Rijswijk te kennen denk ik..jammer. Ik zie hem nog draven over de velden, met zijn weelderige haarbos.
Luck.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:58 schreef Tim86 het volgende:
Maar nu is het toch echt tijd voor de CL finale tegen Tottenham, wish me luck
quote:
Scheermesjes waren te duur voor deze eindbawsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Van Rijswijk, wat een held.
[ afbeelding ]
Broer van Samaras?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Van Rijswijk, wat een held.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
Samaras. Lol V Rijswijk heeft Barca en Madrid afgewezen wat een baws. Is Samaras niets bij.
Hij kreeg per goal betaald.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:59 schreef MolFan het volgende:
[..]
Scheermesjes waren te duur voor deze eindbaws
Een natte avatar?quote:
Is niets. V Rijswijk 120 miljoen naar United in mijn gamequote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:05 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Bizarre wedstrijd, bijna nog een dikke choke. Die Abel Hernandez ging voor ruim 45 miljoen van Palermo naar Spurs btw
Die Hernandez is wel een baasquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:05 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Bizarre wedstrijd, bijna nog een dikke choke. Die Abel Hernandez ging voor ruim 45 miljoen van Palermo naar Spurs btw
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:06 schreef MolFan het volgende:
[..]
Is niets. V Rijswijk 120 miljoen naar United in mijn game
Ok.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:06 schreef MolFan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:06 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hier Heitinga met 136 interlandsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
In 2016 is trouwens Sneijder recordinternational met 132 interlands.
Huntelaar topscorer aller tijde met 55 goals.
Vroeger... Toen geld nog niet belangrijk wasquote:
Als een kievit.quote:
Charlottequote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:03 schreef MolFan het volgende:
[..]
Met kunstbenen![]()
Zn vrouw Charlotte nomnomnom
Ik zou haar wel doenquote:
Met een zak over het hoofd is alles wel te doen..quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Gast. Jou opmerkingen gaan afentoe echt te ver..
*jouw.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Gast. Jou opmerkingen gaan afentoe echt te ver..
Smartphonesquote:
Wanneer ga je een keer OT reageren? Heb je uberhaupt wel een game?quote:
Ja man net kampionos met Ossquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wanneer ga je een keer OT reageren? Heb je uberhaupt wel een game?
Leuk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Komt eraan poesewoes. Kroepoekje van me
Manolev halen ff snelquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
FFffuuuu. Eerste weken van het seizoen kon ik mijn rechtsback Martinuzzi niet inzetten wegens de Olympische Spelen. Daarna moest hij een korte vakantie hebben. Vervolgens was hij geschorst voor de CL en nu raakt hij voor 5 weken geblesseerd op de training.
Het zit niet mee.
Update?quote:
Aardig spelertjequote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:38 schreef MolFan het volgende:
Kijk deze zieke baas dan, check die fysiek
[ afbeelding ]
Is me niet opgevallen.. Ben ook al langer met dezelfde game bezigquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gisteren toch? Met de transferupdate erbij.
Nou bij deze dan!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Is me niet opgevallen.. Ben ook al langer met dezelfde game bezig
quote:-----------------------------
Football Manager 2013 v13.3.1
-----------------------------
General
=======
- Fixed an issue related to old save games no longer loading
Football Manager 2013 v13.3.0
General
=======
- Fixed very rare crashes related to corrupted edited data
- Improved long term balance of players set piece attributes
- Fixed board not returning results for parent and feeder clubs after granting users request
- Prevented stadiums being used in international tournaments after clubs had moved out
FMC Specific
============
- Assistant now gives bias to player training focus based on position and role they are playing in
- Improved image selection on FMC News screens
- Removed ability to incorrectly offer coaching jobs when National Manager
- Fixed retiring players sometimes generating non-FMC staff roles.
- Improved player training feedback on Player Information screen
- Fixed user receiving news for players on inactive shortlist
- Decreased likelihood of Board continually expanding stadium capacity so soon after an expansion
- Board will now increase junior coaching and recruitment at their discretion
- Fixed Player Action to show "Approach to Sign" when user can offer them an end of contract transfer.
- All Player Interested unlockable fixes
- Fixed High Visibility incorrectly unlocking when winning Club World Championship Best Player
- Fixed rare case to ensure user fails Financial Storm challenge if they don't make profit/reduce wage bill
Confidence
==========
- Improved season expectations when taking over a club mid-season
- Fixed instance when the board stated they were disappointed with winning the league
- Fixed board stating they are unhappy with only receiving a low fee when the player is sold for a very large amount of money
- Increased the chance of under-performing managers getting sacked at the end of the season
Competitions
============
Austria
-------
- Fixed amateur teams playing in Austrian FA Cup
Belarus
-------
- Updated league table sort order in Belarusian leagues
Belgium
-------
- Fixed replay match not taking place for the Belgian Third Division Champions playoff
- Updated schedule for the Belgian Cup
Brazil
------
- Updated São Paulo State Championship TV money
- Updated Gaúcho State Championship, amount of relegated teams
- Updated amount of relegated teams in Potiguar State Championship
- Fixed strange prize money in State Leagues
China
-----
- Added missing draw rule for Chinese FA Cup
- Points deduction for 3 Super League clubs
Colombia
--------
- Fixed best third placed teams that qualify for the second round of Colombian Cup getting group stage prize money
England
-------
- Added missing English Football League sorting rule, 'Results between Teams'
France
------
- French Cup competition format if the winner isn't a Ligue 1 team
Finland
-------
- Fixed incorrect venue of the Finnish Cup final
- Updated scheduling of Finnish Premier League and First Division
- Updated Finnish League Cup schedule
- Trial players can play in Finnish League Cup; maximum of 2 in match day squad
- Improved league scheduling when national team qualify for major tournament
India
-----
- Fixed Indian Arrows being relegated fron National Football League
Inter Continental
-----------------
- Fixed Club World Championship issue when a Japanese Club wins the Asian Champions League and doesn't get entered and the game picks the best Japanese side instead.
- Fixed incorrect minimum number of goalkeepers for Olympic squads
- Stopped Suriname being enetered into the Central American Nations Cup when they shouldn't
- Updated West Asian Football Championship schedule
- Set Costa Rica as Central American Nations Cup hosts
- Canadian Championship winners now represent Canada when hosting Club World Championship
Israel
------
- Set loaned players in Israel can always play against their owning club from 2013/14 season onwards
- Set loaned players in Israel can always play cup competitions
- 9 points deduction for Hapoel Kfar-Saba
Italy
-----
- Points deduction updates
Malaysia
--------
- Fixed Malaysia FA Cup Sub Rules
- Added Malaysian transfer windows
Mexico
------
- Fixed "Team with best league record wins if scores are level" match rule not working for First Division Playoffs
Norway
------
- Fixed up Norwegian Cup.
Poland
------
- Tweaked Polish Ekstraklasa TV scheduling
- Fixed 16th placed team in Ekstraklasa getting the same prize money as the league winners
Portugal
--------
- Fixed scheduling of Portuguese League Cup when using 2013 start date
Serbia
------
- Fixed Serbian First League team in promotion/relegation playoff having senior players unavailable due to squad registration being in place for Super League.
- Updated loan rules
Slovenia
--------
- Fixed incorrect Slovenian Cup Semi-Final and Final prize money
South Africa
- Contracts below South African First Division are restricted to one year at a time
South America
-------------
- Fixed scheduling of the Copa Libertadores group stage
South Korea
-----------
- Added Promotion/Relegation Play-off between K-League and N-League from 2013
Spain
-----
- Fixed Super Cup clashing with international fixtures
Turkey
------
- Fixed lack of TV coverage in Turkish Second Division
Ukraine
-------
- Fixed Ukraine Super Cup and League Fixture clashing with the Euros and World Cup
Wales
-----
- Added names of post split groups for the Premier League
Editor
======
- Fixed editor crash when editing a Nation's Transfer Values where none were previously set
- Improved assignment of teams to regional sub-divisions both at game start and in successive seasons
- Improved in-game functionality of the "Seeded By Division Reputation" Seeding Rule
- Fixed changing a non-player's staff role at a club would not being reflected in-game
- Fixed an rare issue where edited Continental Cup could cause no Competitions to be displayed on the Continental Competitions screens
- Enabled the editing of some Player contract clauses that weren't able to be set; removed two redundant MLS-specific clauses
- Fixed an issue where a Competition’s End Date could potentially cause Promotion/Championship Playoffs to never fully schedule
Finances
========
- Added specialist 26% tax rule for Denmark
- Solidarity payments fee adjustment.
- Fix for mls additional shirt sponsors.
- Player wage fixes.
- Turkish non-football and Other costs adjustments.
- Scouting costs adjustments.
- Max wage limit being prohibitive fix.
- Staff wage fixes.
- User awarded huge mid-season transfer budget for no reason fix.
Network
=======
- Fixed crash when attempting to connect to network game with custom media sources implemented
- Fixed a host crash related to client leaving a network game during match
- Fixed rare network crash during processing during early months of season
- Fixed network crash related to looking at clubs stadium info
- Fixed issue related to server occasionally coming up blank when searching for a friends network game
Player Happiness
================
- Made players who have got too big for their club to more likely to ask to leave
- Made players more likely to get unhappy when decent transfer bids are rejected
- Fixed issues where players weren't fully acknowledging the managers attempts to keep a promise made to the player
- Fixed AI managers not attempting to have conversations with their unhappy players
- Stopped players who are set to finished their career at their current club from asking to be transfer listed
- Fixed older players from asking to go on loan instead of asking to leave
- Fixed players who are promised first team football not waiting until the mid-season break is over before complaining that the promise hasn't being kept
- Fixed the player will not be taken off the transfer list if they request to stay at the club
Transfers & Contracts
=====================
- Improved non-player targetting and interest code
- Fixed clubs going a long time without a new manager
- Fixed a caretaker manager joining another team and causing their current team to go a long time without a manager
- Fixed teams laughing off the users job application when they would offer them the job a few days later
- Fixed human being offered the same managers job a few days after they rejected the original offer
- Stopped youth international managers from taking club jobs at teams outside the region of their national team
- Toned down the wage demands of some players
- Fixed youngsters asking for excessive 'Wage After Reaching Club Career League Games' clauses
- Fixed user being able to accept a bid on behalf of an AI side for a 50% offer of a co-owned player
- Fixed user not being able to continue when offering contract to player whilst under embargo
- Fixed player being released the day after being signed in a secret bid co-ownership decision
UI
==
- General skin tweaks & polish
- Disabled the coach chat section for players who are also non-players but don't currently have a non-playing job at the club
- Fixed Juventus kit colours on tactics screen
- Fixed graphical glitch on attribute bar charts
- Fixed tactic familiarity bar being too affected by style & strategy changes
- Fixed user being able to cancel international friendlies when not manager
- Fixed instant continue game timout functionality
Yepquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die updates, downloaden die vanzelf?
Startte steam op en zag dat er nieuwe updates waren. Nu heb je de hoofdletters van de voornamen bij de wedstrijden & resultaten van een bepaalde comp.quote:
Ja, als je Steam opstart.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die updates, downloaden die vanzelf?
Ik heb echt nog nooit meer dan 12-15 miljoen ofzo uitgegeven aan 1 speler in alle CM/FM games.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn koopziekte speelde weer op. Ik moest 24 miljoen neerleggen voor deze speler
Het is geen Duitser, maar ik kon geen goede Duitse rechtsbuiten vinden.
![]()
[ afbeelding ]
Oeff!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn koopziekte speelde weer op. Ik moest 24 miljoen neerleggen voor deze speler
Het is geen Duitser, maar ik kon geen goede Duitse rechtsbuiten vinden.
![]()
[ afbeelding ]
Ik al een paar keer. Ik had alleen nog een 2,5 ster rechtsbuiten, die vorig jaar 8 maanden geblesseerd was. Ik durf wel te investeren hoor. Maar als ik mijn jeugdspelers mocht laten spelen, had ik die gewoon doorgeschoven. Maar nu moest ik wel kopen, om stappen te zetten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit meer dan 12-15 miljoen ofzo uitgegeven aan 1 speler in alle CM/FM games.
Ik ben hem meteen aan het trainen op dribbelen, dat is wel zijn zwakke punt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:49 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Oeff!
Die is zijn geld zeker waard, wat een speler
Zelfbeheersing en snelheid daarna nog wat trainen en je hebt de perfecte spitsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben hem meteen aan het trainen op dribbelen, dat is wel zijn zwakke punt.
Moet wel goed gaan komen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben hem meteen aan het trainen op dribbelen, dat is wel zijn zwakke punt.
Ik ga hem eerst gebruiken als rechtsbuiten. Al heb ik heel veel multifunctionele spelers, dus dan zet ik ook wel een andere spits op de flankenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zelfbeheersing en snelheid daarna nog wat trainen en je hebt de perfecte spits
Ik zit eigenlijk nooit bij clubs die zoveel te besteden hebben.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik al een paar keer. Ik had alleen nog een 2,5 ster rechtsbuiten, die vorig jaar 8 maanden geblesseerd was. Ik durf wel te investeren hoor. Maar als ik mijn jeugdspelers mocht laten spelen, had ik die gewoon doorgeschoven. Maar nu moest ik wel kopen, om stappen te zetten.
Ik had in het begin ook niet veel te besteden, maar ik heb ze goed opgebouwd en nu kan ik lekker met geld smijtenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk nooit bij clubs die zoveel te besteden hebben.
Meestal ben ik dan alweer vertrokken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had in het begin ook niet veel te besteden, maar ik heb ze goed opgebouwd en nu kan ik lekker met geld smijten.
Ik hou het nog wel lang vol, totdat ik de CL heb gewonnen. Ik vind deze game wel saaier worden, nu ik toch elk jaar weer kampioen word met gemak.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Meestal ben ik dan alweer vertrokken.
Ze noemen mij ook wel opbouw-trainer.![]()
Ja precies, dat laatste irriteert mij dus ook altijd en ik zorg er dan ook altijd wel voor dat ik ergens anders weer onderaan kan beginnen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou het nog wel lang vol, totdat ik de CL heb gewonnen. Ik vind deze game wel saaier worden, nu ik toch elk jaar weer kampioen word met gemak.
Ik heb nu al 3 jaar op rij de dubbel gewonnenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja precies, dat laatste irriteert mij dus ook altijd en ik zorg er dan ook altijd wel voor dat ik ergens anders weer onderaan kan beginnen.
Eigenlijk best stom, heb je van een kleine of gevallen club weer een topclub gemaakt met slim inkopen enzo en als je dan kan gaan oogsten ga je ergens anders weer bouwen.
De CL is soms ook een loterij, dan verlies ik bv. onterecht in de kwartfinales en heb ik helemaal geen zin meer om weer kampioen te worden en hopen op meer in de CL.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nu al 3 jaar op rij de dubbel gewonnen. Alleen de CL is nu nog echt een doel. Want om nou als doel te hebben om Bayern München te gaan achterhalen duurt ook wel erg lang. Daarom ga ik de volgende game beginnen met AFC Wimbledon. Duurt het wat langer voor je wereldtop bent.
In de CL vorig jaar in de halve finales eruit tegen Manchester Cityquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De CL is soms ook een loterij, dan verlies ik bv. onterecht in de kwartfinales en heb ik helemaal geen zin meer om weer kampioen te worden en hopen op meer in de CL.
AFC Wimbledon is wel een uitdaging ja!
Heel soms werkt het, maar ik weet niet of het nou ligt aan vol op de aanval. Ik krijg dan ook vaak zat counters tegen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Werkt bij jullie: Vol op de aanval spelen?
Ik heb het een keer of 30 gedaan nu, maar 0 resultaat. De tijd vliegt dan voorbij met heel soms een hoogtepunt waarin de tegenstander scoort op een counter.
Verloren van een counterspelend NEC, bah.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel soms werkt het, maar ik weet niet of het nou ligt aan vol op de aanval. Ik krijg dan ook vaak zat counters tegen.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verloren van een counterspelend NEC, bah.
Door een goal van Rits ook nog eens.
20 seizoenen heb ik ook weleens gehaald, maar dan duurde het gewoon heel erg lang voor ik uberhaupt in de hoogste divisie kwam.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de CL vorig jaar in de halve finales eruit tegen Manchester City. In FM12 hield ik het met Ajax wel 20 seizoenen vol. Was ik 20 keer kampioen geworden, had ik 15 keer de beker gewonnen, en ook al 9 keer de CL
. Op het laatst de CL 5x achter elkaar, won ik hem zelfs in een minder seizoen. Nou dan is er echt geen reet meer aan.
en dan verloor ik ook nog 4x de CL finale ofzoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
20 seizoenen heb ik ook weleens gehaald, maar dan duurde het gewoon heel erg lang voor ik uberhaupt in de hoogste divisie kwam.
9 x de CL winnen e.d. zou ik niet leuk meer vinden en dan was ik allang gekapt.
In mijn laatste game met FM12 had ik dezelfde cijfers met Ajax en zat ik in 2027.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
en dan verloor ik ook nog 4x de CL finale ofzo
Ik had toen wel een team vol Argentijnen en Brazilianen. Ik denk dus niet dat er veel Ajacieden blij waren, ook al wonnen ze zo veel. De titelrace is dan helemaal geen reet aanquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In mijn laatste game met FM12 had ik dezelfde cijfers met Ajax en zat ik in 2027.
Ik wil nu datzelfde weer bereiken met Ajax in FM13![]()
Dit was mijn spitsje toen![]()
[ afbeelding ]
En dit een van mijn beste seizoenen, won dat jaar ook de CL.. Pok groepsronde enzo zonder verlies![]()
[ afbeelding ]
Kijk die doelpunten Europees; 9 wedstrijden, 17 doelpuntenquote:
Ik heb eigenlijk nooit Argentijnen, ook niet in die game.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had toen wel een team vol Argentijnen en Brazilianen. Ik denk dus niet dat er veel Ajacieden blij waren, ook al wonnen ze zo veel. De titelrace is dan helemaal geen reet aan.
Ik Argentijnen, Fransen en Brazilianen. Maar ik wil wel het merendeel van de nationaliteit van de club. Wat nu ook zo is bij mij.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit Argentijnen, ook niet in die game.
Brazilianen, Engelsen en Nederlanders
Nu wil ik met Ajax het merendeel van de basis Nederlands, nu staan er 6 Nederlanders bij me in de basis en dat vind ik prima zo. Bank en tribune zitten vol met buitenlanders en dat interesseert me niet zo eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik Argentijnen, Fransen en Brazilianen. Maar ik wil wel het merendeel van de nationaliteit van de club. Wat nu ook zo is bij mij.
Ik heb nu 12 Duitse spelers in mijn selectie van 22 man. Ik wil nog wel een keer de CL winnen met een geheel team van de nationaliteit van de clubquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nu wil ik met Ajax het merendeel van de basis Nederlands, nu staan er 6 Nederlanders bij me in de basis en dat vind ik prima zo. Bank en tribune zitten vol met buitenlanders en dat interesseert me niet zo eerlijk gezegd
Halen. Op zeker.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:36 schreef dion_v_k het volgende:
Is deze knaap 8,5m waard?
Ik denk het welwordt een grote
![]()
[ afbeelding ]
Kom ik aanzetten met mijn 5k (waarvan vaak "selchts" 3.6k bezet)quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nu kunnen er 51.564 mensen in mijn stadion. Is nog steeds te weinig vind ik. Moet minimaal 60.000 zijn.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kom ik aanzetten met mijn 5k (waarvan vaak "selchts" 3.6k bezet)
Mijn cluppie heeft gewoon geen geldquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Het bestuur wou nog niet meteen een nieuwe uitbreiding. En ze wouden ook niet investeren in de jeugdopleiding
. Kutbestuur
.
Moet je verdienenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn cluppie heeft gewoon geen geld
Promotie naar de NP2, vervolgens keurig middenmoot eindigen en het seizoen daarop (nu) op een promotieplek staan is niet genoeg, blijkbaarquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je verdienenIk heb 93 miljoen op de balans staan. En dan nog willen ze niet een paar miljoen investeren. Daar zullen ze wel geen bonus voor krijgen ofzo
.
Spelers verkopen, en betere transfervrij halen. Zo heb ik al dat geld verdient.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Promotie naar de NP2, vervolgens keurig middenmoot eindigen en het seizoen daarop (nu) op een promotieplek staan is niet genoeg, blijkbaar
Niemand wil mijn spelers hebben, zelfs niet als ik ze voor 1k aanbied terwijl ze 5k waard zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spelers verkopen, en betere transfervrij halen. Zo heb ik al dat geld verdient.
Dat is wel minder ja. Dan moet je gewoon hun contracten laten aflopen, of maar met minder genoegen nemen. Zodat je betere spelers hebt, die weer meer waard zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niemand wil mijn spelers hebben, zelfs niet als ik ze voor 1k aanbied terwijl ze 5k waard zijn
Hij wil in de basis staan en eist een salaris van 28k per weekquote:
Ik was ook niet heel erg onder de indruk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hij wil in de basis staan en eist een salaris van 28k per week![]()
Oprotten snotneus![]()
Jij bent waarschijnlijk nog nooit in Duitsland geweest. Kun jij ook niets aan doen.quote:
Ben ik idd mee bezig, helaas zitten er ook wat baasjes bij wiens contracten ik niet kan verlengen omdat ze veel te veel vragenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel minder ja. Dan moet je gewoon hun contracten laten aflopen, of maar met minder genoegen nemen. Zodat je betere spelers hebt, die weer meer waard zijn.
Sankt Pauli. Is een hele vette game jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb naar aanleiding van iemand die hier met Sankt Pauli speelde ook eens een game opgestart met dat team. Leuke game zeg.
Ik haal ze dan meestal alsnogquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hij wil in de basis staan en eist een salaris van 28k per week![]()
Oprotten snotneus![]()
Dan houdt het op hèquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben ik idd mee bezig, helaas zitten er ook wat baasjes bij wiens contracten ik niet kan verlengen omdat ze veel te veel vragen
Het is een trollquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk nog nooit in Duitsland geweest. Kun jij ook niets aan doen.
Was jij dat ja?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sankt Pauli. Is een hele vette game ja.
Gewoon transfervrije spelers halen. En bij het proefteam tussen stagiaires heb ik een baas gehaald die nu nog steeds bij me speelt. Maar dat is gewoon geluk hebben. En die Thy is ook een baasje die je kan houden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was jij dat ja?
Zit financieel wel moeilijk. Kan niets halen dus moet het al 2 seizoenen doen met de bestaande selectie.
Vind ik te veel van het goede, zeker voor een CAM terwijl ik Lamela, Eriksen en Maher als basisspelers heb.. Zijn allemaal nog vrij jong ookquote:
Jawel 1x nooit meer teringlandquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk nog nooit in Duitsland geweest. Kun jij ook niets aan doen.
Ik heb nooit genoeg talentenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:06 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vind ik te veel van het goede, zeker voor een CAM terwijl ik Lamela, Eriksen en Maher als basisspelers heb.. Zijn allemaal nog vrij jong ook
Ik vind het wel okequote:
Frankrijk prima landquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik vind het wel oke![]()
Frankrijk daarentegen
ik heb ook geen salarisbudget. Thy staat bij mij in de spits ja. Met Ebbers.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon transfervrije spelers halen. En bij het proefteam tussen stagiaires heb ik een baas gehaald die nu nog steeds bij me speelt. Maar dat is gewoon geluk hebben. En die Thy is ook een baasje die je kan houden.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frankrijk prima land, jammer van die Fransen
.
Dit, ik sleur regelmatig talenten gratis binnen en zie verder wel wat er van komtquote:
In mijn eerste seizoen eindigde ik 8e. Na een gigantische dip in de laatste 13 wedstrijden die ik niet meer kon winnen. Het prijzengeld is wel goed in Duitsland.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik heb ook geen salarisbudget. Thy staat bij mij in de spits ja. Met Ebbers.
2e seizoen en sta nu 9e in de Bundesliga. Hoop volgend seizoen wat meer geld te krijgen.
Ik haal dan bakken met talenten binnen, en als er één slaagt heb je de investering er al uit.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit, ik sleur regelmatig talenten gratis binnen en zie verder wel wat er van komt
Heb tot nu toe 2 van de 4 gevonden talenten in de basis geflikkerd: Warnett en Waller-Lassen (oid), die spelen mooi op de flanken en zorgen regelmatig voor een assist
Ik grinnikte wel even.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, leuk. Misschien moeten jullie allemaal even lachen, want het begint een beetje zielig te worden.
Ja ik heb zo'n 20 jochies naar Mansfield gehaald, puur omdat ze jong zijn, redelijke stats hebben volgens mijn karige scouts, en voor een boterham met kaas komen voetballenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik haal dan bakken met talenten binnen, en als er één slaagt heb je de investering er al uit.
Ik zoek alleen maar Duitse talenten, en dan is de vijver natuurlijk minder groot. Maar ik vind wel jammer dat ik ze niet al kan laten spelen. Kutregels in Duitslandquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja ik heb zo'n 20 jochies naar Mansfield gehaald, puur omdat ze jong zijn, redelijke stats hebben volgens mij karige scouts en voor een boterham met kaas komen voetballenVan die 20 zijn er 2 sowieso doorgebroken en de 2 anderen ballen bij de -18 of reserves
Daarom een kutclub in Engeland gaan managenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zoek alleen maar Duitse talenten, en dan is de vijver natuurlijk minder groot. Maar ik vind wel jammer dat ik ze niet al kan laten spelen. Kutregels in Duitsland. Ik wil spelers gewoon op hun 16e al in de basis pleuren
.
Heracles heeft altijd prima regens. Meestal gaan ze al heel snel naar Manchester United bij mijquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:02 schreef dion_v_k het volgende:
Heracles wil 15 miljoen voor hem (waarde 45k)
Wordt wel een leuke speler denk ik en uiteindelijk een prima vervanger van Dijks.
Heracles staat momenteel 18e dus wanneer ze degraderen zal hij een stuk goedkoper zijn maar dat blijft een gok![]()
Ik heb nu ook ruim 50 miljoen en weet niet wat ik er mee moet![]()
Doen of niet doen?
[ afbeelding ]
Ik haal hem gewoon, boeiequote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heracles heeft altijd prima regens. Meestal gaan ze al heel snel naar Manchester United bij mij.
Hij heeft maar 4 sterren. Dat vind ik te weinig om zoveel geld te betalenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik haal hem gewoon, boeie![]()
Ook nog een zaakwaarnemer die 1,5 miljoen wil.....
Ja maar het is wel een Nederlanderquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft maar 4 sterren. Dat vind ik te weinig om zoveel geld te betalen
Ik spek al die Bundesliga clubs genoegquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja maar het is wel een Nederlander![]()
Uiteindelijk ging hij akkoord met 750k.
De speler zelf krijgt 12k per week dus valt nog mee.. En het is goed voor de Eredivisie om clubs als Heracles te spekken
Mijn beste vrije trapnemer heeft al 3x op de lat geschotenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet slecht voor Oss.
Een positief puntje over 2013: Het is zowaar mogelijk om uit vrije trappen te scoren!
In 2010 lukte me dat echt nooit.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:58 schreef dion_v_k het volgende:
Hoe erg is het als je buitenshuis alleen nog maar aan FM denkt
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Herkenbaar
Of 2 uur later naar bed gaan dan je van plan was, ff dit, ff dat nog...
Lag deze week half 2 in bed, moest 6 uur weer op
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Herkenbaar
Of 2 uur later naar bed gaan dan je van plan was, ff dit, ff dat nog...
Lag deze week half 2 in bed, moest 6 uur weer op
Het is nu in ieder geval weer rustig en ontopicquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Is er een bak met sop door het topic gegaan of wat?
Wanneer is je huidige stadion gebouwd?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:36 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zit ik me af te vragen hoe ik nog meer inkomsten kan krijgen en denk ik daarbij aan het stadion, zie ik dat daar maar 18000 man in kunnen. Dus ik denk uitbreiden die handel, maar dat kan dus niet, zit al aan de max
En nieuw stadion kan ik ook niet aanvragen
Wat dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Is er een bak met sop door het topic gegaan of wat?
Volgens mij was hij niet zo'n fan van MolFan (ofzoiets?)quote:
Wie wel?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Volgens mij was hij niet zo'n fan van MolFan (ofzoiets?)
Iemand.....?quote:
4.5 jaar terugquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer is je huidige stadion gebouwd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |